Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zauważyłem na glowicy pękniecia przedstawione na zdj, mozecie mi powiedziec czy moge na tym dalej jezdzic czy wymieniac? Bo musze wymienic uszczelke pod glowica ale ze mam druga glowice to chcialem ta przygotowac i odrazu wymienic w jeden dzien bez czekania na glowice z rozebranym silnikiem.

Pękniecia widac na zdj.

Te pekniecie miedzy zaworami jest na wszystkich 6miejscach, a te wyzej jest na niektorych:

http://imageshack.us/photo/my-images/7/dsc00995fs.jpg/

I zobaczylem jeszcze pekniecie tu mam nadzieje ze widac:

http://imageshack.us/photo/my-images/221/dsc00996wk.jpg/

 

bylem w warsztacie i mechanik mi powiedzial ze mimo tych pekniec mozna dac na sprawdzenie szczelnosci bo mimo wszystko moze byc ok,

Czekam na konkretne odp, dzieki;]

Opublikowano
pomimo tych pęknięć może być wszystko szczelne (choć wątpię by było)...ale jak masz drugą głowice(bez pęknięć ) to zakładaj nową i rób wszystko na cacy a popękaną możesz sobie pózniej sprawdzić ,ja u siebie w e28 miałem podobną sytuację ,wymieniłem uszczelke ,zrobiłem 12tyś.km i po lekkim niedomaganiu visco...głowica przestała być już dobra.Tak czy inaczej co cie skusiło do ściągnięcia głowicy ??? jakieś konkretne objawy?
iZzI
Opublikowano

ta glowica ze zdjec jest zdjeta i lezy bo padl walek i musialem skombinowac jakis zastepczy, a ten okazal sie w bdb stanie, i z dwóch glowic wybralo sie najlepsze czesci i zlozylo;]

A teraz mi cos padla uszczelka bo chlodziwo wywalilo itp;/ Bo mialem problemy z chlodzeniem ciagle sie zapowietrzal i bylo cisnienie, i znalazlo ujscie pod uszczelka;/ I myslalem zeby dac ta glowice do sprawdzenia i odrazu planowanie/plantowanie(jak kto mowi) i zeby w jeden dzien rozlozyc silnik i zlozyc. Ale chyba bedzie trzeba jutro przysiąść i zdjac glowice;]. Bo mimo wszystko bm dziala zanim nie zrobi sie cisnieni i przerody twarde, otworze korek powietrze psyyy i znowu ok, to pewnie przez ta uszczelke i ulamany uchwyt na przewod w chlodnicy(na dniach bd mial nowa) no i visco tez bede wymienial bo chyba sie konczy, glosno dziala, ciężko sie kreci, I nie wiem czy ma visco cos do tego ale lubi zrywac paski;/ mam juz 3. Mam nadzieje ze po tych naprawach wszystko wroci do normy;]

Opublikowano
...trochę to wszystko chaotycznie opisałeś...ale generalnie zakładaj nową uszczelke ,z głowicą bez pęknięć ,jak bedziesz miał na wierzchu to pościągaj kolektory i powymieniaj też pod nimi uszczelki ,głowice daj oczywiście do planowania,przydały by sie jeszcze nowe szpilki...a jak nie masz siana to wymień tylko uszczelkę pod głowica.Natomiast jeżeli chodzi o visco ,to z tego co piszesz działa prawidłowo(jeżeli masz podwyższoną tem. na chłodnicy bimetal wciska zaworek i przelewa olej w środku ,co skutkuje załączeniem wentylatora) i raczej nie ma możliwości by zrywało paski( przez ten pasek pewnie przegrzałeś silnik, z braku napędu pompy wody) najprawdopodobniej masz na którymś kole pasowym spory luz co powoduje przesuniecie wzgledem innych kół lub łożysko sie kończy na którymś kole albo na pompie wody...
iZzI
Opublikowano

No wlasnie wiem ze tak chaotycznie ;D

na dniach bede rozbieral silnik to zobacze stan tej glowicy zamontowanej ale nie przypominam sobie zeby ona byla popekana, ale te visco kiedys duzo ciszej chodzilo, teraz slychac jak by byl to automat po wlaczeniu wiatraku;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.