Skocz do zawartości

E39 528 i - problem z odpaleniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

 

Szukałem, ale widzę że tego typu problemu nikt nie miał.

 

Jestem już po wymianie czujników wałka rozrządu oraz wału korbowego i ostatnio od czasu do czasu(średnio raz na dwa tygodnie) auto nie chce odpalić, po czym łapie bez problemów. Zawsze robiłem tak, że wracałem kluczykiem do poziomu 0 i potem znowu odpalenie, wczoraj pierwszy raz próbowałem od razu zaatakować po pierwszej nieudanej próbie z 2 na 3, a tutaj tak jakby blokada - w ogóle się nie da - musiałem dać na 0 i znowu odpał - oczywiście za 3 razem chwyciło i dziś rano nie było żadnego problemu.

 

Pytanko - czy to może być immobilizer? na jakiej dokładnie działa to zasadzie w E39?

 

Mam E39 528i rok produkcji 1997.

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez jacca
Opublikowano

Wymieniłeś czujniki na oryginał?? Często tak się dzieje jak czujniki nie są oryginalne. A może po prostu kończą się szczotki na rozruszniku?

 

Btw zmień nazwę tematu bo admin pewnie cie wynagrodzi, gdyż jest nie regulaminowa :)

 

Pozdrawiam :)

Opublikowano

Wsadziłem nowiutkie siemensy, więc ok.

 

Dziwi mnie trochę temat tej blokady po pierwszym nieudanym odpaleniu pomiędzy pozycją 2 a 3.

 

Pozdrawiam!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To chyba ma każde auto. To jest blokada która ma za zadanie zapobiegać właczeniu rozrusznika gdy silnik już pracuje. To by mu zaszkodziło.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.