Skocz do zawartości

Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady, opinie, porównania


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
....ech tam, panowie, zarejestrujecie angliki w pl, nie mamy wyjscia, musimy dostosowac prawo do unijnych wymogow. Jedyny ratunek, aby ludzie sie nie pozabijali, to firmy ubezpieczeniowe. W calej europie stawki ubezpieczenia na auta z "innej" strony sa tak wysokie iz import takich aut nie ma sensu. Poza tym, dobry X w anglii sie ceni. Za 5tys funtow nic nie kupisz dobrego.
  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Przedliftowego spokojnie kupisz za 4000funtow ale tylko w benzynie , na diesla trzeba miec wiecej. Ludzie sprzedaja za ,,grosze'' duze silniki i ,,stare'' samochody bo ubezpieczenia z roku na rok coraz wyzsze w uk. W uk 10 letni samochod jest malo oplacalny w utrzymaniu. Kolega chyba dal cos 4k funtow za 3.0i z przebiegiem 220k km . Auto bez kategorii i silnik z tego co widzialem to naprawde zadbany.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przedlift, 3.0i, 220km...masz odpowiedz dlaczego 4000k kosztowal... :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokladnie...ale tez juz trzeba uwazac bo "nasi" szpece tu sa :D
Opublikowano
Za jakies 23000zl spokojnie kupisz anglika e53 x5 w benzynie(diesle kosztuja wiecej) zadbanego z prawdziwym przebiegiem .Podobno mozna juz rejestrowac wiec moze wez to pod uwage ;) Kolega juz takim jezdzi po polsce z pol roku i czeka na rejestracje... naprawde ulepy z polski po dachowaniach moga sie schowac bo auto naprawde zadbane. W angli przynajmniej wiesz jaki ma przebieg samochod i czy jest po wypadku. Dobrze by bylo zobaczyc takie cos w polsce.

 

 

Jest to jakiś plan ale nie wyobrażam sobie wyprzedzania z kierą po prawej ;]]]. Oczywiście nauczyć się tym jeździć napewno się da ale czy sprawiało by mi to przyjemnosc to nie wiem ;].

wolabym chyba dobrać pożyczkę i kupić cos zadbanego.

Opublikowano

A kupno X5 i nie mieć zaplecza finansowego to prawie cud. Piszę prawie, bo ja sprzedaję swoją i większość typowych napraw wykonałem i chcę za nią ok 33 tyś.

Pozdrawiam

 

Ja mam właśnie taką sytuację. Wspomniany "Ojciec" to pedant i w samochodzie jest zrobione wszystko co tylko było do zrobienia i to co ewentualnie można by na wszelki wypadek zrobić... Dlatego tak się "chłoszcze" z myślami. Był wystawiony za 34k. Gdybym bral to bedzie zaokrąglone ;]...

Kusi kusi kusi...

Opublikowano

Bierz jak taki był ,,ojciec,, to bierz.

Mało jest takich osób co by myśleli o aucie ...z reguły to tylko z konieczności się naprawia, wymienia...... NOOOO chyba ,że te sprowadzane -wszystkie idealne i sprawne wyposażone oryginalnie i oryginalne i w każdej na pewno wszystko wymieniane na czas.....i na wyrost a potem sprzedają za bezcenne grosze handlarzowi....... :D :D :D

Opublikowano

Trochę z podobnej pułki.....

Chciałbym abyśmy wspólnie ustalili czy są jakieś typowe usterki bmw X5 po lifcie .

Jeśli chodzi o silnik benzynowy 4.4 n62 i diesla 3.0 -typowe usterki o ile występują.

Tak samo o układ napędowy skrzynie biegów reduktor mosty półosie

Czy te egzemplarze faktycznie są dopracowane , bo powiem szczerze chodzi mi po głowie takie BMW po lifcie -ale szczerze mówiąc trochę obawiam się dużych przebiegów szczególnie w dieslu......

Jeśli ma ktoś ochotę to napiszmy.

Opublikowano

n62 maja gorsza opinie niz m62 . Na amerykanskich forach sporo znajdziesz info . Flagowy problem to wyciek plynu chlodniczego w silniku, Skrzynie w tak wiekowych samochodach i tak pewnie beda nadawaly sie do regeneracji predzej czy pozniej.

 

 

Ja bym bral diesla :D

Opublikowano
Wszystkie w podejrzanie niskich cenach i z podejrzanymi nierealnymi przebiegami dla diesla z tego rocznika. Wlochy to chyba teraz ulubiony kraj dealerow ;)
Opublikowano
A ten ostatni to tak ubogi w wyposazenie ze nawet spryskow na lampach nie ma ,a przy okazji to chyba jakies chińskie podroby .Radio nie wymaga komentarza , a jak widze w x5 fotele recznie regulowane to już wogole padam na ryj
Opublikowano

Różne wersje wychodziły zapewne,pomijając ręczną regulację zastanawia mnie kierownica ja u siebie w 2002 mam już trójramienną a tu z 2004 po lifcie stara hmm...

Pewnie kwestia kasy przy zamówieniu.

Opublikowano
przy tym z 2005r,nie wiem gdzie fotka była robiona ale -39C z deka mnie zastanawia,chyba że zle widzę :),oraz końcówka oleju,o "chmurach" na ekranie nie wspomnę,jak u mnie,cholernie drażniące :x
Opublikowano (edytowane)

Witam panowie, jako ,że sprzedałem swoją X5 z 2001r z bólem serca .... to mam ochotę dalej na X tylko ...no właśnie.....jakiego X ? Człowiek ma mi podać jutro vin, zarzeka się że jest bezwypadkowa wydaje się dobra?

http://otomoto.pl/bmw-x5-3-0d-m-pakiet-lift-C35105461.html

jakieś sugestie......

Na co zwrócić uwagę?

VIN

LV 53913 strona bmw etk nie działa

Gdzie ta pomoc????????????

-sprawdziłem sam w serwisie był w 2011 r z przebiegiem 311tys km rocznie robi ok 34 tyś km

Edytowane przez gora80
Opublikowano (edytowane)

http://otomoto.pl/bmw-x5-e53-kola-20-i-17-stan-idealny-2004-rok-C35696964.html

Witam ,

Panowie pomóżcie w odkodowaniu VIN. Nie widzę zakładki wyposażenie.....(wyposażenie rozkodowałem)

LV50891

Co do przebiegu w BMW nic nie ma .

Technicznie wizualnie i mechanicznie idealnie, dodatkowo wtryski turbina po regeneracji Opony w super stanie i letnie i zimowe

Środek marny i do tego właściwie golas.....

Edytowane przez gora80
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.