Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

zamierzam zakupic e36 ok 91-94

tu mam 3 tansze warianty ktore w miare mi odpowiadaja, powiedzcie do ktorego najlepiej sie przechylic..

wiadomo ze trzeba jeszcze obejrzec osobiscie i obadac stan techniczny, ale jestes ciekaw waszych opinii, co myslicie:

 

1) http://winiarczyk.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C631338

 

2) http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C636071

 

3) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C646708

 

Warto zainwestowac w ktorys z tych czy szukac czegos nowszego?

Z gory dzieki za porady

Pozdrawiam

Opublikowano

Warto zainwestowac w ktorys z tych czy szukac czegos nowszego?

Z gory dzieki za porady

Pozdrawiam

 

Szukaj czegos nowszego. Te 91-92 z silnikiem 1,6-1,8 maja silnik m40, tzn. ma pasek rozrzadu. Ten silnik wymaga zwykle drogich remontow i wymiany paska. Z 93-94 powinienes znalezc auto z silnikiem m43, z lancuchem rozrzadu - odpada wymiana i ogolnie duzo mniej awaryjna jednostka. Ale uwaga - 93 to chyba rok przelomowy - mozesz trafic zarowno m40 jak i m43.

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano (edytowane)
Zainwestuj w 6 cylindrów a nie pożałujesz, może nie koniecznie z tego konkretnego ogłoszenia. Dobrze poszukaj, a znajdziesz coś dla siebie. Wiadomo ze każdy chwali to co ma ale ja z mojego 2.5 jestem bardzo zadowolony i nie zmieniłbym na żaden mniejszy. Edytowane przez El_Pablo
BMW - Nie dla idiotów
Opublikowano

dzieki za odpowiedzi,

z tego co widze to 318is rzadko sie trafia, ale zadowolilby mnie 318i lub 320i. zatem szukam czegos z silnikiem m43 czyli od 1993 wzwyz, narazie przetrzepalem otomoto, gratke i allegro ale bez rewelacji.. chyba trzeba bedzie sie rozgladac za zachodnia granica..

Opublikowano
Jezeli szukasz starszego samochodu, to skup sie na IS-ie i na szesciocylindrowkach. W przypadku nowszych mozesz szukac i wsrod 1.6 i 1.8 8V, ale szczerze mowiac, ja i tak szukalbym szesciocylindrowki ;).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Popieram kolegow.silniczek 1.6 odpada bo jest naprawde cieniutki.Jezeli chcesz to ci dam namiary na mojego kuzyna ma do sprzedania 320 z listopada '92 swiezo sprowadzona,160tys przejechane (z niemiecka ksiazka serwisowa).Tak czy inaczej POWODZONKA :)
Opublikowano
Popieram kolegow.silniczek 1.6 odpada bo jest naprawde cieniutki.

Radziłbym Ci uważać na to co piszesz :!: Pewnie nigdy nie miałeś BMW z silnikiem 1,6 i nic nie możesz powiedzieć na jego temat, a ja akurat jestem zadowolony i nie mam co narzekać na ten silnik !!! Wiadomo, że jeśli ktoś chce poszaleć, to silnik ten się do tego nie nadaje, ale nie każdemu chodzi tylko o moc :lol:

http://img222.imageshack.us/img222/9720/bmw3ln0.png
Opublikowano

Szukaj samochodu w miarę dobrze wyposażonego ( el. szyby klima) i zwracaj bardziej uwagę na stan techniczny niż na rok produkcji.(raczej tak od 93 wzwyż)

Co do silnika to ja bym preferował 6 cylindrowe, chociaż mniejsze też jeżdzą sprawnie i są bardziej ekonomiczne (w zależności co oczekujesz). Bmki z większym silnikiem bedą lepiej wyposażone.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Czy przez cały okres produkcji e36 318is miało ten sam silnik, czyli m42?

Nie. Był jeszcze M44.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Członkowie klubu
Opublikowano
A mógłbyś wrzucić jakieś dane dotyczące (porównywujące) te dwa silniki?

Od którego roku było m44?

Na klubowej stronie w dziale samochody\dane tech. jest do ściągnięcia baza z danymi.

M44 pojemność 1895cm3, moc ta sama co M42. Moment obrotowy o 5Nm większy.

Lata produkcji 1997-1999.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Jak nie potrzebujesz 4-drzwiowego to poszukaj Coupe, zazwyczaj są lepiej wyposazone od sedana, maja lepszą jakość wykonania wnetrza(lepsze materiały) i są ładniejsze.Co do silnika to napewno njlepszym wyborem byłby R6, ale 1.8Is jest bardziej ekonomiczny i całkiem zwawy.Tak jak mówia koledzy nie kieruj się rocznikiem tylko stanem auta.
Pozdrawiam Grzesiek
Opublikowano

generalnie nie chodzi mi az tak bardzo o moc, przede wszystkim o niska awaryjnosc i komfort uzytkowania. caly czas sie rozgladam, mam jeszcze dwa autka na oku (jak widzicie szukam konkretnie czarnej trojki :twisted: )

 

powiedzcie jak by sie sprawowala taka 320 w automacie? duzo wiecej pali? i czy warta jest tej ceny? (oczywiscie zakladajac ze technicznie wszystko jest ok)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C724133

 

mysle jeszcze o troche tanszej wersji, ale silniczek chyba za maly?

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C701178

odpuscic sobie 316?

 

dzieki za opinie

pozdrawiam

Opublikowano

powiedzcie jak by sie sprawowala taka 320 w automacie? duzo wiecej pali?

 

mysle jeszcze o troche tanszej wersji, ale silniczek chyba za maly?

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C701178

odpuscic sobie 316?

dzieki za opinie

pozdrawiam

 

Wedlug mnie:

- 320, do tego w automacie lubi sobie juz troche popic. Z tego co czytalem na forum, pali praktycznie tyle samo co z silnikami 2,5-2,8 a osiagi sa duzo gorsze.

- 316 raczej odpusc, silnik pali tyle samo co 318, a roznica w osiagach jest, tym bardziej, ze jak wsiada 4 osoby i bagaz to i 318 traci troszke oddech :)

 

Z tego co widze w watku, wszyscy polecaja ci 6 - cylindrowki. To swietne silniki, ale widze tez, ze ciagle wraca pytanie o zuzycie paliwa. Moje zdanie jest takie - jak chcesz jezdzic na benzynie i liczysz paliwo, to bierz 318i / is, a jak masz zamiar gazowac to raczej 323/25/28.

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano
Popieram kolegow.silniczek 1.6 odpada bo jest naprawde cieniutki.

Radziłbym Ci uważać na to co piszesz :!: Pewnie nigdy nie miałeś BMW z silnikiem 1,6 i nic nie możesz powiedzieć na jego temat, a ja akurat jestem zadowolony i nie mam co narzekać na ten silnik !!! Wiadomo, że jeśli ktoś chce poszaleć, to silnik ten się do tego nie nadaje, ale nie każdemu chodzi tylko o moc :lol:

Musze cie nie milo zaskoczyc.Mialem 316 compact z 94 roku i jedynym mankamentem tego auta byl motor. Nie mam pojecia co cie w nim zachwyca:dzwiek-przestan,osiagi-przestan,spalanie-przy sekwencyjnym wtrysku gazu 13-14/100km (to wedlug ciebie rewelacja?!).Jak masz ochote komus doradzac 1.6 to lepiej TY uwazaj co piszesz! :mad2:

Opublikowano
Apropos ailnika 1.6, ja takowy posiadam i owszem jak wsiada 4 osoby autko widac ze nie ciąganie najlepiej, ale ja osobiscie nigdy nie woze az tylu pasazerow, pozatym co do spalania mam gaz w tym i spadel mocy nie jest az takiduzy i jak jezdze sam lub z jednym pasazerem jest znosnie jasne ze na trasie troszke brakje ale w miescie niema roznicy miedzy 1.8 a1.6 praktycznie, a co do spalania na gazie bierze mi w miescie teraz zima maks 12 litrow jak ja czasem depne na maksa a oszczednie bierze 10.5 zaznaczam nie mam sekwencji tylko drugageneracje, rocznik 92 motor m40 nie jest az taki zły zalezy wszystko od potrzeb i kasy pewnie ze chcialbym jezdzic betka z silnikiem przynajmniej 2.0 litrowym ale nie stac mnie na utrzymanie tego kumplowi 1.8 na gazie żre 15litrow i wcale go nie depcze:( pozdr
Opublikowano

od niedawna posiadam 316i.mialem wczesniej i 320 i 325 (obydwie na sprzedaz z niemiec,mialem jeszcze E30 325 Touring i E34 535 tez na sprzedaz).Zalezy do czego Tobie auto.Jak do jezdzenia to wsytarczy 316 bo malo pali.Poszalec nie poszalejesz.A silnika jak to M40 kazdego wkoncu czeka wymiana walka i kasatorow.320 i 325 super praca silnika itd. ale spalanie duze i koszta eksploatacji tez wieksze bo i hamulce sa juz wentylowane z przodu i tarcze z tylu.Takze albo malo palace 316i albo 325i :)

 

Wybor nalezy do Ciebie!

Opublikowano
a co do spalania na gazie bierze mi w miescie teraz zima maks 12 litrow jak ja czasem depne na maksa a oszczednie bierze 10.5 zaznaczam nie mam sekwencji tylko drugageneracje,

 

 

No jak to sie nazywa oszczednie to ja nie wiem. Mój na instalacji sekwencyjnej pali w mieście teraz zimą 12 litrów a na trasie 9L gazu.A max w mieście spalił mi 14 litrów.

Jeśli BMW jest chorobą ,to ja nie chcę wyzdrowieć.


Mój mały czarny Diabełek 323Ti compact

Opublikowano
Fokstrot, co do twojego wyboru,powiem tak, jeśli nie będziesz chciał przerabiać na gaz i na dodatek nie chcesz wydać dodatkowo 4000zł na instalacje sekwencyjna,a tylko z taką instalacją użytkowanie gazu nie przysparza zazwyczaj problemu.To kup 318i lub 318is chociaż i te silniki ja osobiście przerobiłbym na gaz. Jeśli natomiast myślisz o instalacji sekwencyjnej to kupuj 323, 325 ewentualnie 328 :cool2:

Jeśli BMW jest chorobą ,to ja nie chcę wyzdrowieć.


Mój mały czarny Diabełek 323Ti compact

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.