Skocz do zawartości

Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady, opinie, porównania


Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Kolor w utrzymaniu jest ok. ale z doświadczenia wiem że trudny w sprzedaży za to czarne schodzą najszybciej.
  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Czarny to czarny.Miałem czarne E46,teraz srebrnotytanowe X3 i X3 czy brudny czy czysty wygląda podobnie.A z czarnym to po dniu już widać pyłki i wszelki brud.Ale minuty bym się nie zastanawiał jakbym miał wybór przy X-ie.Czarny-wygląda na droższy i nowszy.

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam zgola odmienne zdanie, ale to juz sa gusta, a o nich sie nie dyskutuje...dla mnie czarny x jest stary... :D
Opublikowano

Wtrącę swoje 3 grosze odnośnie ogłoszenia niby 600KM...nie mogłem się powstrzymać :shock: TO jest najlepsze >>> "Moc samochodu nie jest znana - jeśli chodzi o ilość koni mechanicznych to jest myślę że w granicach 600 ale nie wiem tego" buchachacha !! ŚCIEMA ŚCIEMA I JESZCZE RAZ ŚCIEMA !!http://picsrv.fora.pl/images/smiles/098.gif

Doskonała komedia !! >>> ulubione cytaty !!

"Samochód został zbudowany na potrzeby firmy"

"Jeżli obok postawimy seryjny najnowszy model to każdy klient wybierze nasze BMW."

"dźwięk strojony na życzenie" !!! :norty:

"nie działa klakson przyciski od radia itd - dobremu elektrykowi podłączenie zajmie kilka godzin - my nie mamy już na to czasu" :cool2:

"inne zaciski -sportowe nie brudzące felg"

"gdyż waży około 3 ton" hehe a może i cztery!

"Samochód jest w rodzinie od nowości "

"Mamy kilka samochodów firmowych i tylko ten był dieslem sprzedajemy gdyż całkowicie przeżucamy sie na benzyniaki."

"W bagażniku tam gdzie koło zapasowe znajduje sie cały zestaw wraz z hakiem który można podłączyć gdybyśmy chciali coś holować - jest nowiutki - nigdy nie był wyjmowany , podłączany ani używany - podobno koszt takiego zestawu to kilka lub nawet kilkanaście tysięcy złotych." Wow to najdroższy hak o jakim słyszałem !! :mrgreen:

"są to oryginalne opony z felgami za które zapłaciłem około 16000zł " taaa na pewno faktura z serwisu BMW na felgi się zawieruszyła :cry2:

i parę byczków

"wymiany części olei na lepsze itd"

"przeżucamy sie"

"rzyczą"

Polewka jest ! Najlepsze są "zegary" !! hehe, panowie gratulacje za humor !

 

p.s. polecam E53, ostatnio miałem "spotkanie" z koziołkiem(samiec sarny :lol: ) (wystrzelił na 20 metrów do przodu w 3 kawałkach) a BMW urwał się z deka zderzak, spryski od xenonów i lekko wgięty błotnik i drzwi, a powiem że pierdyknięcie było całkiem całkiem potężne. Tor jazdy nie zmienił się i nic innego się nie stało. Druga przygoda za tydzień to "wjazd" na krawężnik na trasie Terespol-W-wa z prędkością 100km/h. Przód i tył wjechał, zawieszenie z przodu nie ruszone natomiast z opony wióry i lekko felga dostał a z tyłu wygiął się tylko wahacz koła (ten stalowy bumerang). Więc podsumowując auto bezpieczne ! :8)

Opublikowano
p.s. polecam E53, ostatnio miałem "spotkanie" z koziołkiem(samiec sarny :lol: ) (wystrzelił na 20 metrów do przodu w 3 kawałkach) a BMW urwał się z deka zderzak, spryski od xenonów i lekko wgięty błotnik i drzwi, a powiem że pierdyknięcie było całkiem całkiem potężne. Tor jazdy nie zmienił się i nic innego się nie stało. Druga przygoda za tydzień to "wjazd" na krawężnik na trasie Terespol-W-wa z prędkością 100km/h. Przód i tył wjechał, zawieszenie z przodu nie ruszone natomiast z opony wióry i lekko felga dostał a z tyłu wygiął się tylko wahacz koła (ten stalowy bumerang). Więc podsumowując auto bezpieczne ! :8)

Do tego drzwi boczne wysoko i jak w czołgu, z poduszkami dodatkowo, więc przy bocznym zderzeniu też niewielkie obrażenia. Uwierzcie, wiem to z doświadczenia. Poza dosyć wysokimi kosztami utrzymania (części) to auto fajne, bezpieczne i mimo wieku (10 lat) prezentuje się nadaj fajnie na drocze, czyste czy brudne nie ma znaczenia ;)

Opublikowano

Skoro zaczynamy chwalenie sie o kolizjach to i ja sie pochwale.Otóż jadác autostrada krakow- tarnow w czasie obfitego deszczu troche sie spieszylem i przy predkosci okolo 150 km/h wpadlem w poslizg.obkrecilo mnie dookola i uderzylem w barierki z jedej i z drugiej strony drogi , cale szczescie ze jedna strona auta.Dobrze tez ze nie bylo duzego ruchu i nie zawadzilem o inne pojazdy.Podsumowujac- przerysowany mialem caly prawy bok od przedniego do tylnego zderzaka , felgi porysowane , ale proste i moglem nadal sie poruszac autem.Od tego czasu wiem ze x5 to naprawde solidne i bezpieczne auto.

PS.Amatorom madrych uwag przypomne ze nie uderzylem przy 150 km/h w barierki pod katem prostym tylko pod skosem.A przy okazji wiem ze owa wypowiedz nie podniesie mi ceny auta przy ewntualnej sprzedazy.......

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam Panowie. Jestem nowy na forum i zapytam o taką sprawe. W jakich pieniądzach - od i do ilu mozna zakupić BMW x5 e53 z silnikiem benzynowym 3.0 o mocy ok 230km, nie pamietam ile dokładnie tam jest ;p i koniecznie manual. Pytam bo gdy na str otomoto wybiore model x5 e 53, manual i silnik benzyna to wyskakuje mi zaledwie kilka ofert i w średniej cenie 30tyś. to normalna cena?
Opublikowano

Kolego manuala kupic ciezko( z fabryki na 100---X5 z manualem wychodzilo gora 10)

A i ze sprzedaza bedziesz mial duzy klopot.

Takze zastanow sie,a ceny to od30 jak piszesz w nieskonczonosc zalezy od modelu i utrzymania auta i jego histori..

 

 

TEMAT RZEKA

Opublikowano
czemu niby z manualem gorzej?

 

Bo to jest auto do wozidlo w ktorym nie miesza sie biegami.

A po drugie pare razy (kobieta) ci posci zle sprzeglo i juz masz duze wydatki..To tyle.

Opublikowano
Również w mojej ocenie automatyczna skrzynia jest o wiele przyjemniejsza w jeździe X5 - to nie bolid, a kawał żelastwa, które płynie po szosie i wielką zaletą jest płynna zmiana biegów przez skrzynię.
Opublikowano

Panowie, obecnie jeżdżę S8 D2 FL 2000r 360KM, i tak zastanawiam się nad X5 E53 4,4. Kiedys miałem E32 3.0 V8 i co nie co wiem na temat silnika jego bolaczek itp.

Powiedzcie mi jakie jest wasze realne spalanie w tym aucie chodzi o Pb i LPG, na jakich felgach jeździcie i jak wytrzymałe jest zawieszenie.

S8 po mieście przy normalnej jeździe spala mi 18-20l. Trasa, 2 dni temu wrociłem z Chorwacji spalanie średnio wyszło 15l przy prędkości 140km/h(tempomat) + klima, Czyli jakieś 33zł na 100km :)

 

wiem żeby unikać pneumatyki, bo jak zacznie sie sypać to koszta ogromne... a co z resztą...

Opublikowano
wiem żeby unikać pneumatyki, bo jak zacznie sie sypać to koszta ogromne... a co z resztą...

ale komfort duuużo lepszy. klimy też nie musisz w aucie mieć, bo jak się zacznie sypać w takim 10-letnim strupie to też koszta ogromne :D

Opublikowano
wiem żeby unikać pneumatyki, bo jak zacznie sie sypać to koszta ogromne... a co z resztą...

ale komfort duuużo lepszy. klimy też nie musisz w aucie mieć, bo jak się zacznie sypać w takim 10-letnim strupie to też koszta ogromne :D

 

Człowieku co ty porównujesz pneumatyke do klimy, dobrze że o wspomaganiu nie wspomniałeś visku i odmie.

 

Poza tym napisałem że nie interesuje mnie pneumatyka, więc po co chcesz mi na siłe wpierac że jest za...bista, bo komfort itd. jak bym chciał komfort to bym nie chcial sie przesiadac z S8 na X5 :mad2:

Opublikowano

A co ma pneumatyka do klimy??

Wszystko może sie popsuć, więc ten argument mnie nie przekona do pneumatyki, która jesd duzo droższa od np naprawy klimy, a pozatym nie o to pytałem :)

Opublikowano
Moj 4,8is pali po miescie 22LPG na trasie moze zejsc do 12. Trasa dluga z przyczepka i 2 moto - 18 LPG srednio w tym rumunskie gory i doliny. Co do zawieszenia - nie zamienilbym pneumatyki na zwykle, nigdy w zyciu. Wymienialem teraz przedni amor na nowy bo strzelil - 1680 PLN z Vatem. Tyl znacznie jest tanszy. Optymalna predkosc to 140-150 km/h wtedy spala kolo 12-14 litrow.
Opublikowano
Pytam bo gdy na str otomoto wybiore model x5 e 53, manual i silnik benzyna to wyskakuje mi zaledwie kilka ofert i w średniej cenie 30tyś. to normalna cena?

Jeśli mowisz o rocznikach poniżej 04r to tak. Nie wiem natomiast czy za 30tyś idzie kupić x5 czy x5podobny.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

Panowie i Panie oczywiście, szukam już od jakiego czasu X5 E53 4.6iS. Na rynku krajowym z tym modelem jest mały problem... ;/ Jak już się jakiś trafi to jakaś ulepa albo strasznie zniszczony. Co niektórzy nie chcą nawet VIN-u podać...

http://otomoto.pl/bmw-x5-4-6si-swiss-idealny-4-6-C29964785.html

I później admini tematy blokują... ;) W związku z tym w przyszłym tygodniu wybieram się do Niemcowni może tam znajdę coś konkretnego. Mam więc prośbę do Was szanowni posiadacze iS-ów jak również do innych znających się na rzeczy miłośników i posiadaczy niebieskich śmigiełek. Napiszcie na co najlepiej zwracać uwagę przy kupnie. Może ktoś z Was wie jakiegoś ładnego iS-a do sprzedania? Nie chcę tylko iS-a z gazem.

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie myslales o rynku angielskim i ewentualnej zmianie kierownicy? tutaj tego typu auta sa znacznie lepiej utrzymane i z wiarygodniejszym serwisem i wogule. jest duzo 4.6is choc ja z zamknietymi oczami bralbym 4.8is ewentualnie 4.4i po lifcie, osiagni praktycznie te same co stary 4.6is a nizsze spalanie, a auto znacznie lepsze technologicznie. jesli 4.8is to bajka i tego bym szukal ale 4.6is to juz nie, juz lepiej 4.4i. to moje zdanie.
Opublikowano
Do tej pory anglika w ogóle nie brałem pod uwagę. Jakoś nie mam przekonania do przekładek... ;/ Wiadomo co fabryka to fabryka. Musiałbym znaleźć naprawdę konkretnego fachowca żeby pójść na coś takiego. 4.4i w ogóle nie wchodzi w grę. Ma być iS i koniec... ;) Napisz jakie są różnice technologiczne pomiędzy 4.6iS a 4.8iS. Czy 4.6iS jest bardziej awaryjny?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No tak, fachowiec potrzebny, szkoda, bo napewno anglik bylby bardziej jak fabryka niz ulepy z polski badz z niemiec. Roznice...najwazniejsze: Silnik, skrzynia, naped. na tyle udana konstrukcja, ze miala swoja kontynuacje, wsumie bez wiekszych przerobek, przez prawie caly okres produkcji nastepcy czyli e70. Jesli ma byc iS to szukaj 4.8is. nikt nie powie: a wiesz, ze byl jeszcze mozniejszy niz twoje 4.6?
Opublikowano
Jeśli jesteś zorientowany to jak kształtują się ceny iS-ów w UK? Jaki jest koszt przekładki? Znasz jakąś kompetentną osobę która się tym zajmuje?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ceny zobacz tu: http://www2.autotrader.co.uk/search/used/cars/postcode/sw1a2aa/radius/1501/quicksearch/true/onesearchad/used%2Cnearlynew%2Cnew jako postcode wpisz np.

SW1A 2AA.

nie znam nikogo kto by to robil niestety. wszystkie info tu: http://angliki.info/

zastanowilbym sie nad tym. tak jak mowilem auta tej klasy sa w znacznie lepszej kondycji, a 4.8is to w szczegolnosci. poza tym nalezy pamietac, ze w uk auta powypadkowe maja wbijana tzw klase w historie samochodu, ktorej wymazac nie mozna a sprawdzamy wysylajac prostego sms i wiemy o aucie wszystko. e53 nie jest ciezkim autem do przerobki a wiesz czym jezdzisz. to moja opinia, obserwujac tutejszy rynek aut.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.