Skocz do zawartości

DRGANIA KIEROWNICY PODCZAS HAMOWANIA


xxspeedoxx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam... w mojej E39 520I 1997 podczas hamowania trzęsie kierownica.... trzęsienie czuć dopiero przy 80km/h... wtedy jest takie małe ale jak ostatnio hamowałem przy 160 to było dosyć mocne... klocki i tarcze są OK... czym to jest spowodowane??? prosze o pomoc... DZIEKI Z GÓRY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można wymienić samą tuleje, ale lepiej będzie wymienić cały wahacz. Wtedy problem z głowy na długo. Inaczej może się okazać że za miesiąc padnie sworzeń na tym wahaczu i wtedy kasa na tuleje w błoto pójdzie. Także lepiej cały wahacz. Z mojej strony mogę polecić TRW jako dobry zamiennik. Najlepszym będzie Lemforder, ale odpowiednio droższy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A o przekładni kierowniczej czemu nikt nie wspomniał? Wiem , że nie jest tania i mało kto potrafi ją sprawdzić jak trzeba ale nie mozna o niej zapomnieć jeśli są takie drgania.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stały problem w tym złomiastym e39. Sprawdz tarcze, wiele osób szuka róznych przyczyn a ja po prostu przetaczam tarcze na samochodzie w takiej sytuacji i jest ok. Przyczyn jednak moze być wiele...
Konrad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem drgania nawet po wymianie tarcz i klocków.Na szarpakach ciężko jest to zauważyć ale po dokładnych oględzinach widać było delikatne pęknięcia gum w tulejach.Wymieniłem dwie strony po 100pln za sztukę TRW i spokój.
niema nic lepszego niż BAWARKA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że tak. Wielu mechaników mówi "to na pewno tarcze" ale to jest [bAD] Swoją drogą gdzie dostałeś tak tanio TRW???

Mam znajomego,który ma sklep z częściami i mam u niego dobre rabaty :D

niema nic lepszego niż BAWARKA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Ja mam już tak wywalone,że na szarpakach już wyszły.

Mam dylemat -czy wymienic same tuleje czy całe wahacze.Bo jak wymienię same tuleje to roboty trochę jest,no i jeszcze geometria dochodzi,a jak poleci mi sworzeń za jakiś miesiąc to będę NIE POCIESZONY.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jaka jest cena kompletnej uslugi powiedzmy zalozenie + TRW na obie strony? Czy po wymianie calego wahacza trzeba jechac na geometrie? Chyba nie?

Pozdro

Definicja szalenstwa - robienie wciaz dokladnie tej samej rzeczy w dokladnie ten sam sposob oczekujac zupelnie innego ofektu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po wymianie calego wahacza trzeba jechac na geometrie? Chyba nie?

zalezy kto robi jak profesjonalista to masz szanse 50% ze nie trzebabedzie

jak sam to 90%ze geometria sie przestawi

 

to tez zalezy od wachacza jak bedzie tulejka w nim przestawiona o 0,1mm to geometrie masz murowaną

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.