Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od 42 do 46,1 czyli do teraz jest caly czas ten sam firmware i nie czytac i nie sluchac glupot ;)

 

 

 

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia w moduły BMW, konwersją BMW z importu USA. Obsługujemy samochody serii Exx/Fxx/Gxx


Naprawa Nawigacji CCC/CIC/NBT


Nasza firma posiada w BMW AG status AfterSales Online System Partner - www.serwisujemyBMW.pl

  • Odpowiedzi 130
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wystarczy sprawdzic jaki ma firmware... Ostatni to jest 2.9.81

 

 

 

 

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia w moduły BMW, konwersją BMW z importu USA. Obsługujemy samochody serii Exx/Fxx/Gxx


Naprawa Nawigacji CCC/CIC/NBT


Nasza firma posiada w BMW AG status AfterSales Online System Partner - www.serwisujemyBMW.pl

  • Moderatorzy
Opublikowano

Fimware ICOM trzeba dopasować do ISIS nie ISID i ISSS.

ICOM nie padnie przy podpięciu do ISID czy ISSS. Można go położyć w trakcie update fimware. Ale nie jest to wielki problem bo da się go z tego stanu odratować wrzucając virgin firmware.

  • Moderatorzy
Opublikowano

To ze masz ISID i ISSS w trybie offline nie znaczy że były stworzone bez ISIS. To on jest bazą dla całości i on rozsiewa info.

Także jak masz inne info to słucham :)

Opublikowano

A ja mam taką gorącą prośbę do was panowie.

Możecie mi polecić jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę z chin Icom-a?

Nerwus ty pisałeś, że tylko jedna fabryka to klepie.

Jest na Ali od groma tego sprzętu ale, który mnie nie zrobi w ....

I jeszcze jedno pytanka odnośnie już samej przesyłki z Chaina-landu. Jakie cło płaci się za taki wynalazek?

 

BTW jeśli chodzi o firmware to 3 wersje są do ściągnięcia + jedna reanimacyjna na zagranicznym forum.

 

Z góry dziękuje

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jeżeli kupisz 1 szt to przejdzie paczka przez cło przy odprawie na osobę fizyczna. Zawsze jest szansa ze paczka nie przejdzie przez cło.

Płaci się dla firmy spedycyjnej za obsługę paczki ona również rozlicza cło i podatek. Przy cenie icom'a powinno być to około 500-1000 PLN extra zależy od wartości zdeklarowanej.

Przykładowo paczka na 200$ to koszty około 180 PLN.

 

Aktualnie z tematu klonów wypadłem a w chinach po 3-4 miesiącach to już inna nazwa i położenie fabryki.

 

Soft jest dostępny wszędzie do wersji 2.9. Zawsze można go wyciągnąć z płyt ISIS.

Opublikowano

To w takim razie dalej mam prośbę czy ktoś ma jakiegoś sprawdzonego sprzedawce z Chin?

 

PS. Według twoich wskazań wychodzi że Vat + cło to ok 28% czy samo cło 5%

  • Moderatorzy
Opublikowano
To ze masz ISID i ISSS w trybie offline nie znaczy że były stworzone bez ISIS. To on jest bazą dla całości i on rozsiewa info.

Także jak masz inne info to słucham :)

 

Mowa o update icoma, bez użycia isis da radę zrobic ;€ , o to mi chodzi ;)

 

Wiesz że dzwoni ale nie wiesz w którym kościele.

Pytanie było wyraźne - Czy soft który działa z ISSS 43.2 będzie działa z najnowsza wersja.

Dla tego napisałem ze potrzebny soft zależny od wersji ISIS z której zostały stworzone ISID i ISSS.

Chyba wiesz ze np. ISID 2.30 i ISSS 2.46 może postawić na bazie ISIS 2.9 jaki i 3.0. ISIS 3.0 i ISIS 2.9 wymagają innych wersji firmware w ICOM.

Sam update fimware w ICOM można zrobić przez web-interface to jasna sprawa ale trzeba wiedzieć jaki soft wrzucić do ICOM.

Dokształć się przed publiczną wypowiedzią w temacie o którym nie masz pojęcia.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Bo masz obydwa na bazie ISIS 2.9 dla tego pasują.

Spróbuj na bazie ISIS 3.0 to porozmawiamy. Ale na 100% takiej wersji nie widziałeś.

Opublikowano
Bo masz obydwa na bazie ISIS 2.9 dla tego pasują.

Spróbuj na bazie ISIS 3.0 to porozmawiamy. Ale na 100% takiej wersji nie widziałeś.

 

Dokładnie jest tak, jak mówi Nerwus!

Opublikowano

Witam wszystkich

posiadam oryginalnego icoma firmware w nim 115. prubuje go zmusic do dzialania z ista/d offline, darksys twierdzi ze dziala z oryginalnymi icomami i z clonami ze zmienionym firmware

 

itools radar widzi mi go natomiast w iscie w connection manager go nie widac

ip poprawnie ustawione w vmware

  • Moderatorzy
Opublikowano
Witam wszystkich

posiadam oryginalnego icoma firmware w nim 115. prubuje go zmusic do dzialania z ista/d offline, darksys twierdzi ze dziala z oryginalnymi icomami i z clonami ze zmienionym firmware

 

itools radar widzi mi go natomiast w iscie w connection manager go nie widac

ip poprawnie ustawione w vmware

 

Jeżeli masz ori icom to z dark'owym ISID i ISSS nie będzie działać. Obydwa programy maja zarejestrowany ICOM z SN i MAC chińskiego ICOM'a i tylko on jest dostępny do pracy.

Mozesz:

 

1) Kupic chiński ICOM

2) Podpiąć ISID i ISSS do ISIS i przejść do online trybu. Zarejestrować swojego ICOM i znowu przejść w offline

3) Zmusić to co masz do pracy z twoim icom'em hackowaniem ISID i ISSS.

Opublikowano

chinskiego nie chce kupowac, wolalbym urzyc to co mam,

w jaki sposub moge zmodyfikowac isid zeby widzial maca mojego icoma ?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Takich info po 2 postach na forum nie dostaniesz.
  • 2 tygodnie później...
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

czasami zastanawiam się nad sensem przyjmowania samochodów bmw do naprawy.

Taka myśl nachodzi mnie po przeczytaniu kilku postów. Niedługo nadejdzie czas że do naprawy bmw mechatronik będzie dopłacał.

  • Moderatorzy
Opublikowano
ASO zawsze robotę będzie miało a jako nie zależny bez tego na 100% nie miałbyś co robić bo OSS to za mało.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Ktoś może podzielić się informacją jak połączyć oryginalnego ICOMa z ISTĄ w trybie offline?

Klon łączy się bez problemów, ale oryginał już nie.

 

Inna sprawa to czy spotkaliście się z tym, że 4 dioidy w ICOMie świća się non stop na czerwono i nie można się z nim połaczyć. Stało się to po aktualizacji firmware'u. Tzn. chwile po aktualizacji wszystko bylo ok, update przeszdl z sukcesem, i iTool radar go widzial. Jednak w aucie prawie całkowcie wyczerpała się bateria i ICOM już nie chciał normalnie działać. Są tylko 4 czerwone diody LED zapalone po podłączeniu go do auta. Jest to również oryginlny ICOM.

 

Możecie coś doradzić?

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • Moderatorzy
Opublikowano

To co jest dostępne na sieci ma tylko chińskiego klona zarejestrowanego w ISID. Są dwie opcje albo podlaczyc online do ISIS i zarejestrowac Twoj ori ICOM w nim, hackowanie chińskiego ISID'a w offline. Nie ma prolemu żeby dodać kilka ICOM'ow do 1 ISID'a o ile mają rożne S/N i MAC.

 

Czerwony diody oznaczają że firmware ICOM padł. Trzeba go przeflashować softem ratunkowym z pendrive. Masz ori więc i pewnie dostęp do ASAP przez OSS lub ASO, tam wszystko masz.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Więc tak, oryginalny ICOM się popsuł, dlatego nie dało się zrobić żadnego awaryjnego flasha. Dzięki za pomoc kolego Nerwus, BMW wymieniło ICOMa na nowego i teraz śmiga bez problemu. Jakiś fuck up fabryczny.

 

Dodałem oryginalnego ICOM'a do shackowanego ISSS i ISID, (Chinski ISID i ISSS ma dodany numer seryjny i MAC adres chińskiego klona ICOMa, więc oryginał nie będzie działał bez dodania plików z numerami seryjnymi i adresem MAC).

 

Procedura dosyć prosta poniżej:

 

Należy utworzyć w (XXXXXXX to numer seryjny Waszego ICOMa)

 

Dla ISID:

1) x:\apps\wsm\apps\manager\data\DeviceInventory-ICOMXXXXXXX.xml

2) x:\apps\wsm\apps\manager\data\UnitRegistration-ICOMXXXXXXX.xml

3) x:\apps\wsm\apps\agent\data\DeviceInventory-ICOMXXXXXXX.xml

4) x:\apps\wsm\apps\agent\data\UnitRegistration-ICOMXXXXXXX.xml

 

Można wzorować się na plikach z numerem seryjnym ICOMa chińskiego i po prostu te pliki skopiować i zmienić ich nazwę oraz zawartość (Mac adres i numer seryjny)

 

Należy też dodać MAC adres do PXEBootDevices w lokalizacji, najlepiej zmienić z chińskiego mac adresu na ori:

 

1) X:\apps\wsm\apps\manager\data\PXEBootDevices.xml

 

 

 

Analogicznie postępujemy z ISSS z tym, że tam nie ma PXEBootDevices, ani lokalizacji "manager" więc musimy tylko zrobić to z dwom plikami:

 

1) x:\apps\wsm\apps\agent\data\DeviceInventory-ICOMXXXXXXX.xml

2) x:\apps\wsm\apps\agent\data\UnitRegistration-ICOMXXXXXXX.xml

 

Trochę mi zajęło rozgryzienie tego, ale teraz wszystko śmiga.

 

Jakbyście mieli pytania to chętnie pomogę.

 

P.S. Do zamontowania dysku *.vmdk by mieć dostęp do plików z ISTĄ najlepiej użyć WINMOUNT.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
P.S. Do zamontowania dysku *.vmdk by mieć dostęp do plików z ISTĄ najlepiej użyć WINMOUNT.

A po co? jak vmware ma montowanie dysków.

Opublikowano
Próbowałem zmapować vmware workstation, ale wywalał mi jakiś dziwny błąd. Możliwe, że przez to, że używam Windows 8.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.