Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

 

Od kilku dni walcze z Nivem, a mianowicie: auto opadlo calkowicie na dół. Porozkrecalem auto w czesci i co sie okazalo. Sprezarka chodzi, czujniki w kolach dzialaja, przekaznik w bagazniku dziala. Teraz moje pytanie, co moze byc powodem tego, ze autko samo nie chce sie podnosic? Pozdrawiam

Opublikowano
Zawory w sprezarce to masz na mysli ten elektromagnez ktory jest za sprezarką?
Opublikowano
Masz chyba na myśli wielozawór sterujący napełnianiem prawy/lewy, odchodzą od tego rurki czerwona i niebieska, ale raczej to nie to. Jeżeli wcześniej miałeś, lub masz problemy z gumową rurką pobierającą powietrze(pekniecie) to kompresor wciąga do wnetrza kurz i pyl który blokuje zawory jednokierunkowe wewnatrz kompresora, uniemożliwiając spręzanie. Sprawny kompresor powinien dmuchać cieńką czarna rurką idąca do elektrozaworów i po zatkaniu palcem dawać wyraźnie mocne cisnienie
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Podłączę się do tematu,

opadła mi prawa strona w tylnym zawieszeniu,

koło schowało się całkowicie w nadkolu

kompresor pompuje podnosi się nadkole(do połowy) po czym znowu opada

jakie mogą być tego przyczyny?

kompresor był wymieniony na nowy w 2010r

sprzedam części do bmw M5 03.2007r.
Opublikowano

Problem zdiagnozowany dziura w poduszce powietrznej,

Wie może ktoś czy poduszki trzeba zmieniać parami?

ewentualnie czy od mpaka zawieszenia będa pasować?

sprzedam części do bmw M5 03.2007r.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problem zdiagnozowany dziura w poduszce powietrznej,

Wie może ktoś czy poduszki trzeba zmieniać parami?

ewentualnie czy od mpaka zawieszenia będa pasować?

Wymieniasz ta uszkodzona,od mpaka jest inna poduszka,bynajmniej tak jest w e39.

Opublikowano

zamówiłem już jedną prawą z rocznika 2009 a mam 2005

będzie pasować ? bo na mojej nie ma numeru cześci

sprzedam części do bmw M5 03.2007r.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Problem rozwiazany. Powodem byl sterownik EHC. Wymieniony - załatwione. Pozdrawiam!
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Czyli jak jest problem najpierw trzeba podłączyć pod kompa bo to nie oznacza ze kompresor walniety?
Opublikowano
Prościej będzie zacząć od obejrzenia go, a konkretnie rurki powietrza. Jeśli jednak jesteś na tyle doświadczony (ale nie pytałbyś o to :) to możesz próbować z kompa, obserwować jak szybko się pompuje itp. Są tam też testy szczelonosci poduszek itp.
Opublikowano
mam 1 uzywke nivo u siebie zmienialem na nowe od razu dwie. z tego co wiem to sprezarki do wrzesnia 2006 ponoc sa wadliwe wiec tez zmienialem .
Opublikowano
Czasem błędy wywala bo jest zimno jak tak mam każdej zimy. Jak jest zimniej niż -10 i auto stoi dłużej to jest duża szansa na błąd nivo w pustym aucie (tylko kierowca). A nivo jest sprawne bo np w wakacje jechałem prawie 2k km w 4 dorosłe osoby z pełnym bagażnikiem i było wszystko ok.
Opublikowano

Najbardziej wadliwa to jest tam rurka która kompresor pobiera świeże powietrze. Rurka ma bardzo cieńkie ścianki i z czasem guma pęka i kompresor zaciąga piasek, przez to sie zacina, zaciera lub ma za mała wydajność. Dlatego w pierwszej kolejności trzeba obejrzeć rurkę, nr 8 na schemacie:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NL51&mospid=48467&btnr=33_1223&hg=33&fg=50

  • 3 lata później...
Opublikowano
panowie jak pobudzić sprężarke, kilka razy mi wywaliło błąd zawieszenia ale teraz juz nie załącza się sprężarka więc nie mogę sprawdzić co jest nie tak, w inpie mam po niemiecku akurat tę część, mogę sprawdzić na jakiej wysokości stoi auto ale nie mogę wymusić pracy sprężarki, błąd jaki sie pojawia to za małe napięcie.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam podepnę się pod temat mam problem w moim e39 97r. jakiś czas temu auto opadło ale po przekręceniu kluczyka w drzwiach normalnie się podniosło. I teraz już tak na stałe przez dzień normalnie użytkuje trzyma poziom przez noc opada,co jakiś czas pojawi się kontrolka (autko ze strzałkami) i wtedy go wywinduje do góry ale wystarczy wyłączyć/włączyć zapłon i znowu dobrze.Po odłączeniu aku po nocy normalnie stało nie opadło.Gdzie szukać prawdopodobnej przyczyny?
Opublikowano
Może z tym odłączeniem aku to zbieg okoliczności, ja bym go podpompował i odłączył sterownik zawieszenia i tak pojeździł. Jak poduszki, rurki i zawory są szczelne to nie opadnie. A jeśli tak to trzeba szukać...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.