Skocz do zawartości

Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady, opinie, porównania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
diese 3.0 w srodku Sport Paket czarny sufit, skory czarne elektryka foteli , grzanie,klimatronic, doza navi i chyba tyle , naglosnienie standard bez zadnych subu. itp
  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A potrzeba Ci coś więcej? To co powinno być i tak będzie mieć.

 

Messix, pochwal się co to za mega opcja :)

http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
Opublikowano

Jeśli nie ma panoramy to golas i trzeba było brać fiata, nie ma różnicy to po co przepłacać?

:D

Opublikowano
diese 3.0 w srodku Sport Paket czarny sufit, skory czarne elektryka foteli , grzanie,klimatronic, doza navi i chyba tyle , naglosnienie standard bez zadnych subu. itp

 

Z tymi mirnikami to bym uwazal, Wez kogos kto sie zna na lepieniu samochodow lepiej , nikt normalny nie daje kilo szpachli do takiego auta , jak jest dzwon to sie bierze ze szrotu caly przod pod kolor i mamy ,,oryginalny'' lakier tak poszukiwany przez polakow.... nawet w 15 letnich samochodach :D Przebieg taki jak piszesz to bajka moim zdaniem , w de takie auta w dieslu z takim przebiegiem kosztuja krocie, doslownie. ale dla pewnosci przebieg sprawdz na ,,bmw-check'' i bedziesz wiedzial wiecej na temat auta. Daj ten samochod do dzialu :

 

viewforum.php?f=44

 

moze ktos widzial juz to auto , tylko musisz VIN podac w tytule bo do kosza poleci.

Opublikowano

Lepiej niech nie sprawdza bo mu wyjdzie że przebieg 175tyś owszem był ale w 2010 roku na ostatniej pozycji zapisanej w ASO :mrgreen: I się zrazi a może być naprawdę fajne autko. Trzeba se wbić w czerep że jak się kupuje w PL E53 w dieslu to przebieg rzeczywisty jest 250-300tyś a ile na blacie to do negocjacji. Jak ktoś ma kase i czas rok szukać perełki 12-15 letniego idealnego auta która rzeczywiście będzie mieć mniej niż 200k to pewnie i znajdzie, tylko moim zdaniem to podchodzi pod chorobę. Ci co tak wybrzydzają i oczekują gruszek na wierzbie to chyba za dobrze mają, ale oczywiście do salonu za nowe zabulić to nie pójdą. Inna bajka jak się kupuje jakieś 4.8is czy inne limitowane za grubą kasę których jest tyle co kot napłakał, to wiadomo że selekcja musi być dokładna. Ale takie zwykłe E53 w Dieslu, to byle nie sztrucel, nie skarbonka, nie składany z 3, nie wersja total bida i co tu jeszcze więcej chcieć, co to za problem zderzak, lampa, błotnik wymieniony. A jak przebieg sprawdzi i wyjdzie że nie ma żadnych przerw wszystko się zgadza te 175k niedawno trzaśnięte no to pozazdrościć, 45k za to wykładać i śmigać do pół miliona bo to nawet nie dotarte :mrgreen:

 

@Messix no to ładnie, opcje z Individuala kurdie :mrgreen: U mnie tylko korbotronik :(

http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
Opublikowano
4 -5 letnie x5 maja po 200 000km przejechane w DE. Swoja droga przebieg przebiegiem , ja np mam auto ktore od salonu bylo w naszej rodzinie , 13 lat teraz ma , przebieg niski bo 220000km a jednak powoli elementy gumowe widac ze maja swoje lata i powoli wysiadaja. Patrz moje problemy z valley pan , uszczelki zaworow . wezyki gumowe. Przebiegiem tak naprawde mozna sie licytowac w autach ktore maja po 6 lat i wtedy to ma jakis sens. W ponad 10 latkach to juz inna bajka , czas tez robi swoje.
Opublikowano
Przebieg nie ma niemal żadnego znaczenia, liczy się czas, sposób eksploatacji, serwisowania i usuwania usterek - czy są usuwane na bieżąco czy może kolejne zaniedbania narastają powodując lawinę. U nas w kraju panuje magia 200tys i nigdy się to chyba nie zmieni :duh:
Opublikowano

Wszystko to jest spowodowane naszą wiarą w cuda, za dużą ilością godzin religii w stosunku do matematyki i logiki a przede wszystkim marnymi ocenami z matury z matematyki.

Dopóki nie poogląda się auta "od środka" w sensie zajrzy wszędzie i dokładnie w czasie jakichś napraw to tak naprawdę będzie się myśleć jaki to cud się kupiło i jaka to była okazja. Tydzień temu wymieniałem tarcze i klocki z przodu - właściwie nic się nie świeciło, nic nie tarło ale pamiętam, że na Nurburgringu trochę telepało przy hamowaniu po 1/3 okrążenia. Zdecydowałem sięna wymianę klocków i tarcz bardziej bo chciałem niż musiałem. Można powiedzieć, że operacja udała się bez problemów. Na liczniku niespełna 200tyś a wszystkie śrubki dały się odkręcić lekko (poza trzymającą lewą tarczę), prowadnice w dobrym stanie, tłoczki się cofnęły, lewy trochę wymagał siły, myślę, no nieźle. Po 5km jazdy testowej okazało się, że czas jednak zrobił swoje i lewy cylinderek nie cofnął się po którymś lekkim hamowaniu. Tarcza (lewa) rozgrzana do czerwoności. Wymieniłem dodatkowo tłoczek z gumkami, oczyściłem i śmiga, jest dobrze. A w lipcu jak kupowałem to wyglądał tak piknie... no i odnośnie klocków to był już właściwie ostatni dzwonek na wymianę. Podsumowując...E53 to minimum 10 letnia kupa złomu. Coś na pewno przy intensywniejszej eksploatacji wyjdzie i będzie trzeba wymienić.

Opublikowano

ja tam mam grubo ponad 300 i wszystko sie lekko odkreca nic nie zapieczone tloczki z przodu i z tylu tez letko i smiga lux :mrgreen:

 

a e38 20 lat prawie 500 i tak samo jesli chodzi o sruby :mrgreen:

Opublikowano

bo odkrecane bylo 100 razy juz :mrgreen:

 

Jakby ktos chcial wycieraczke na tyl ala e70 to tutaj jest . Dzisiaj przyszla i wyglada duzo lepiej niz stara oryginal bmw

 

cos jak to:

 

[/img]http://i155.photobucket.com/albums/s308/n1kns/myX5/IMG_5545.jpg

 

http://allegro.pl/ramie-wycieraczki-pioro-bmw-x5-e53-00-05-hit-nowe-i6407596827.html

 

zbiera jakies 2cm z kazdej strony mniej niz oryginal ale to nie przeszkadza bardzo

Opublikowano
na polskich allegro tylko to jest , raczej nowy temat widze . Mysle ze na ebayu jest tego masa ale nie zagladalem. Pierwszy raz od roku wycieraczka tyl mi normalnie dziala bo stara oryginalna to tylko 1/3 obszaru czyscila. Zreszta 17 zl cena wiec na zapas mozna brac ;)
Opublikowano
sprawdziłem tak jak koledzy radzili i ................ w 2008 roku jak przyjechalo do polski mialo 32 tysk w grudniu 2009 49 tys, wiec te 175 tys obecnie moze byc autentyczne
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Wiec koledzy decyzja zapadła biorę Xa odbyłem jazdę wszystko ok odleciałem cała miernikiem wszędzie ok 90 mikronow tylko nurtuje nie jedno pytanie jest sport pakiet z vinu , fotele czarny sufit felga 19 ale nie ma progów , dopiero po drogich oględzinach to zauważyłem czy jest to ok ?
Opublikowano

Progi nie wchodzą w skład sport pakietu, gdyby X była w nie wyposażona to byłby o nich osobny wpis w vinie.

Inna sprawa, że np. moja fabrycznie wyjechała bez progów, a tymczasem komplet już czeka w garażu na montaż, zakładam bo mi się podobają.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kiedyś montowałem z kolegą do jego X3. (Progi podobne) .Mało roboty. Sam mam i polecam,
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Ale trzeba czesciej spodnie prac

Mistrz! :lol: :lol:

 

A jaki koszt takich progów?

 

Mam 4.6is i też niestety brakuje mi do szczescia progów na które choruje..

Opublikowano
Jeśli znajdziesz za 700-800zł za komplet (progi, dwie listwy duże, dwie małe listewki i cztery sierpy na błotniki) to będzie to dobra cena. Górnej granicy chciwości allegrowych Mirków oczywiście nie ma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.