Skocz do zawartości

E34 traci moc gasnie 535 r6


wryl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem moje auto czasami łapie jakas zadyszka jade sobie a ono traci moc i sie muli i zwalnia za pierwszym razem zwolnilo i znowu odzyskalo moc ale teraz zwalnia i gasnie silnik nie wkreca sie na obroty jak dodam gazu pozniej musze dlugo ja krecic zeby odpalila, zanim to sie dzieje zapala sie lampka od abs Edytowane przez wryl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popraw tytuł swojego tematu na zgodny z regulaminem :wink:

ABS zapala się z tego co mi wiadomo w dwóch sytuacjach:

-gdy coś jest nie tak z samym ABS (gdy działa, lub gdy nie działa)

- gdy coś jest nie tak z prądem w aucie, w e36 kontrolka ABSu zasygnalizowała mi że nie mam już prawie prądu gdy w alternatorze skończyły mi się szczotki.

 

Na Twoim miejscu zaczął bym od podpięcia pod komputer, niewiele to kosztuje a wiele może wyjaśnić :roll:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam ze nie zawsze jak jezdze mam problemy z ta lampka absu w konsekwecji łapania muła przez motor i gasniecie czasem duzo jezdze i nic a ostatnio w ciagu 20 minut zdarzylo sie cos takiego 3 razy po czym jezdzilemdalej i juz bylo normalne. Dla ułatwienia dopisze moze ze byla 2 razy taka sytuacja: dynamiczne ruszenie jedynka zapala sie kontrolka abs łapie mula silnik stopuje moje przyspieszenie ułamek sekundy kontrolka gasnie i znowu lece dalej pedem (takie nagle szarpniecie jak sie zapalila kontrolka) dodam ze silnik mam przelozony w orginale byl 520 i mam gaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie kiedyś był problem z kablem WN i wtedy zapalała się kontrolka od hamulców(ta czerwona z wykrzyknikiem), a silnik pracował na 5 cylindrach. Ew. sprawdź czy któryś wtryskiwacz się nie skończył(ew. luźna wtyczka itp.). Objaw podobny miałem/mam na zimnym silniku. Teraz już wiem, że niedomaga wtrysk 6 cylindra i póki nie przełączę na gaz to kiepsko auto przyspiesza i łapie takie "zamuły" po wciśnięciu mocno gazu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
moj problem nadal istnieje i nadal wyglada tak samo czyli czasem jezdze nic sie nie dzieje a np dzis kilka razy dała mi popalic czyli zganac po uprzednim zamuleniu podczas jazdy, zauwazyłem tez ze kiedy to wystepuje jest tez problem z zamuleniem auta nie wkreca sie tak zwawo na obrotyi słabiej idzie co myslicie o przepustnicy moze to jej wina?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja właśnie przerabiałem identyczne oznaki u siebie. Może Ci to w czymś pomoże. U mnie z tego co zauważyłem mam rozizolowane kable od krokowca, tzn wiszą sobie luźno i gdzieś między nimi było spięcie. Gdy dochodziło do spięcia auto nie miało mocy czasem gasło i też musiałem długo krecić żeby odpalić. Gdy zobaczyłem te kable rozsunąłem je od siebie i pelna kultura od razu. auto ma normalną moc i chodzi idealnie. Sprawdź, może akurat :)

przeważnie działo mi się tak jak skoczyło gdzieś na dziurze czy po jakichs szybszych manewrach auto na moment traciło moc, potem gasło albo wracało do życia. i w trakcie jazdy też miałem czasem takie lekkie oznaki przymulenia ale bez tragedii, kwestia jak mi się te kable ułożyły bo może mniej spinało albo bardziej i dlatego tak wariował.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj rano był problem z uruchomieniem silnika, odpalila po ilus probach sprawdzilem jak byla uruchomiona te kabelki przy krokowcu ruszełem w rozne strony i nic sie nie dzialo. zauwazyłem ze kiedy auto nie chce palic czasem warjuje wskazowka obrotomierza skacze sobie sama na rozne obroty i opada razem z nia ta od spalania i reczny tez im towarzyszyl chociaz nie był zaciagniety. wieczorem jak jej dałem w palnik dwojke wrzuciłem ładnie sie wkrecała na obroty po czym złapała muła i zwalniała dawałem gazu nic sie nie działo wcisknolem sprzegło to zgasła. dodam jeszcze ze czesto jak jest zimny silnik pali lepiej niz na ciepłym chociaz rano wogole nie chciala cos odpalic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejne spostrzezenie dzis jak jechalem normalnie bylo ok ale jak ja wkrecilem na obroty strzal ze sprzegla idzie idzie nagle nie chce jechac zwalnia nie reaguje na gaz gasnie i tak bylo pare razy chociaz jak jechalem wolno bez dziwactw tez ja cos takiego dopadlo ale sie tego akurat spodziewalem bo kiedy to sie zdarza na niskich obrotach jest jakas zamulona
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sprawdz czujnik wału i cewke WN ale raczej skłaniałbym się do czujnika wału ze względu na zachowanie wskazówki obrotomierza.

Sprawdz przy okazji przekaznik główny sterownika(biały 5 pinów)

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.