Skocz do zawartości

Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady, opinie, porównania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dzięki za odpowiedzi. niestety wersja sprzed lifta nie podoba mi się zbytnio wizualnie, poza tym jeszcze starszy samochód oznacza jeszcze więcej potencjalnych problemów :( zacząłem też myśleć o e83 - podobno mniej awaryjne, ale kosztuje jeszcze więcej od e53. plus taki, że biorąc świeższy rocznik mógłbym wziąć w leasing. a jeszcze co do e53 - podobno skrzynia w automatach po ~200.000km nadaje się do wymiany, więc kupując samochód, który ma przejechane ponad 200k i nie przeszedł remontu skrzyni to trochę ryzyko? :)
  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
dzięki za odpowiedzi. niestety wersja sprzed lifta nie podoba mi się zbytnio wizualnie, poza tym jeszcze starszy samochód oznacza jeszcze więcej potencjalnych problemów :( zacząłem też myśleć o e83 - podobno mniej awaryjne, ale kosztuje jeszcze więcej od e53. plus taki, że biorąc świeższy rocznik mógłbym wziąć w leasing. a jeszcze co do e53 - podobno skrzynia w automatach po ~200.000km nadaje się do wymiany, więc kupując samochód, który ma przejechane ponad 200k i nie przeszedł remontu skrzyni to trochę ryzyko? :)

 

Koszty utrzymania e53 i e83 beda podobne . Poza preferencjami wizualnymi to co za roznica czy kupisz przedliftowa z 2002 czy poliftowe z 2004 roku - to sa na tyle wiekowe auta ze z obydwoma mogly sie dziac cuda - duze wypadki , topienia , kompletne zaniedbania silnika , skrzyni itp ;) Na minus to marnej jakosci materialy wewnatrz e83.w e83 pada xdrive ktory tani nie jest , tak samo poliftowej e53. Awaryjnosc obu samochodow jest typowo srednia . Tak samo remont skrzyni w starym x3 bedzie podobny do tego z x5 - te same skrzynie. Niestety remont automatu bedzie cie czekal predzej czy pozniej bo kto sprzedaje auto po remoncie ? po ktorym mozna bedzie dlugo jezdzic ? Oczywiscie sa ofery sprzedazy sztuk w ktorych byl remont ale mysle ze takie auta sa odpowiednia drozsze. NA twoim miejscu bym bral samochod w lepszym stanie i mniej patrzyl czy jest np 2 lata mlodszy. Radze nie oszczedzac bo przy e53 jak sie kupi ,,okazje'' to spokojnie te 8 czy 10 tysi moze na ten samochod pojsc w pierwszym roku ;)

Opublikowano

Witam wszystkich!!

Jestem nowy i całkowicie zielony w temacie bmw:)...Moje pytanie dotyczy modelu X5 z silnikiem benzynowym 3.0i...żona chce kupić sobie jakiegoś suva a ja mam jej coś znaleść.

Chodzi mi o informację typu:

-czy w ogóle warto rozglądać się za tym silnikiem(4.4 to już za dużo a ON nie wchodzi w gre)

-jak tam z tymi skrzyniami automatycznymi w tym modelu

-pospolite bolączki auta

- i czy w ogóle jest sens szukać tego modelu do 30tys?

Pozdrawiam !!

Opublikowano

Re: Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady i opinie

 

UNREAD_POSTprzez sneijder » 03 Sty 2016 20:57

Witam wszystkich!!

Jestem nowy i całkowicie zielony w temacie bmw:)...Moje pytanie dotyczy modelu X5 z silnikiem benzynowym 3.0i...żona chce kupić sobie jakiegoś suva a ja mam jej coś znaleść.

Chodzi mi o informację typu:

-czy w ogóle warto rozglądać się za tym silnikiem(4.4 to już za dużo a ON nie wchodzi w gre)

-jak tam z tymi skrzyniami automatycznymi w tym modelu

-pospolite bolączki auta

- i czy w ogóle jest sens szukać tego modelu do 30tys?

Pozdrawiam !!

 

 

Od niedawna jestem posiadaczem X5 3.0 i w manualu a przez 8 miesięcy szukałem i obserwowałem forum na którym i ty również już z tego samego powodu jesteś :) życzę Ci wytrwałości bo kupno X5 to nie warzywniak i pomarańcze tylko długotrwałe poszukiwanie lecz kiedy znajdziesz będziesz MEGA zadowolony :) jak siądziesz do tego auta sam ocenisz to o czym pisze. na pewno ważna jest historia po VIN-ie a później pojechać i zobaczyć . Nie kupuj samochodów z Włoch są zmęczone sam to przerabiałem i straciłem bardzo dużo czasu i pieniędzy, Tak naprawdę koledzy z forum z pewnością dołączą się do informacji i w swoim zakresie będą pisać swoją wiedze Ty musisz to wypośrodkować.

Pozdrawiam

MYAGI

Opublikowano

-czy w ogóle warto rozglądać się za tym silnikiem(4.4 to już za dużo a ON nie wchodzi w gre)

-jak tam z tymi skrzyniami automatycznymi w tym modelu

-pospolite bolączki auta

- i czy w ogóle jest sens szukać tego modelu do 30tys?

3.0i to raczej nieporozumienie do tak ciężkiego auta, skoro ON który wydaje się być najbardziej optymalny i najcześciej spotykany w kraju nie wchodzi w grę, a 4.4i V8 na które osobiście chociażby za sam dźwięk zamieniłbym swojego 3.0d to za dużo, to chyba lepiej odpuścić sobie X5 i poszukać X3 albo dozbierać i kupić KIA Sportage III - samochód chyba bardziej trafiony dla kobiety :wink:

 

Do 30 tys tylko wersja sprzed liftu a tutaj witają problematyczne skrzynie od GM, po liftowe ZF'y lepiej się trzymają.

Dalsze bolączki, przed liftowe starsze auta mogą być zużyte, jak auto długo jeździ po Polsce mogą być ślady korozji, elektronika lubi wariować. W dieslu to co w każdej bayerische na rope - klapki kolektora.

http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
Opublikowano
Witam wszystkich!!

Jestem nowy i całkowicie zielony w temacie bmw:)...Moje pytanie dotyczy modelu X5 z silnikiem benzynowym 3.0i...żona chce kupić sobie jakiegoś suva a ja mam jej coś znaleść.

Chodzi mi o informację typu:

-czy w ogóle warto rozglądać się za tym silnikiem(4.4 to już za dużo a ON nie wchodzi w gre)

-jak tam z tymi skrzyniami automatycznymi w tym modelu

-pospolite bolączki auta

- i czy w ogóle jest sens szukać tego modelu do 30tys?

Pozdrawiam !!

 

Na temat tego auta masz wszystko w tym watku , wystarczy poczytac 10 stron wstecz. Za 30 tys zl to kwota za roczniki 01 do 03. Skrzynie zf masz w przedliftowym 4.4 i 4.6. Przy 200000km trzeba szykowac $ na remont skrzyni i bez roznicy czy to zf czy gm. Roznica jest tylko taka ,ze skrzynia gm jest droższa w naprawie. Rynek polski zalany jest przez badziewie z niemieckiego szrotu i szukanie e53 zajmie troche czasu. Ceny za e53 z polskiego salonu to kosmos. Na twoim miejscu bym szukal przedliftowego 3.0d ktory ma faktury na naprawe automatu ale takie sztuki to stoją w przedziale 30-35 tys i dodac trzeba jakis pakiet startowy.

Opublikowano
dzięki za odpowiedzi. niestety wersja sprzed lifta nie podoba mi się zbytnio wizualnie, poza tym jeszcze starszy samochód oznacza jeszcze więcej potencjalnych problemów :( zacząłem też myśleć o e83 - podobno mniej awaryjne, ale kosztuje jeszcze więcej od e53. plus taki, że biorąc świeższy rocznik mógłbym wziąć w leasing. a jeszcze co do e53 - podobno skrzynia w automatach po ~200.000km nadaje się do wymiany, więc kupując samochód, który ma przejechane ponad 200k i nie przeszedł remontu skrzyni to trochę ryzyko? :)

 

Automat do wymiany lub remontu od razu po zakupie będzie w 80% e53 kupionych w Polsce... a w tych kupionych w niskiej cenie to w niemal kazdym.

Kupujac auto tej klasy, tak stare i zuzyte jak niemal kazde e53, musisz miec odlozone ok. 10 tys zł na pakiet startowy i pierwsze naprawy. jesli masz i to Cie nie boli, to mozna myslec o zakupie.

 

Za 35 tysiaków mozna kupic dobre e53, ale przedlifta.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Interwsowalo mnie 3.0i bo to auto dla żony wiec moc jej nie jest potrzebna. Jesli robiłbym dużo km to na bank szukalbym 3.0d ale w moim wypadku to się mija z celem. Czyli dla świętego spokoju lepiej nawet nie szukac x5 nawet przed FL do 30 tys...tak myślałem. Muszę wybić to kobiecie z głowy:)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Interwsowalo mnie 3.0i bo to auto dla żony wiec moc jej nie jest potrzebna. Jesli robiłbym dużo km to na bank szukalbym 3.0d ale w moim wypadku to się mija z celem. Czyli dla świętego spokoju lepiej nawet nie szukac x5 nawet przed FL do 30 tys...tak myślałem. Muszę wybić to kobiecie z głowy:)

Za te pieniądze i dla kobiety to lepiej kupic jakiegos mlodszego i mniejszego SUVA. Albo pseudo-suva. Jak coś to jest na rynku kilka fajnych modeli, które generują drobny procent kosztów w porównaniu do X5: chocby Toyota Rav4, Suzuki Vitara oraz swietny Subaru Forester. No i za 30 tys kupi sie dobrą i młodą sztukę.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Xdrive potrafi pasc - koszt naprawy jakies 2-3000 zl . Wszystkie silniki w e53 sa raczej malo awaryjne.m62 przy 250tys km powinien miec wymienione slizgi , n62 ma problemy z wyciekiem plynu chlodniczego w silniku co jest drogie w naprawie. NAjbardziej pancerny to ten diesel w przedliftowych e53. Moim zdaniem nie patrz na rocznik tylko na stan samochodu bo e53 to wiekowe auto juz. Ja przez ostatnie trzy lata wydalem moze lekko ponad 6000zl na moje auto - remont asb jakies 3000zl a reszta to rzeczy typu wahacze , klocki i plyny i inne drogne usterki. Niektorzy jak wyczytasz na forum rocznie wykadali 10 000 zl . Zakup tak starego samochodu to zawsze loteria , pewne rzeczy sprawdzisz a innych nie bedziesz w stanie ocenic w jakim stopniu sa zuzyte. Najlepiej miec te min 5000zl przygotowane na czarna godzine w pierwszych miesiacach bo to wtedy wychodzi co sie kupilo.
Opublikowano
Używane auto to zawsze loteria, wiem o tym. Jednakże,mam nadzieję, że nie naiwnie, wierzę, że wyższa cena zakupu plus oferta prywatna będzie się wiązała z większym prawdopodobieństwem trafienia dobrego egzemplarza. Bynajmniej takiego, w którym ktoś robił coś dla siebie bo w " po wymianie płynów, klocków i rozrządu" przez handlarza to słabo wierze. Wiem ile to kosztuje nie tylko w e39. Kupiłem najtańsze w mieście i w pół roku włożyłem nieco więcej niż auto kosztowało. Co ciekawe ceny części do BMW są niższe niż do japończyków i łatwiej dostępne.
Opublikowano
Rozważając problem akcyzo-paliwowy doszedłem do wniosku, że skoro 3l benzyna pali tyle co 4,4 a

 

Nie wierz w takie opowisci, róznice w spalaniu są i to widoczne.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Witam,

Moja przypadkowo nabyta piątka tak mi się spodobała, że postanowiłem wymienić ją na nowszy model a że w pracy jeżdżę trochę większymi to spodobała mi się dmuchnięta piątka. Czytam o wadach i zaletach, o kosztach i rozważam też inne auta jak Murano czy CX7. Jednak myśli wracają do X5. Przeglądam ogłoszenia od dobrego pół roku i muszę stwierdzić, że u nas auta są tańsze i lepsze niż u Niemców. Wiadomo pewnie z czego to wynika. Rozważając problem akcyzo-paliwowy doszedłem do wniosku, że skoro 3l benzyna pali tyle co 4,4 a 3l diesel z ok 200tkm ma tyle problemów, że rozwiązanie ich pochłonie tyle co dobry gaz do V8 pomyślałem, że to będzie najlepszy wybór do wymarzonego auta. Wolałbym ze względów wizualnych wersję po lifcie mimo, że piszecie, że przed lifty są mniej awaryjne pod kątem napędu. Jak się to ma z silnikami? Lepszy N czy M? Podam cztery linki do aut, które wg mnie są "idealne" ciekaw jestem opinii bardziej doświadczonych kolegów. I tak, wysyłam diesle bo..bo są ciekawe:):

http://allegro.pl/bmw-x5-4-4i-320km-shadowline-lift-oryg-nowka-z-de-i5918029859.html

 

http://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-X5-4.4-i-Edition-Exclusive-Sport-Multi/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms3:3500_49_,frn:2002,prx:10000,ful:petrol,cli:automatic_climatisation,dmg:false,pa:rear_sensors,fwd:true,xhl:true,elw:true,srf:true,ehs:true,eem:true,ffl:true/pg:vipcar/220089684.html

 

http://allegro.pl/bmw-x5-3-0d-218km-z-niemiec-zarejestrowana-bezwypa-i5911227074.html

 

http://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-X5-3.0d-Sportpaket-Leder-AHK-Euro4-Navi/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms3:3500_49_,frn:2002,prx:10000,ful:petrol,cli:automatic_climatisation,dmg:false,pa:rear_sensors,fwd:true,xhl:true,elw:true,srf:true,ehs:true,eem:true,ffl:true/pg:vipcar/219217052.html

 

http://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-X5-3.0i-LPG-Komfortsitz%2C-Panorama%2C/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms3:3500_49_,frn:2004,prx:12000,ful:petrol,cli:automatic_climatisation,dmg:false,pa:rear_sensors,fwd:true,xhl:true,elw:true,srf:true,ehs:true,eem:true,ffl:true/pg:vipcar/219835154.html

 

http://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-X5-3.0-i-Aut.-Leder-Navi-Xenon-Panorama/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms3:3500_49_,frn:2002,prx:10000,ful:petrol,cli:automatic_climatisation,dmg:false,pa:rear_sensors,xhl:true,elw:true,srf:true,ehs:true,eem:true,ffl:true/pg:vipcar/196079429.html

 

Niestety ze względu na pracę nie miałem czasu obejrzeć wielu aut...ale zbliża mi się dłuższy "urlop" i mogę poświęcić czas na kupno.

 

Murano to chała wewnątrz i jakiś taki dziwny - tez sie napaliłem na niego do puki sie nie przejechałem. Nowszy jest lepszy ale za to brzydszy z zewnątrz i oczywiście koszta spore. Mazda jest fajna ale zeby kupic w niezłym stanie jakis rok temu trzeba były dać te 50k wiec poza moim budżetem dlatego nie jeździłem i nie wiem ale paru znajomych pytałem i sobie chwala i nie chcą sprzedać :)

 

Ale X5 to jest X5 i może e53 już nie młode to jednak sie wyróżnia w pozytywny sposób i wg mnie warto.

Buczu
Opublikowano (edytowane)
witam, chce kupic x5 3.0d zastanawiam sie nad tymi 2 sztukami co o nich myslicie? http://allegro.pl/bmw-x5-xdrive-3-0d-xenon-skora-alu-serw-full-z-de-i5928143048.html http://otomoto.pl/oferta/bmw-x5-bmw-x-5-3-0-oplacony-gotowy-do-rejestracji-ID6yaySf.html jak myslice bedzie to jezdziło? jak z awaryjnoscia moze byc???? poradźcie moi drodzy:)

 

NA poprzednich stronach masz wszystko napisane . 2006 rocznik za 37000zl ? za takie pieniadze nic w dobrym stanie nie kupisz.Zwroc uwage ze ta srebrna ma ,,swieze'' otwory w zamkach maski. Wiekszosc bezwypadkowych e53 ktore wdzialem ma te wejscia z nalotem z rdzy a tutaj mamy nowki co moze znaczyc ze samochod dostal strzała ,zwlaszcza jezeli to auto handlarza. .przebieg 195000km ? chyba x2. Ta czarna to wisi juz dlugo .

Edytowane przez maciej123
Opublikowano (edytowane)

@up, obie sprowadzone pod handel, obie dobre kilka miesięcy wiszą w ogłoszeniach, ta pierwsza świecąca się jak psu, mimo że wypicowana to widać że w pewnych miejscach zniszczona, cały ekran tam ma jakieś bad - pixele więc cholera wie czy za chwilę cały ekran nie przestanie wyświetlać, widać że były w niej jakieś tunerskie zapędy typu pomalowanie ramek nerek czy wydechy typu 4.6/4.8is.

Co do tej drugiej szarej, jest lepiej ale też po zdjęciach idzie wyszukać dziwne rzeczy, dziwne szpary, z tyłu wyłamane dwa czujniki PDC :?:

Jak masz niedaleko i nie zraża Cię na dzień dobry że cel tych samochodów to przyniesienie zysku sprzedawcom, to możesz się przejechać i obejrzeć, dla mnie oba z miejsca odpadają. Sporo z mazowieckiego raczej jest ogłoszeń od prywatnych właścicieli, którzy samochodem jeździli osobiście, robili je pod siebie, nie zostały sprowadzone na handel, w takie lepiej celować.

Co do awaryjności i ew. kosztów po zakupie - to są ponad 10 letnie auta i może paść w nich poprostu wszystko - była tu dyskusja że z zakupem trzeba mieć szczęście bo sporo wychodzi po fakcie i to jest loteria. Na dzień dobry przewidywać zapewne regeneracje skrzyni - 4000-8000zł + awaryjnie 5000zł na niespodzianki.

Edytowane przez Flo_HF
http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
Opublikowano (edytowane)

Do 37tys nie kupisz po liftowej w dobrym stanie, znalazłem Ci jedno, od osoby prywatnej, widać że auto zadbane, z wymeinioną skrzynią i innymi podzespołami, więc była jeżdżona i używana, tu może narazie odpadłby koszt regeneracji jak skrzynie wymieniał, jest jeszcze kwestia mechatroniki, sprzęgła, konwertera ale to narazie do pominięcia, nie wypicowana i nie pod handel bo wchodzi w grę wymiana na E70 - http://otomoto.pl/oferta/bmw-x5-e53-zamiana-na-e70-ID4oWFVA.html - i tym ogłoszeniem bym się zainteresował, mimo że też trochę wisi, jak za drogo to się targować a jak dalej za drogo to odpuścić po lift i szukać bardzo ładnej przed liftowej.

Potwierdzam jeszcze to co maciej powiedział - otwory bez nalotu rdzy to raczej niespotykane, mogło być uderzenie przodem, trzeba by zajrzeć na podłużnice, natomiast widać, że jeżeli strzał był, to nie był tydzień przed zrobieniem zdjęć.

Edytowane przez Flo_HF
http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
Opublikowano
Dokładnie , z takimi pieniedzmi to lepiej kup przedliftowa wersje za powiedzmy 33000zl , zrob regeneracje skrzyni albo rozrzad jezeli to by byla v8 i ciesz sie samochodem.
Opublikowano
w tej kasie z 3.0d dac sobie spokoj ? lepiej benzyniak, jest bardzo ładna ta z aa 45 ale dla mnie za droga max to 37 wiecej poprostu nie mam.ogolnie krajowe auta nie widzą mi sie, wydaje mi sie ze sprowadzony jest bardziej zadbany serwisy itp..
Opublikowano
Nie wydaje Ci się, sprowadzone są bardziej zadbane, natomiast wizualnie i na zdjęciach... Samochodów nie uszkodzonych nie sprowadza się, każdy ma coś mniejszego czy większego, bo inaczej się to nie opłaca, polecam pooglądać Autościemę, szczególnie odcinek 4 gdzie występuje przed liftowa E53 z Radomia. Jeżeli max 37 to odpuść sobie nie koniecznie ropniaka, ale po liftową, więc tymbardziej polecam obejrzeć ten odcinek to się dowiesz na co zwracać uwagę, niezłe tam były jaja z xenonami i spryskiwaczami które unijnie muszą być w xenonach i bmw je zamontowało, a w sprzedawanej "bezwypadkowej" wyparowały.
http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
Opublikowano

Cholera, a ja właśnie chciałem wymieniać zamki maski w z3 bo mam na nich trochę rdzy, wypada zostawić bo potem będzie że walona i składana z trzech :lol:

No offense (mówię tutaj ogólnie o opiniach różnych ludzi na forach) ale czepianie się w starym aucie o rzeczy typu wyłamany czujnik w zderzaku czy martwe piksele w monitorze jest dla mnie śmieszne. Kupując auto trzeba raczej skupić się na elementach konstrukcyjnych, czy nie prostowane, nie spawane, czy podłużnice, słupki nie ruszane itd, jeśli była jakaś grubsza robota to jak została wykonana, a nie na tym czy były przemalowane dwa elementy czy może ktoś kiedyś zahaczył zderzakiem w ciągu 10 lat eksploatacji lub przerysował bok. Jeśli szuka się samochodu do kupna to na forum na pewno warto poczytać o typowych bolączkach, wadach fabrycznych, kosztach eksploatacji żeby być przygotowanym, wiedzieć czego się można spodziewać i na co zwracać uwagę przy kupnie. Pytając o opinie na temat konkretnych egzemplarzy, a już nie daj Boże korzystając z pomocy magów-wróżbitów ze zdjęć z działu "Co sądzicie o tym BMW z ogłoszenia? Opinie na temat samochodów na sprzedaż" pewne jest tylko jedno - będziesz szukał auta 5 lat i nie kupisz, tym bardziej jeśli szukasz modelu który nie występuje masowo na rynku. Ewentualnie dowiesz się od hejterów że "e53 to najbrzydsze BMW w historii". I jeszcze sprawa czy warto kupować od handlarza - co z tego że znajdziesz X5 od prywatnego właściciela skoro ta osoba na 95% i tak wcześniej kupiła ją od handlarza który "zrobił swoje"? Krajowych tych aut raczej się nie spotyka, a jeśli już to nie sądzę żeby były zadbane. PS, nie, nie zajmuję się handlem autami, generalnie zawodowo nie mam nic wspólnego z motoryzacją :]

Opublikowano
Ogolnie rzecz biorac to kupienie zadbanej e53 w polsce to wyzwanie.Ogloszenia to w wiekszosci handlarze. e53 nie jest w polsce tak popularne jak np e70 ktore czesciej sie widzi na drogach.
Opublikowano (edytowane)

Kolego scarab, czepianiem się nazywasz zwracaniem uwagi na usterki w pojedyńczym ogłoszeniu, których w innych ogłoszeniach za często nie widać, owszem widziałem jeszcze jedną E53 która na ekranie wyświetlała pełno plam i to idzie wytłumaczyć, to ekran, piksele, wiek i się wypala, ale żeby 2 z 4 czujników były poprostu wyrwane, no jakim cudem one stamtąd wyparowały, nie działały ktoś wyjął i nowych nie założył? Czy może był dzwon w tą stronę że te dwa do kosza poszły, ale zderzak musiałby być wymieniany więc zderzak wymienili ale 2 czujników nie? Może ukradli, po co im 4, wzięli 2. Trochę to kuriozalne i śmierdzi, a jak coś śmierdzi to zazwyczaj g.ówno, a g.ówna się nie tyka. + Inne fakty typu szpary, handlarz itd., to nie jest czepianie się tylko odrzucanie konkretnego ogłoszenia w porównaniu do drugiego albo porównywanie, bo bez problemu można znaleźć może nie ideał, ale już lepiej. To jest śmieszne? Śmieszne bardziej byłoby gdybyś kupił właśnie taką z czujnikami do roboty gdzie obok miałbyś podobną w takich pieniądzach, ale czujniki już by roboty nie wymagały. No to chyba logiczne, bez żartów, E53 wcale tak mało ogłoszeń nie ma, owszem ideału się nie znajdzie ale przyjmując pewne kryteria jak lokalizacja, silnik, cena itd., drogą eliminacji poszczególnych ogłoszeń i być może czasami pewnych ustępstw i kompromisów można kupić coś co będzie satysfakcjonować, w końcu chyba każdy chce kupić coś jak najlepszego, nieprawdaż?

Średnio rozumien nazwiązanie do stanu blacharskiego i magików od zdjęć, gdzie nikt tu nic nie pisał o tym że a to malowane na zdjęciu to nie kupuj, chyba normalne że 10 letnie auto przeważnie będzie miało mniejszą czy większą przygodę lakierniczną, o tym że to podejrzane że wymienione zamki bo tego się raczej nie robi, ale tylko za to nie dyskwalifikować danego egzemplarza, tylko lepiej wtedy pojechać, zobaczyć i sprawdzić podłużnice i w domyśle inne istotne elementy było już powiedziane, także no niezbyt rozumiem po co ten wątek poruszać, ale jedźmy dalej. Nie bardzo zrozumiałeś o co chodzi w przekazie, żeby lepiej kupić od osoby prywatnej, niż prosto od handlarza. Nawet jeżeli kiedyś taka osoba od handlarza kupiła samochód, ale jeździła kilka lat, znaczy że samochód robiła pod siebie i pewnie jak coś kiedyś było to zostało naprawione albo zatarte przez historię. A żeby znaleźć samochód który nigdy nie był w rękach handlarza, jeżdżone znaczną większość swojego "żywota" po Polsce przez prywatną osobę też jakoś specjalnie nie trudno, trochę cierpliwości i impulsów w telefonie, tu mam przykład z autopsji.

Edytowane przez Flo_HF
http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.