Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Teraz też możesz mieć na AUTO, jak się zrobi ciemniej to automatycznie włączą Ci się xenony, ale tak jak Capaz pisał, jak dasz na "0" to dzienne świecą się cały czas nawet w nocy, chcąc je wyłączyć musisz w i-drive to zrobić.
Opublikowano
jak dasz na "0" to dzienne świecą się cały czas nawet w nocy, chcąc je wyłączyć musisz w i-drive to zrobić.

 

Na pewno? u mnie zaznaczenie opcji DRL w idrive powoduje że opcja "auto" przestaje funkcjonować, bo zawsze działaja xenony, czy ciemno czy jasno, a na "0" przyciemnone długie swiecą sie niezależnie od zaznaczenia "ptaszka" DRL, już od mometu wlączenia zapłonu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Teraz też możesz mieć na AUTO, jak się zrobi ciemniej to automatycznie włączą Ci się xenony, ale tak jak Capaz pisał, jak dasz na "0" to dzienne świecą się cały czas nawet w nocy, chcąc je wyłączyć musisz w i-drive to zrobić.

U mnie drl dziala dokladnie tak samo.

Opublikowano
no wreszcie mialem troche czasu i sie za to zabralem.jest tak jak Capez pisal wert_02

tyle tylko ze swieca nawet jak jest odznaczony ptaszek w menu :?: a jak zaznacze dzienne to swieca xenony jako dzienne a DRL swieci na 0 i z postojowymi

 

Dokłądnie tak samo zachowuje sie to u mnie, więc nie do końca rozumiałem powyższe wpisy

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
u mnie zaznaczenie opcji DRL w idrive powoduje że opcja "auto" przestaje funkcjonować, bo zawsze działaja xenony, czy ciemno czy jasno, a na "0" przyciemnone długie swiecą sie niezależnie od zaznaczenia "ptaszka" DRL, już od mometu wlączenia zapłonu.

 

a czy komus udalo sie to zmienic,aby na auto swiecily DRL w dzien a po zmierzchu zapalal sie xenon?

Moze trzeba inaczej przekodowac,ewentualnie dodac jakis wpis w Idrive?

Opublikowano

Cześć,

 

A nie wiecie co może być przyczyną stanu - opcja daylight running lights (drl) w idrive włączone, a nic się nie dzieje. Przełącznik w auto - świecą xenony - w 0 wszystko off.

--

gv

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć,

 

A nie wiecie co może być przyczyną stanu - opcja daylight running lights (drl) w idrive włączone, a nic się nie dzieje. Przełącznik w auto - świecą xenony - w 0 wszystko off.

A zakodowales drl ncs"em?

 

Co do wlaczania i wylaczania drl w idrive:wydaje mi sie ze dziala tylko z lm2,kodowalem ostatnio trzy e60 z lm1,i w zadnej nie mozna bylo wylaczyc drl przez idrive.Ja posiadam lm2 i u mnie mozna wlaczac i wylaczac drl,stad moj wniosek ze dziala tylko z lm2.Chybaze komus udalo sie to zrobic z lm1.

Opublikowano

Co do wlaczania i wylaczania drl w idrive:wydaje mi sie ze dziala tylko z lm2,kodowalem ostatnio trzy e60 z lm1,i w zadnej nie mozna bylo wylaczyc drl przez idrive.Ja posiadam lm2 i u mnie mozna wlaczac i wylaczac drl,stad moj wniosek ze dziala tylko z lm2.Chybaze komus udalo sie to zrobic z lm1.

 

Cześć,

 

Mam E60 LCI 2007 z kwietnia (z tego co mówi realoem.com). Jak sprawdzić czy mam lm2 ?

W liście modułów w NCS-ie mam tylko LMA, a nie LMA2 (czy tak jest ok)?

 

Mam ustawione:

PWM_PIN_11_63_33

wert_04

 

Tak samo nie mam opcji DRL_V_GEDIMMT oraz

PWM_AN_SL_V_AL_1_34 jak pobiorę FSW_PWS z LMA - czy może robię coś źle?

 

Jak pobiorę FSW_PSW - całkowite, to te opcje są dostępne, ale w którym module ich szukać?

 

Jak pobiorę FSW_PSW.TRC (z wszystkimi ustawieniami) to mam

PWM_AN_SL_V_AL_1_34

wert_07

PWM_PIN_11_63_33

wert_04

 

Jak włącznik jest w trybie auto świecą się ringi, brewki oraz światła mijania (xenony).

--

gv

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co do wlaczania i wylaczania drl w idrive:wydaje mi sie ze dziala tylko z lm2,kodowalem ostatnio trzy e60 z lm1,i w zadnej nie mozna bylo wylaczyc drl przez idrive.Ja posiadam lm2 i u mnie mozna wlaczac i wylaczac drl,stad moj wniosek ze dziala tylko z lm2.Chybaze komus udalo sie to zrobic z lm1.

 

Cześć,

 

Mam E60 LCI 2007 z kwietnia (z tego co mówi realoem.com). Jak sprawdzić czy mam lm2 ?

W liście modułów w NCS-ie mam tylko LMA, a nie LMA2 (czy tak jest ok)?

 

Mam ustawione:

PWM_PIN_11_63_33

wert_04

 

Tak samo nie mam opcji DRL_V_GEDIMMT oraz

PWM_AN_SL_V_AL_1_34 jak pobiorę FSW_PWS z LMA - czy może robię coś źle?

 

Jak pobiorę FSW_PSW - całkowite, to te opcje są dostępne, ale w którym module ich szukać?

 

Jak pobiorę FSW_PSW.TRC (z wszystkimi ustawieniami) to mam

PWM_AN_SL_V_AL_1_34

wert_07

PWM_PIN_11_63_33

wert_04

 

Jak włącznik jest w trybie auto świecą się ringi, brewki oraz światła mijania (xenony).

Na 100% masz lm2.

Stronka z naszego forum

viewtopic.php?f=97&t=108481&start=480

Wszystko opisane dokladnie tylko zakodowac :cool2:

Opublikowano
Dobra, będę działał :mrgreen:

--

gv

Opublikowano

ameryki nie odkrylem,ale czlowiek chcial sie dowiedziec jaki ma modul,wiec sie dowiedzial.Ty natomiast walnales kolejnego posta jak reksio pieczatke :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ps:Jak tam twoja M5? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano

Cześć,

 

Próbowałem.. Ale coś nie jest ok.

 

Jak pobieram dane przy pierwszym f1, f3 (ten duży FPW_SPW.TRC) 198 KB parametr

PWM_AN_SL_V_AL_1_34 istnieje.

 

Jak odczytuję LMA - brakuje tego parametru w FPW_SPW.TRC z modułu LMA.

Przy połączeniu pojawiają się

LM2_E6X.C33, A_E60LM2.IPO, LM_AHL_2.PRG

 

Zastanawiam się co by się stało, gdybym przekodował ten sterownik danymi które pobieram. (Pewnie mogłoby coś się odkodować)... Dziwne to..

 

Albo jakbym dodał PWM_AN_SL_V_AL_1_34 z parametrem jak można znaleźć tutaj na forum w instrukcji.

 

Nie wiecie co może być przyczyną?

 

Mam NCS-a 3.1.0 z SP-DATEN 46.3 (daty plików w środku z 2011 roku). Nie pojawiają się żadne błędy. Ale przez to mam lekkiego stresa, żeby czegoś nie popsuć, skoro nie mam wszystkich opcji :)))

Czy może poza SP-DATEN potrzebuję coś jeszcze aktualizować?

 

Próbowałem też łączyć się przez CAS, czy LMA (na początku) to pobrane dane są cały czas takie same.

 

Czy przyczyną mogą być zwykłe lampy halogenowe? Jednak auto na 100% ma LM2 part number 9153272 SW 3.90.20. I dlaczego w pełnej kopii pojawia się ten parametr.

Dziwne tylko że w "całkowitym" jest, a w LMA nie ma.

 

Czy może to kodowanie jest w innym module niż w LMA?

 

 

 

Mogę prosić o pomoc?

--

gv

Opublikowano

Hej,

 

Oto fotka mojej lampy - takie mam

 

http://www.moo.net.pl/lampa_e60.jpg

 

No ring tam jest, albo tak mi się wydaje :mrgreen:

--

gv

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć,

 

Próbowałem.. Ale coś nie jest ok.

 

Jak pobieram dane przy pierwszym f1, f3 (ten duży FPW_SPW.TRC) 198 KB parametr

PWM_AN_SL_V_AL_1_34 istnieje.

 

Jak odczytuję LMA - brakuje tego parametru w FPW_SPW.TRC z modułu LMA.

Przy połączeniu pojawiają się

LM2_E6X.C33, A_E60LM2.IPO, LM_AHL_2.PRG

 

Zastanawiam się co by się stało, gdybym przekodował ten sterownik danymi które pobieram. (Pewnie mogłoby coś się odkodować)... Dziwne to..

 

Albo jakbym dodał PWM_AN_SL_V_AL_1_34 z parametrem jak można znaleźć tutaj na forum w instrukcji.

 

Nie wiecie co może być przyczyną?

 

Mam NCS-a 3.1.0 z SP-DATEN 46.3 (daty plików w środku z 2011 roku). Nie pojawiają się żadne błędy. Ale przez to mam lekkiego stresa, żeby czegoś nie popsuć, skoro nie mam wszystkich opcji :)))

Czy może poza SP-DATEN potrzebuję coś jeszcze aktualizować?

 

Próbowałem też łączyć się przez CAS, czy LMA (na początku) to pobrane dane są cały czas takie same.

 

Czy przyczyną mogą być zwykłe lampy halogenowe? Jednak auto na 100% ma LM2 part number 9153272 SW 3.90.20. I dlaczego w pełnej kopii pojawia się ten parametr.

Dziwne tylko że w "całkowitym" jest, a w LMA nie ma.

 

Czy może to kodowanie jest w innym module niż w LMA?

 

 

 

Mogę prosić o pomoc?

Dobrze przeszukales plik TRC :shock:

Ja mam lm2 i u mnie sa takie wpisy

 

 

PWM_AN_SL_V_AL_1_34

wert_03

wert_07

PWM_AN_SL_V_FL_1_34

wert_03

wert_08

A mam przedlifta.

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

 

Tak, ale zaczynam zastanawiać się czy czegoś nie robię źle :mrgreen: :duh:

 

Mam, ale takie wpisy (bez _34_ na końcu) :

Nie są identyczne z tymi opisywanymi w opisach :)

 

PWM_AN_SL_V_AL_1

wert_03

wert_07

PWM_AN_SL_V_FL_1

wert_03

wert_08

 

Link do pliczku, który pobiera NCS (LMA) http://moo.net.pl/gv_lma_FSW_PSW.TRC.

 

Ale znowu w "całościowym" kodowaniu te wartości są inne:

 

PWM_AN_SL_V_AL_1

wert_07

PWM_AN_SL_V_FL_1

wert_08

 

A natomiast całościowe:

 

PWM_AN_SL_V_AL_1_34

wert_07

 

PWM_AN_SL_V_FL_1_34

wert_08

 

Podczas odczytywania wygląda to tak:

 

http://moo.net.pl/Clipboard07lma.jpg

http://moo.net.pl/Clipboard06.jpg

http://moo.net.pl/lm_ver.jpg

 

Ogólnie po przeanalizowaniu powinno się ustawić:

 

PWM_PIN_11_63_33 (to jest)

wert_01

oraz:

PWM_AN_SL_V_AL_1_34 - tego nie mam :( tylko wpis bez _34

wert_01

 

Czy to normalne ?:)

Edytowane przez gv

--

gv

  • Zarejestrowani
Opublikowano

PWM_AN_SL_V_AL_1

 

PWM_AN_SL_V_FL_1

 

To sa wartosci napiecia na ringach przy wlaczonych xenonach i dlugich, mi sie po prostu wydaje ze zle cos robisz :)

 

Po kolei :

 

Wlaczasz ncs, ladujesz profil revtora lub custom zalezy jaki masz, f1,f3 wybierasz e60 i co robisz dalej ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
PWM_AN_SL_V_AL_1

 

PWM_AN_SL_V_FL_1

 

To sa wartosci napiecia na ringach przy wlaczonych xenonach i dlugich, mi sie po prostu wydaje ze zle cos robisz :)

 

Po kolei :

 

Wlaczasz ncs, ladujesz profil revtora lub custom zalezy jaki masz, f1,f3 wybierasz e60 i co robisz dalej ?

(ładuję profil revtora) - sprawdzałem ustawienia, są ok.

 

później pojawia się okienko SG ausw z opcjami: CAS, LMA. Wybieram CAS.

Później F6 - zuruck.

Pobrało FSW_PSW całościowe.

 

Później F4 (SG bearbeiten), wybieram LMA

Dalej F4 (sg auslesen)

tworzy mi FSW_PSW z LMA

 

i na tym etapie stoję, bo dane nie pasują :)

 

może coś źle robię..

--

gv

Opublikowano

Hej,

 

Udało się :)

 

W LM2 parametr o którym pisałem nie jest potrzebny.

 

Wszystko, co potrzeba w LCI, żeby DRL zadziałało, to

 

// TAGFARHLICHT_ECE

// Aktiv ( u mnie było już aktywne)

 

VERHALTEN_DRL_TFL_33 - ta opcja !

DRL_S

 

PWM_PIN_11_63_33 - ta opcja wymagała u mnie zmiany z 04 na 01 - napięcie 13,2V

wert_01

 

// DRL_TFL_SML_33 (to u mnie było aktywne)

// Aktiv

 

 

Jednak wyłączyłem, bo nie działał mi coś czujnik zmierzchu (nawet w nocy DRL) :D

 

Ma ktoś pomysł jak uaktywnić, żeby przełączało pomiędzy ringami na mijania z automatu?

Gdzieś też widziałem jak wyłączyć tylne światła w DRL.

 

Oczywiście przełącznik był w pozycji 0. Jak dałem na auto - od razu włączały się mijania z wszystkim.

 

Po tej zabawie rozumiem, że wszystko co odczytam z modułu, to wszystko :) Nie ma nic więcej.

Nawet wczytanie tym samym nic nie psuje.

 

Oczywiście warto pamiętać o SP DATEN, bo to może popsuć :)

 

Pozdrawiam :mrgreen:

--

gv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.