Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Mam problem z moim M50. Po włączeniu zapłonu przekaźnik pompy paliwa zaczyna tykać dość szybko w efekcie, pompa paliwa szaleje. Po odpaleniu silnik bardzo nierówno chodzi (najprawdopodobniej przez wariującą pompę zapowietrza się listwa wtryskowa). Po przegazowaniu na wysokie obroty problem znika, wszystko chodzi jak w zegarku. Po zgaszeniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu historia się powtarza.

Zauważyłem, że po dłuższej jeździe problem chwilowo znika, tzn. po zgaszeniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu przekaźnik nie wariuje.

Wymieniłem akumulator, który nie był już pierwszej nowości, bo myślałem że to wina zbyt małego napięcia z aku.

Po tym zabiegu objawy zostały. Zmieniło się tylko to, że wystarczy żeby silnik "pochodził" kilka minut i po ponownym włączeniu zapłonu problemu znów CHWILOWO nie ma. Wystarczy, że auto postoi wyłączone na jakieś 10-15 min i znów przekaźnik dostaje świra.

Dodam, że przekaźnik też został wymieniony na nowy.

Po podłączeniu do komputera brak jakichkolwiek błędów.

Ładowanie alternatora w normie.

 

Pomóżcie...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przekaznik paliwa kluczuje sterownik silnika i tu bym szukał problemu.Podmień od kogoś sterownik.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.