Skocz do zawartości

Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady, opinie, porównania


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oj nie. V8 to V8, potrafi wygenerowac niebotyczne koszta.
  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi. Sęk w tym, że nie chciałbym wyremontować całego auta przez te 3-4 lata użytkowania jak tam ktoś wcześniej napisał, a jeśli już to nie chciałbym tego zrobić kosztem podobnym jak zakup samochodu.

Co do x3 to jezdzilem i generalnie było ok, choć trochę dziwnie bo jestem przyzwyczajony do swojego e87 czyli zupełnie innej bryły, wysokości itp.

Opublikowano
No tak jeśli się ogarnie samemu to sprawa ma się całkiem inaczej. Tak wiem, że X5 w tych rocznikach już nie ale x3 jeszcze były. Tam też jest podobna sprawa ze skomplikowaniem jak w X5?

E53 to podniesione e39 z dodatkiem e60 a e83 to podniesione e46 z dodatkiem e90. Stara technologia wiec elektronicznie auta trwale. Silnikowo, to zalezy, dochodza napedy 4x4 i tyle. Kiedys wszyscy plakali, ze e39 to skarbonka a teraz okazuje sie iz to jedno z ostatnich mocnych BMW. To samo bylo/jest z e53, wszyscy placza ze drogo, moze drogo ale banalnie prosto. W nowszych jest tylko gorzej i drozej. Szukaj poliftowej 3.0d, koniecznie w automacie, nie glupiej z jakims manualem oraz nie pakuj sie w benzyny.

W samo sedno :cool2:

Opublikowano

Witam.Nie chcę zakładać nowego tematu z taką duperelą


Wie ktoś od czego może być ta końcówka? Koło koła zapasowego


4wB7Kiw.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Cześć Monocero z tej strony. Moj pierwszy post. Informuje, że BMW nie mam i nie miałem. Szukam samochodu na działkę i na ryby. Padło na BMW X5. Szukam z silnikiem 3.0 w dieslu i automacie. Rocznik min. 2004 Fajnie jak by miał hak. I teraz pytanie jak kupić taki samochod, czym się kierować. Mieszkam w Warszawie wiec wszedzie daleko. 99% to sprowadzane samochody. Macie jakies rady zebym zaraz po zakupie nie dokladal od razu 10000?
Opublikowano

witam wszystkich miłośników szachownicy,przeczytałem od początku do posta powyżej i nie będzie chyba nietaktem zapytac o stan techniczny x z tego ogłoszenia.Jeśli ktoś z Brodnicy lub okolicy wie coś to proszę o info.

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-bmw-x5-ful-ocja-4x4-navi-panorama-dach-xenon-ID6DHNLq.html?

dziękuję z góry,życzę zdrowia

Opublikowano

Jakość zdjęć zerowa, ale o tym co widać przebieg śmiało razy dwa :)

Oczywiście mogę się mylić, tylko w którą stronę ;)

Opublikowano
mnie nie chodzi o życiorys, ten poznałem,tylko o stan techniczny,autko jest dość daleko ode mnie,fotki są marne
Opublikowano

Jeśli jesteś ze Szczecina a auto ze Stargardu i to dla Ciebie daleko to odpuść sobie bo nie zarobisz na paliwo do X5.

Najbogatsza wersja wyposażenia z jasną podsufitką, bez alarmu ale za to wymeldowana z oryginalnymi tablicami z (jeśli to prawda) biednego landu:)

Ale fakt, eMka. No i na prąd AC lub DC.

Zobaczyć można.

Opublikowano
Kolor ładny ale pewnie będzie ciężko o części w kolorze. Lepiej chyba byłoby pojechać do Stargardu, dokładnie go obejrzeć i stargowac. Ten jest jednak nieco inny także mechanicznie, raczej słabsza wersja wyposażenia (radio). Zużycie ciężko ocenić po siedzeniu pasażera. Niech dosle co lepsze zdjęcia.
Opublikowano

No i przede wszystkim to jest przed-lift a na tym wcześniejszym ogłoszeniu był po-lift.


Radio, pal sześć. Nawet ta duża nawigacja na tą chwilę to archaizm i jak ktoś chce używać coś bardziej współczesnego to idzie do wymiany.

Opublikowano

Za radiem/navi idzie też "poziom" dalszego audio A co za tym idzie poziom trudności w aktualizacji do androida.

Sam nie mogę się doczekać kiedy u mnie zagości takie radio.

Opublikowano
doprecyzuję-chodzi o ocenę tego cuda niebieskiego z Brodnicy,to Dunczyk 10 lat w Pl,sprzedający nie jest zbyt gadatliwy,stoi prawie 400km od szczecina,a sytuacja covidowa też nie zachęca do wyjazdów
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam. Panowie mam opcję kupna e53 3.0 w dieslu 184 km 2001 rok z Niemiec. Dziwne dźwięki wydaje z silnika ale odpala. Numer VIN WBAFA71030LN01538. Niemiec niby wrzucił trochę kasy w nią (nowe hamulce,opony,turbina itp.) Jak coś klękło w silniku to nie chce więcej w nią ładować kasy i sprzedaje.

Doradźcie czy jest sens w to wchodzić ?

Jeśli tak to do jakiej kwoty jest sens to wziąć ?

Co mogło tam paść ? Może jakaś częsta usterka tego silnika ?


https://zapodaj.net/a35e6d20776d5.jpg.html


https://zapodaj.net/90122d28ff1a1.jpg.html


https://zapodaj.net/c1778954522ea.jpg.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w polsce jc można słupek przełożyć i jeździć dalej, jak masz w bardzo dobrej cenie to można brać, chociaż klamki czarne wieją bieda wersją, z drugiej chyba jest ksenon.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
w polsce jc można słupek przełożyć i jeździć dalej, jak masz w bardzo dobrej cenie to można brać, chociaż klamki czarne wieją bieda wersją, z drugiej chyba jest ksenon.

 

Auto niby wyposażone w webasto, ksenony itp. czyli wychodziłoby w miarę spoko. Widziałem słupek kosztuje na aukcjach jakieś 1200 zł, goły słupek. To myślisz że warto się w to pchać? Ile musiałby kosztować żeby była kalkulacja ? Twoim zdaniem? Ciężko mi się zdecydować, pomóżcie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć.

Jak się spisuje x5 w wersji 3.0d z 2004?

Jak jest z awaryjnością tego silnika?.

Droga regeneracja turbo, wtrysków, itp?


Czy byłaby lepsza wersja 3.0i z LPG sprzed liftu z 2002r?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w x5 chyba lepiej spisuje się 3.0d. Moment obrotowy bardzo się przydaje w tym aucie.

co do benzyny. odchodzi trochę osprzętu i DPF (chociaż nie wiem czy 2004 go ma) ale to jest do ogarnięcia.


oba silniki dobre ale chyba do tak masywnego auta lepszy diesel.

miałem i było spoko. turbo ok 1000pln, wtryski ok 500 za sztukę jeśli wymagają egeneracji. odmy pierdoły itd... trzeba mieć na pakiet startowy ok 2000 PLN wg mnie bo każdej coś dolega... ale ja lubię mieć tip top więc stąd to tylko moja opinia.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
w x5 chyba lepiej spisuje się 3.0d. Moment obrotowy bardzo się przydaje w tym aucie.

co do benzyny. odchodzi trochę osprzętu i DPF (chociaż nie wiem czy 2004 go ma) ale to jest do ogarnięcia.


oba silniki dobre ale chyba do tak masywnego auta lepszy diesel.

miałem i było spoko. turbo ok 1000pln, wtryski ok 500 za sztukę jeśli wymagają egeneracji. odmy pierdoły itd... trzeba mieć na pakiet startowy ok 2000 PLN wg mnie bo każdej coś dolega... ale ja lubię mieć tip top więc stąd to tylko moja opinia.

 

W końcu dostałem odpowiedź o kosztach eksploracji.

Dzięki wielkie kolego :)


Czyli turbo ok 1000 zł, wtryski po 500 zł za sztukę, co tam jeszcze się znajdzie w 3.0d czego nie ma w 3.0i w LPG?

Powiedz mi jeszcze kolego co w 3.0D 2004r jeszcze dolega i jakie są koszta?


Przy kupnie x5 3.0d na co zwrócić uwagę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.