Skocz do zawartości

Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady, opinie, porównania


Hondelyk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja dzisiaj upolowałem taką:

http://otomoto.pl/oferta/bmw-x5-3-0-d-4x4-260-km-ID6y65fD.html

 

Coś ktoś widział, wie?

Cenowo nie wychodzi źle, wyposażenie również akceptowalne.

 

Z wyposażenia chyba tylko korbotronika jej brakuje... :lol:

To auto za te pieniądze musiałoby byc w dziewiczym stanie by taki "pustak" osobiscie mnie zachęcił ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A i owszem, jest w dziewiczym stanie. Jedna z niewielu do której są wszelakie faktury, wpisy w książkach, ogólnie pełna dokumentacja odnośnie przebiegu.

Każdy ma inne wymagania co do wyposażenia, to co ma na pokładzie wystarcza w 100%.

Jedynie mogła by mieć grzane stołki, choć to nie konieczność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

Zaistniala potrzeba zakupu X5 z hakiem do ciągniecia motocykla na tor..

w domu mam e87 do jazdy codziennej a zona ma e60

x5 musi miec automatyczna skrzynie biegów i musi być to diesel.

moze mieć brzydkie zderzaki poobgryzane bo i tak oryginalnych zderzakow tam nie bedzie...

Prosze powiedzcie mi jakie sa slabe punkty X5 i na co mam zwrocic uwage przy zakupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://olx.pl/oferta/bmw-x5-bmw-x5-3-0d-xenon-navi-skory-panoramiczny-dach-zarejestrowana-CID5-IDbqJJw.html#f423aeb260

 

a jak to koledzy ?????

warto się zainteresować ????

gdzie rozkodować VIN - dajcie namiar !

z góry dzieki

 

 

 

Proszę bardzo.

 

http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html

 

przebieg tradycyjnie niski jak na diesla

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

Zaistniala potrzeba zakupu X5 z hakiem do ciągniecia motocykla na tor..

w domu mam e87 do jazdy codziennej a zona ma e60

x5 musi miec automatyczna skrzynie biegów i musi być to diesel.

moze mieć brzydkie zderzaki poobgryzane bo i tak oryginalnych zderzakow tam nie bedzie...

Prosze powiedzcie mi jakie sa slabe punkty X5 i na co mam zwrocic uwage przy zakupie.

 

Nasze niuńki nie mają słabych punktów. :)

 

Musisz wiedzieć o różnicach pomiędzy wersjami przed i po liftowymi.

Z większych spraw to podobno odradzają wersję z pneumatycznym zawiasem. Droga w naprawie.

Nie wiem co jeszcze ,skrzynia to na pewno podlega wyjątkowo starannej ocenie.

 

Może inni coś jeszcze dorzucą...

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A podoba Ci się?

Tak, bo stoi już w garażu :mrgreen:

289KM w manualu urywa dupę :o

 

 

Ale te fotele to były przeszywane na nowo.

A co do pustaka ,sam kupiłem bez navi. Bez grzanych stołków itp. Nie narzekam.

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
W dieslu?? jak chcesz woła roboczego to ok. Tylko kolego powiem Ci tak - po zdjęciach to może być najcudowniejszy na świecie a na miejscu bedzie traktor bez katalizatorów i co wtedy?? Poza tym na rope to sprzet rolniczy sie robi...
Buczu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tu sie nie zgodze. Charakterystyka diesla bardzo pasuje do ixa. Chcialbys miec w swoim 4.6 taki dol co ma 3.0d :D . A to, ze nie ma gory to inna sprawa. E53 to nie m5. Wszelakiego pytania typu "co sadzicie" traktuje tylko i wylacznie wizualnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz tak blisko to pewnie - az zal nie pojechać.

 

Co do tego dołu to na pewne te 184 konie dają taki dół ze hej - przez góry. 218 juz jakos. A co do mojej Buńki to jak nie jechałeś to możesz tylko żałować :lol: I gwarantuje Ci że nie brakuje ani dołu ani góry A i wewnątrz jest pięknie.

 

PS co do silnika i fakt jest faktem - każdy ma swoje preferencje dlatego są blądynki, czarne i ... rude :D

Buczu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No co ty...przeciez ty masz tylko 15koni wiecej niz moje x5...nawet w 4.8is nie czulem roznicy wiec 4.6is nie zrobi na mnie zadnego wrazenia :roll: . Chcialbym zwrocic uwage iz to moment robi dol a nie moc...Odnosnie srodka to nie wiem czy dasz rade mnie pobic...mam retrofita M-tec nappa/alcantara na komfortach z 4.8is :D :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wizualnie ładny, jeżeli przebieg ok to cena adekwatna. Co do wyższości etylinki nad ropką- kwestia gustu, jak z córką, czy teściową kto co woli :norty: Ja wolę brunetki a mam...rudą. Ale wolę diesla. Oglądaj i daj znać, czy na żywo też piękna!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli dalej mówisz o e53 to za bardzo nie wiem o jakim silniku.... W benzynach masz 231, 286, 347 i 360km więc to 15km ni jak mi nie wychodzi. Co do diesla masz 184 lub 218km bo tylko jedna pojemność występuje. Jezeli chodzi o moment obrotowy to w dieslu masz kolejno 410Nm i 500Nm a w benzynie w 4.6 480Nm a w 4.8 500Nm więc de facto to samo jednak do setuni masz w dieselku ponad 10 i ponad 8s i max 210km/h a u mnie masz 6,5s i max. 240km/h a w 4.8 6,1s i 246km/h max. więc na autobanie mowiąc twoim językiem dupe bym Ci urwał i zostawił daleko w tyle na bramkach.

 

Bez złych uczuć :)

 

PS co do wnętrza to nie wypowiadam się gdyz kazdy ma swój styl i nie ma sensu wmawiac ze metal jest lepszy od drewna i odwrotnie.

Buczu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wizualnie ładny, jeżeli przebieg ok to cena adekwatna. Co do wyższości etylinki nad ropką- kwestia gustu, jak z córką, czy teściową kto co woli :norty: Ja wolę brunetki a mam...rudą. Ale wolę diesla. Oglądaj i daj znać, czy na żywo też piękna!

 

Taaaa, a ja wole blądynki i mam brunetke.... Bo liczy się co ma w środku :) I dokładnie na tej samej zasadzie mam ją w gazie .... :mad2:

Buczu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jeżeli dalej mówisz o e53 to za bardzo nie wiem o jakim silniku.... W benzynach masz 231, 286, 347 i 360km więc to 15km ni jak mi nie wychodzi. Co do diesla masz 184 lub 218km bo tylko jedna pojemność występuje. Jezeli chodzi o moment obrotowy to w dieslu masz kolejno 410Nm i 500Nm a w benzynie w 4.6 480Nm a w 4.8 500Nm więc de facto to samo jednak do setuni masz w dieselku ponad 10 i ponad 8s i max 210km/h a u mnie masz 6,5s i max. 240km/h a w 4.8 6,1s i 246km/h max. więc na autobanie mowiąc twoim językiem dupe bym Ci urwał i zostawił daleko w tyle na bramkach.

 

Bez złych uczuć :)

 

PS co do wnętrza to nie wypowiadam się gdyz kazdy ma swój styl i nie ma sensu wmawiac ze metal jest lepszy od drewna i odwrotnie.

 

X5 E53 4.4.i lift n62: 330km...nowszej generacji silnik ,nic bys mi swoim nie urwal. Poza tym masz staly naped 50;50 a w lifcie jest xdrive ktory zmienia naped tak ze im szybciej jedziesz tym wiecej na tyl a to oznacza lepsze przyspieszenie przy wyzszych predkosciach. Jezdzilem kazda x5 i wiem ze benzyna nie ma tego dolu co 3.0d. Musisz u siebie deptac aby cos sie dzialo a w dieslu nie. Dalsza dyskusja nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli dalej mówisz o e53 to za bardzo nie wiem o jakim silniku.... W benzynach masz 231, 286, 347 i 360km więc to 15km ni jak mi nie wychodzi. Co do diesla masz 184 lub 218km bo tylko jedna pojemność występuje. Jezeli chodzi o moment obrotowy to w dieslu masz kolejno 410Nm i 500Nm a w benzynie w 4.6 480Nm a w 4.8 500Nm więc de facto to samo jednak do setuni masz w dieselku ponad 10 i ponad 8s i max 210km/h a u mnie masz 6,5s i max. 240km/h a w 4.8 6,1s i 246km/h max. więc na autobanie mowiąc twoim językiem dupe bym Ci urwał i zostawił daleko w tyle na bramkach.

 

Bez złych uczuć :)

 

PS co do wnętrza to nie wypowiadam się gdyz kazdy ma swój styl i nie ma sensu wmawiac ze metal jest lepszy od drewna i odwrotnie.

 

X5 E53 4.4.i lift n62: 330km...nowszej generacji silnik ,nic bys mi swoim nie urwal. Poza tym masz staly naped 50;50 a w lifcie jest xdrive ktory zmienia naped tak ze im szybciej jedziesz tym wiecej na tyl a to oznacza lepsze przyspieszenie przy wyzszych predkosciach. Jezdzilem kazda x5 i wiem ze benzyna nie ma tego dolu co 3.0d. Musisz u siebie deptac aby cos sie dzialo a w dieslu nie. Dalsza dyskusja nie ma sensu.

 

To prawda bo nie mam pojęcie o czym piszesz a o co ci chodzi.

 

PS Diesel zawsze ma dół - nawet 1.9 60km bo na tym polega generalna różnica między dzieslem a benzynką. Jeżeli chodzi o deptanie to co chcesz deptać w dieslu jak obrotomierz masz do 6tys?? A tak serio to do max 4 tyś jest sens ciągnąc.

 

Sorry ale jeżeli dobrze zrozumiałem jak tak uwielbiasz diesla to czemu masz benzyne?? I powiedz od kiedy to w BMW jest jest stały napęd 50:50?? Pierwszy raz o tym słysze. Możesz dać jakąś informacje na ten temat?

Buczu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.