Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem w posiadaniu E39 520i z 1998 roku. Od znajomego pożyczyłem interfejs od nerwusa.co jest świetna sprawa i chwała mu za to. Ale do rzeczy.

 

Dzieki INPIE skasowałem bład poduszki i posprawdzałem inne rzeczy wszystko of korz dzieki forum.

 

Moj problem polega na tym ze nie udaje mi sie włączyć świateł do jazdy dziennej. Probowałem na wszystkie sposoby no i nic... Nie wiem czy moja E39 posiada moduł LCM pozwalający na taki zabieg. Mam zwykłe reflektory. Probowałem w NCS-ie po prostu to aktywowac miałem I przy aktiv. i wyłączałem NCS, probowałem tez wychodząc po woli i wybierajac opcje CODE CAR. Juz naprawde nie wiem co robić... a nie chciałbym być skazany na dodatkowe światła do jazdy dziennej.

 

Oto screen z błedu po uzyciu opcji "CODE CAR" http://img820.imageshack.us/img820/716/errore39.png

 

Uploaded with foto

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

E39 z 1998 roku powinno mieć moduł LCM II (no chyba, że ktoś zmienił).

 

Sprawdź w Inpie w module świateł (light and check module LCM) w zakładce info jaki masz moduł LCM.

 

Jeżeli masz LCM I to nie ma możliwości ustawienia świateł do jazdy dziennej.

Jeżeli masz LCM II to zmieniasz:

 

PROGRAMMPARAMETER_LCM

us

DRL_DIMMUNG

wert_02

TAGFAHRLICHT

aktiv.

 

Jeżeli masz LCM III lub LCM IV to zmieniasz:

FL_DIMMUNG_ALS_DRL

wert_02

GED_FL_ALS_DRL

aktiv

http://www.milodiagnostyka.pl/kamil/bmka2.jpg
Opublikowano
Dzieki za pomoc i powiedz mi te zmiany w kodzie moge wprowadzić w inpie ? czy disem etc?
Opublikowano
NCS w module LCM

Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia w moduły BMW, konwersją BMW z importu USA. Obsługujemy samochody serii Exx/Fxx/Gxx


Naprawa Nawigacji CCC/CIC/NBT


Nasza firma posiada w BMW AG status AfterSales Online System Partner - www.serwisujemyBMW.pl

Opublikowano

Własnie wróciłem od Betki no i niestety nie udało mi się tego zrobić. Probowałem i na połozeniu kluczyka 1 i 2.

 

W inpie sprawdziłem mam LCM II

 

Probowałem różnymi sposobami.

 

1.Poprzez Car Memory zczytuje wszystko ładnie niby ustawia ale no nie idzie.

2. Również sposobami opisanymi w Tym poscie http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=108481&p=801645&hilit=wypowiedzi+ch%C5%82opak%C3%B3w#p801645 poprzez FSW_PSW.MAN wszystko jest zczytywane i niby koduje ale nie zapisuje tych ustawien... brak mi juz nerwów. I po wybraniu modułu wybierałem Basic Func. - "coapireadsggetfswpsw" i bez tej opcji również probowałem licze na waszą pomoc.

 

A tak wyglada FSW_PSW po zczytaniu.

 

CODIERUNG_ERFOLGT
codierung_erfolgt
MOTOR_ART
benziner
BREMSFLUESSIGK_INV
aktiv
GURTWARNUNG_GONG
nicht_aktiv
WARNUNG_GESCHW_LIMIT
nicht_aktiv
FEHLER_3.BREMSLEUCHTE
melden
KALTUEBERWACHUNG
wert_01
KALTUEBERWACHUNG_NSW
nicht_aktiv
ZUENDSCHLUESSEL_WARNUNG
nicht_aktiv
RDKS
nicht_aktiv
LUFTFEDERUNG
nicht_aktiv
ABBLENDLICHT_PRUEF
melden
ANHAENGERLI_PRUEF
melden
BREMSBELAG_PRUEF
melden
BREMSFLUESS_PRUEF
melden
BREMSLICHT_PRUEF
melden
EINSPRITZANLAGE
melden
FERNLICHT_PRUEF
melden
FEUERLOESCH_PRUEF
melden
FUNKSCHL_BATTERIE
melden
GETRIEBE_NOTPROGR
melden
GURT_ANLEGEN
melden
GURTWARNUNG_TEXT
nicht_aktiv
I_GONG_GURT
melden
KAT_ZU_HEISS
melden
KENNZEICHENLI_PRUEF
melden
KOFFERRAUM_OFFEN
melden
KUEHLMITTELSTAND_PRUEF
melden
KUEHLMITTELTEMP
melden
LICHT_AN
melden
LIMIT
melden
LUFTANLAGE_PRUEF
melden
MELDUNG_KATALYSATOR
nicht_aktiv
MOTOR_KENNFELD
m52b28_e39
m52b20
m52b25
MOTOR_NOTPROGRAMM
melden
MOTOR_TYP
m52b20
MOTOR_UEBERTEMP
125_grad_celsius
NEBELLI_HI_PRUEF
melden
NEBELLI_VO_PRUEF
melden
NIVEAUREG_INAKTIV
melden
OELDRUCK_MOTOR
melden
OELST_MOTOR_PRUEF
melden
PANZERTUER_OFFEN
melden
PARKBREMSE_LOESEN
melden
RUECKFAHRLICHT_PRUEF
melden
RUECKLICHT_PRUEF
melden
SCHWELLEN
m52b28_e39
m52b20
m52b25
SICHERHEITSFAHRZEUG
nicht_aktiv
STANDLICHT_PRUEF
melden
TUER_OFFEN
melden
VORGLUEHEN
melden
WASCHWASSER_FUELL
melden
ZUENDSCHL_STECKT
melden
ABFRAGEZEIT_AHM
wert_01
ABSCHALTUNG_UNTERSPG
wert_01
ENTPRELLZAHL_FEHLERERK
wert_01
FEHLER_ABBLENDLICHT
melden
FEHLER_ANHAENGER
melden
FEHLER_BREMSLICHT
melden
FEHLER_FERNLICHT
melden
FEHLER_KENNZ_LICHT
melden
FEHLER_NSL_LINKS
melden
FEHLER_NSL_RECHTS
melden
FEHLER_NSW
nicht_melden
FEHLER_RUECKFAHRSCHEINW
melden
FEHLER_RUECKLICHT_INNEN
melden
FEHLER_SCHALTER_BREMSL
melden
FEHLER_STANDLICHT
melden
KALTUEBERWACHUNG_AL
aktiv
KALTUEBERWACHUNG_FL
aktiv
MELDUNG_AENDERUNG_DIMMER
wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM
ece
SCHALTER_BREMSL_SCHWELLW
wert_01
SCHALTER_BREMSL_WARTEZEIT
wert_01
TASTVERH_KL_58G_MIN
wert_01
WARNBLINKER
einfachimpuls
ZUWACHS_TASTVERH_KL_58G
wert_01
ABSTAND_HOLD_NORMAL_MODE
wert_01
BEWERTUNG_FEHLER
nicht_aktiv
BEWERTUNG_FEHLER_30
nicht_aktiv
BEWERTUNG_FEHLER_31
nicht_aktiv
BEWERTUNG_FEHLER_32
nicht_aktiv
BORDNETZ
e39_basis
DELAY
wert_01
DFAMH
wert_01
DFAMK
wert_01
DFAML
wert_01
DFAMV
wert_01
EEPROM_LCMC
melden
EINSPRITZANLAGE_CAN
nicht_aktiv
FEHLER_RUECKLICHT_AUSSEN
melden
FKT50
wert_01
GONG_1
kein_gong
GONG_2
gong_t3
GONG_3
interm_gong
GONG_4
doppelgong
GONG_5
gong_t1&t2
GONG_6
gong_t2
HALB/VOLLSCHRITT
vollschritt
HEIZK
wert_01
HEIZW
wert_01
HYSTERESE_STARTBEDINGUNG
wert_01
HZMAX_H
wert_01
HZMAX_L
wert_01
HZMIN_H
wert_01
HZMIN_L
wert_01
I_GONG_PARKBREMSE
melden
KALTUEBERWACHUNG_BLK_HI
aktiv
KALTUEBERWACHUNG_BLK_VO
nicht_aktiv
KUEHLMITTELUEBERTEMP_CAN
nicht_aktiv
KUMAX_H
wert_01
KUMAX_L
wert_01
KUMIN_H
wert_01
KUMIN_L
wert_01
MANUELLE_LWR
aktiv
MOTKALT
wert_01
MOTOR_NOTPROGRAMM_CAN
nicht_aktiv
NNORM
wert_01
NORMH
wert_01
POSITION_0
wert_01
POSITION_2
wert_01
R_POTI_STELLUNG_0
wert_01
R_POTI_STELLUNG_2
wert_01
R_V
wert_01
REIFEN_DEFEKT
melden
SCHN._KLEMMENW-ERKENNUNG
3_sec
SCHN._KLEMMENW-UNT.DRUECK
2_sec
SCHRITTABSTAND_GRENZE
wert_01
SCHRITTABSTAND_STARTPHASE
kennlinie_01
SENKO_H
wert_01
SENKO_L
wert_01
SENMUL
wert_01
SENTG
wert_01
TEMPERATUR_GRENZE
grad_-20
TESTBETRIEB
nicht_aktiv
TOGKALTS
wert_01
TOKRI
wert_01
TOMAX
wert_01
TTX_S_(CODE)
melden
TTX_S1_1
melden
TTX_S1_2
melden
TTX_S1_3
melden
VORGLUEHEN/KAT_HEIZEN_CAN
nicht_aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_01
LADEZST_BATT
nicht_melden
OELST_SENS_DEF
nicht_melden
OELST_SENS_DEF_WARNUNG
nicht_aktiv
TANKDECKL_OFFEN
nicht_melden
ZUENDSCHLUESSEL_KBUS
aktiv
REIFENCONTR_INAKTIV
melden
BL_DIMMEN
wert_02
TAGFAHRLICHT
nicht_aktiv

Opublikowano

a czy w samym NCS, profile masz dobrze skonfigurowane?

 

jesli Ci nie zapisuje zmian tzn, że chyba tam leży problem...

Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia w moduły BMW, konwersją BMW z importu USA. Obsługujemy samochody serii Exx/Fxx/Gxx


Naprawa Nawigacji CCC/CIC/NBT


Nasza firma posiada w BMW AG status AfterSales Online System Partner - www.serwisujemyBMW.pl

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

A czy możesz kolego powiedzieć co zmieniłeś w ustawieniach swojego FSW_PSW.TRC. Nie znalazłem w nim takich komend jak wtym poście piszą:

10. W katalogu ncsexpert/Work znajdziesz teraz plik FSW_PSW.TRC, skopiuj go gdzieś w inne miejsce na dysku, zmień nazwę na FSW_PSW.MAN, wyedytuj w notatniku i zmień:

 

FL_DIMMUNG_ALS_DRL

wert_01

GED_FL_ALS_DRL

nicht_aktiv

 

na:

 

FL_DIMMUNG_ALS_DRL

wert_02

GED_FL_ALS_DRL

aktiv

  • 2 lata później...
Opublikowano

witam potrzebuje wsparcia. kodowałem dwie e39 lcm 2 i ten nowszy, na lcm2 bez problemu zakodowały się DRL ale na tym nowszym święci mi się wszystko naraz, po przekręceniu kluczyka a na wyłączonych światłach po włączeniu pokrętła DRL wyłączają się.

Ktoś wie gdzie tkwi błąd? CZemu w pozycji kluczyka 1 palą mi się wszystkie światła a nie tylko długie na 18%?

 

No nic nie dało kodowanie na profilu standard, nic nie dało wgranie pustego man, aż w końcu rozbebeszyłem osłony i mam jednak LCM3

 

http://obrazki.elektroda.pl/7309022500_1418333035_thumb.jpg

 

Poza tym zauważyłem że jak przełączę na postojowe to się migacz zapala :(((((

 

MAM takie głupie pytanie mogę kopić lcm 4 i wsadzić go zamiast mojego? czy jak mam 3 to ma być 3

i jakbym kupował używany LCM to na jakie numery mam patrzyć czy to obojętnie co za numet oby tylko był LCM3

 

Znalazłem takie coś , prawie wszystko się zgadza:

http://allegro.pl/bmw-e38-e39-e46-x5-modul-swiatel-lcm-iii-8386208-i4874750152.html

  • 1 rok później...
Opublikowano

było , ale każdy z nas ma inny problem więc nie należy tego globalizować.

 

Ja mam coś takiego , że przy próbie zaprogramowania nic się nie zmienia brak zmian.

Postępuję książkowo,

Opublikowano
było , ale każdy z nas ma inny problem więc nie należy tego globalizować.

 

Ja mam coś takiego , że przy próbie zaprogramowania nic się nie zmienia brak zmian.

Postępuję książkowo,

Miałem taki przypadek. Za niskie napięcie aku nie pozwoło na zapis pliku w sterowniku. Zapal auto bądź podłącz prostownik.

Albo masz coś skopane w profilach.

  • 5 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.