Skocz do zawartości

Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady, opinie, porównania


Hondelyk

Rekomendowane odpowiedzi

Następny Zenek(bez obrazy) szukający 15 igły bez wkładu własnego;))

Jeśli cieknące turbo i most cię przeraża to strzelasz w niewłaściwy model.

Nawet jeśli znajdziesz tzw ,,igle” to przygotuj conajmniej 3-4tys zł w pakiet startowy. Ja swoją 4.4 kupiłem 2msc temu i na początek włożyłem €1000 a drugie tyle już szykuje( a uwierz mi nie jest to szrot).

Co do przebiegu 140tyś to mi aż gil z nosa poleciał i wyplułem kawę na stół:)))

Miałem e46 z tym silnikiem z przeb 340tyś i naprawdę nic mu nie dolegało ( co innego osprzęt ), nic oleju nie dolewały między wymianami.

Pozdrawiam i udanych łowów życzę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Moze jezdzil gdzies po krzokach i pourywal

 

Albo co bardziej prawdopodobne kolega zobaczyl pobrazowiale wydechy i jakies srubki i stwierdzil ze gnije :D

Ale co by nie bylo jak typ jezdzi na 12 letnich oponach to i tak musi byc dobry kaskader

 

Zreszta ja kupilem od typa co opony z tylu nie dosc ze stare to jeszcze purchle na rancie, dal mi opony nie wiadomo od czego jakis kosmiczny rozmiar na pewno nie od x5 i sie zarzekal ze super bede mial na wymiane :mrgreen:

Dobrze ze nie wymienil bo by pourywal napedy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Szanowni Koledzy.

Po kilku latach z rozłąki z BMW nie daje mi to spokoju.

Obecnie Ford S-Max 2,5T bardzo fajny, ale to nie to , głowa ogląda się cały czas za biało niebieskim śmigłem...

Mam dwójkę dzieci więc muszę mieć coś większego. Miałem E39, E39 Touring w silnikach 3.0d oraz E38. W międzyczasie audi allroad 4,2V8 ale bardzo krótko

Rozważam zakup X5, interesuje mnie wersja IS (i ewentualne zagazownie - ludzie którzy nie potrafią przełknąć bojlera w aucie proszę by oszczędzili sobie komentarzy)

 

Uważam, że kupując takie auto to i wilk syty i owca cała by była w sensie - ja zadowolony bo mam beemkę, a i rodzinnie i wysoko by się siedziało etc.

 

1. czy posiadacze x5 mogą wypowiedzieć się na temat pojemności bagażnika (niestety S-max 700l a x5 460). Koleżanki i koledzy, którzy macie dzieci, pakujecie się bez problemu na wakacje czy trzeba na dach wrzucać bagaj ?

2. Pytanie do "gazowników" - jak te silniki alpiny to znoszą? bo pozostałe "vałki" chyba ok, z tego co czytałem ?

3. Wersja IS bardzo mi się podoba - ale będzie mega paliwożerna więc raczej LPG. , a chciałbym raczej benzynę aczkolwiek znam 3.0 bardzo dobrze i wiem co je boli... tylko że ich nie ma w IS.

4. Czy polecicie jakąś konkretną datę, w sensie po którym roku najlepiej kupić auto żeby było najmniej onsługowe.

 

Z góry dzięki za pomoc.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tylu w e53 jest niewygodnie , tzn bardzo trzesie i ogolnie twardo . lpg bardzo dobrze te silniki znosza wiec nie ma zadnego problemu , bez roznicy na rocznik , wszystkie sa podobnie awaryjne czy to przedlift 4.6 czy 4.8 , kazdy ma swoje wady. Ogolnie auto na ktore trzeba miec duzy $ pakiet startowy zeby tym spokojnie jezdzic. I chyba kolejny minus to fakt ze wersji IS jest bardzo malo a jak juz sie pojawia to jest to ,,okazja '' swiezo sciagnieta i z przeszloscia albo skrecona z 400000/500 km na 200000km ,w DE x5 4.6IS to koszt minimum 9000 / 10000/ 11000 euro . Okazji na allegro za niewiele ponad 30000 nie trzeba komentowac ;) Edytowane przez maciej123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

no właśnie, boję się że z tyłu w ixie będzie jak w e39 touring.

za wiele miejsca to tam nie było, teraz dzieciaki mają uchylne fotele, 3 osobne, i to jest świetne rozwiązanie... ale to nie beata.. kurczaki...

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze bedzie podobnie jak w touringu tylko ze pozycja sama w sobie troche wygodniejsza ale juz komfort w x5 jest gorszy

Zależy w jakim zawieszeniu.. Ja u siebie mam standard, bez pneumatyki,bez sporta i auto fakt jak na SUV jest sztywnawe ale czy nie dlatego kupujemy x5.. Na pewno nie powiem że komfort lepszy w turasie.. a o miejscu z tyłu, nie wspomnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy is-y nie wychodziły w standardzie z pneumatyką?

Jak po Is-a to chyba najlepiej do Szwajcarii się wybrać , i te €8-9 koła trzeba mieć. Przy odrobinie szczescia można taniej coś wyrwać jak się ma czas na szukanie( + cło, gaz i pakiet startowy , fiu fiu trochę wyjdzie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zmieniasz amortyzatory ze sport na normalne i z tylu jest dobrze. Mialem e39 i x5 jest wygodniejsze od e39. Szersze oraz bardzo wazne, brak tunelu. IS w dobrym stanie bedzie bardzo ciezko. Auto powoli staje sie klasykiem i nikt rozsadny go nie sprzedaje. Pojawilo sie czerwone 4.8is na allegro. Czerwone czyli bialy kruk. Poszukajcie i zobaczcie jaka cena :shock: Tyle kosztuje dobry IS.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak tak ale wez na tej profilowanej kanapie z uk do pl przejedz w 5 osób. Lawka jest spoko według mnie. Po założeniu systemu pochylania tylnego oparcia oraz wymianie skór na środek mtech (tak, był taki w e53) jedzie się całkiem komfortowo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapominajcie koledzy że bmw jest tworzone głównie z myślą o kierowcach. A i projektanci raczej nie przewidywali tras po kilka tys całą familią .

A co do autora wątku;

Ile km rocznie będziesz robić i ile lat masz zamiar użytkować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy is-y nie wychodziły w standardzie z pneumatyką?

Jak po Is-a to chyba najlepiej do Szwajcarii się wybrać , i te €8-9 koła trzeba mieć. Przy odrobinie szczescia można taniej coś wyrwać jak się ma czas na szukanie( + cło, gaz i pakiet startowy , fiu fiu trochę wyjdzie).

 

w szwajcarii nie kupisz zadbanego IS za rownowartosc 9000euro , samochody sa tam drogie , drozsze niz w de. Jezeli juz to kupisz ale z placu gdzie stoja auta ale na rynek ....afrykanski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli już bym nabył ixa,

to chciałbym nim jeździć jakieś minimum 5 lat.

bo miał bym to co chcę, BMW+rodzinne auto...w miarę możliwości (S-max jest rodzinny na maxa)

 

Co do kilometrów... 10-12 tysięcy rocznie.

w miesiącu 1000 do 1200 poza sezonem urlopowym gdzie jedna dłuższa trasa ok 5000km w dwie strony

 

 

na e70 nie mam kasy żeby kupić w dobrym stanie... a tam już pojemność bagażnika prezentuje się dużo lepiej... tylko ten środek... i brak wskaźnika temperatury na zegarach;)

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy is-y nie wychodziły w standardzie z pneumatyką?

Jak po Is-a to chyba najlepiej do Szwajcarii się wybrać , i te €8-9 koła trzeba mieć. Przy odrobinie szczescia można taniej coś wyrwać jak się ma czas na szukanie( + cło, gaz i pakiet startowy , fiu fiu trochę wyjdzie).

 

w szwajcarii nie kupisz zadbanego IS za rownowartosc 9000euro , samochody sa tam drogie , drozsze niz w de. Jezeli juz to kupisz ale z placu gdzie stoja auta ale na rynek ....afrykanski

 

 

Skoro tak uważasz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajżałem tam z ciekawości( dział e70) , im nowsze silniki tym gorsze:/

Aż boję się pomyśleć czym będziemy jeździć za pare lat.

Jak przymierzałem się do e60 to czułem się jak w... choince. Aż strach pomyśleć ile lampek się tam zapali jak coś zacznie się dziać:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.