Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosze o pomoc w imieniu kolegi, pacjent to E90 2.0 D 163 KM ,

Dzisiaj podczas normalnej jazdy auto straciło moc i pojawiło sie wycie(świst) z okolic silnika po kilku kilometrach przestało wyć ale zaczeło dymić na czarno i czuć było spalony olej, obroty z trudem dochodzą do 4 tyś.

Stawiam na padniętą turbine ale :?:

Opublikowano
Całe szczęscie niema DPF, to znaczy że można o własnych siłach podjechac do jakiegoś warsztatu ?
Opublikowano
Gdyby to był mój samochód, darowałbym bym sobie. Jeżeli nie masz DPF, to masz jeszcze katalizator który również nie przepada za olejem. Niski poziom oleju nie zapali Ci się 2.0D w czasie jazdy, zobaczysz dopiero brak ciśnienia oleju. Ryzykujesz wiele, tańsza będzie laweta albo flaszka dla sąsiada za to, że weźmie Cię kawałek na lince.
Opublikowano

Niestety okazało sie padła turbina,

kolega nie zdecydował się na nową, kupuje regenerowaną we Wrocławskiej firmie Turbo Serwis z ul.Klimasa, koszt 1100 zł.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Niestety okazało sie padła turbina,

kolega nie zdecydował się na nową, kupuje regenerowaną we Wrocławskiej firmie Turbo Serwis z ul.Klimasa, koszt 1100 zł.

 

doskonały wybór, najważniejsze, że tanio!

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To jest tak jak chłopcy zabierają się za auta, na których utrzymanie ich nie stać....
Opublikowano

Przebieg 220 tyś.

turbina idzie do reklamacji (gwizdze i szumi) tak pomiedzy 2000-2500 obr.

pozatym auto normalnie jeżdzi.

regenaracja kosztowała 900 zł.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przebieg 220 tyś.

turbina idzie do reklamacji (gwizdze i szumi) tak pomiedzy 2000-2500 obr.

pozatym auto normalnie jeżdzi.

regenaracja kosztowała 900 zł.

 

Oby szla tylko raz. I oby nie skonczylo sie "panie, ten model tak ma".

Opublikowano

Witam odswieze temat ponieważ tez mnie dopadł problem z turbo. Nie jest to jakiś dramat auto jezdzi turbo narazie dmucha ale pojechałem do gościa który zajmuje sie tylko ową marką.Pojechałem do niego poniewaz auto od jakiegoś czasu zaczeło się dziwnie zachowywać tzn. mniejwiecej w zakresie obrotów od 2000 - 3000 muliło , pow 3000 jechało ok. Objawy te raz sie pojawiały ,raz przez jakiś tydzxien było ok potem znowu muł.

Mechanik badał ,jeżdził , potem znowu badał no i padła diagnoza... zapieczone łopatki ogólnie (nie wiem czzy dobrze to nazwe) problem z geometrią.

Teraz moje pytanie czy to jest naprawialne , czy sie regeneruje całą turbine czy tylko sie czyści , czy jednak musze wywalic 5,5 tys na nową turbine (mitsubishi).

Opublikowano
nowa turbina to koszt poniżej 4tyś. Ja właśnie jestem po regeneracji i nigdy więcej wydałem już ponad 1,5 tyś i auto nie jedzie, przeważnie wraz z turbo pada równolegle jej elektronika której się nie naprawia ani nie idzie kupić osobno
Opublikowano
Ok cenna uwaga - zeby nie regenerowac a kupic nowa ale czy jest inny sposób na naprawienie zapieczonych łopatek w turbinie.Tak na marginesie to szukałem turbiny to mojego samochodu (mitsubishi) i nigdzie nieznalazłem ponizej 5 tysi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok cenna uwaga - zeby nie regenerowac a kupic nowa ale czy jest inny sposób na naprawienie zapieczonych łopatek w turbinie.Tak na marginesie to szukałem turbiny to mojego samochodu (mitsubishi) i nigdzie nieznalazłem ponizej 5 tysi.

 

Ja mam ofertę poniżej 3000 netto od kolegi, który ma (jak sam twierdzi) do tych turbin bardzo dobry dostęp i niezłe rabaty. Czyli da się je dostac w normalnej cenie. Będę zamawiał 1 sztukę niebawem, moja się kończy.

Opublikowano

Ja bym na twoim miejscu pojechał do innego mechanika, i zasięgnął jego opinii, być może to nie turbo jest winne, a przepływomierz, lub jakieś inne czujniki. I lepiej się nie zabieraj sam, za czysczenie turbiny, bo potem się okaże, że musisz kupić nową.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Ja bym na twoim miejscu pojechał do innego mechanika, i zasięgnął jego opinii, być może to nie turbo jest winne, a przepływomierz, lub jakieś inne czujniki. I lepiej się nie zabieraj sam, za czysczenie turbiny, bo potem się okaże, że musisz kupić nową.

 

Pzdr

To był drugi mechanik który bardziej "specjalistycznie" sprawdzał samochód oczywiscie przepływke tez i wtryski i pod obciażeniem i w miejscu ... potwierdził co mowiono wczesniej. Jeśli chodzi oczyszczenie turbiny to pewnie ze tego sam nie zrobie :D tylko chciałem sie zapytac czy tego typu czyszczenie zapiekajacych sie kierownic to jest to samo co regeneracja turbo czy jakies osobne czynnosci ktore usuwaja syf.

Jeśli trzeba bedzie jednak nowe turbo to Zodiak dzieki za info bo tobardzo przystepna oferta.Chyba ze tylko ty mozesz z tego korzystać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.