Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak w temacie. Przyznaję się, że jestem zielony, nie mam pojęcia czym to może być spowodowane (może świece jakieś wtryski, cokolwiek). Nie mogę przez to jechać samochodem do pracy, gdy silnik tylko się nagrzeje gaśnie i już nie zapali. A tak gdy jest zimny odpala normalnie. Pierwszy raz stało mi się to podczas dojazdu do pracy, wtedy silnik był nagrzany i jechałem jak zawsze do celu, gdy nagle w pewnym momencie zgasł i już nie było o czym marzyć, aby dojechać do pracy, przynajmniej na czas ... Bardzo prosiłbym o jakieś rady.

Pozdrawiam !

P.S. Dodam że samochód ma przebieg ponad 310 000 tyś. km

Edytowane przez rysiu24
Opublikowano
Yhm, a jak cenowo z naprawą ? W jakich granicach się waha ? Oczywiście czekam też na inne sugestie. I pisać wprost, bo i tak mnie już chyba nic bardziej nie przestraszy, jak gasnące auto na środku drogi podczas porannego zapchanego ruchu ...
Opublikowano
Yoshi ale jak by mu sie upalił tranzystor to juz by go nie odpalił wcale a on ma takie same objawy jak ja jak sie nagrzeje to gasnie a jak zimny to go odpala potem bez problemu u mnie naprawa w granicach 1100zł
Opublikowano
Cóż, 1100zł szczerze mnie nie zaskoczyło, bo liczyłem się minimum z 1000-cem... : (. Pozostało mi oddać do mechanika (Umówiłem się na poniedziałek) i napiszę tutaj co to był za problem, przyda się przynajmniej kolejnemu co będzie miał ten sam problem a raczej objawy... . Na prawdę dziwne, bo samochód rano zapalił jak zawsze, bez problemów, chodził na równiutkich obrotach - ogólnie wszystko ok. Zobaczymy niedługo ...
Opublikowano
Opublikowano
Dzis byłem u mechanika zobaczyc co z moja bmw wiec pompa naprawiona podmienili sam czujnik kata obrotów i nic to nie dało a taki wypluwał błąd sterownik faktycznie kicha był podobno na stole wykazało ze mechanicznie tez do dupy cos tam było zregenerowali zresetowali pompe włozyli jutro logi dynamiczne sprawdza dokładnie i do odbioru zobaczymy czy wszystko bedzie ok koszt 1100zł obiawy dokładie takie same miałem co kolega rysiu
Opublikowano
pisalem ci juz na priv ze czujnik katowy VP44 jak i czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza spelniaja te same funkcje co i czujnik GMP... dlatego moze i KTS pokazal ze chodzi o nieprawidlowa synchronizacje wtrysku, ale podejrzewa sie nieprawidloy czujnik...
Opublikowano
A ja włąsnie odebrałem moją bmw chodzi ładnie okazało sie ze czujnik kątowy był dobry lecz sterownik zły podobno ostatnie przed liftem ten sterownik miały wadliwy i na dodatek nie da sie go naprawic tłoczek oczywiscie tez był przytarty nawet na stole gasła ta moja pompa nie mogli sprawdzic parametrów koszt 1100zł a i spalanie według kompa 7 lirów gdzie wczesniej nie schodziło poniżej 9.5 po trasie warsztat ok ale zgubili mi srubke od obudowy :)
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

Odświeżę troszkę temat ponieważ mam podobne problem i może ktoś z was wie co dolega mojemu autku.

BMW e46 320d 136km. Po jeździe jak już się nagrzeję zaczyna strasznie szarpać, obroty nagle spadają i po niecałej sekundzie wracają do normy.

Po dłuższej chwili autko całkiem gaśnie, raz uda się zapalić na nowo ale potem już całkiem umiera i zostaje tak aż nie ostygnie.

Wie ktoś co to może być????

Opublikowano

Mam błąd pierwszego wtrysku i wzniosu iglicy. Tak przynajmniej mówił mechanik, a potem stwierdził że silnik nie przez to gaśnie i musi być jakaś inna przyczyna.

Ja w tym temacie jestem zielony więc nie wiem o co chodzi. Powiedział że najpierw by musiał wymienić wtryski, potem pompę a jak by się nie poprawiło to dalej by szukał ;/

Ale jakie to koszta i nie wiem czy tan mechanik nie nabija mnie poprostu.

Opublikowano
Nie rozumiem jakim cudem wynalazł BŁĄD pierwszego wtryskiwacza [????] zapytaj o co mu konkretnie chodzi, bo chyba koleś sam nie wiem co opowiada. Błąd czujnika wzniosu iglicy dotyczy wtryskiwacza 4tego cylindra i nawet przy jego uszkodzeniu silnik będzie dalej "normalnie" jeździł ponieważ pobiera sygnał z czujnika GMP oraz czujnika kątowego VP44. Jeżeli to nie będzie usterka związana ze sterownikiem tj tranzystor/y (czego przyczyną jest tłoczek przestawiacza), czujnik tem paliwa, czujnik kątowy, selenoidy dawki i kąta wtrysku, to podejrzewam nieszczelność układu zasilania tj VP44, wewnętrzne usterki hydrauliczne wtryskiwaczy, "dziurawy" układ doprowadzania paliwa. VP44 pada z powodu: powietrza i rozwodnionego paliwa.
Opublikowano

Będę musiał podjechać do innego mechanika bo ten mi się wydaje jak by faktycznie nie wiedział co mówi. Tyle że jest najbliżej no i został mi polecony.

Błędów nie widziałem jak odczytywał bo nie chciał właśnie tego zrobić przy mnie dziwne;/ Dzięki za odpowiedź podjadę do innego mechanika to zobaczymy co on powie.

Sam nie mam kompa więc nie mogę sprawdzić co tam za błędy pokazuję .

 

Dodam że pompa po regeneracji 2 miesiące temu więc jeszcze na gwarancji.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

witam ponownie Dzisiaj podłączyłem pod INPE i mam takie błędy :

5 needle-motion sensor

 

8 glow device

 

Przy okazji pościągałem obudowy i okazało się że o okolicach pierwszego wtrysku widać wyciek.

Czy to oznacza że to właśnie ten wtrysk do wymiany czy może tylko podkładka ?? i czy to przez to jest takie szarpanie?

Opublikowano
Masz awarie czujnika wzniosu iglicy wtryskiwacza 4tego cylindra. Do tego awaria układu świec żarowych (bezpiecznik, przekaźniku lub świece). Jeżeli jest wyciek to właśnie to jest przyczyną szarpania i wygasania silnika (powietrze w sekcjach tłoczących pompy wtryskowej). Najpierw zlikwiduj ten wyciek: przede wszystkim wężyki przelewowe, dociągnij śruby drążone "widełek" przelewowych oraz nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia wtryskiwaczy. Powinno od razu pomóc :wink: Jeśli nie będzie poprawy to trzeba podejrzewać wewnętrzne uszkodzenie wtryskiwacza/y. Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.