Skocz do zawartości

520i 2002r Wymiana Seperatora oleju-ODMY


Elaidaniel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jak w temacie, szukam konkretnych informacji na temat wymiany seperatora oleju w mojej buni.

 

Objawy:

 

znikajacy olej, niebieskie kopcenie-baczki, czasami i nierowna praca i pare innych szczegolow z ktorymi zgodzilem sie na innych postach.

 

szukalem juz w wielu miejscach - online za konkretna instrukcja ktora by takze uswiadomila mi w ktorym miejscu szukac tego seperatorka i pod maska-ale tutaj nic konkretnego.

 

Czy mogl by ktos podpowiedziec co gdzie i jak? Czy zabiego dosc skaplikowany? Czy przy wymianie odmy warto tez zmienic olej i filtry?

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie,dziś rano odpaliłem E39 525i i obroty zaczeły mi falować potem ruszyłem do 2 tys troszkę mulił ...i co dalej stoję potem w korku a czuję w kabinie taki smród spalonej oleju.czy to możliwe ze padła mi odma?czy z wymianą odmy tez muszę wymienić przewody?

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z wymianą odmy powinno się wymienić przewody bo sparcieje ci przewód i znów robota ta sama jak Ci w kabinie śmierdzi olejem to sprawdź uszczelkę klawiatury (pokrywy zaworów) mnie jak śmierdziało olejem to ta uszczelka przeciekała
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki pojdę wieczorem do garazu to sprawdzę

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej sprawdzilem weze od odmy,mam całe i nie leci z niego olej.Odkręciłem korek oleju,przykładam ręką to wciąga powietrze a jak puszczę to lekko syczy to tak powinno być?

 

druga sprawa z tym smierdzącym olejem to jednak byla lekko zabrudzona po prawej stronie od uszczelki pokrywy w kierunku na sprężarke to przypalała sie,pewnie niedlugo będe musial wymienic uszczelkę.

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez wali spalonym olejem co jakis czas, przy otwartej masce widac wizualnie skad wydostaje sie dym...ale dostep zerowy. Dymek dokladnie wydostaje sie z lewej strony silnika...gdzies kapie na "wylot" i sie spala..ale nie widac zadnych zaciekow-nic! Licze na to ze wymiana odmy rozwiaze problem...choc nadal nie wiem gdzie dokladnie znajduje sie ten seperatorek.. :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.