Skocz do zawartości

Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady, opinie, porównania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cena niska jak za przedlifta z zachodu wiec i pewnie cos jest do zrobienia albo....... bylo juz zrobione ;) Moze dlatego nikt jej nie chce bo kolor chodliwy raczej.

 

Jutro podjadę obejrzeć tak blisko to szkoda nie sprawdzić. Co do tych cena za auta z zachodu to nie do końca tak jak piszesz. Z jakimi cenami porównujesz? Pewnie tymi z dwóch popularnych portali ogłoszeniowych. Problem w tym, że tam trafiają z reguły auta, które są już wystawiane przez pośrednika lub osoby, które mają zawyżone ceny i wiszą po kilka miesięcy aż się trafi jakiś klient. Większość prywatnych aut w Niemczech nawet nie trafia na te portale, a jeśli już to są wystawiane przez pośredników. Niemcy często oddają samochody w rozliczeniu bądź odsprzedają do pośredników nie przejmując się sprzedażą, gwarancją itp.. Przykład mój znajomy ma kontakt w jednym z salonów kupuje od nich około 5 sztuk tygodniowo. Zazwyczaj są to naprawdę dobre sztuki po okazyjnych cenach, znacznie niższych niż te na popularnych portalach z racji na to, że skupuje większość ich aut zostawianych w rozliczeniu. Wiadomo trafiają się też gorsze egzemplarze. Dlatego nie zawsze jeśli auto w PL jest tańsze od średniej z ogłoszeń niemieckich oznacza, że musi być złomem :) chociaż często się tak zdarza :).

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
szanuje twoja opinie ale sam sprzedaje auta i troche mam pojecie jak to wyglada ..... chodzilo mi o cene od prywatnej osoby w DE albo dobry komis np. Koles wystawia za 30 wiec za ile on musial to kupic zeby sie oplacalo ? za 25000zl max ? to anglik polift kosztuje podobne pieniadze w UK spod domu wlasciciela . sorry ale naprawde dobre auta w DE sa drogie a jezeli tanie to zawsze cos jest z nimi nie tak , nie ma co porownywac cen z polskimi autami bo to kosmos. Nikt ci nie odda dobrego auta za male pieniadze a jezeli ktos w to wierzy to polecam czytac mniej science fiction ;) Trzeba brac pod uwage ze to benzyna 3.0 i to najmniej chodliwy temat ale w De zadbany samochod z przebiegiem 200-300 000km to mysle ze to minimum 8000/9000 euro teraz za takie e53 poliftowe. Wiem bo bylem kilka tygodni temu w DE po ,,towar'' i widzialem po 7000euro podobne na placach u turkow ale to byly zajechane padla tak naprawde. Koledzy kolegami , myslisz ze ja swoim znajomym mowie co naprawde musze robic zeby zarobic na danym samochodzie po sprowadzeniu ? :wink:
Opublikowano
Koledzy kolegami , myslisz ze ja swoim znajomym mowie co naprawde musze robic zeby zarobic na danym samochodzie po sprowadzeniu ? :wink:

 

Nie wiem co sprowadzasz i jakie masz praktyki, ze musisz to ukrywac :). Widzialem nie raz auta, ktore sprowadza jak zjezdzaly prosto z lawety i tak jak pisalem wiekszosc z nich wymagalo tylko aby je umyc i porzadnie posprzatac. Wiadomo, ze nie kupi sie takiego auta bezposrenio z prywatnego ogloszenia lub z dobrego komisu. Natomoast mozna trafic na takie auto, ktore bogaty lub dobrze ugadany niemiec zostawi w rozliczeniu. Dodatkowo jak od jednego sprzedaawcy bierzesz np 30 aut w miesiacu to ceny tez masz lepsze niz srednia krajowa. W mojej wypowiedzi chodzilo tylko o to, ze nie mozna generalizowac bo jak ktos ma dobre dojscia to i moze kupic dobre auta w dobrej cenie. Zgadzam sie tez tak jak napisalem w poprzednim poscie, ze wiekszosc aut jest kombinowana i nie wazne czy sa wystawiono jako najtansze czy najdrozsze na ogloszeniach.

Opublikowano

Panowie przywiozłem X5 E53 ze Szwajcarii i znalazłem w nim nadajnik GPS czy we wszystkich X5 to urządzenie jest montowane seryjnie?.........

 

Proszę o odpowiedz z góry dziękuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koledze chyba chodzi o nadajnik gps jako "zabezpieczenie" pokradziezowe. Nie, e53 nigdy nie szly w serii z extra gps. Mialem u siebie takie cos, wymagania ubezpieczalni w uk. Strasznie rozladowywalo akumulator. Obecnie auto w pl, gps poszedl do smieci.
Opublikowano
Jakie macie doswiadczenia z nieoryginalnymi tarczami hamulcowymi w e53 ? Z tydzien temu kupilem tarcze i klocki przod Zimmermana i narazie ok ,ale z ciekawosci szukam na forach i ludzie pisza czesto ,ze tylko oryginaly daja rade w bmw . Ile km przejechaliscie na zamienikach ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie, nawiercane mtec przód /tyl klocki trw przód /tył (wcześniej klocki ebc, tragicznie było). Wszystko ok a pre tys już zrobiłem. Jedna uwaga, mam wymienione tarcze i zaciski od 4.8is, ori strasznie słabo hamowaly z 200-0.
Opublikowano
tez myslalem o nawiercanych ale odstrasza troche aspekty wizualny felg bo tam szybciej klocki ida i tez felgi z przodu momentalnie pewnie robia sie czarne od pylu.
Opublikowano
jezeli ktos jest ciekawy to u mnie oryginalne tarcze bmw wytrzymaly jakies 55000km ;) Zawsze lalem na nie wode na myjni , w kaluze pewnie tez nieraz wjechalem i nic sie nie pokrzywilo ;)
Opublikowano

Co to za plus ze tarcza nawiercana...wiekszosc to chinski chlam, iX 5 hamuje jak nalezy na fabrycznych zestawach i sprawnym ukladzie i akurat nikt mi nie powie ze jest inaczej, ja zakladalem tarcze i klocki boscha-made in germany i nie mialem zadnych problemow, chociaz tez balem sie bicia i wibracji, nie jezdze wolno a auto bylo na styling 162 20" i runflatach wiec lekkiego zycia nue mialo...

Przy wymianie wazne jest pozadne oczyszczenie piast i pierwsze km po wymianie z glowa zeby zestaw mial mozliwosc sie ulozyc a nie odrazu z podnosnika na tor albo autostrade i hamowanie do 0 z 250 na pale najlepiej w ulewe przy temp kolo 0"

Opublikowano
*boscha zmienisz po okolo 40/45,000 normalnego uzytkowania i uwazam ze przy tej masie i potencjale to bdb wynik na zamiennikach
Opublikowano
Jak dla mnie X5 nie jest autem do zapierdalania i przy każdym zakręcie i hamowaniu trzeba brać poprawkę na masę tego kloca. Przyspiesza dobrze, natomiast hamuje i skręca tak sobie, ale w końcu to ponad 2 tonowy kiosk :]
Opublikowano

Moge mowic tylko o polifcie, i autach bez pneumatyki.

X5 w sportpakiecie zapierdala otoz calkiem przyjemnie-mam porownanie do wielu modeli duuuzo nowczych i starszych, otoz moim zdaniem X5 e53 TYLKO NA SPORT PAKIETOWYM zawieszeniu i na niskim profilu opony jak najbardziej nadaje sie do zapierdalania mimo swojej masy i aerodynamiki ceglowki z odpowiednim silnikiem (osobiscie uwazam ze 3,0i nie powinno tam trafiac pod maske) mozna tym jezdzic naprawde dynamicznie a nawet bardzo szybko, auto nawet z 218-konnym dieslem zbiera sie naprawde dobrze i jak na swoje mozliwosci hamuje i skreca bdb, dla porownania powiem ze e39 poliftowe czy e60 przedliftowe miewa ze starym poczciwym iX-em spore problemy-mowa o 3,0-litrowym gnoju, natomiast jezeli chodzi o wersje 4,8is, koledzy z tych rocznikow czym to chcecie objechac?4,8is =gesia skorka, hamulce jak z auta sportowego itd, osobiscie uwazam ze mimo konstrukcji z minionej epoki to e53 poliftowe(z iX-drivem) to bardzo fajne auto ktore na codzien nadaje sue do dojazdow do pracy a po godzinach i naweekendy mozna tym sprzetem podniesc sobie adrenaline-swoim iX-em bylem na kilku torach zamknietych(auto troszke pogrzebane z wirusikiem) i nie jedno mlodsze auto z wprawnym kierowca(lzejsze i o sportowych aspiracjach) wymiekalo....

Prawdziwa frajda z BMW i jego mozliwosciami konczy sie na modelach E-niestety...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co to za plus ze tarcza nawiercana...wiekszosc to chinski chlam, iX 5 hamuje jak nalezy na fabrycznych zestawach i sprawnym ukladzie i akurat nikt mi nie powie ze jest inaczej, ja zakladalem tarcze i klocki boscha-made in germany i nie mialem zadnych problemow, chociaz tez balem sie bicia i wibracji, nie jezdze wolno a auto bylo na styling 162 20" i runflatach wiec lekkiego zycia nue mialo...

Przy wymianie wazne jest pozadne oczyszczenie piast i pierwsze km po wymianie z glowa zeby zestaw mial mozliwosc sie ulozyc a nie odrazu z podnosnika na tor albo autostrade i hamowanie do 0 z 250 na pale najlepiej w ulewe przy temp kolo 0"

Ja nie kupowałem chińskiego chlamu tylko tarcze produkowane w uk. Nie rozpedzaj się w swoich wywodach. Poza tym ori zestaw jaki idzie w polifcie jest do d... Może w twoim mulastym dieselku jest ok ale w mojej 325km byl do niczego. Dlatego też poszedł zestaw od is, dodatkowo nawiercany i od tego czasu jest ok.

Opublikowano
Nie wiem do czego przywykliscie ale moze lepiej z poczciwego iXa lepiej przesiasc sie do 335i/d lub cos w tym stylu?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlaczego piszesz jedna odpowiedz w 4rech postach? :duh: Brakuje wiedzy i argumentow? Dajesz przyklady 335i, co to ma wspolnego z e53? A jezdziles F1? Tam sa dopiero hamulce...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.