Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , jestem od kilku dni właścicielem bmw 520 i , i mam kilka problemów , mianowicie , auto czasami po wciśnięciu sprzęgła , zawiesza sie i obroty nie spadają lecz rosną na biegu jałowym , po wrzuceniu biegu zeby zbic obroty auto szarpie i sie dławi , nie dzieje sie to cały czas ale dosyć czesto , dodam też że auto ma lpg stag 3 od niecąłych 2 lat , jednak obroty wariują na lpg i pb . czasami także podczas jazdy po miescie z wolną prędkościa szarpie , trzeba redukowac i troche przygazowac i na chwile mija , tez nie ma znaczenia czy lpg czy pb , czy spotkał ktos sie z takim przypadkiem ? prosze o odp
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No szybka ta diagnoza zwłaszcza , że w ciemno.

Ja radzę podłaczyć pod dobrego kompa < byle nie inpa czy carsoft>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
W moim przypadku za takie zachowanie na wolnych obrotach i podczas jazdy odpowiedzialny był silniczek krokowy wolnych obrotów. Obroty zawieszały się lub nawet rosły po wciśnięciu sprzęgła. Jazda trochę jak na tempomacie a dodatkowo brak hamowania silnikiem. Wystarczyło go zdemontować, umyc wewnątrz przesłonę (jaużyłem preparatu Forcha do czyszczenia gaźnika w sprayu - polecam) i po kłopocie. Stanowczo odradzam grzebanie czymkolwiek w miejscu pracy przesłony wewnątrz - w E36 jak pogrzebałem to musiałem ten regulator wymienić. Koszt niewielki i do wykonania we własnym zakresie.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Mam pytanie. Jakie powinny być obroty w silniku 2.0 150KM na biegu jałowym? Ja mam troszkę powyżej tej pierwszej kreski. W poprzednim aucie miałem lekko poniżej 1000obr czyli ok 900 a Tu są raczej bardzo niskie. To normalne? W środku nic kompletnie nie telepie i silnik chodzi cichusieńko.
Opublikowano
U mnie podobnie a silniki chyba mamy identyczne 2x vanos troszkę wyżej od tej kreski i u mnie też nic się nie dzieje
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo tak wlaśnie ma być.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Dzięki za odp. Bałem się, że są jakieś za niskie. Wskazówka na jałowym jest jak przyklejona nie faluje ani nic ale uważałem ze taki 6cio cylindrowy motor musi mieć też coś koło 9tys obr, a tu wygląda nie jakieś 500-600
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sześć cylindrów w rzędzie jest bardzo ładnie wyważonym silnikiem. Nie musi mieć przez to wysokich obrotów biegu jałowego.

Nie porównuj do czterech cylindrów.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Witam.

 

Spotkałem sie kiedys z takim objawem z pocziwej E36 2.0 w moim przypadku auto jezdzilo ok miało odpowiednia moc itd. ale na wolnych obrotach zdarzało sie falowanie albo trzymanie obrotów powyzej tysiaca, albo nawet przygasanie po zrobieniu przegazówki wszystko wracało do normy na około 15. sek.

 

Winowajcą była źle podłaczona sonda którą defakto wymieniłem cała i podłaczyłem na posrebrzane koncówki zaciskowe zeby nie lutowac bron boze i malutka dziurka w rurze dochodzacej od filtra do przepustnicy ( lewe powietrze zły odczyt przepływki ) . po wymianie wszystko ucichło tak wiec dedukuj kolego kochany i drogą eleiminacji wywnioskuj. z tym ze u mnie świecil sie CHECK. po przegazówce gasnął.

 

Najlepiej podłącz pod kompa wtedy bedziesz wszystko wiedzial chociaz jesli nawet wykaze Ci jakies błedy to moga one byc wywołane przez inne podzespoly a komputer obarczy inny podzespol ! ja nigdy do konca temu nie ufam ! aczkolwiek mozna postawic szybka i na 90 % trafną diagnoze !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.