Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak w temacie. Przyznaję się, że jestem zielony, nie mam pojęcia czym to może być spowodowane (może świece jakieś wtryski, cokolwiek). Nie mogę przez to jechać samochodem do pracy, gdy silnik tylko się nagrzeje gaśnie i już nie zapali. A tak gdy jest zimny odpala normalnie. Pierwszy raz stało mi się to podczas dojazdu do pracy, wtedy silnik był nagrzany i jechałem jak zawsze do celu, gdy nagle w pewnym momencie zgasł i już nie było o czym marzyć, aby dojechać do pracy, przynajmniej na czas ... Bardzo prosiłbym o jakieś rady.

Pozdrawiam !

P.S. Dodam że samochód ma przebieg ponad 310 000 tyś. km

Edytowane przez rysiu24
Opublikowano
Yhm, a jak cenowo z naprawą ? W jakich granicach się waha ? Oczywiście czekam też na inne sugestie. I pisać wprost, bo i tak mnie już chyba nic bardziej nie przestraszy, jak gasnące auto na środku drogi podczas porannego zapchanego ruchu ...
Opublikowano
Yoshi ale jak by mu sie upalił tranzystor to juz by go nie odpalił wcale a on ma takie same objawy jak ja jak sie nagrzeje to gasnie a jak zimny to go odpala potem bez problemu u mnie naprawa w granicach 1100zł
Opublikowano
Cóż, 1100zł szczerze mnie nie zaskoczyło, bo liczyłem się minimum z 1000-cem... : (. Pozostało mi oddać do mechanika (Umówiłem się na poniedziałek) i napiszę tutaj co to był za problem, przyda się przynajmniej kolejnemu co będzie miał ten sam problem a raczej objawy... . Na prawdę dziwne, bo samochód rano zapalił jak zawsze, bez problemów, chodził na równiutkich obrotach - ogólnie wszystko ok. Zobaczymy niedługo ...
Opublikowano
Opublikowano