Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
FX jest całkiem ciekawą alternatywą. Na dzień dobry masz dobry silnik i przyzwoite wyposażenia :)
http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie - Infinity alternatywą? Chyba wydanej kasy. Ktoś, kto lubi stylistykę BMW czy Audi, czyli Europejską, po 5 minutach w Infinity dostaje oczopląsu. Każda dioda w innym kolorze, wszystko miga, trąbi, istna dyskoteka. Do tego brak bagażnika co dyskwalifikuje to auto jako SUV. Jeździłem trochę starym 35, teraz znajomy ma nowego - on lubi ale nie przepada za BMW. To po prostu samochody dla innych ludzi.

Podsumowując - samochód idealny dla singla, który chce podkreślić swój indywidualizm ...

Opublikowano

Raczej z własnego doświadczenia nie kupił bym drugi raz takiego samego samochodu ....

Patrząc na to z drugiej strony może gdyby było to f10 kto wie :) . Miałem poprzednie auto suv/a ze stałym napędem 4x4 i średnio mi się jezdziło bo :

1. Na trasie nie trzyma się jak osobówka drogi

2. W zakrętach miałem wrażenie że się wywróci

3. W terenie słabo - wyciągałem kiedyś quada bo się zakopałem i quada wydostałem :) ale miska olejowa wgnieciona , wydech uszkodzony , a felg z błota doczyścić nie mogłem przez miesiąc , dopiero musiałem je ściągnąć i umyć dobrze bo biło kierownicą - jeżeli miał bym tak samo uszkodzić samochód to e60 też bym tam wjechał :) .

 

Plus jedyny to krawężniki które nie są problemami i napęd 4x4 który daje frajdę z jazdy zwłaszcza w zimie gdy sąsiedzi nie chcą się złożyć na lepszą drogę i odśnieżać nikomu się nie chce to ty wyjedziesz bez problemu :)

 

Ogólnie f10 i x5 to dwa różne samochody , jeżeli byłeś zadowolony z f10 to poszukaj ciekawego dla Ciebie egzemplarza i porównaj go z X5 :)

Opublikowano
Tylko pamietaj Kamil,że X5 to nie jest auto tereneowe,a pseudoterenówka;).Co do takich smiesznych rzeczy to moja kobitka ma na zime vitare starą,ponieważ mieszkamy w Szczyrku i śniegu,gór i podjazdów jest całe mnóstwo i tą właśnie poczciwą vitarą,wyciągałem w zeszłym roku audi A6 gościa który mieszka nieopodal.Najlepsze było to,że zadzwonił najpierw po swojego brata,który rozpoczął akcje ratunkową audi Q7 i nic kompletnie nie zdziałał.A jak ja vitarą zabutowałem to myślałem,że wyrwe pół tego A6:D.1/20 ceny,ale prawdziwa terenówka to prawdziwa terenówka:)
Kubica GO!
Opublikowano (edytowane)
Tylko pamietaj Kamil,że X5 to nie jest auto tereneowe,a pseudoterenówka;).

 

+1

Edytowane przez Dawid S
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano
Tylko pamietaj Kamil,że X5 to nie jest auto tereneowe,a pseudoterenówka;).Co do takich smiesznych rzeczy to moja kobitka ma na zime vitare starą,ponieważ mieszkamy w Szczyrku i śniegu,gór i podjazdów jest całe mnóstwo i tą właśnie poczciwą vitarą,wyciągałem w zeszłym roku audi A6 gościa który mieszka nieopodal.Najlepsze było to,że zadzwonił najpierw po swojego brata,który rozpoczął akcje ratunkową audi Q7 i nic kompletnie nie zdziałał.A jak ja vitarą zabutowałem to myślałem,że wyrwe pół tego A6:D.1/20 ceny,ale prawdziwa terenówka to prawdziwa terenówka:)

 

 

a Subaru nie wyciągałeś? :)

Kiedyś był taki dowcip którego konkuzją było "Tfu- piepSZone subaru :)"

Opublikowano
2 lata temu, wyciągałem też Audicą ale 4 i quattro Infinity Fx35 i Porsiaka Cayenne :-) A4 po sńiegu nie miała sobie równych. A w G klasie kiedyś kolega udawadniał że diesel jeździ na benzynie - jeździ :-)
Opublikowano
Nie znam tego kawału:p.Wtedy jeszcze nie miałem subaryny...Ale może nawet lepiej,bo jak podjechałem 16 letnią vitarą to goście wymienili tylko spojrzenia,że niby taki oldschool wyciągnie audice z rowu,kiedy wylalane Q7 nie dało rady?Ich miny były naprawde bezcenne.
Kubica GO!
Opublikowano

Jeśli chodzi o ekskluzywne terenówki to według mnie są tylko dwie.

 

Mercedes-Benz G- Klasa

Range Rover Vouge

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ave,

 

To może trzy grosze z mojej strony. F10 co prawda nie miałem okazji i nie bardzo mam porównanie. Ale wcześniej poruszałem się E60. Tak więc porównanie będzie E70 do E60. Na marginesie - stawiałem sobie dokładnie takie samo pytanie jak Ty i moja decyzja była na E70. I nie żałuję ;-)

 

1. Dwa zupełnie odmienne auta.

2. Inna pozycja za kierownicą. Wyżej, subiektywnie - więcej miejsca. Nie wszystkim to odpowiada. Mi akurat pasuje (a bardziej precyzyjnie - nie przeszkadza).

3. Właściwości jezdne. Tu E60 prowadziło się niemal idealnie. Wcześniej - przed decyzją co do wyboru E60 - sceptycznie podchodziłem do bi-em-dabliu (te stereotyty). Ale jestem z dilerów zaproponował mi cały dzień auto do dyspozycji. Po oddaniu wiedziałem, że to jest właśnie to! E70 - bardzo ważna rzecz (jeżeli to "Twoje" tego nie ma to bym się zastanowił) - adaptive drive. Auto jest wysokie, ciężkie i bez adaptive jeździ podobnie jak większość SUVów (czyli nieco buja, zwłaszcza na zakrętach). Przy AD - jeździsz jak osobówką. I to jak jeździsz! Nic się nie buja, nic nie przechyla. Jedzie jak po szynach. AD jest jednym z lepszych dodatków.

4. Załadunek. To się zdziwisz. Bo wbrew pozorom - wcale w bagażniku nie ma tak dużo miejsca jak się może wydawać. Problem rozwiązuje kufer na dachu.

5. Silnik. To akurat nie najlepsze do porównania. E60 miałem diesla, E70 mam benzynę i to 4.8 ;-). Silnik miodzio. Dla samego silnika to auto bym wziął!

6. Pierdoły. Tu akurat się zdziwiłem i nie do końca pozytywnie. Pojawiają się jakieś pierdoły (odpukać nic większego), które irytują i których w tej klasy aucie być nie powinno. A to roleta bagażnika stuka (tu mam swój patent jak to cudo wyciszyć bez demontowania rolety - jak weźmiesz to daj znać, opiszę Ci), a to przy dużych prędkościach świszcze (jest taka granica - niemal jak przekroczenie prędkości dźwięku - do 190 jest ok, a przy 200 szumi jak na pieron).

 

Podsumowując - osobiście uważam, że dokonałem dobrego wyboru i jestem zadowolony. Też chciałem zobaczyć jak to jest w SUVie. Ostatnio zastanawiałem się czy następne auto to też będzie SUV i prawdę mówiąc nie mam jeszcze odpowiedzi (raczej tak, aczkolwiek są pewne elementy, które mi bardziej pasują w limo). Ale bierz E70 - to tylko 2 lata.

 

A żeby dorzucić kamyk do ogródka - ktoś chyba coś o tym nawet wspomniał. Zobacz jeszcze RR Sport (w wersji Supercharged - czyli najmocnieszja benzyna). To jest też super auto. To auto dużo traci i to szybk na wartości i myślę, że w Twoim budżecie (zakładam, że to kwota netto) możesz łyknąć niezłą sztukę. A to auto opatula kierowcę niczym E60 ;-)

 

Pozdrawiam,

 

T.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Stanęło na X5 tylko nie mogę się doczekać aż jej obecny użytkownik odbierze swoje nowe X6
Opublikowano
Stanęło na X5 tylko nie mogę się doczekać aż jej obecny użytkownik odbierze swoje nowe X6

no to sie spóźniłem :(

marny ze mnie Wujek Dobra Rada ;)

a wyzewnęrtrzniłbym się bardzo negatywnie o X5 - mimo całej miłości do beemek - jeszcze miesiąc temu, byłem na tak!, ale na nieszczęście dostałem na weekend 40d, smignąłem do Polanicy i Dusznik, A4 do Opola i polną drogą na własny kawałek pola i co sie okazało?

Na pole git ;) nie porysowałem sobie zderzaka ani podłogi,

Do Polanicy tak sobie - fajne przyspieszenie i elastycznośc ale na długich, szybkich łukach tył się uślizguje - ja czułem odrobinę, ale kolega za mną jadący Subaru widział to wyraźnie, silnik słychać prawie cały czas.

Na A4 masakra - silnik hałasuje, powietrze huczy, schowek na rękawiczki stuka.

Na parkingu pod domem - sąsiedzi się gapią (efekt jest, ale do skarbówki jeszcze mnie nie wołali ;) ), łatwo podjechać pod krawężnik, wsiąść, wysiąść i załadować dzieci i bagaż lux!

Zdecydowanie wybrałbym fajnie skonfigurowaną 5-kę, powiem więcej - mając wybór nowe x5 40d a f10/f11 25d brałbym napewno 5-ke. Cena bez znaczenia.

Głupia sprawa nawet: prosty chłopak ze wsi jestem, wiec lubię jak przy skręcie dodam gaz i lekko rzuce tylną osią (w 520d da się ;) ) a w x5 to jakoś tak bez gracji dzieje się ;)

pozdr

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Opublikowano
Do tego numeru z tyłem, to nawet w F10/F11 trzeba taki magiczny przycisk wcisnąc raz czy dwa bo inaczej komputerek wszystko ładnie 'urywa'. Przynajmniej u mnie w 525d tak jest.
Opublikowano

Ot cała filozofia SUVów. Albo je ktoś kocha albo nienawidzi :D

 

X5 to dobre auto :cool2: :wink: napewno nie będziesz żałował, tymbardziej na zimę.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
No i dokładnie o to chodzi. Spróbować i samemu wyrobić sobie zdanie. Nawet jak będzie średnio pasował to oby tylko takie zmartwienia mieć ;). Na razie jaram się nowym służbowym S-Maxem żony. Dopiero po cenie tego ustrojstwa widać jak mocno BMW nas dupczy cenami :(. U Forda za 150 tysi po rabatach jest silnik 240 KM 2.0 Turbo (7,9 sek do setki), dwusprzęgłowa skrzynia, regulowana zawiecha (ale w ogóle nie czuć różnicy - nie to co w F10), 7 foteli skóra/alcantara, z przodu pełna elektryka siedzeń z grzaniem i wentylowaniem, panoramiczny dach, ambient lighting, pełna nawigacja, skrętne ksenony, czujniki parkowania, kamera cofania, bluetooth, tempomat, 500W HiFi, wejścia do IPoda/USB, LEDowe światła dzienne. Składają go zblazowani Belgowie a nie jacyś głodujący Koreańczycy czy Słowacy więc robocizna w tej samej cenie a poziom skomplikowania i ilości żelaztwa w samochodzie też od F10 się strasznie nie rózni. Podobnie wyposażone F11 z silnikiem o identycznych parametrach i dwoma fotelami mniej wyszłoby o jakieś 100 tysięcy drożej... STO TYSIĘCY! Oczywiście i tak wolałbym F11 ;)
Opublikowano

Ekhm... W BMW płacisz głównie za to by inni takimi nie jeździli, a nie za dane techniczne. To nie są auta na wagę tak jak Opel, Toyota, Ford (którego zresztą lubię).

Apaszka Hermesa też ociepla szyję gorzej niż szalik z HM, a jest droższa :)

Opublikowano

Ktory to marka ta zawdziecza swojemu budowanemu od lat wizerunkowi.

 

Pierwsze skojarzenie o BMW ? Mocne, szybkie i luksusowe auto. Oraz bardzo drogie.

 

Skojarzenia na temat Opla, Forda czy Renault ? Większosc powie, ze ot zwykłe auta.

 

 

O ile jakość wykonczenia i jakosc materialow uzytych we wnetrzu np Alfy Romeo 159 czy Peugota 508 jest praktycznie na poziomie premium to jednak pod wzgledem technologicznym nie sa to tak dobre auta jak BMW.

 

 

Chociaz jezeli mam byc szczery to uwazam, ze Audi przescignelo BMW, zwlaszcza w klasie luksusowych samochodow tzw wyzszej klasy średniej.

 

Jestem fanem BMW i tego sie zmienić nie da, podobnie jak nie da sie za bardzo zmienić gustu wzgledem rodzaju filmow czy na co patrzymy pierwsze u atrakcyjnych kobiet (piersi czy posladki)...

 

Ale po dokladnym obejrzeniu i przejechaniu sie nowa A6 bylem w lekkim szoku.

 

Jakość wykonczenia i materialow w srodku jest po prostu fantastyczna, o wiele bardziej dystyngowane niz w F10...i to jest smutne.

Juz poprzednia A6 pod wzgledem wykonczenia wnetrza byla niesamowita.

 

Pocieszajace jest to, ze E klasa tez nie umywa sie pod tym wzgledem do nowej A6.

 

Zatem o ile marki segmentu nie premium moga juz miec wykonczenie wnetrza materialami na poziomie E90 czy E60 to o tyle Audi wyznaczylo nowe standardy.

 

O ile wnetrze dobrze wyposazonej F10 nie zrobilo na mnie jakiegos specjalnego wrazenia wzgledem mojej E90 LCI (full skora + drewno orzechowe + klimatronic). To o tyle siedzac w najnowszej A6 czulem sie jak w jakims ultra luksusuowym aucie.

Opublikowano

Ja też jeździłem nową a6 oraz a7 i muszę powiedzieć, że mam odmienne zdanie dotyczące jakości.

 

Wydaje mi się, że są gorzej wykonane (wnętrze) od f10 - szczególnie rażące dla mnie były przyciski i pokrętła od klimatyzacji wyglądały bardzo tandetnie. Nie pamiętam w którym modelu ale chyba w a7 coś brzęczało prawie cały czas szczególnie jak się przejeżdżało po nierównej drodze.

Opublikowano
Mnie A6 kompletnie nie rusza. W BMW płaci się też za to, że jeździ, skręca i wygląda. Audi płuży i nie wygląda a kosztuje tyle samo. Mercedes to już w ogóle jakaś porażka z wnętrzem wykonanym przez księgowych. A propos niemieckiej motoryzacji - na tym filmiku fajnie czuć atmosferę nadciągającej grozy: http://www.youtube.com/watch?v=ztTvZpRXJl4&feature=related

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.