Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
cic to ci nie pomoge osobiscie posiadam ccc a panel od klimy kupowalem w polsce a mieszkam w irlandii :) ja rozwiazalem problem kupujac panel z przed lifta i wentylator przestal szalec klima chlodzi ok ale grzeje wydaje mi sie slabo i troche dlugo sie nagrzewa narazie nie przywiazywalem zbytnio do tego uwagi bo cieplo i wiecej chlodzenie niz grzanie :)
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam,

 

Pytanie do znawcow.

Co jeszcze trzeba ustawic w opcjach modulu klimatyzacji aby sprezarka klimy sie zalaczala?

Zostal zmieniony NCS-m model silnika z M57 na M40 czyli taki jaki mam, czy trzeba wylaczyc takze ten czujnik swiatla(wolabym go nie wylaczac bo mam autoswiatla i je uzywam)?

Jakie parametry trzeba jeszcze ustawic?

 

Dzieki i pozdrawiam.

Opublikowano

Panel podlaczalem tak jak bylo na zdjeciu wczesniej z tymi przewodami.

Jest duzo ustawien w module klimatyzacji i oprocz ustawienia modelu silnika pewnie sa tez inne parametry do ustawienia. Tylko jakie?

  • 4 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Opublikowano
Problem rozwiazany poprzez wylaczenie sprzegla sprezarki klimy.

Teraz sprezarka sie zalacza :D

 

 

moglbys opisac jak nalezy wylaczyc to sprzeglo sprezarki ??

Opublikowano

Mam pytanie jakimi funkcjami różnią się oba panele ?

 

Przed liftem

pokrętło lewe MAX (szybkie chłodzenie kabiny)

pokrętło środkowe OFF (wyłączenie dmuchawy)

pokrętło prawe REST (odzyskiwanie ciepła z wyłączonego nagrzanego silnika do 15min)

 

Po lifcie

pokrętło lewe ???

pokrętło środkowe AUTO (automatycznie utrzymuje zadaną temperaturę w samochodzie)

pokrętło prawe ???

Opublikowano
Lewe sterujesz kierunkiem nawiewu kierowcy czyli np nogi lub szyba a prawe to samo tylko pasazer
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Odnośnie zmiany paneli ale w LCI znalazłem info że w panelu BASIC LCI są jeszcze dwa przewody na 18 pinowej wtyczce.

Na pinie nr 2 i nr 5 są przewody oraz jest różnica na pinach 5 i 8 . Zamiast z 8 to z 5 idzie przewód na pin 21.

pin 2 = yellow red (tylko gdzie go podłączyć ?)

pin 5 = white green

 

Gość zrobił schemat :

http://www.grzejniki-lazienkowe.net/basic.pdf

 

Mam pytanie do tych co robili .

Czy sądzicie że schemat z pdfa jest dobry oraz czy ja również będę musiał robić przejście z cięciem przewodów z pina 21 do kostki 2-pinowej ? ponieważ na schemacie pin 8 idzie na 25 a jest to jakieś uziemienie .

 

Pozdrawiam

JKCHRIS

www.grzejniki-lazienkowe.net
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, mam problem ze zmianą siły nadmuchu.

Auto (e60 2003r) kupiłem niedawno i ktoś już przełożył panel klimy ale raczej go nie zakodował bo w idrive nie mam zakładki z regulacją nadmuchu.

Dodałem FA klimy rozszerzonej ale nic to nie zmieniło.. Ktoś pisał, że należy usunąć kod zwykłej klimy ale nie wiem który to.

Ponadto w klimie mam takie błędy (nie wiem czy ma to związek z moim kodowaniem).

motor beluftung links

motor fussraum rechts

motor beluftung fond

auc-sensor

beschlagsensor

fuhler warmetauscher rechts

beluftungstemperaturfuhler

schichtung fondpoti

solarsensor links

solarsensor rechts

wasserventil rechts

Liczę na waszą pomoc, wolałbym nie grzebać z przekonaniem że może się uda :roll:

Opublikowano

Radio bisnes (maly ekran) z navi.

Trochę nie ogarniam jeszcze tego ncsdummy :roll: a pół dnia walczyłem, ale tak szybko się nie poddam.

W pliku FSW_PSW.TRC też mogę to podejrzeć np. przy pomocy notatnika?

Który moduł to radio? Cas, EI, MASK, SFZ, SZL, SZM -pominąłem te których jestem pewien np. LM, IHKA, PDC.

Vcds/vag-com wydaje się przy tym dziecinnie prosty :shock:

Opublikowano
plik FSW_PSW.TRC jest plikiem tekstowym, gdzie każdą pozycję można rozpoznać i wyedytować na zasadzie aktywna, nieaktywna. NCSDummy jest o tyle lepszy że pracuje na pliku netto.dat, który zawiera liczbowe wartości nastaw wykraczające poza akctiv, nicht_activ. Radio business to moduł MASK. Nie wiem jak to dokładnie jest w VAG (póki co nie miałem) ale w porównaniu do innych marek, kodowanie opcji, wymiana firmware i dodatkowe szczegółowe ustawienia w BMW są zrobione rewelacyjnie, można mocno zmodyfikować samochód a mimo wszystko będzie nadal kompatybilny z automatycznymi systemami diagnostycznymi producenta. Trzeba poznać tylko kilka prostych i dostępnych narzędzi o ogromnych możliwościach.
Opublikowano
Być może jest gdzieś indziej wpis dotyczący rodzaju klimy, zmień kod w FA i przekoduj cały samochód, a nie tylko moduł MASK. Nie podłączałem się pod samochód, ale w NCSDUMMY widzę że wpis KLIMA_ART_SG_ART występuje tez w IHKA
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ncs wyrzucał błędy przy próbie kodowania całego auta. Pomogła instalacja innego ncs.. przy okazji nie potrzebnie ściągnąłem kilka gb plików daten :)

także wszystko zgodnie z instrukcją: wymiana panelu-> dopisanie do fa $534-> przekodowanie całego auta.

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

witam

Panowie,

odświeżając temat, chciałbym zapytać, czy komuś z Was udało się poprawnie wymienić panel klimatyzacji high pre-lci na high-lci?

mój samochód jest z 2003, odpowiednio połączony pin 21, niemniej jest jakiś problem ze sprężarkąklimy . (prawdopodobnie chodzi cały czas). co powinienem jeszcze zrobić?

czy wspominany czujnik nasłonecznienia będzie działał poprawnie?

dziękuje za wszelkie podpowiedzi

Opublikowano
ja mam u siebie zalozony panel od po lifta ale jak to jest zrobione nie wiem , robili mi to magicy w lodzi razem z navi CIC jak cos mogę dac Ci namiar na priv się odezwij jak chcesz
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Panowie, ktos z nas ma przepis na zmiane high prelci na high lci? (Nie chce zeby ktos odsyłał mnie do Łodzi) ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.