Skocz do zawartości

Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady, opinie, porównania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wcale nie mało. Ja kupiłem włocha z 116000 4.4i. 2004 z fakturami z 4 ostatnich lat. Sprawdzony w ASO bmw przez pierwsze 2 lata zrobił 20 tysi. czyli sumując 100000 około mogło pyknąć w 10 lat. A ponad dwieście to napewno ori przebieg. Nie strasz chłopaka.

 

Poza tym ja też kupiłem bez PDC , z tym samym radiem i jakoś żyje. Drobiazgi które można sobie dokupić.

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wcale nie mało. Ja kupiłem włocha z 116000 4.4i. 2004 z fakturami z 4 ostatnich lat. Sprawdzony w ASO bmw przez pierwsze 2 lata zrobił 20 tysi. czyli sumując 100000 około mogło pyknąć w 10 lat. A ponad dwieście to napewno ori przebieg. Nie strasz chłopaka.

 

Poza tym ja też kupiłem bez PDC , z tym samym radiem i jakoś żyje. Drobiazgi które można sobie dokupić.

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
Opublikowano
Generalnie rozglądam się z 5er ale wpadła mi w oko x5 w benzynie. Nie chcę diesla do często śmigam po mieście krótkie trasy.

Co możecie powiedzieć na temat tego rodzyna. Nie spodziewam się szału za tę cenę mimo wszystko może warto ją rozważyć.

http://otomoto.pl/oferta/bmw-x5-3-0i-lpg-lift-skora-manual-gwar-ID4p8UpT.html

 

 

Zastanawia mnie jedna rzecz.

dwie.

 

Wersja po lifcie z przodu. Kierownica przed liftowa? i tylne kierunkowskazy też przedliftowe?

 

Czy się mylę?

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
Opublikowano
Realoem mówi: produkcja: 10.2003
Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
Opublikowano

Cena dosyc niska ale i tak akcyza zrobi swoje . U mnie jak widze samochod od handlarza i auto jest z wloch albo usa to zapala sie mi czerwona lampka. Na plus dobrze zachowany srodek i trzeba dodac ze jest lpg ktore dobrze jest miec w 3 litrowej benzynie . Przebieg moze byc prawdziwy tyle ze nie znam zadnego dealera ktory by przynajmnie te 80 000 km nie przekrecil licznika ;) Mysle ze manual to sredni pomysl do suva i czego te kierunkowskazy tylnie sa jak w autach z USA ? ;) Ogolnie to kierownice w starych bmw sa bardzo wytrzymale i potrafia miec 500 k km i wygladac jak prawie nowe. Tutaj widze kierownice z wersji prelift + felgi z prelifta.

 

episode : z tymi 100 000 km w dziesiecioletnim samochodze to juz przestan . flotowe samochody maja po 400 k km po 10 latach . 4 litrowa benzyna to jedno ale ludzie w Niemczech czy Wloszech nie trzymaja samochodow w domu tylko smigaja po autostradach i nie robia zazwyczaj po 10000 km rocznie . Zobacz ile na licznikach maja prawie nowe poleasingowe bmw x5 po np. trzech latach ;)

Opublikowano
Cena dosyc niska ale i tak akcyza zrobi swoje . U mnie jak widze samochod od handlarza i auto jest z wloch albo usa to zapala sie mi czerwona lampka. Na plus dobrze zachowany srodek i trzeba dodac ze jest lpg ktore dobrze jest miec w 3 litrowej benzynie . Przebieg moze byc prawdziwy tyle ze nie znam zadnego dealera ktory by przynajmnie te 80 000 km nie przekrecil licznika ;) Mysle ze manual to sredni pomysl do suva i czego te kierunkowskazy tylnie sa jak w autach z USA ? ;) Ogolnie to kierownice w starych bmw sa bardzo wytrzymale i potrafia miec 500 k km i wygladac jak prawie nowe. Tutaj widze kierownice z wersji prelift + felgi z prelifta.

 

episode : z tymi 100 000 km w dziesiecioletnim samochodze to juz przestan . flotowe samochody maja po 400 k km po 10 latach . 4 litrowa benzyna to jedno ale ludzie w Niemczech czy Wloszech nie trzymaja samochodow w domu tylko smigaja po autostradach i nie robia zazwyczaj po 10000 km rocznie . Zobacz ile na licznikach maja prawie nowe poleasingowe bmw x5 po np. trzech latach ;)

 

Wydałem 1500E na znalezienie x5 z niskim przebiegiem. Z papierami na to. Więc przestań. Auto jest z pierwszej ręki od prawnika z Rzymu. Biuro-Dom-dwa razy w roku urlop.

 

viewtopic.php?f=140&t=270726

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na minus, dla mnie, ta wielka butla gazu w bagazniku, co za chory pomysl zabierac tyle miejsca w i tak malym bagazniku...
Opublikowano

Powiedzcie kiedy dokładnie był lift (miesiąc i rok) i co obejmował bo czytałem że w 03 i obejmował maskę lampy przód i tył - inny kolor,fotele i kierę.

Po lifcie był też xdrive zamiast stałego napędu z rozdziałem 48/62 - ciekawe co ma ten egzemplarz.

Co do akcyzy to sprzedający napisał 3800 + 500 recykling i 250 rejestracja.

Butlę pewnie i tak będę musiał wymienić bo chyba na przeglądzie musi być polska homologacja czy coś takiego i wtedy mogę wpakować w miejsce zapasu.

 

Z VINu wychodzą takie rzeczy

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAFA11070LC25056

Type code: FA11

Model: X5 3.0I (EUR)

E-F-R series: E53

Series: X

Type: All-Road

Steering: LL

Doors: 5

Engine: M54

Displacement: 3.00

Power: 170 (231 hp)

Drive: ALLR

Transmission: MEC

Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH

Prod.date: 2003-10-28

S2KB BMW LA wheel, V spoke 130

S220 Self-levelling suspension

S230 Extra package, EU-speciifc

S249 Multifunction f steering wheel

S302 Alarm system

S328 Footplate, aluminium

S413 Luggage compartment net

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S464 Ski bag

S473 Armrest front

S502 Headlight cleaning system

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S533 Air conditioning, rear

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S650 CD player

S661 Radio BMW Business (C43)

S818 Battery master switch

S855 Language version, Italian

S863 Dealer List Europe

S884 Operating instructions, Italian

S925 Dispatch protection pack

S926 Spare wheel

S945 CONSIDERATION OF PRICE DEPENDENCY

Opublikowano
Zapytaj o zdjecia przed powierzchniowym malowaniem...

 

Skąd wiesz ,że ta czarnulka była malowana ?

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
Opublikowano
Opis...

3 elementy powierzchniowo malowane...

 

 

:) cóż...

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
Opublikowano
Opis...

3 elementy powierzchniowo malowane...

 

 

:) cóż...

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
Opublikowano
Jutro jadę, jak wrócę to zdam relacje.

 

Powodzenia!

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
Opublikowano

Cześć.

 

Zastanawiam się nad kupnem BWM x5, znajomy mechanik doradził w benzynie 4.4 po 2004 roku. jeżeli możecie poradzić na co zwracać uwagę podczas kupna to będę wdzięczna. Przeczytałam te 65 stron wątku (nieco wybiórczo - przyznaję), ale większość jak zauważyłam pytała o diesla. U mnie diesel nie wchodzi w grę. Czy w przypadku benzyny 4.4 też jest problem ze skrzynią biegów - w paru odpowiedziach się to przewinęło, ale wszystkie dotyczyły diesla.

 

doczytałam już gdzieś, że są dwie wersje zawieszenia - jedno normalne a drugie pneumatyczne - jak to rozpoznać? podobno ta wersja pneumatyczna jest znacznie droższa w przypadku jakichś awarii.

 

dziękuję z góry :)

 

Lili

Opublikowano

Generalnie kupa. Pół dnia i 350 km na darmo. Malowane elementy to przedni prawy błotnik, maska, i tylny lewy i prawy błotnik błotnik ze szpachlą.

Reszta pryśnięta klarem dla odświeżenia koloru.

Ori lakier 90 - 110 tylko na dachu i tylnej klapie. Reszta 180 - 270.

Koła przednie każda opona inna w tym jedna felga bardzo zniszczona i opona prawie łysa. Tylne takie same ale innej marki niż przód.

Tarcze hamulcowe wszystkie 4 nadawały się na złom.

Uszczelka na zewnątrz prawych drzwi porozwalana i połatana czarną taśmą izolacyjną :duh:

Silnik odpalił i nawet równo pracował ale obrotomierz stał cały czas na 2,7t obr (pewnie cofali licznik i coś skopali).

Kierownica mocno przytarta i pomalowana jakimś czernidłem.

Skóry w dobrym stanie. Autem nie jeździłem bo po tym co zobaczyłem to mi się odechciało wszystkiego.

Przebieg na moje oko 360 - 420.

Na pocieszenie mieli całkiem ładną E60 2.2 ale jak dla mnie trochę za mały silnik.

Jak ktoś szuka e53 po lifcie z 3.0d automat to u mnie w mieście - (Tomaszów Maz) ktoś ma niebieską 3.0d w automacie za 42,9 ale jej nie oglądałem bo po za moim budżetem - jak ktoś jest zainteresowany to mogę rzucić okiem w wolnej chwili.

http://allegro.pl/x5-e53-jedyna-taka-w-polsce-stan-igla-i5279499259.html

Widzę że za 35 to nic ciekawego po lifcie chyba się nie kupi.

Szukam dalej z nastawieniem na 5er.

Pzdr

Opublikowano

Dlatego jak Ci pisałem. Mieszkam w DE. Miałem ok 12-13 tyś euro. Szukałem Granda ale po obejrzeniu kilku padlin odechciało mi się Jeepa ( a kiedyś miałem Laredo 2007 Grand). Pozatym jakość

wykonania Granda do BMW to niebo a ziemia. W końcu zacząłem szukać X5 i tu już zaczęło być lepiej. Ale bądź co bądź wydałem 1500 Euro na zjeżdżenie całych Niemiec pociągiem a raz samolotem aby znaleźć dobrą sztukę. W końcu znalazłem. Więc wierzę ,że i ty coś znajdziesz. Ile masz budżetu na X5? Ja przesiadłem się na X5 z E91 i to była dobra decyzja. :)

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
Opublikowano
Cześć.

 

Zastanawiam się nad kupnem BWM x5, znajomy mechanik doradził w benzynie 4.4 po 2004 roku. jeżeli możecie poradzić na co zwracać uwagę podczas kupna to będę wdzięczna. Przeczytałam te 65 stron wątku (nieco wybiórczo - przyznaję), ale większość jak zauważyłam pytała o diesla. U mnie diesel nie wchodzi w grę. Czy w przypadku benzyny 4.4 też jest problem ze skrzynią biegów - w paru odpowiedziach się to przewinęło, ale wszystkie dotyczyły diesla.

 

doczytałam już gdzieś, że są dwie wersje zawieszenia - jedno normalne a drugie pneumatyczne - jak to rozpoznać? podobno ta wersja pneumatyczna jest znacznie droższa w przypadku jakichś awarii.

 

dziękuję z góry :)

 

Lili

 

Witaj.

 

Miesiąc temu takie coś właśnie kupiłem 4.4i po liftingu z 2004. (Lifting od 11.2003)

viewtopic.php?f=140&t=270726

Skrzynia biegów automat 6 biegowy firmy ZF. Świetna skrzynia. Popsuć się może jak każda inna. Generalnie trwała. W poprzednim aucie e91 3.0 diesel miałem tą samą skrzynię a auto miało przebieg 240.000 tyś i nic się z nią nie działo. W końcu to BMW. Prawda?

Jeżeli chodzi o zawieszenie to pneumatyczne ma z lewej strony kierownicy na desce przyciski do opuszczania i podnoszenia zawieszenia. Inne tego nie mają. Podobno drogie w naprawie. Ja kupiłem bez. Ale nie szukałem bez pneumatyki - tak się trafiło. Masz jeszcze zawieszenie typu Sport ,utwardzone. Czy wersja zawieszenia komfort była w 4.4 - nie wiem. Dodatkowo masz zawsze zawieszenie samopoziomujące. Czyli automatycznie poziomuje karoserie w zależności od obciążenia. Silnik V8 fantastyczne brzmienie plus osiągi. Spalanie w mieszanym cyklu mam na poziomie 15 /100 (bez gazu jeżdżę). Fantastyczne wytłumienie wnętrza. Super auto. POLECAM

 

Na co zwracać uwagę podczas kupna. Hmm

Czy sucho od dołu - silnik ,skrzynia, reduktor ,tylny most. (pod skrzynią dopuszczalne leciutkie pocenie się)

W jakim stanie są opony ,tarcze ,zawieszenie. Czy śruby pod maską np. od nadkoli są orginalnie zamalowane. Warto odpalać samemu zimny silnik. Czy auto na "D" samo jedzie do przodu.

Sprawdzenie szyb (mogą być różne firmy ale zawsze parami). Czy wszystko działa (fotele elektryka itp). Sprawdzenie w ASO po VIN da efekt tylko gdy auto było w orginalnych ASO BMW serwisowane. dużo tego... ogólne musisz sama ocenić czy auto nie styrane życiem

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
Opublikowano

@episode

 

dziękuję za jakąś namiastkę informacji. oczywiście zdaję sobie sprawę, że trzeba ogólnie auto ocenić. na szczęście mąż trochę aut sprowadził (głównie dla znajomych i znajomych znajomych), więc coś o sprawdzaniu samochodów wie i to on będzie dokonywał owej ogólnej oceny.

 

chodziło mi bardziej właśnie o takie rzeczy o których wspomniałeś, jak to pocenie pod spode, ruszanie na D itd. im więcej takich haczyków będę znała, tym pewniej będę się czuła jadąc oglądać auto. zwłaszcza, że parę kilometrów jest do zrobienia w każdej opcji.

 

dziękuję jeszcze raz i proszę o więcej :)

Opublikowano

Masakra...jak handlarze potrafia wciskac zlom w stanie super... Oryginalny lakier na dachu tylko a w opisie powierzchniowo malowane 3 elementy, uszczelki latane tasma... Przebieg 350,000+, inne opony, hamulce na wykonczeniu-auto bez wkladu wlasnego...[BAD] mac jak bym przejechal tyle km zeby to ogladac po kontakcie ze sprzedajacym ze jest igla to chyba bym tego handlarzyne rozpierdolil...

Przy 35 bedzie klopot ze znalezieniem x-a, sam najpierw mialem 10,000€ przeznaczone ale okazalo sie ze jeszcze 3,000 trza bylo dolozyc ze skarpety;), a pozniej prawie 8000zl na kompletna rejstracje w PL...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.