Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

 

Mam takie pytanie dzisiaj zmienilem sobie zarniki + marker do ringow wyciagalem lampy, zaznaczylem sobie polozenie lamp, ale mimo to chcialbym jutro podjechac na stacje i sprawdzic polozenie czy dobrze swieca.

I tutaj nasuwa sie pytanko przy odpalonym aucie i wlaczonych swiatlach na 2 czy na Auto regulowac???

W moim drugim aucie Audi A6 podlaczalem Vaga i tam w module swiatel byla opcja jakby 0 zerowego połozenia swiatel i dopiero od tej pozycji sie regulowalo na stacji diagnostycznej.

Jak to wyglada mianowicie w BMW??

Bede bardzo wdzieczny za pomoc

 

Z pozdrowieniami Pslowik.

Opublikowano
nie ma różnicy czy będziesz regulował światła na pozycji przełącznika AUTO czy na pozycji 2 czyli światła mijania - światła po porostu muszą się świecić żeby diagnosta mógł użyć urządzenia do ustawiania świateł :D a no i w przypadku opcji dynamic koła muszą być ustawione na wprost
Opublikowano
Regulacji (białe plastikowe śruby imbusowe na lampie) wysokości i kąta świecenia można zrobić na każdej pozycji (nawet przy wyłączonych lampach :norty: ), ale efekty tych zmian będą widoczne tylko na 2 pozycjach.

 

Ja to rozumiem ze mozna bialymi i wiem ze od tego sa ale czy nie tzreba w inpie wl tego jakby polozenia zerowego?

W audi tylko i wylacznie wtedy mozna bylo regulacji dokonywac.

Opublikowano
Po tescie lampy ustawiają się zdodnie z odchyleniem czujników na wahaczach. I to możesz traktować jako pozycję zerową, dla spokoju ducha można dokonywac regulacji w kierowcą w śroku, ale to raczej pomijalna różnica. Podczas pohyleń nadwozia lampa będzie "starała" sie utrzymać w tej właśnie "zerowej" pozycji, przynajmniej w teorii bo przy oświetleniu dynamic on i tak sobie przy wyższych prędkościach podnosi lampy, przynajmniej takie mam wrażenie u mnie
Opublikowano

Panowie a takie pytanie

po odpaleniu na Auto swiatla oczywiscie wykonuja ruch na rol szybko i do gory pomalutku ustawiaja powiedzmy ten punkt 0.

ale podczas jazdy nie widac az tak bardzo aby sie ruszaly gora dol , w audi np jak zahamowalem one od razu szly do gory bylo to widoczne :)

chyba ze tak ma byc ze nie zauwazamy tego. bledow nie ma zadnych w module lamp.

Opublikowano
Poproś kogoś, aby Ci ładował do bagażnika jakieś ciężkie przednoty, albo żeby ze 2 osoby weszły do bagażnika, a Ty obserwuje w nocy światła np. na budynku. Test banalny, ale daje rade i widać, jak światła są korygowane.
Opublikowano
Niewiem jak w tym audi albo w E60LCI ale w przedlifcie ta regulacja jest bardzo prosta, mechaniczna i dosyć powolna. Porusza się to podobnie jak podczas testu, więc w razie wjechania w dziure czy hamowania nie będzie tego tak dobrze widać. W DIS'ie są jakieś testy typu góra dół, prawo lewo
Opublikowano
Niewiem jak w tym audi albo w E60LCI ale w przedlifcie ta regulacja jest bardzo prosta, mechaniczna i dosyć powolna. Porusza się to podobnie jak podczas testu, więc w razie wjechania w dziure czy hamowania nie będzie tego tak dobrze widać. W DIS'ie są jakieś testy typu góra dół, prawo lewo

masz racje chyba faktycznie jest to dosc wolne poniewaz nie widac tego badz ciezko zauwazyc. w A6 bardzo szybko reagowalo...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.