Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i stało się ! Tankowałem na stacji Orlenu pistolecik wszedł jak nałezy do wlewu i po 5 litrach zorientowałem się że to olej napedowy a nie benzynka.

Auta nie odpalałem ale pozostawiłem na parkingu stacji. Moja beemka to 318i (E-46 benzynka)

Pomocy koledzy :shock:

Ignacy
Opublikowano

spuscic paliwo z baku :)

 

nie wiem jakie tam ilosci sa dopuszczalne ze mozna przejezdzic jak sie doleje bak do pelna benzyna.

 

Sam jadac na wakacje zatankowalem do mondeo diesla 4 litry vervy 98 :D dolałem do konca ropy i zero problemow. Nie pamietam teraz ktora opcja jest gorsza, czy benzyna w dieslu czy diesel w benzynie :P

szukam
Opublikowano

Jak to możliwe że wlałeś ON zabiast benzyny skoro końcówka dystrybutora z ropą powinna być grubsza i nie wejść do wlewu? :shock:

O ile wiem gorsza opcja to zalanie diesla benzyną.

Opublikowano
wydaję mi się, że jeżeli zalałeś taką ilość jak mówisz to powinno być wszystko ok w momencie dotankowania benzyny pod korek. Znajomy kiedyś w Carnivalu wlał 20l benzyny, wyjechał ze stacji i się obudził, dotankował do pełna ropy i przepalił wszystko.
Opublikowano

najpewniejsza metoda to demontaz baku :)

mniej pewna to jakas rurka i pompka i wyciagniecie przez wlew paliwa ale nie wiesz wtedy czy wszystko wyciagniesz.

szukam
Opublikowano
A gdyby podłączyć zasilanie dodatkowe pompy i opróżnić zbiornik na doprowadzeniu do pompy. Nie wiem czy pompa pracuje jakiś czas przy włączonym zapłonie wtedy nie byłoby potrzebne dodatkowe zasilanie.
Ignacy
Opublikowano
Bardzo współczuję, ale dodam coś od siebie.Dwa razy korzystałem ze stacji NESTLE (samoobsługowej) zapłaciłem maszynie 300zł za 98.Wybrałem dystrybutor,wyciągam pistolet, pakuję go do wlotu i nic się nie dzieję.Po sekundzie zorientowałem się, że wybrałem na panelu dystrybutor obok (z drugiej strony) podjeżdzam wyciągam pistolet i znowu nic.Wracam do panelu wydrukowałem paragon. (transakcja anulowana). Wnioskuję... Brak paliwa,brak gotówki.Został paragon na pocieszenie.Zacząłem bić panel wkońcu uruchomiłem alarm. Takie faktycznie zdażenia można reklamować telefonicznie i odebrać gotówkę u pracownika stacji. Napisałem to dla
[/ignacy1 quote] na pocieszenie. Czekam na rezultaty twej pomyłki.
Opublikowano
A gdyby podłączyć zasilanie dodatkowe pompy i opróżnić zbiornik na doprowadzeniu do pompy. Nie wiem czy pompa pracuje jakiś czas przy włączonym zapłonie wtedy nie byłoby potrzebne dodatkowe zasilanie.

 

Wystarczy zrobić zworke na przekaźniku pompy i już pracuje cały czas :)

Wtedy tylko odpinamy przewód paliwowy przed filtrem i już mamy całe paliwko spuszczone.

Opublikowano
Czy może kolega podać więcej szczegółów :cry:

 

Musisz wyciągnąć przekaźnik pompy paliwowej i zmostkować kawałkiem drutu styki 30 z 87, wtedy pompa dostaje zasilanie niezależnie od położenia kluczyka w stacyjce :)

 

Jedyny minus to taki że musisz schowek pasażera zdemontować :) W e36 było prościej :P

Opublikowano

Podłączyłem 12 V bezpośrednio na pompę paliwa i wężykiem gumowym do kanistra. Nie ryzykowałem przepalania oleju. Ponoć powyżej 5 % oleju w paliwie to katalizator do wymiany.

Dzięki z a pomoc.

Ignacy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zapewne twój katalizator i tak nie spełnia już swojego zadania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.