Skocz do zawartości

E92 335XI N54 Modyfikacje


crejzus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Panowie, myślę, że Wam się w główkach troszkę przewraca :) Gdzie Wy wykorzystujecie te 300KM??? Ja mam trochę ponad 200 i tak mnie nikt nie wyprzedza.

Poza tym uważam, że aby w pełni opanować potencjał trzystukonnego auta, trzeba być naprawdę dobrym kierowcą - nie piszę tutaj o bezmyślnym deptaniu gazu, wyścigi spod świateł czy cięcie na osę po pustej autostradzie. Pojedźcie swoimi cackami na tor, zróbcie próbę sprawnościową na czas itd. Wtedy się okażę czy naprawdę jesteście w stanie sprostać mocniejszym autom.

Jeździłem SLS'em, E klasą AMG, M3, 911 itd i powiem krótko przy wyłączonej kontroli trakcji auta te by mnie pewnie zabiły... więc siędzę cichutko i ujeżdżam swojego słabego klekota :mrgreen:

Na rozluźnienie atmosfery: z kobietami macie podobnie jak z autami?

 

Kobieta jedna stała od 4 lat:)

Ja np: swoim 335i byłem ostatnio na Nurburgringu i utrzymywałem tempo autkom takim jak Focus RS, M3 E46, EVO IX, EVO X, Scirocco R inne 335i. (pomijam tu autka typi 911 Turbo/ GT-R, 9FF czy F430 bo jak mijałem takie autko to znaczylo że za kierownicą siedział jakiś bojący się własnego autka kierowca) Oczywiście kontroli trakcji nie wyłączałem bo nie mam takiego opanowania (nie mam gdzie poćwiczyć jazdy w poślizgach). Jeśli chodzi o wykorzystanie 300 koni to można dosłownie wszędzie, ot chociażby jak Cię wkurza jazda środkowym zatłoczonym pasem i chcesz szybko wejśc na lewy i nie blokować tych co już się tym lewym poruszają. Tak czy siak masz racje, trzeba być dobrym kierowcą aby opanować 300+ HP autko. Od przyszłego roku jak będa terminy zapisze się na BMW M Fascination Program, są tam jazdy doszkalające BMW m3 na torze nurburgring. Bo do dobrego kierowcy jeszcze mi duuuuużo brakuje... :(

 

Dobrze, że zrozumiałeś przesłanie mojego posta :), bo już sie bałem, że zrobi się draka.

Ja tez jako kierowca staram się mieć dużo pokory, bo kilka razy miałem okazję jechać z duuuuzo lepszymi ode mnie i czułem się taaaaki maluuuuuuutki :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Nie no ja tak nie mam....Mam pewien poziom osiagow, ktory mnie satysfakcjonuje i juz....E90 328i od pierwszego dnia wydawalo mi sie za slabe (234km) mimo, ze przesiadalem sie z pierdolki (90 km)....Po powtornym sprawdzeniu auta (pierwszy raz przed kupnem) potwierdzilo sie , ze stan jest ok, wiec zdecydowalem o modyfikacjach. Teraz mam osiagi jak 330i z 272 km i jestem bardzo zadowolony mimo, ze autem zrobilem juz kilkanascie tysiecy km...

 

335i beda planowal kupic tylko i wylacznie ze wzgledu na to, ze potrzebuje drugie auto, ktore bedzie mialo 4x4...

 

 

Po drugie nie ma co w ogole porownywac aut, ktore osiagaja 200 w 19 s (jak 335i) do np 911 Turbo, ktore to robi w 11,5 s...Bo o ile do 19s do 200 mozna sie przezwyczaic to o tyle 11,5 s to juz jest szalencze tempo nabierania predkosci....Nie mowiac o 599 Fiorano, ktore do 200 ma 10,5 s.

 

 

Co do Veyrona czy Koenigseggow...te auta , zwlaszcza Veyron kosztuja tyle co np srednia kamienica w centrum KR :wink: ....trzeba by wygrac te 50 mln co bylo w Lotto hehe...Veyron ma 7,3 do 200 a Veyron SS ma 6,7 do 200 :D

 

Pamietajcie, ze wsrod superauto wiele sie zmienilo ostatni :

 

- pojawilo sie Lambo Aventador, ktory ma niewiarygodne osiagi (2,9 s do 100, 8,9 do 200)

- w przyszlym roku wychodzi nastepca Ferrari Enzo (uwazam, ze bedzie sie dzialo....jezeli 458 Italia ma 9,7 s do 200 )...

- za rok moze dwa pojawi sie Ferrari F458 Scuderia :norty:

- przygotowywany jest nastepca 599 Fiorano (ma miec ponad 700 km i bedzie lzejszy od obecnego !)

 

Co do umiejetnosci, no Panowie, nie badzcie tacy skromni...nie mozecie sie porownywac z kierowcami , ktorzy doskonala swoje umiejetnosci bardzo czesto i pewnie pod okiem doswiadczonych kierowcow wyscigowych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zamontowałem JB4 + aFE Air Cold Intake stage 2 + MFD Scoops + Wagner Intercooler + Helix blow-off kit + Speed delimiter

Pozostał wydech .... Niestety nie było okazji po-testować bo auto wraca na poprawki do lakiernika.

Ale powiem że JB4 działa super - przełączanie map z multifunkcji i wyświetlanie na zegarach.

Połączenie z laptopem przez usb - odczyt danych, korekty na żywo etc -full wypas jak dla mnie.

Już nie mogę się doczekać kiedy dopadnę bestię i jakie będą osiągi.

pozdr.

Crejzus :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie to mialo 400 km ? Hmm to osiagi beda juz nadzwyczajne. Na poziomie 911 Turbo , model 2000r (420km - 4,2 s do 100, 9s do 160).

 

911 Turbo ma się jak piernik do wiatraka jeśli chodzi o to porównanie. To są inne przełożenia, masa itd.

335i nigdy nie będzie miało 4,2 do 100km/h po takich "lekkich" modyfikacjach.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cool2: :mrgreen: :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie to mialo 400 km ? Hmm to osiagi beda juz nadzwyczajne. Na poziomie 911 Turbo , model 2000r (420km - 4,2 s do 100, 9s do 160).

 

911 Turbo ma się jak piernik do wiatraka jeśli chodzi o to porównanie. To są inne przełożenia, masa itd.

335i nigdy nie będzie miało 4,2 do 100km/h po takich "lekkich" modyfikacjach.

 

Piernik i wiatrak mają tyle samo liter i z wiatraka robi się mąkę z której powstają pierniki :)

na YT najszybsze 335i

 

EDIT: no dobra, znalazłem szybsze:)

 

ps: ale one na pewno nie maja 400 hp:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
^ i to już jest lekko przerażające...

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogladalem filmik gdzie bylo widac twarz kierowcy, to w policzkach doslownie robily sie takie dołki od przeciazenia.

 

 

No dobra, 400 konne 335i moze nie bedzie mialo 4,2 s do 100, ale z 4,8-4,9 wydaje sie realne.

 

Tak czy inaczej osiagi beda nadzwyczajnie dobre.

 

Dla mnie juz seryjna 335i to monstrum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDIT: no dobra, znalazłem szybsze:)

 

ps: ale one na pewno nie maja 400 hp:)

patrząc na licznik nie ma szans, ale jak jest możliwe, że nie ma pisku opon przy ruszaniu z 0 przy takiej mocy :?: :?: albo film "podrasowany" albo nie wiem :?: :?

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDIT: no dobra, znalazłem szybsze:)

 

ps: ale one na pewno nie maja 400 hp:)

patrząc na licznik nie ma szans, ale jak jest możliwe, że nie ma pisku opon przy ruszaniu z 0 przy takiej mocy :?: :?: albo film "podrasowany" albo nie wiem :?: :?

 

Podrasowany raczej nie, koles umiescil kilka filmików ze swoim 335i, bede wolniejszy to moze poszukam info o modach tego autka na googlach...

ale robi wrazenie... :)

to że bez pisku może mieć akurat dobrą nawierzchnie i dobre opony szerokie... i dobrze ruszać, zauważ że 0-60 mph przyśpiesza jest wolnij niz np 60-100 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dla mnie to auto to nr 2 w supersporotwych autach (współczesnych, nie licze Ferrari Enzo i Mclarena F1), zaraz po Ferrari 458 Italia.

 

Popatrzcie , bo warto jak ten samochod z wolnossacym silnikiem niesamowicie przyspiesza i wprost apokaliptycznie szybko wspina sie na obroty.

 

Od 110 do 160 w okolo 3,5 s. Cos nieprawdopodobnego.

 

Czyzby to był najlepszy wolnossacy silnik w auto biznesie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytałem o modyfikacje 335i xi N54 a zrobił się mały off topic.

Może ktoś coś na temat ?

W sumie większość modyfikacji założonych ale czekam na sprężyny obniżające i poprawki lakiernicze.

Został jeszcze wydech - naczytałem się, że do silników turbo sprawa ma się zupełnie inaczej jak do wolnossących i najlepszym rozwiązaniem byłaby prosta rura od kolektora.

Zamierzam założyć 3" downpipe custom a potem 2,4-3,0" i wydech przelotowy.

Dobry pomysł ?

proszę o opinię.

Crejzus :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o różnych

 

- Remus

- Eisenmann Race

- Akrapovic

- Supersprint

- Miltek

 

ale to wydatek >8000 pln :(

 

No niestety piechotą nie chodzi, widziałem na allegro wydech Akrapovic'a do M3.. 24k pln!~Szok,

Aczkolwiek jest też fajny Zestaw http://moto.allegro.pl/zestaw-do-tuningu-bmw-e92-335i-supersprint-hamann-i1857977612.html

i wlasnie sie zastanawiam czy czegos takiego po zimie sobie nie strzelic, bo generalnie jak sobie obliczylem to aby kupić dobrą M3 to po sprzedaży 335i musiał bym dołożyć jakieś 120k do M....

za połowę tego będe miał nowy silnik, skrzynię i kilka gratów... także nie wiem czy przy 335i nie zostane na dłużej... cudne autko:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego az 120k ? Na ile wyceniasz swoje auto ?

 

teraz, zważywszy na to że nie jest bezwypadkowe (miło starcie z sarną) ma duży jak na 335i przebieg (157k km)

w stanie jest dość dobrym bo dbam o niego jak o oczko w głowie autko równo jedzie zero problemów itp.

Więc gdybym mial teraz sprzedawać to za około 85k? (Patrząc na ceny mobile.de/autoscount24/allegro).

no a dobra M3 z DKG 240 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Został jeszcze wydech - naczytałem się, że do silników turbo sprawa ma się zupełnie inaczej jak do wolnossących i najlepszym rozwiązaniem byłaby prosta rura od kolektora.

Zamierzam założyć 3" downpipe custom a potem 2,4-3,0" i wydech przelotowy.

Dobry pomysł ?

 

Ciesze sie, ze mnie posluchales i poczytales dlaczego wydech z M3 to nie jest dobry pomysl.

 

Myślałem o różnych

 

- Remus

- Eisenmann Race

- Akrapovic

- Supersprint

- Miltek

 

ale to wydatek >8000 pln :(

 

No niestety piechotą nie chodzi, widziałem na allegro wydech Akrapovic'a do M3.. 24k pln!~Szok,

Aczkolwiek jest też fajny Zestaw http://moto.allegro.pl/zestaw-do-tuningu-bmw-e92-335i-supersprint-hamann-i1857977612.html

i wlasnie sie zastanawiam czy czegos takiego po zimie sobie nie strzelic, bo generalnie jak sobie obliczylem to aby kupić dobrą M3 to po sprzedaży 335i musiał bym dołożyć jakieś 120k do M....

za połowę tego będe miał nowy silnik, skrzynię i kilka gratów... także nie wiem czy przy 335i nie zostane na dłużej... cudne autko:)

 

Mam dla Was propozycje - oprocz dwuletniej juz obecnosci na rynku felg aluminiowych ( http://www.vermilion-jp.com ) przekladajacej sie na zadowolenie kleintow, od lata przyszlego roku chcemy wprowadzic wlasna linie ukladow wydechowych (konkurencyjnie wycenionych, oferujacych jakosc porownywalna badz lepsza od europejskich konkurentow). Poczatkowo chcielismy skupic sie na EVO X, GT-R i Porsche 996, 997 (ktore wprowadzamy przy wspolpracy z ECU Performance - http://ecu-performance.com.pl/ ) ale mamy takze mozliwosc zaoferowania ukladow wydechow do BMW.

 

W przypadku 335i mozemy zaoferowac ten uklad ze stali nierdzewnej

 

http://img849.imageshack.us/img849/4528/335iexhaust1.jpg

http://img31.imageshack.us/img31/5844/335iexhaust2.jpg

 

Parametry to:

 

rury 2.75"

h-pipe 2.75"

koncowki 3.5"

 

pasuje do 335i i 335xi. Mozliwy jest wplyw na wyglad koncowek.

 

Powinien zapewnic przynajmniej +10KM i +16 Nm.

 

Brzmi to tak

 

http://www.youtube.com/watch?v=dN95UhDPI0E

http://www.youtube.com/watch?v=byinw_og8Vo

 

Moja propozycja wyglada nastepujaco

 

4500 zl brutto - uklad wydechowy + montaz w ECU Performance + 2 pomiary na hamownii w ECU Performance (przed i po)

6000 zl brutto - uklad wydechowy + montaz w ECU Performance + soft przygotowany przez Dominika z ECU pod konkretny egzemplarz 335i/335xi + 3 pomiary na hamownii w ECU Performance (pomiar osiagow fabrycznych, pomiar po montazu ukladu wydechowego, pomiar po sofcie)

 

takze cenowo dystansujemy konkurencje.

 

Jezeli nie jestescie przekonani do umiejetnosci Dominika, to chce tylko przypomniec, ze 997 Turbo zbudowanego przez niego wygralo tegoroczny WNO ;) Co potrafi widac chocby tutaj na filmie z WNO

 

 

czas na decyzje, do czwartku 13.10 - jezeli bedziecie zainteresowani podam dalsze szczegoly, czas realizacji to max. 4 tygodnie. Nastepna taka mozliwosc pojawi sie dopiero latem przyszlego roku, cena, ktora podalem wyzej jest promocyjna, dla pierwszych osob, ktore zdecyduja sie na montaz, wykonaja pomiar na hamownii i pozwola nam nagrac film z dzwiekiem ukladu.

 

W gre wchodza takze tlumiki koncowe/uklady wydechowe do 318i (E9x), 320i (E9x), 325i (E9x), 330i (E9x), 520i (E60), 525i (E60), 530i (E60), 535i (F10). Warunki podobne jak powyzej (info na PW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile za tłumik 335xi z downpipe i wydechem typu Quad z 4 końcówkami ?

Pomiary na hamowni mnie nie interesują ani montaż.

Przyrost mocy jak najbardziej.

Trochę mi się wydaje mało +10PS przy założeniu ze mam następujące modyfikacje

- JB4

- afe cold air intake stage 2 + MFD Scoops

- Helix blow-off valve

Czy dołożenie do tego wydechu przelotowego 2,75" z downpipe nie da min 30PS ?

Crejzus :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o różnych

 

- Remus

- Eisenmann Race

- Akrapovic

- Supersprint

- Miltek

 

ale to wydatek >8000 pln :(

 

No niestety piechotą nie chodzi, widziałem na allegro wydech Akrapovic'a do M3.. 24k pln!~Szok,

Aczkolwiek jest też fajny Zestaw http://moto.allegro.pl/zestaw-do-tuningu-bmw-e92-335i-supersprint-hamann-i1857977612.html

i wlasnie sie zastanawiam czy czegos takiego po zimie sobie nie strzelic, bo generalnie jak sobie obliczylem to aby kupić dobrą M3 to po sprzedaży 335i musiał bym dołożyć jakieś 120k do M....

za połowę tego będe miał nowy silnik, skrzynię i kilka gratów... także nie wiem czy przy 335i nie zostane na dłużej... cudne autko:)

 

 

 

Oglądałem ten zestaw jak dla mnie najlepiej chodził Akrapovich a potem Eisenmann niestety półka cenowa powala.

Jeśli chodzi o supersprinta chyba szału nie robi ale to moja ocena,

Intercooler Forge też ma słabsze parametry od tego któy ja wybrałem - Wagner. - nie wiem jak wyglądają ceny.

Crejzus :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.