Skocz do zawartości

Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady, opinie, porównania


Hondelyk

Rekomendowane odpowiedzi

ten z podobno wymienionym rozrządem facet sprzedaje, bo chce kupić taki sam tylko nowszy model. ten kupił od kolegi, który mówił mu, że coś było w silniku robione, ale ten nie jest pewien czy to chodziło o rozrząd, więc ma zadzwonić do kolegi dowiedzieć się dokładnie i dać znać. pokrętne tłumaczenie, ale facet brzmiał przez telefon rozsądnie (podobno, bo to nie ja dzwoniłam - przerabiałam to przy poprzednim aucie, jak sama je sobie szukałam to mimo, że byłam całkiem nieźle w temacie zorientowana, traktowali mnie jak blondynkę (nie umniejszając blondynkom :D ))

mąż mówi, że w porównaniu do granda 4.7 v8 z którego się przesiadam, ten śmiga bardzo ładnie, ale jeszcze nie mamy porównania z 4.4 :)

 

co do wyposażenia tego drugiego to nie ma np. czujników parkowania, które byłyby po prostu wygodne przy takim aucie - w opisie niby zaznaczone, ale organoleptycznie sprawdzone przez męża, że nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Daj sobie spokój z tym autem. Dość długi juz sie sprzedaje, a kolejne co to zerknij na pare zdjeć rantów drzwi które lecą przeokrutnie :shock: Ostatnio jak widziałem to ogłoszenie to było wiele wiecej zdjeć gdzie było widoczne ze całe ranty rdzewieją, lecz chandlarz chyba zobaczył co za głupotę pokazał i wiele z nich wykasował.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten od tego rozrządu powiedział, że to nie był rozrząd. była jakaś wada fabryczna i BMW robiło jakąś akcję wymiany w salonie. wymienili pierścieni i ... (nie pamiętam, ale mąż pamięta co jeszcze) i na wszystko jest wpis. brzmiało to rozsądnie. zobaczymy co wyjdzie jutro :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą pneumatyką to jest tak że to przód jest kosztowny bo teoretycznie nierozbieralny. Z tyłu amory są oddzielnie jak wszędzie tylko nr części jest inny więc może się nieco różnią ale koszt ten sam. Ostatnio właśnie je u mnie wymieniałem. Ja bym się tej pneumatyki nie bał.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez uwazam ze w aucie tej klasy i tego przedzialu cenowego pneumatyka to nie jest element wykluczajacy autoi z kregu zainteresowania...

kupujac x5 e53 trzeba liczyc sie z tym ze koszta utrzymania bede nieco wyzsze nic sredniej klasy auta miejskiego...Niestety ale wszyscy wiemy ze nasze x-y wymagaja starannego i uczciwego serwisu zeby mogly odwdzieczyc sie bezawaryjnoscia...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się! Wcześniej już wyrażałem swoje opinie o X5 i o innych swoich autach. Tak mnie wciągnęła X5-ka, że po 3 latach w wakacje sprzedaję swoją....i będę szukał E70. Kiedyś myślałem o Infiniti FX ale nie ma jak BMW! :cool2:

A-ha, co do pneumatyki, ja mam u siebie NIVO ale teraz bym się nie bał pełnej. Koszta znacznie spadły, gdy ja się interesowałem e53 to ceny były w granicach 2,6tyś za amor z poduchą, teraz o tysiąc mniej.

I do admina: gdzie temat o dyferencjale? Zniknął, a nie zauważyłem dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

zainteresowało mnie to X5:

http://otomoto.pl/oferta/3-0-d-218-km-sport-absolutnie-pelna-opcja-199-tys-km-oryginal-niemcy-ID6y3ZGP.html#9fa9ee337c

 

chciałem je obejrzeć, ale wiem, że auto jest jeszcze do opłat, sprzedający twierdzi, że za 2.000pln będzie całość, a to oznacza zapewne, że albo auto kupił tanio (złom), albo na umowie sprzedaży ma wpisaną niską kwotę; ogólnie czy na podstawie zdjęć jakieś spostrzeżenie ktoś ma? mam też nr VIN, może ktoś mógłby sprawdzić czy przebieg wydaje się być realny?

WBAFB71040LX44241

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od kilku tygodni szukam x5 2000-2001r. z silnikiem 4,4. W tym celu pozbyłem się doinwestowanej e39. Szukam raczej za granicą, ale ciekaw jestem Waszych opinii na temat tych dwóch egzemplarzy. Niebieski ma bardzo skąpy opis, więc bardziej chciałbym wiedzieć, czy już po prostu nie wpadł Wam wcześniej w oczy. Nie wiem czy umawiać się i jechać czy może ktoś już rozmawiał albo oglądał te "naprawiane na bieżąco" auta.

http://olx.pl/oferta/bmw-x5-e53-4-4-vanos-286km-benzyna-gaz-sprowadzony-z-szwajcarji-CID5-ID9Hzbb.html#17f2f554dc

i ten, który ma jutro do mnie oddzwonić (zdjęcia takiej jakości, że nie widać nawet załamań karoserii)

http://olx.pl/oferta/bmw-x5-e53-4-4-i-gaz-CID5-ID9SO1B.html#fe5f4d6b4b

 

Bo zawsze jest jeszcze alternatywa:

http://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-Bmw-x5-e53-4%2C4-Liter-v8/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:3500,mdl:49,prx:5001/pg:vipcar/208768587.html

lub mój faworyt

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-x5-4-4i-executive-aut-rotterdam/201640216.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=49&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&fuels=GAS&fuels=LPG&maxPrice=7000&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

Do Niemiec jeszcze nie dzwoniłem, w Holandii nie odpowiadają na mejle, czyli wszędzie wyjazd w ciemno. Wszystkich nie będę jeździł i oglądał, przydałaby się jakaś wstępna selekcja, co radzicie?

Aha, przeczytałem prawie cały ten temat zanim zdecydowałem się Was poprosić o rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tych przebiegach (260000-300000 km) w silniku m62 pewnie bedzie trzeba sie zajac rozrzadem . Wez pod uwage ze nie musi byc to prawdziwy przebieg ;)

Za 20- kilka tys zlotych to ty nie kupisz normalnej x5 wiec enigmatyczny opis jest jak najbardziej ,,normalny'' ;) Przyzwoite e53 zaczynaja sie od ponad 30000zl za przedliftowe okazy.

Edytowane przez maciej123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłam oglądać ten w starachowicach. jadę dziś jeszcze raz będziemy podpinać pod komputer serwisowy, bo generalnie auto ciekawe. ale: aktualny właściciel ma auto jakieś 1,5 roku, zrobił nim jakieś 15 tys km, rok temu wymieniał olej i w tym momencie tego oleju jest tam bardzo znikomo. one tak biorą olej?

 

druga sprawa z tymi wymianami: były wymieniane szklanki i uszczelki - rozmawialiśmy z wcześniejszym włascicielem i mówił, że robione to było, bo było je słychać i nie szukali, którą słychać tylko wymienił wszystkie i robil to w Klinice BMW w Opocznie.

 

poza tym jeszcze w serwisie był robiony szlif jednej głowicy (podobno) bo to jeszcze miało być robione przed sprowadzeniem do PL. we francji, ale nie był pewien

 

znacie serwis BMW w Starachowicach? Mąż znalazł na forum namiary i właśnie tam będziemy podpinać pod komputer.

 

będę wdzięczna za konstruktywne rady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez odrazu odpusc sobie tego faworyta...Firma Jet Cars bulgarsko/cygansko/turecko/Marokanski plac z trupo/autami z kazdego modelu i rocznika minimum 3 do wyboru zawsze z szemrana historia i mnostwem wlascicieli;(co tu w nl mozna sprawdzic), zazwyczaj poskladane z dwoch lub 3 zeby skompletowac/naprawic jeden, w wiekszosci z zatajonymi usterkami i problemami, natomiast w 99% zameczone i zajechane do granic!!!napewno najtanszy plac z autami w zachodniej holandi, w opisie tego nie ma a na miejscuu mily pan o birsztynowej karnacji poinformuje cie ze

-meer prijs velgen/cena z ogloszenia + doplata za felgi np 250€

-slotel kwijt/zagubili kluczyki niestety

-bejtje rust/ troszke zgnite

-nivo werkt niet/ nivo nie dziala

-itd itp

Znam ten plac odradzam i naprawde zareczam ze uczciwego auta tam nie znajdziesz, nie odpisuja na meile bo pewnie nikt tam nie zna angielskiego a po holendersku bankowo nie potrafia pisac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawosci bylem w tym jet cars obczaic tego faworyta...ODPUSC!!!!nie odpalal, przyciagneli skrzynie z akumulatorem chyba od stara albo kamaza, zabakal- silnik igla z grzechotka abs plonie, nivo nie dziala, wnetrze jak by ktos kury chodowal kopci na niebiesko chodzi nie rowno wszedzie mini wgniotki pod maska brakuje pkastikow i wszystko mokre, we wspomaganiu nie ma plynu wogole/wspomaganie jeczy i nie dziala, opony lyse, tarcze i klocki przod wspomnienie, tyl tylko klocki wyszly felgi zmeczone, szyba przednia z odpryskami-raczej nie do naprawy, olej w silniku kaszowaty( moze hipol po 60 tys od wymiany), kluczyk jeden, serwisu brak w dowodzie poprzedni wlasciciel to wielmozny pan Murat(chyba Iran albo Maroko;), ogolnie mega hiper turbo kapciuch...;)

Jak masz jakies auta z okolic Rotterdamu w NL chetnie pomoge, obejrze, sprawdze zanim pokonasz 1000km zeby sie rozczarowac i wkurwic...;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto wyrejestrowane, tablice dla picu. Bez lawety nie idzie zawieźć auta do serwisu na sprawdzenie.

Pytanie jak, czemu i kiedy trafił do Polski

 

Sent from mobile.

sprzedawca twierdzi że auto jest zarejestrowane, i można nim podjechać do serwisu; dziś jadę je obejrzeć, jeśli wygląd będzie OK to umówię się na przegląd w ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję kubazielonagora, tego potrzebowałem, bardzo plastyczny opis... Bardzo Ci dziękuję, mam 850km do tego trupa, zaoszczedziles mi dużo nerwów i pieniędzy. Zainteresuje się ta czarną i tymi w kraju.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.