Skocz do zawartości

Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady, opinie, porównania


Hondelyk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


Ktoś zna lub już oglądał tego X-a?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-ID6BDPM6.html


Możecie ze zdjęć coś podpowiedzieć odnośnie wyposażenia lub ogólnego stanu? Z tego co widzę to chyba nie ma podgrzewanej kierownicy...

P. S. Tak, widzę, że Radom ;-))


A tu druga propozycja, co prawda nie 4.8iS, ale zawsze V8 ;-):

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-piekne-bmw-x5-4-4b-333ps-skory-bananowe-navi-oplacona-warto-189tys-ID6BEuzJ.html


Wyposażenie niezłe, tylko cena mało wiarygodna... No i jeszcze te 333PS!


Z góry dziękuję!



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli oba auta maja wiarygodna historie

To dla mnie wersja is bez dwóch zdań. Sam polowałem na polifta w is.

Ale nie bardzo chciałem zaczynać od remontu silnika.

Teraz próbuje zrobić „is look” ale duzo z tym zachodu. I pewnie wyjdzie drożej niż zakup ori is.

Przebiegi. Cieżko mi powiedzieć. Auto trzeba zobaczyć.

Edytowane przez orzel_man
Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli oba auta maja wiarygodna historie

To dla mnie wersja is bez swych zdań. Sam polowałem na polifta w is.

Ale nie bardzo chciałem zaczynać od remontu silnika.

Teraz próbuje zrobić „is look” ale duzo z tym zachodu. I pewnie wyjdzie drożej niż zakup ori is.

Przebiegi. Cieżko mi powiedzieć. Auto trzeba zobaczyć.

 

Dzięki! Dlatego się głównie pytałem o wyposażenie, mniej o stan techniczny, bo to wiadomo, że na miejscu trzeba zbadać. Nie znam e53 na tyle, żeby ze zdjęć wylukać, czy ma np. webasto.



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IS to IS, jesli masz kase na auto, uzytkowanie oraz naprawy, kupuj.

 

Celuję w iS, dlatego już szukam, bo jak czytałem na forum, niektórzy po pół roku szukali coś w dobrym stanie. Chcę kupić dla siebie i na długo, ale na pewno nie za 70 tys...


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-4-8-is-107300-km-ID6BxhKk.html



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wygląda przepięknie. Cena cóż, IS ma zadatki na klasyka....

Za te pieniądze trudno będzie sprzedać w Polsce to ówczesne X5M.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak dla siebie i na długo

Tylko is.

Dzwiek sprawia radość przy każdym odpaleniu.

E53 ze swoimi „topornymi” kształtami i tym silnikiem w tej konfiguracji jest potworem i dla mnie budzi respekt. ;)

Marzył mi sie poliftowy is ale jakoś nie było opcji ciekawej wtedy.

A przedlift jakoś mi nie bardzo sie widział. No może poza jednym który grabol sprzedał.

Ale ten poszedł migiem.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla siebie i na długo

Tylko is.

Dzwiek sprawia radość przy każdym odpaleniu.

E53 ze swoimi „topornymi” kształtami i tym silnikiem w tej konfiguracji jest potworem i dla mnie budzi respekt. ;)

Marzył mi sie poliftowy is ale jakoś nie było opcji ciekawej wtedy.

A przedlift jakoś mi nie bardzo sie widział. No może poza jednym który grabol sprzedał.

Ale ten poszedł migiem.

 

:-)

Odnośnie środka to iS wychodził czarne lub białe siedzenia, tak? Żadnych bananów?



Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć układ stałego 4x4 w przedliftowym e53 jest dużo trwalszy i bezawaryjny w porównaniu do poliftowego x-drive. Prawda to? W poliftowych dieslach ponoc mosty i reduktory padają jak muchy?

Ponoć jak chodzi o trwałość i koszty napraw najlepsze wyjście to: przedliftowe e53, 3.0i, manual. To ma szanse dłużej pojeździć.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ponoć układ stałego 4x4 w przedliftowym e53 jest dużo trwalszy i bezawaryjny w porównaniu do poliftowego x-drive. Prawda to? W poliftowych dieslach ponoc mosty i reduktory padają jak muchy?

Ponoć jak chodzi o trwałość i koszty napraw najlepsze wyjście to: przedliftowe e53, 3.0i, manual. To ma szanse dłużej pojeździć.

Może i racja.

może i trwalsze.

ale szczerze... w X5 jak nie kupujesz kopciucha

to 3.0i raczej mało momentu

manual... to mnie by wogóle nie robił

no i polift jakiś taki ładniejszy troche...

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w 3.0d przedlift przy ogolnej tendencji auta ze ciagle cos sie sypie to naped jest b.dobry, dyfry bez problemu, przebieg 320tys, olej nie zmieniany ani przod ani tyl, kilka razy polosie przod bo klekocza przeguby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ponoć układ stałego 4x4 w przedliftowym e53 jest dużo trwalszy i bezawaryjny w porównaniu do poliftowego x-drive. Prawda to? W poliftowych dieslach ponoc mosty i reduktory padają jak muchy?

Ponoć jak chodzi o trwałość i koszty napraw najlepsze wyjście to: przedliftowe e53, 3.0i, manual. To ma szanse dłużej pojeździć.

Nie prawda. Akurat xdrive to moja dziedzina. Reduktor w e53 jest pancerny. Most w 3.0d/4.8is, 3.96, fakt, tragedia. 3.0i w manualu w przedlifcie...tragedia. Nie jedzie, nie wyglada do tego manual, meczarnia. 3.0d w lifcie w automacie, najlepsza opcja. Silnik prosty, naped super, skrzynia super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ponoć układ stałego 4x4 w przedliftowym e53 jest dużo trwalszy i bezawaryjny w porównaniu do poliftowego x-drive. Prawda to? W poliftowych dieslach ponoc mosty i reduktory padają jak muchy?

Ponoć jak chodzi o trwałość i koszty napraw najlepsze wyjście to: przedliftowe e53, 3.0i, manual. To ma szanse dłużej pojeździć.

Nie prawda. Akurat xdrive to moja dziedzina. Reduktor w e53 jest pancerny. Most w 3.0d/4.8is, 3.96, fakt, tragedia. 3.0i w manualu w przedlifcie...tragedia. Nie jedzie, nie wyglada do tego manual, meczarnia. 3.0d w lifcie w automacie, najlepsza opcja. Silnik prosty, naped super, skrzynia super.

 

Tez tak uważam ... stad wybór był u mnie zdroworozsądkowy... co nie zmienia faktu ze brakuje mi kulturki pracy benzyny

I tego dźwięku... cóż cieżko mieć wszystko.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jak 3.0d w automacie to tylko w polifcie, w przedlifcie GM który spada na ulice na sam dźwięk słowa moment obrotowy :duh: Zakładasz do poliftowego 3.0d dyfry 3.73 z przedliftowego automata i jeździsz. Mam tak zrobione i zero problemów (kupiłem już tak auto). Z programem na ok 255/560 jeździ przyjemnie, na pewno tak żwawe jak 4.4i przedlift.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak już przy temacie jesteśmy...

myślałem że mi starczy ale jednak na wirusa chyba się będę zbierał...

na ile bezpiecznie mogę to u siebie zrobić?

myślałem o jakiś 30/40 KM no i 60-80Nm więcej.

Jest to bezpieczne dla skrzyni?

Skrzynia była już raz zmieniona.

Polecicie kogoś z trójmiasta ?

o tune-up myślałem.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
tune-up jest polecany na innym forum na którym jestem, sam mam wprawdzie gdzieś indziej (HpPerformace) w 218 zrobione 255/560 (bardzo bezpieczne). Teoretycznie ZF jest zaprojektowany żeby znieść 600Nm.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Piekne auto. Brakuje relingow, dziwnie wyglada x5 bez nich. Srodek bardzo ladny ale jest to zwykly srodek sport wiec nie wygodny. Jesli nie masz 190+ wzrostu bedzie oki. Jak dla mnie, komforty to podstawa w x5.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piekne auto. Brakuje relingow, dziwnie wyglada x5 bez nich. Srodek bardzo ladny ale jest to zwykly srodek sport wiec nie wygodny. Jesli nie masz 190+ wzrostu bedzie oki. Jak dla mnie, komforty to podstawa w x5.

 

Dzięki bardzo, a możesz wrzucić fotkę jak wyglądają komforty?



Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd oni takie ceny biorą?

 

Sam się zastanawiałem, bo te auta na zachodzie chodzą po 10k Euro plus....

Wiem tylko, że te 18,6% akcyzy to często nie jest od realnej wartości i tu można dużo zejść z kosztów.



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piekne auto. Brakuje relingow, dziwnie wyglada x5 bez nich. Srodek bardzo ladny ale jest to zwykly srodek sport wiec nie wygodny. Jesli nie masz 190+ wzrostu bedzie oki. Jak dla mnie, komforty to podstawa w x5.

 

Dzięki bardzo, a możesz wrzucić fotkę jak wyglądają komforty?



Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Zapomniałem dopisać - wolę bez relingów ;-)



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.