Skocz do zawartości

Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady, opinie, porównania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hahah Panie nie mówmy żle o kolegach z innego forum,ale tam się tak już utarło z tymi VIN'ami:) Patrząc tak obiektywnie i mając do wydania załóżmy sumę 55-60 tysięcy, warto pchać się w tego typu samochód? Od jakiegoś czasu czytam o X5tkach, w wersji E53 oraz E70 i z tego co widzę,jeżeli chodzi o materiały to starsze modele mają je lepsze,za to na korzyść nowych przemawiaja silniki i napęd. Wracając do sedna, czy ten konkretny egzemplarz jest jak na swoją cenę (zakładam,że coś się urwie) dobrze wyposażony oraz czy jest szansa na znalezienie lepiej wyposażonego(o ile czegoś temu brakuje). Kwestia telewizorów w zagłówkach akurat mnie wcale nie interesuje.
  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
x5 byly zawsze dobrze wyposazone, ta jest bardzo dobrze doposazona. Rodzynek to rolety na tylnych drzwiach. Do szczescia brakuje komfortowych foteli, podgrzewanej kierownicy, naglosnienia hi-fi (jesli nie ma), regulowanego pochylenia tylnej kanapy, poszerzen nadwozia. Wielkokrotnie poruszalismy ten temat na forum i kwota 55-60tys za dobrze utrzymanego ixa jest kwota odpowiednia.
Opublikowano
Pewnie zamiast Hi-Fi miałeś na myśli DSP ;) Cena za tego Xa jeśli nie jest oszukany, stan bdb i bezwypadkowy (może być po małym przetarciu) jest odpowiednia. Ja się głównie sugeruje silnikiem z przebiegiem 30tyś bo to coś co też bym chciał mieć :) iXy ogólnie są drogie i trzeba się z tym pogodzić. Te autko ma już 10lat a i na pewno coś do zrobienia też się znajdzie. Wybór należy do Ciebie, ale na pewno e70 za to kwotę nie kupuj nawet jak gdzieś za tyle jest.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
witam wszystkich uzytkownikow bmw,jestem nowy na forum i chcialbym sie dowidziec na temat skrzyni biegow bmw x5 e53 rok 2004 manual mam z nia problem ,poniewaz przy ruszaniu zaczyna tak jakby szarpac na poszczegolne kola ,tak jakby szukala przyczepnosci,
Opublikowano

Witam,

 

 

U mnie nadejszla wiekopomna chwila. Proszę o radę w wyborze silnika 3.0 czy 4.4 ? Na co zwracać uwagę przy zakupie X5? Chciałem wymienić swoją e60 2.0d.

 

z góry dziękuje

Opublikowano
mając do wydania załóżmy sumę 55-60 tysięcy, warto pchać się w tego typu samochód? Od jakiegoś czasu czytam o X5tkach, w wersji E53 oraz E70 i z tego co widzę,jeżeli chodzi o materiały to starsze modele mają je lepsze,za to na korzyść nowych przemawiaja silniki i napęd.

 

Moim zdaniem warto sie pchac w e53 za takie pieniądze, ale pod warunkiem ze stac Cię na utrzymanie auta w BDB stanie, co nie jest tanie. No i miec odłozone jakies wieksze pieniądze na ewentualne naprawy.

Z kolei o dobrym e70 ponizej 90 tys zł zapomnij. Ogolnie jak chodzi o trwałosc, to e53 wygrywa zdecydowanie z młodszym bratem.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
mając do wydania załóżmy sumę 55-60 tysięcy, warto pchać się w tego typu samochód? Od jakiegoś czasu czytam o X5tkach, w wersji E53 oraz E70 i z tego co widzę,jeżeli chodzi o materiały to starsze modele mają je lepsze,za to na korzyść nowych przemawiaja silniki i napęd.

 

Moim zdaniem warto sie pchac w e53 za takie pieniądze, ale pod warunkiem ze stac Cię na utrzymanie auta w BDB stanie, co nie jest tanie. No i miec odłozone jakies wieksze pieniądze na ewentualne naprawy.

Z kolei o dobrym e70 ponizej 90 tys zł zapomnij. Ogolnie jak chodzi o trwałosc, to e53 wygrywa zdecydowanie z młodszym bratem.

 

 

Polift E53 niczym nie odstaje od E70 chyba ze wygladem tylko tym.

Bo naped ma X-drive

Silnik 218 ---spoko daje rade,chcesz wiecej mocy zrob remap z E70.

A materialy wykonczeniowe to sa lepsze duzo od E70.

Opublikowano
mając do wydania załóżmy sumę 55-60 tysięcy, warto pchać się w tego typu samochód? Od jakiegoś czasu czytam o X5tkach, w wersji E53 oraz E70 i z tego co widzę,jeżeli chodzi o materiały to starsze modele mają je lepsze,za to na korzyść nowych przemawiaja silniki i napęd.

 

Moim zdaniem warto sie pchac w e53 za takie pieniądze, ale pod warunkiem ze stac Cię na utrzymanie auta w BDB stanie, co nie jest tanie. No i miec odłozone jakies wieksze pieniądze na ewentualne naprawy.

Z kolei o dobrym e70 ponizej 90 tys zł zapomnij. Ogolnie jak chodzi o trwałosc, to e53 wygrywa zdecydowanie z młodszym bratem.

 

Koledzy z doświadczeniem,piszecie o wysokich kosztach utrzymania takiego auta. O jakich kosztach mówicie. Zakładam,że jeżeli nic się nie psuje i auto jest sprawne to rozmawiamy o kwestii paliwa,płynów,filtrów i innych elementach eksploatacyjnych. Co macie na myśli pisząc o naprawach?

Opublikowano

Koszty SEAT leon razy 10 mniej wiecej.

 

Auta w tym wieku są naturalnie zużyte i pieniądze pochłaniają. Duze pieniądze, bo i auto godne.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Koszty SEAT leon razy 10 mniej wiecej.

 

Auta w tym wieku są naturalnie zużyte i pieniądze pochłaniają. Duze pieniądze, bo i auto godne.

 

Czyli 30.000 tyle włożyłem w zachcianki i serwisy wszystkiego na bierząco x 10 = 300.000 w 3 lata.....hmm dramat i marazma Panowie.

Czyli lepiej rozglądać się za E39 z tym samym silnikiem w m-pakiecie?

Chce mieć auto ładne,mocne,luksusowe,wygodne gdzie koszty bierzącej obsługi i ewentualnych napraw nie zrujnują mnie.

Jeżeli całościowo obsługa roczna zamknie się w granicach 5-10 tysięcy to spoko,jeżeli nie,to chyba lepiej kase inwestować :twisted:

Opublikowano
Nie wiem co koledzy zażywają ale jak e53 nie trzeba naprawiać to koszta nie są 10x jak leon. Cena 60tyś dotyczy się zadbanej e53 bo na e70 to nawet na trupa nie starczy. Ostatnio wymieniałem łączniki stabilizatora. Meyle HD (4 lata gwarancji bez limitu km) kosztowało za 1 szt 85zł. Sądzę, że do Leona nie kupi się za 8,50. Filtr powietrza Mann 120zl, paliwa 120. Koszta eksploatacji nie są przerażające. Ostatnio widziałem jak jechało e70 zarwane na lewym boku. Rada to nie kupywać pneumatyka ;) oraz zajechanego diesla czy automata. Naprawa diesla w bmw nie jest droższa niż w innych autach tego pokroju. Tutaj mieliśmy gościa na forum co pisał, że 10tyś wkładał w zawieche. potem pisał, że w skład zawieszenia były palniki ksenowów i remont automatu. Wiec panowie bez przesady i zejdzmy na ziemie. Jak wydajecie na rok ponad 10tys to poprosze o faktury a nie puste gadanie.
Opublikowano
Potwierdzam! :cool2: Ja jestem zadowolony. Już o tym pisaliśmy.
Opublikowano

Witam jestem nowy na forum .

Przymierzam sie do zakupu e 53 znalazlem kilka sztuk ale musze wiedziec co o nich mislicie .

 

1.http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-x5-3-0d-individual-leder-naviprof-xenon-pdc-19-düsseldorf/192580604.html?lang=de&pageNumber=1&action

 

2.http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-x5-3-0-d-edition-exclusive-sport-individual-neuss/193381018.html?lang

 

3.http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-x5-3-0-d-edition-exclusive-sport-sportpaket-voll-niefern/193096983.html?lang

 

4.http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-x5-3-0d-ed-excl-sport-leder-navi-xenon-panorama-langenfeld/191328034.html?lang

 

5.http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-x5-3-0d-sportpaket-panoramadach-navi-1-hand-gütersloh/190568106.html?lang

 

Co myslicie ??

Szukam dalej nie spieszy mi sie z zakupem chce znalesc zadbane e 53 .

Opublikowano
Najdroższe w naprawie będzie automat oraz napęd xdrive. Zwróć uwagę czy automat nie szarpie, płynnie zmienia biegi itp Podstawa to wjechać na podnośnik i śćiągnąć wszystkie osłony. Okaże się czy są wycieki, czyli sprawdzi się czy ktoś dbał o auto. Sprawdzić też trzeba czy za taką cenę nie będzie szpachli i innych cudów z blachą. e53 to nie jest jakiś samolot po prostu musisz czuć, że auto jest zdrowe.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, przymierzam się do zakupu X5, w grę wchodzi w zasadzie tylko 4,6 nie stać mnie na 4,8

 

Czy możecie wypowiedzieć się na temat tego egzemplarza? Liczę na każdy komentarz typu to źle spasowane, tego nie ma a powinno być itp itd.

 

http://otomoto.pl/bmw-x5-4-6-is-346km-szwajcaria-C32996033.html

 

Nie znam jeszcze dobrze tego modelu dlatego jako laik mogę pominąć masą mały ale istotnych spraw.

 

Z góry dziękuję

Opublikowano
Kolego auto wygląda ładnie. alu chyba nie oryginalne. ale do rzeczy. Jeśli chcesz być pewny bezwypadkowości to zapytaj się cwaniaczków ile kosztowała akcyza. Jeśli akcyza jest dużo poniżej 5500 to bądź pewien, że akcyza była robiona na auto powypadkowe. Przebieg może być realny bo stan siedzeń fajny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, przymierzam się do zakupu X5, w grę wchodzi w zasadzie tylko 4,6 nie stać mnie na 4,8

 

Czy możecie wypowiedzieć się na temat tego egzemplarza? Liczę na każdy komentarz typu to źle spasowane, tego nie ma a powinno być itp itd.

 

http://otomoto.pl/bmw-x5-4-6-is-346km-szwajcaria-C32996033.html

 

Nie znam jeszcze dobrze tego modelu dlatego jako laik mogę pominąć masą mały ale istotnych spraw.

 

Z góry dziękuję

 

To juz lepiej szukaj 4.4i po lifcie...Prawie te same osiagi a znacznie nizsze spalanie.

Opublikowano

To juz lepiej szukaj 4.4i po lifcie...Prawie te same osiagi a znacznie nizsze spalanie.

 

Spalanie mnie nie interesuje, auto będzie trzecim autem w rodzinie, takim weekendowym na wypady. Ma być w miarę możliwości szybkie oraz odporne na nasze drogi.

 

Oczywiście, gdyby było więcej ogłoszeń jednostki 4,4i to również bym się nią zainteresował, jednak na tą chwilę na otomoto widzę tylko jedno ogłoszenie...

 

Liczę na dalsze komentarze :)

Opublikowano
Na zdjęciu prawie każde ładne, bez miernika nie wiadomo nic. Zacznij o spytania się o akcyze. Jeśli jest na kwotę 1-2tyś to po auto nie jedź. A jak chcesz po kolizji ( na aukcji jako bezwypadek) to sprawdź czy automat sprawny i silnik nie trafiony. Nie wiem czego oczekujesz od auta to trudno ci odpowiedzieć konkretnie.
Opublikowano

Sprawdziłem VIN, historia serwisowa ładnie się pokrywa, w lipcu ubiegłego roku ostatni wpis 128 tys km.

Sprzedawca twierdzi, że akcyza była zapłacona w kwocie prawie 4 tys zł, co daje nam mniej więcej wartość auta 5 tys euro

 

Nie lubię kupować samochody od handlarzy, w szczególności od Radomskich...

Pomyślę na spokojnie czy jechać i oglądać furkę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.