Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przedstawia sie to nastepujaco:

 

,,mocherowe berety,, sa u wladzy i musza sie wykazac sukcesami. Kolega wczesniej zmyl mi glowe , ze czepiam sie PiS-u.

Ja sie nie czepiam , tylko widze co robia. Na kolanach blagaja rafinerie , aby sobie odpuscili zyski. Jezeli tego nie zrobia , to paliwo strzeli cena w gore. A jak tak sie stanie , to wywola to reakcje lancuchową. Ceny wszystkiego pojda w gore ! Do transportu uzywa sie paliwa , a transportuje sie wszystko.

No i tu jest ,,pies pogrzebany ,, . Jak dadza ciala na samym poczatku , to mamy nastepne wybory. A tego boja sie wlasnie mocherowe berety i wszyscy , ktorzy dostali sie do koryta.

 

To nie troska o NAS powoduje obnizenie cen paliwa. To troska o ich d...py

 

Więc Twoim zdaniem co powinni zrobić ? Podnieść akcyzę ? Nie naciskać na koncerny naftowe w kierunku obniżenia marży ? A może powinni zachęcać rafinerie do podwyżek ?

kiedyś


E32 730

E36 318

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wiesz, moim zdaniem to to wielkie blagierstwo i mydlenie oczu , a raczej słodzenie.

 

Obowiazuje prawo rynku i nikt nie moze Ci kazac lub prosic abys zrezygnowal dla ,,KRAJU,, ze swojej pensji na przyklad.

 

Wszystkie naciski w tym temacie sa bezcelowe.

 

Co do tego co maja robic , to ja nie jestem w rzadzie i nie wiem co tam ukrywaja przed nami. jedno jest pewne. Polska wdepnela w gó---no ktore lezalo miedzi Rosja a Niemcami i to sie zemsci. My mamy racje , ale z taim glupim kurduplem jak Polska nikt sie nie liczy. Wszyscy wiedza , ze nie mamy zadnej strategi energetycznej i zadnej alternatywy na dzien dzisiejszy. Wania przykreci co trzeba i wtedy zacznie sie cyrk.

 

Jak masz inne zdanie to napisz

Opublikowano
Panowie, większość z Was zapewne nie wie, że Marc jest zasłużonym forumowiczem :lol: , to on na początku udzielał się na tej stronce swoim 750il i zapewne kilku kolegów ma auta które on polecił i sprowadził. Z tego też powodu jest on bezpośrednio zainteresowany tematem i myślę że należy się liczyć z jego uwagami na temat importu. Z drugiej strony przwdopodobnie czuje się mocno zagrożony ze strony rządu, który chce ukrócić to z czego zarówno on jak i inni (np. Ja, Radek itp. :D ) mają trochę pieniążków. Ale ja tutaj zbliżyłbym się do zdania Panfila. Wczoraj wieżliśmy z Kassel piękne e34 tds, po drodze mijaliśmy lawety pełne młodych mocno rozbitych samochodów. Starszych niż 10 lat było może klika, jakieś Golfy 3, ZX-y, Astry, 190tki i były one w ładnym stanie poruszały się o własnych siłach. Jeżeli nie będzie się opłacało ich przywozić to dopuści się właśnie skręcone na drzewie 2letnie samochody, które będą bardziej niebezpieczne po naprawie niż właśnie pełnosprawny Golf z 96 roku. I myślę że rząd świetnie zdaje sobie z tego sprawę, jak również z tego, że tak całkiem bez akceptacji UE nie może nic zrobić. Ja śpię spokojnie.
Opublikowano

opłat o jakich mówi się od kilku miesięcy czyli np. 4 zł za cm sześcienny za auta z euro 1 nie będzie - powtarzam nie będzie

 

wedlug wieści ciągle rozważanych jest kilka wersji zastąpienia akcyzy - to która zostanie wybrana zdecyduje się w przyszłym tygodniu

 

teraz najbardziej prawdopodobną opcją są oplaty naliczane w systemie jak na wstępnie ale znacznie niższe

 

tyle się dowiedziałem :|

Opublikowano

Po konsultacji z kolega handlujacym gablotami od wroga , a gosc jest na czasie z przepisami, moge wam powiedzieć że:

 

Ci którzy w 2005 roku sprowadzili mniej jak 1000 samochodów i bedą sprowadzać dalej (czyli nawet tacy którzy pojadą pierwszy raz albo byli juz raz i chca kupic nastepne albo wogóle nie handlarze) bedą musieli odprowadzic oplate, przy rejestracji, na Bank Ochrony środowiska w wysokosci 500 PLN od samochodu. Rosporzadzenie to wydał Minister Transportu ale jak wiemy w tym kraju wszystko jest mozliwe , wiec moze nic z tego nie wyjdzie.

I spokojnie koledzy , po co sie kłocic przez PiSuary ??

Opublikowano

 

Ci którzy w 2005 roku sprowadzili mniej jak 1000 samochodów i bedą sprowadzać dalej (czyli nawet tacy którzy pojadą pierwszy raz albo byli juz raz i chca kupic nastepne albo wogóle nie handlarze) bedą musieli odprowadzic oplate, przy rejestracji, na Bank Ochrony środowiska w wysokosci 500 PLN od samochodu. Rosporzadzenie to wydał Minister Transportu ale jak wiemy w tym kraju wszystko jest mozliwe , wiec moze nic z tego nie wyjdzie.

I spokojnie koledzy , po co sie kłocic przez PiSuary ??

 

Mi ten pomysł się podoba, skończy się fałszowanie umów kupna sprzedaży oraz sprzedawanie aut wartych 20.000 za 2.000, przy okazji Skarb Państwa co nieco zarobi. Chciałbym żeby tak się stało ale jakoś wątpię, do tej pory kolejne rządy na przemian to otwierały to zamykały granicę - pożyjemy zobaczymy.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano

jak nas rzad zacznie okladac pseudo podatkami , to nigdy nie wyjdziemy z bagna . Z tego co piszesz to ich popierasz.

 

Ja mam to d...pie ! Wyjezdzam z tego chorego kraju

Opublikowano
jak nas rzad zacznie okladac pseudo podatkami , to nigdy nie wyjdziemy z bagna . Z tego co piszesz to ich popierasz.

 

Ja mam to d...pie ! Wyjezdzam z tego chorego kraju

 

 

Psuedopodatkiem jest obecna akcyza, import funkcjonuje tylko dlatego, że ludzie zaniżają faktury i nikt tego nie sprawdza z braku możliwości, ciekawie co powiedzą ci co sprzedawali kilkuletnie auta po "5 tyś" jak PG, UC czy US się do nich dobierze.

Podatek ekologiczny w wysokości 500 zł nie zahamowałby importu wcale (dlatego obawiam się, że nie wejdzie w tej formie) za to skończyłyby się kombincje przy omijaniu akcyzy. Możnaby wtedy opłacalnie importować auta nie stając się przestępcą podatkowym - ja też handluję samochodami mam firmę płacę podatki ale sprowadzanych aut nie biorę sobie na głowę bo nie chce później oddać tego co zarobię.

 

Wiesz Marc ta dyskusja nie ma sensu dlatego, że bijesz pianę (chyba to lubisz) nie używając przy tym racjonalnych argumentów dlatego dam sobie spokój (wzorem Franka) zresztą nie do tego służy to forum. To tyle ode mnie do Ciebie.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano

obiektywnie: cena w szczecinie za LPG z 1,75 na 2,25 .

o co ta wojna wszyscy (politycy) z jedej strony na do kieszeni wkładają jakieś głodne kawałki a z drugiej ciągną X2. troche działam w budownictwie i co, ludzie domu jeszcze nie mają ale farbę i tapetę juz tak bo trzeba wykorzystać ulgę. panowie polak potrafi jak nie w ten to w inny sposób. jak trzeba to i z małych butli LPG da się zatankować samochód. więc oni swoje a my swoje.

Opublikowano

ech koledzy... To nie jest jedyne forum na którym sie udzielam, i powiem wam że to mnie sie najmniej podoba poniewą bardzi łatwo popadacie w konflikty. Mimo tego że sie nigdy na oczy nie widzieliśmy, traktujmy sie jak kolegów , bo przeciez tworzymy jakąś subkulture użytkowników najlepszej marki świata.

 

A co do nowego pomysłu okradania nas: Nie podoba mi sie. Nie podoba mi sie przede wszystkim forma Akcyzy. Mam teraz starcie z urzedem celnym o spoznioną zaplate za akcyze (dali mi mandat 100pln) i teraz chcą jeszcze żebym im umowe kupna-sprzedazy w Polsce pokazał czy aby akc-3 zaplaciłem. Powiedziałem że jesli jeszcze raz do mnie w tej sprawie zadzwonią to pozwe ich do sądu za łamanie ustawy o ochronie danych osobowych , nachodzenie i bezpodstawen pobieranie akcyzy. Wiec "nie wydaje mnie sie" że pobieranie oplaty na Bank Ochrony srodowiska jest zasadnym zarzadzeniem.

Opublikowano
o tym to wiadomo juz dawno, ale musza zastapic akcyze innym podatkiem i najprawdopodobniej bedzie to podatek ekologiczny
Opublikowano

a ja coś takiego znalazłem:

 

Już w styczniu rząd może skierować do Sejmu projekt ustawy o nowym podatku od samochodów. Będzie wyliczany na podstawie skomplikowanego wzoru, potęgowania i zastosowania przeliczników, które ustali rząd.

 

Nowy podatek ma zastąpić obowiązujący dziś podatek akcyzowy od samochodów. Jak przypomniała na wczorajszym spotkaniu minister finansów Teresa Lubińska, Komisja Europejska ma zastrzeżenia do akcyzy. Zdaniem Komisji Europejskiej polski system podatków od samochodów jest niezgodny z przepisami UE, bo dyskryminuje napływ używanych aut do Polski. Taką opinię od wielu miesięcy popularyzował eurodeputowany PiS Marcin Libicki.

 

Podatek ekologiczny ma być płacony raz, przy pierwszej rejestracji samochodu. Jego wysokość będzie zależna od norm toksyczności spalin oraz pojemności silnika. Wiceminister Neneman powiedział, że obecnie przewiduje się mnożenie do kwadratu pojemności silnika, która następnie będzie mnożona przez stawkę bazową - niższą niż 1 zł za 1 cm sześc. pojemności. Stawka bazowa obowiązywałaby samochody z silnikami spełniającymi najnowsze normy toksyczności spalin. Stawki za starsze normy byłby wyższe. To znaczy, że znacznie wzrosłyby opłaty za sprowadzanie starych używanych pojazdów. Podnoszenie do kwadratu pojemności silnika, jak tłumaczył Neneman, zmniejszy obciążenie podatkowe dla nabywców tanich aut, z silnikami małej pojemności.

 

Źródło: Gazeta Wyborcza 13.12.2005

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano

chciałbym zauważyć że napisałem to przedwczoraj :-)

 

a pana nenemana, największego fiskalisty w tym kraju którego życiowym celem było wyszukiwanie nowych podatków i podnoszenie starych nie ma już w resorcie finansów i mam nadzieje, że nigdy tam nie wróci

Opublikowano
a ja coś takiego znalazłem:

 

(...) Podnoszenie do kwadratu pojemności silnika, jak tłumaczył Neneman, zmniejszy obciążenie podatkowe dla nabywców tanich aut, z silnikami małej pojemności.

 

Źródło: Gazeta Wyborcza 13.12.2005

to ile wyjdzie za 2,5 litra czy za 3 litrowy motor :shock: :shock: :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.