Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E90

Wedlug oficjalnych danych jest 6,3s. Ale to raczej chodzi o 96 km/h, wiec bedzie gdzies 6,7s do 100.

Zaczne szukac 335i od stycznia, bo planuje cos zapodac w marcu-maju.

 

Tak na prawdę ważne, że autko dostarcza Ci radości z jazdy:)

 

A niech ktoś mi powie czy warto inwestować w intercooler sparco? Czy będzie to miało wpływ na temperaturę pracy silnika?

  • Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ciesze sie i to bardzo, bo naprawde udana bryczke kupilem...

 

Dzisiaj znowu bylem w Katowicach...Tym razem chędożyłem z Mercedesem C 350 , powiem tak na prostych odskakiwalem mu troche w zakresie od 120 do 240.

Opublikowano
Ciesze sie i to bardzo, bo naprawde udana bryczke kupilem...

 

Dzisiaj znowu bylem w Katowicach...Tym razem chędożyłem z Mercedesem C 350 , powiem tak na prostych odskakiwalem mu troche w zakresie od 120 do 240.

 

Pojedź sobie na to, jest 100x lepiej niż na autostradzie :)

Opublikowano
E90 328i ma od 0 do 60 mph 6,3s, wiec do 100 gdzies 6,6/6,7. Od 0 do 160 - 16s.

6,3 ma manual -> 6,7

automat ma 6,9 -> 7,3

w benzynach w przeciwieństwie do diesli bmw jeszcze tak nie zrównało danych dotyczących przyspieszeń - albo słaby marketing albo steptronic jest bardziej 'dostrajany' do diesli

(polecam stronkę: http://www.automobile-catalog.com/ - dane "factory claim" z mojego doświadczenia zgadzają się z katalogowymi w 100%, natomiast późniejsze również wydają się prawidłowo wysymulowane - w ten sposób dowiedziałem się np jak to możliwe, że audi a5 3.0tdi które ma bodaj 5.9 do 100km/h (piszę z pamięci) przegrywa na prostej (do ok. 160-180) z moim 6,8 co było dla mnie miłym zaskoczeniem :mrgreen: )

34PS z wolnossącej benzyny - ładny wynik :cool2: jak tego dokonałeś?

Opublikowano
E90 328i ma od 0 do 60 mph 6,3s, wiec do 100 gdzies 6,6/6,7. Od 0 do 160 - 16s.

6,3 ma manual -> 6,7

automat ma 6,9 -> 7,3

w benzynach w przeciwieństwie do diesli bmw jeszcze tak nie zrównało danych dotyczących przyspieszeń - albo słaby marketing albo steptronic jest bardziej 'dostrajany' do diesli

(polecam stronkę: http://www.automobile-catalog.com/ - dane "factory claim" z mojego doświadczenia zgadzają się z katalogowymi w 100%, natomiast późniejsze również wydają się prawidłowo wysymulowane - w ten sposób dowiedziałem się np jak to możliwe, że audi a5 3.0tdi które ma bodaj 5.9 do 100km/h (piszę z pamięci) przegrywa na prostej (do ok. 160-180) z moim 6,8 co było dla mnie miłym zaskoczeniem :mrgreen: )

34PS z wolnossącej benzyny - ładny wynik :cool2: jak tego dokonałeś?

 

ja w ogóle myśle że podawanie przyśpieszenia 0-100 w tej klasie aut jest tak przydatna jak papier ścierny w toalecie. Lepiej było by aby producenci podawali 0-160, 0-200 gdyż czasem jak tutaj kolega maciekk napisał do setki A5 leeeci w 5.9 ale do 200 przegryyyywa z bmw.

Opublikowano

Fajna strona, ale co do osiagow E90 328i 234 km to na bank 200 km/h jest osiagane w maks, ale to w maksimum 27/28 sekund...

 

Nawet jak stoperem mierzylem od 0 do licznikowych 207 kmh to wychodzilo gora 28 sekund.

 

Teraz po modyfikacjach jest 24 sekundy.

 

Musze napisac, ze dane czesto sie wyraznie nie zgadzaja np Ferrari Enzo ma miec 8,7 s od 0 do 200, a najlepszy znany czas to 9,3 s. Ferrari 458 ma w tym katalogu 3,6 do 100 i 10,3 do 200, a realnie ma 3,2-3,3 i 9,4-9,6s.

 

 

Co do modyfikacji to do konca nie znam sie na tym, zostaly dokonane jakies zmiany w silniku + kompletny układ wydechowy Hartge. Prawdopodobnie przyrost mocy moze byc mniejszy, dlatego, ze na amerykanskich forach czesto sie slyszy, ze silnik 328i ma tak naprawde cos kolo 245-250 km, nie wiem ile w tym prawdy. Szkoda, ze nie zhamowalem auta przed przerobkami.

 

Golym okiem widac, ze E90 328i ma lepsze osiagi niz tam podane (automat). Auto startuje dokladnie w trzeciej sekundzie. Od 0 do licznikowych 165 kmh jest 16,5 s. Przeklamanie licznika bedzie tu wynosilo gdzies maks 3-5 km/h, bo jak licznik wskazuje 217 to jest 210 kmh.

 

http://www.youtube.com/watch?v=t55Q_RybIaE&feature=related

Opublikowano
Fajna strona, ale co do osiagow E90 328i 234 km to na bank 200 km/h jest osiagane w maks, ale to w maksimum 27/28 sekund...

 

Nawet jak stoperem mierzylem od 0 do licznikowych 207 kmh to wychodzilo gora 28 sekund.

 

Teraz po modyfikacjach jest 24 sekundy.

 

Musze napisac, ze dane czesto sie wyraznie nie zgadzaja np Ferrari Enzo ma miec 8,7 s od 0 do 200, a najlepszy znany czas to 9,3 s. Ferrari 458 ma w tym katalogu 3,6 do 100 i 10,3 do 200, a realnie ma 3,2-3,3 i 9,4-9,6s.

 

 

Co do modyfikacji to do konca nie znam sie na tym, zostaly dokonane jakies zmiany w silniku + kompletny układ wydechowy Hartge. Prawdopodobnie przyrost mocy moze byc mniejszy, dlatego, ze na amerykanskich forach czesto sie slyszy, ze silnik 328i ma tak naprawde cos kolo 245-250 km, nie wiem ile w tym prawdy. Szkoda, ze nie zhamowalem auta przed przerobkami.

 

Golym okiem widac, ze E90 328i ma lepsze osiagi niz tam podane (automat). Auto startuje dokladnie w trzeciej sekundzie. Od 0 do licznikowych 165 kmh jest 16,5 s. Przeklamanie licznika bedzie tu wynosilo gdzies maks 3-5 km/h, bo jak licznik wskazuje 217 to jest 210 kmh.

 

http://www.youtube.com/watch?v=t55Q_RybIaE&feature=related

 

Kiedyś miałem takie urządzenia do pomiarów przyśpieszeń i tak mi wyszło

0-100: 5.6 s (5,59;P)

0-200: 18.2 s to ma się nijak do tych danych z automobile, mało wiarygodna strona:)

 

Przekłamanie masz widzę podobne jak u mnie:) u mnie 265 km/h=252km/h GPS, ale np: 100km/h = 98-99km/h GPS.

Masz wydech hartge i nie umieściłeś tu jeszcze filmiku z jego brzmieniem?! no nie... nastepnego posta nie umieszczaj bez filmiku;p

 

Mi się podoba kierownica hartge:)

Opublikowano

Dobra przyznaje sie w wydychanym mi wyszlo teraz 1,5 promila. Wybaczcie !!! Tak sie zlozylo zem nie wytrzymal,

 

Moj stary tez jest pojebany na punkcie predkosci ...widocznie od niego to mam...takze 335i w przyszlym roku bedzie moje. narazie starczy 267 koni...i tak jestem podjarany....

 

Az kusi zeby sie przejechac, ale jeszcze nigdy nie jechalem na fazie i chyba tego nie zlamie... :evil: ..chociaz 99 % moich kolegow jezdzi na bani :roll:..ale ja nie bede...

 

Co do wydechu Hartge....poezja...czesto parkuje na biskupim albo na Sereno Fenna w KR :P...jak kupie dobra kamerke to zamieszcze filmik...sam wydech kosztowal 6k , ale efekty sa warte tego...

Opublikowano

w temacie brzmienia mogę podrzucic jeszcze eisenmanna, rewelacyjne odgłosy i poprawa mocy, ciągle nie mogę ich odżałowac, prawie je nabyłem, niestety byłem zbyt niecierpliwy by czekac i wząłem od razu dostępne ori performance, miały niby bardzo zbliżony dźwięk i wpływ na osiągi ale cen była lekko niższa - wtedy gdy je montowałem byłem super zadowolony - załączam filmik z okresu dumy :D teraz, gdy widze kolejne i kolejne cienkościenne rurki na innych 335i zastanawiam się tylko; skąd oni się wszyscy nagle wzięli no i oczywiście dlaczego nie poczekałem?!?

filmik ma tytuł 'sąsiedzi kochają mój wydech' , bardzo trafny w mojej okolicy, jedyny wyjeżdżam regularnie o 7.15, reszta leni dookoła wstaje o 9 :mrgreen:

Opublikowano

witajcie, tak sobie czytam i czytam :D fajnie tak zapinać ostro autem. Ja tam swoją Z4 też nie grzeszę wolną jazdą :mrgreen: Z takim silnikiem po prostu nie da się jeździć wolno. Ale po roku użytkowania auta silnik 3.0 jest już zbyt słaby i chce się duuużo więcej :roll:

 

E90 328i , ale poddane modyfikacjom i dlatego pozwalam sobie pisac 330i

bez urazy ale dziwnie to brzmi :mrgreen: to takie podniesienie swego ego? Sorrki, ale kojarzy mi się to z aukcjami na allegro gdzie wystawiają auta 316i ze znaczkiem M pisząc mpower :duh:

328i to zawsze 328i i nigdy nie będzie 330i :nienie: mam nadzieję, że nie przykleiłeś na klapie cyfr 330 :norty:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano

Pisze tak dlatego, bo mi sie bardziej napis podoba :) oraz szukalem 330i...Tyle, ze u nas nie bylo zadnej sensownej wtedy...

 

Chociaz moze i dobrze, ze jest 328i, slyszalem, ze ten silnik jest nie do zajechania.

 

 

Co do mocy, ja nie odczuwam niedosytu a juz zrobilem autem grubo ponad 10 tys km...To pewnie zalezy od charakteru danej osoby.

 

335i to bedzie dla mnie juz prawdziwe monstrum skoro robi od 0 do 200 w 19s, a ja mam 24s. A to kolosalna roznica.

Opublikowano
w temacie brzmienia mogę podrzucic jeszcze eisenmanna, rewelacyjne odgłosy i poprawa mocy, ciągle nie mogę ich odżałowac, prawie je nabyłem, niestety byłem zbyt niecierpliwy by czekac i wząłem od razu dostępne ori performance, miały niby bardzo zbliżony dźwięk i wpływ na osiągi ale cen była lekko niższa - wtedy gdy je montowałem byłem super zadowolony - załączam filmik z okresu dumy :D teraz, gdy widze kolejne i kolejne cienkościenne rurki na innych 335i zastanawiam się tylko; skąd oni się wszyscy nagle wzięli no i oczywiście dlaczego nie poczekałem?!?

filmik ma tytuł 'sąsiedzi kochają mój wydech' , bardzo trafny w mojej okolicy, jedyny wyjeżdżam regularnie o 7.15, reszta leni dookoła wstaje o 9 :mrgreen:

 

Idź do szkoły filmowej bo filmy kręcisz beznadziejnie:)

nie no żart.

Wydech i brzmienie pełna klasa... fajna zabawki tam w Nederlandach posiadasz:) sąsiadom nie ma co współczuć tylko pozazdrościć że mają zaszczyt takiego dźwięku słuchać:)

 

Jezu Chryste, ale to idzie !

328i to jest jak drezyna przy 335i :cry2:

 

nie dramatyzuj, e93 jest ciut wolniejsze od e92:) idzie tak sobie, zobaczysz bedziesz mial 335i i po 2 tygodniach bedziesz chcial M3 (no dobra, ja tak mialem;p)

Opublikowano
Idź do szkoły filmowej bo filmy kręcisz beznadziejnie:)

nie no żart.

Wydech i brzmienie pełna klasa... fajna zabawki tam w Nederlandach posiadasz:) sąsiadom nie ma co współczuć tylko pozazdrościć że mają zaszczyt takiego dźwięku słuchać:)

o mych zdolnościach z kamerką donoszą mi wszyscy :D żadna nowośc, nie można byc dobrym we wszystkim, to są i tak lepsze ujęcia :D a sąsiedzi to zgraja gamoni, zazrościliby mi elektrycznego mini które bezgłośnie odjeżdża - inne myślenie, ryk silnika to totalnie lame i passe, czyli buractwo - jakbym się przejmował :mrgreen: a co do dźwięku to moje odczucia są takie, że performance wpada w pierd, dośc popularny w wielu tanich tłumikach, a eisenmann to szlachetne brzmienie jak w super aucie - oto co chciałem zamówic, odrzucił mnie obecny i teraz termin realizacji, 3 wochen czyli mowa o tygodniach :mad2: tak sie nie robi interesów

http://www.eisenmann-sportauspuff.de/DE/SHOP/Produkte/EndschalldaempferB533101023BMW3erCabrio335i_225kW.php

ale dźwięk jaki prezentują możesz usłyszec na tej próbce, w porównaniu ze mną rzeczywiście wypadam lekko buraczano, w moim odczuciu...

http://www.eisenmann-sportauspuff.de/DE/VIDEOS/BMW/3er/BMW_E92_E93_335i_2.php

i na koniec gorzko; etap posiadania wielu zbędnych zabawek dobiega końca w moim życiu :( niestety...zmiana priorytetów tak zwana...

Opublikowano

Wlasnie czytam test w Auto Swiecie, M3 VS C-klasa AMG...no i podali srednie spalanie dla M3 12,8 L...

 

Nie wiem, ale jak dla mnie to bzdura totalna....Ostatnio bylem na ASO i rozmawialem z gosciem co ma E92 335i, to jemu to w samym miescie spala jakies 14-16 L zaleznie od natezenia korkow i od uzywania gazu. Pol na pol miasto trasa ok 12,5-13 L..

 

Moje 328i przed modyfikacjami palilo na samych dojazdach do pracy i z powrotem (duzo ruszen pod gorke, odleglosc w jedna strone 5km) ok 12,5 - 14 L.

 

Srednio (trasa , miasto) wychodzilo okolo 11,3-12 L...

 

Po modyfikacjach okolo 0,5 -1 L wiecej....

 

Skad im wyszlo niby testowe spalanie 12,8l srednio w M3 ? Chyba jezdzac po miescie w nocy albo w miescie normalnie a na trasie nie przekraczajac 100 i duzo z gorki....

 

Nie chodzi o to zeby lamentowac, bo jak sie kupuje ponad 3,0 i 200 km auta to nie po to zeby malo spalalac , ale o sama ciekawosc...i wiarygodnosc gazet.

Opublikowano
Wlasnie czytam test w Auto Swiecie, M3 VS C-klasa AMG...no i podali srednie spalanie dla M3 12,8 L...

 

Nie wiem, ale jak dla mnie to bzdura totalna....Ostatnio bylem na ASO i rozmawialem z gosciem co ma E92 335i, to jemu to w samym miescie spala jakies 14-16 L zaleznie od natezenia korkow i od uzywania gazu. Pol na pol miasto trasa ok 12,5-13 L..

 

Moje 328i przed modyfikacjami palilo na samych dojazdach do pracy i z powrotem (duzo ruszen pod gorke, odleglosc w jedna strone 5km) ok 12,5 - 14 L.

 

Srednio (trasa , miasto) wychodzilo okolo 11,3-12 L...

 

Po modyfikacjach okolo 0,5 -1 L wiecej....

 

Skad im wyszlo niby testowe spalanie 12,8l srednio w M3 ? Chyba jezdzac po miescie w nocy albo w miescie normalnie a na trasie nie przekraczajac 100 i duzo z gorki....

 

Nie chodzi o to zeby lamentowac, bo jak sie kupuje ponad 3,0 i 200 km auta to nie po to zeby malo spalalac , ale o sama ciekawosc...i wiarygodnosc gazet.

 

mozna mozna:) w mocniejszych autkach uzyskiwalem nizsze spalanie... a chec posiadania 3.0 i 300 km nie zawsze wiaze sie z codzienną agresywną jazdą... czasem chce sie spokojnie, dostojnie...

i tak 12.8 jest w m3 mysle bardzo realne:)

Opublikowano

Kwestia przyzwyczajenia

Siadasz za kierownicę pierwszy raz myślisz co za potwór, siadasz po dwóch tygodniach mówisz no jedzie ale chcę więcej - teraz będę miał więcej ale znając siebie pewnie po dwóch tygodniach będę chciał więcej - tym bardziej, że wczoraj męczyłem przez godzinę C63 AMG 457PS :)))

Ciekawe czy kiedyś stwierdzę, że mocy i przeciążenie przy przyśpieszaniu już mnie przeraża :)))

Czy ta choroba nazywa się uzależnieniem od adrenaliny ???

Crejzus :)
Opublikowano
też tak to widzę, ja tam jakoś nie odczuwam wgniotu, raczej skupiam się na połykaniu dystansu i tak oceniam moc auta, jeżeli znajdziesz się tam gdzie oceniałeś że będziesz tylko zaskakująco prędzej to wtedy jest dla mnie odnośnik jakiś, 335i już od dawna mnie nie zaskakuje, czyli przyzwyczajenie, miałem okazję jakiś czas temu z f 599 fiorano i tam muszę powiedziec szczerze musiałbym chyba długi czas się przyzwyczajac :D zupełnie inne auto, nie zmodowane beemki są wszystkie aksamitne, przeleciałem po pamięci i ostatniego dobrze zapamiętanego kopa w plecy dało mi...elektryczne mini :norty: naprawdę..
Opublikowano
...miałem okazję jakiś czas temu z f 599 fiorano i tam muszę powiedziec szczerze musiałbym chyba długi czas się przyzwyczajac :D zupełnie inne auto, nie zmodowane beemki są wszystkie aksamitne, przeleciałem po pamięci i ostatniego dobrze zapamiętanego kopa w plecy dało mi...elektryczne mini :norty: naprawdę..

 

Hehe to tak jak ja swojego czasu miałem okazje przejechać się F430 niestety na full nie mogłem go dać ale i tak to kompletnie inne autko, myśle że to codzienniej jazdy mogło by być nawet męczące aalllee.... tego nie powiem na 100% bo na razie nie mam F430 i nie chce rzucać słów na wiatr...

 

 

odnośnie 335i to tak ja Crejzus napisał, przyzwyczajasz sie;)

gora dwa tygodnie i juz czlowiekowi malo... juz by sie jakies M3 przydalo... poootem możę GTR/911 Turbo... a poootem to już nie lada problem bo Koeningzzzegi (czy jak je tam) czy Veyrony są już na prawdę drogie:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie, myślę, że Wam się w główkach troszkę przewraca :) Gdzie Wy wykorzystujecie te 300KM??? Ja mam trochę ponad 200 i tak mnie nikt nie wyprzedza.

Poza tym uważam, że aby w pełni opanować potencjał trzystukonnego auta, trzeba być naprawdę dobrym kierowcą - nie piszę tutaj o bezmyślnym deptaniu gazu, wyścigi spod świateł czy cięcie na osę po pustej autostradzie. Pojedźcie swoimi cackami na tor, zróbcie próbę sprawnościową na czas itd. Wtedy się okażę czy naprawdę jesteście w stanie sprostać mocniejszym autom.

Jeździłem SLS'em, E klasą AMG, M3, 911 itd i powiem krótko przy wyłączonej kontroli trakcji auta te by mnie pewnie zabiły... więc siędzę cichutko i ujeżdżam swojego słabego klekota :mrgreen:

Na rozluźnienie atmosfery: z kobietami macie podobnie jak z autami?

Opublikowano
Panowie, myślę, że Wam się w główkach troszkę przewraca :) Gdzie Wy wykorzystujecie te 300KM??? Ja mam trochę ponad 200 i tak mnie nikt nie wyprzedza.

Poza tym uważam, że aby w pełni opanować potencjał trzystukonnego auta, trzeba być naprawdę dobrym kierowcą - nie piszę tutaj o bezmyślnym deptaniu gazu, wyścigi spod świateł czy cięcie na osę po pustej autostradzie. Pojedźcie swoimi cackami na tor, zróbcie próbę sprawnościową na czas itd. Wtedy się okażę czy naprawdę jesteście w stanie sprostać mocniejszym autom.

Jeździłem SLS'em, E klasą AMG, M3, 911 itd i powiem krótko przy wyłączonej kontroli trakcji auta te by mnie pewnie zabiły... więc siędzę cichutko i ujeżdżam swojego słabego klekota :mrgreen:

Na rozluźnienie atmosfery: z kobietami macie podobnie jak z autami?

 

Kobieta jedna stała od 4 lat:)

Ja np: swoim 335i byłem ostatnio na Nurburgringu i utrzymywałem tempo autkom takim jak Focus RS, M3 E46, EVO IX, EVO X, Scirocco R inne 335i. (pomijam tu autka typi 911 Turbo/ GT-R, 9FF czy F430 bo jak mijałem takie autko to znaczylo że za kierownicą siedział jakiś bojący się własnego autka kierowca) Oczywiście kontroli trakcji nie wyłączałem bo nie mam takiego opanowania (nie mam gdzie poćwiczyć jazdy w poślizgach). Jeśli chodzi o wykorzystanie 300 koni to można dosłownie wszędzie, ot chociażby jak Cię wkurza jazda środkowym zatłoczonym pasem i chcesz szybko wejśc na lewy i nie blokować tych co już się tym lewym poruszają. Tak czy siak masz racje, trzeba być dobrym kierowcą aby opanować 300+ HP autko. Od przyszłego roku jak będa terminy zapisze się na BMW M Fascination Program, są tam jazdy doszkalające BMW m3 na torze nurburgring. Bo do dobrego kierowcy jeszcze mi duuuuużo brakuje... :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.