Skocz do zawartości

Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady, opinie, porównania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podaj link :)

Przepraszam , już jest ;)


Mam tę samą wersje silnikową( sport pakiet), też ze Szwajcarii.przebieg prawie identyczny.

Jedź oglondać puki jest. Kierownica dość mocno wytarta jak na ten przebieg.

Ogólnie dobrze wyglonda . Sprawdź wycieki , wystarczy się pod auto wsunąć.

Szykuj się na pakiet startowy 4-6tyś.


Jeżeli jako drugie auto to bym się w gaz nie pchał, ale jak kto woli.

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To policz ile kosztuje wymiana płynów z robotą , plus świece , odma , może klocki ( możliwe że tarcze), jakieś końcówki itd, opony nie są też zbyt tanie.

Ja takie rzeczy uważam za pakiet startowy bo to są podstawy żeby takim autem bezpiecznie jeździć.

Jedni robią od razu co należy , inni zbierają miesiącami na opony. Kto co woli.


Kupno 17 letniego e53 to dopiero początek wydatków, No ale o tym to się dopiero po zakupie okarze co go będzie boleć.


Jeżeli w ciągu pierwszego roku nie włożysz więcej jak 5tyś zł, to możesz to uważać za bardzo ,bardzo dobry zakup.

Opublikowano
Jak taki jestes skrupulatny to szykuj na pakiet startowy 20 tysoecy vo w tym gruzie bedzie pol auta do wymiany

 

Hej , a jak tam twój gruz? Bo dawno nowych tematów nie zakładałeś ;)

Opublikowano
Ja sie nie podniecam e53 bo to gowno. Wszystko jest robione na bierzaco a nie ze sobie wymienie pol auta bo mam takie widzimisie mimo ze jest dobre
Opublikowano

Nikt Ci stanu technicznego ze zdjęć nie wywróży , moim zdaniem warta uwagi. Ale co innego zdjęcia , a inaczej na żywo. Cena rozsądna, takie moje zdanie. Ale niech się ktoś jeszcze wypowie, bo jest tu trochę starych wyjadaczy...


Ale uważaj bo to z Radomia, a tam same ,,cwaniaki”:))

Opublikowano
A co tu mowic? Auta w szwajcarii sa bardzo drogie, do tego clo akcyza i vat a tu mamy kolejnego rodzynka za 20k, to za ile on go tam kypil, za 8? Do tego standardowe lewe blachy szwajcarskie i mamy kolejna wspaniale bmw w cenie vectry oczywiscie szwajcar plakal jak sprzedawal hehe, chyba turek za placu pod berlinem i to ze szczescia
Opublikowano

Tu Cię zaskoczę , handlarz mi zdradził że za moją sztukę dał właśnie w Szwajcarii dał €2750 .


Auta są tam może o drogie , ale nie stare e53 , takich aut to oni już się poprostu pozbywają. Nie mówię że to rodzynek, ale jak nie zobaczysz to można sobie pogdybać...

Opublikowano

Mam jednego Szwajcara w rodzinie, bravo ii i jak na razie 20tysiecy przejechane i nic sie dzieje. Kupione pod Warszawa.

Czasy Mirków handlarzy się kończą, teraz można zamówić raporty, sprawdzenie auta itp:

Opublikowano

Mam jednego Szwajcara w rodzinie, bravo ii i jak na razie 20tysiecy przejechane i nic sie dzieje. Kupione pod Warszawa.

Czasy Mirków handlarzy się kończą, teraz można zamówić raporty, sprawdzenie auta itp:

Opublikowano
Tu Cię zaskoczę , handlarz mi zdradził że za moją sztukę dał właśnie w Szwajcarii dał €2750 .


Auta są tam może o drogie , ale nie stare e53 , takich aut to oni już się poprostu pozbywają. Nie mówię że to rodzynek, ale jak nie zobaczysz to można sobie pogdybać...

W Szwajcarii cena może nie zależy aż tyle od wieku co przebiegu auta i czy posiada jakąś wadę,której w tamtych realiach po prostu nie opłaca się naprawiać.Są zadbane E53 w takich cenach,że po sprowadzeniu okaże się,że od "Mirka" z komisu byś miał prawie dwie.Może i trafiają się okazje,ale czemu tylko handlarzom,a jak pojedziesz i będziesz chciał kupić dla siebie to okaże się,że jakoś żadnej za 2750 franków nie trafisz.

Wiem,że jeżdząc co tydzień na place i kupując od tych samych ludzi wytargują lepsze ceny,ale i tak cudów nie ma.Za zadbane samochody trzeba swoje zapłacić. :8)

amadeo30 owszem,pakiet startowy to płyny ,oleje,ale może okazać się,że i rozrząd co w przypadku 4.4 jest jak najbardziej możliwe.Do tego przy okazji rozrządu,regeneracja vanosów i wymiana uszczelek.Spokojnie będzie 6 tyś.

Opublikowano

Ryzyko jest zawsze, auto ma być doinwestowane.

Są X5 e53 po 40-50 tysi ale tyle nie dam, bo wtedy mogę dołożyć jeszcze pare tysi i mieć coś innego.

W tym niby jest historia serwisowa do końca, cxy wierzyć nie wiem.

PANOWIE do rzeczy, co można kupić i za ile nie ważne. Ja chce kupić fajne e53 sprawne, nie trupa.

Opublikowano

Ty już sobie odpowiedziałeś , ale tyle nie dasz ;)


Żarcik taki.


Ale tak naprawdę, w takim za 40-50tyś też coś może grubego wyskoczyć.

To są już bardzo wiekowe auta , I przy kupnie takiego trzeba się liczyć z ryzykiem grubej awarii.


Ale popatrz na fora USA , przy pytaniu czy wybrać e53 vs e70?

Wszyscy zgodnie mówią e53!


Pooglądaj parę sztuk , wtedy się zastanawiaj.

Opublikowano
Tak jak napisał poprzednik. Ryzyko jest zawsze. Ja raczej określił bym co chciałbym żeby miało w wyposażeniu, ewentualnie kolor itd., a potem szukał takiej sztuki. Co nie znaczy, że , olałbym stan techniczny. Głęboko w kieszeni miałbym jednak te 5 tyś.na wydatki po kupnie. Kupując swoją byłem przygotowany na 3-4 tyś. Zamknęło się coś koło 7tyś łącznie z pierdołami. Grunt to się nie zniechęcać.
Opublikowano
Wiekowe ale pancerne.

Wole zainwestować te 10tysi niz kupić dacie duster

 


Brawo Ty !!!

Opublikowano

Jak sie dbr i wytrwale szuka to sie znajdzie! Ja moje ex 4.6 sprzedałem za ponad 50k i nowy właściciel chwali sobie to auto każdego dnia i ma pewne, pozbawione juz wszystkich bolączek tego najmocniejszego z e53 modelu.

Co do aut se Swiss prawda jest taka, że nikt nie kupi tam idealnego auta za małe pieniądze ponieważ nikomu tam sie nie opłaca go sprzedać. Mają tam dbr politykę, iż auto po nawet najmniejszym incydencie drogowym typu zarysowane drzwi bądź nawet zderzak staje sie "śmieciem" i właściciel dostaje spory upust na zakup nowego auta.

Takie auta trafiają do polski i sa rodzynkami ponieważ mają lakierowany czesto jeden element i są serwisowane, zadbane itp. Kupiłem juz wiele (dobrze przejrzanych) aut dla klientów w Radomiu ze Szwajcarii i byly to naprawdę wyjątkowe egzemplarze.

Opublikowano

Mam w aucie oryginalny hak, jest na niego miejsce w tylnej belce by go zaczepić, jest oryginalne miejsce pod podłogą bagażnika by go wozić, jest to oryginalne wyposażenie także wg VIN:

235 Trailer­hitch With Removable Head Anhaengerkupplung,kopf Abnehmbar

- w dowodzie ani w karcie pojazdu nie ma informacji o haku, auto od dawna jest w Polsce, czy można taki hak używać w PL i za granicą? Myślę o bagażniku rowerowym na hak.

Opublikowano
Mam w aucie oryginalny hak, jest na niego miejsce w tylnej belce by go zaczepić, jest oryginalne miejsce pod podłogą bagażnika by go wozić, jest to oryginalne wyposażenie także wg VIN:

235 Trailer­hitch With Removable Head Anhaengerkupplung,kopf Abnehmbar

- w dowodzie ani w karcie pojazdu nie ma informacji o haku, auto od dawna jest w Polsce, czy można taki hak używać w PL i za granicą? Myślę o bagażniku rowerowym na hak.

Musisz mieć wpis w dowodzie albo 200 włożyć :lol:

Opublikowano
Mam w aucie oryginalny hak, jest na niego miejsce w tylnej belce by go zaczepić, jest oryginalne miejsce pod podłogą bagażnika by go wozić, jest to oryginalne wyposażenie także wg VIN:

235 Trailer­hitch With Removable Head Anhaengerkupplung,kopf Abnehmbar

- w dowodzie ani w karcie pojazdu nie ma informacji o haku, auto od dawna jest w Polsce, czy można taki hak używać w PL i za granicą? Myślę o bagażniku rowerowym na hak.

 

Mam podobnie, tyle że u mnie hak jest wbity w dowód :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.