Skocz do zawartości

528 brak kompresji 3-4 cylinder


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od kilku dni silnik zaczal telepacna wolnych obrotach i podczas jazdy czuc bylo spadek mocy i wstrzasy.. moim zdaniem nie chodzil na 1 lub 2 garach. pomyslalem ze to cewki/swiece po sprawdzeniu okazalo sie ze wszystkie sa ok. po podpieciu pod kompa nie wyszly zadne bledy. w warsztacie stwierdzono slaba kompresje na 3 i 4tym cylindrze..

silnik do wymiany? nie grzeje sie i nie kopci ani na niebiesko ani na bialo

Bardzo Mądry Wybór
Opublikowano
Mialem to samo ale w silniku M62B44, 4.4 - 286KM, powodem byla wydmuchana uszczelka miedzy 3 i 4 garm, jeden pchal do grugieo, ponadto w koektorze slychac jakby powietrze sie cofalo
Opublikowano

miałem tak w 2,5 i była to przepalona uszczelka między cylindrami

jak silnik nie był rozbierany to nie będzie problemu z wymianą uszczelki więc nie musisz myśleć o wymianie całego silnika

ale jak głowica była już zdejmowana to bardzo spada prawdopodobięństwo że uada się naprawić a wymiana uszczelki to prawie 1500zł

jak chcesz naprawiać to nie zwlekaj bo nadpali blok

Opublikowano
sprawdzilismy dokladnie kompresje w innym warsztacie i wyszlo 12,8,4,3,5,8 wiec chyba bardzo zle
Bardzo Mądry Wybór
Opublikowano
spokojnie, nie musi byc wcale zle, ale dopoki nie otworzysz slinika to sie nie dowiesz, co najwyzej mozesz zrobic test oleju, bedziesz mial obraz czy gora czy dol silnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.