Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 203
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Samochód już odebrany i jestem bardzo zadowolony z rezultatów. Wszystko jest tak, jak się spodziewałem, że będzie. Wydech Corsa brzmi cudownie, auto ma wyraźnie bardziej odczuwalną moc i to w każdym zakresie obrotów. Lepiej się nim jeździ spokojnie, bo ma wyższy moment obrotowy, ale największą różnicę widać po przekroczeniu stu km/h. Żadnego śladu zadyszki.

 

Jest na YT parę filmów, jeden, gdzie opowiadam o swych wrażeniach, na innym jest nagrany dźwięk. Film pokazujący osiągi auta będzie, gdy pojadę na tor.

 

 

www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam
Opublikowano

Jest super! przy tym miła dla ucha opowieść narratora ;)

Uważaj na siebie bo 11s do 200 to już nie przelewki....

 

Jednak czytając komentarze na YT szlag nie trafia...i pewnie Ciebie też ... ale nie chce tutaj tego tematu ciągnąć bo to nie porady życiowe ;)

Opublikowano

:cool2:

Pomimo, że wg mnie V8 żadnych „wzmacniaczy” nie potrzebuje i fabrycznie już brzmi pięknie, doznania akustyczne w takim samochodzie to podstawa. Sam niedawno założyłem Akrapovicze do motocykla i wrażenia nieporównywalne lepsze,... o strzałach nie wspominając :mrgreen: .

Opublikowano
Sam niedawno założyłem Akrapovicze do motocykla i wrażenia nieporównywalne lepsze,... o strzałach nie wspominając :mrgreen: .

 

Mnie na Akrapovica do eMki nie stać. Corsa to mniej, niż połowa ceny tytanowego wydechu by Akrapovic. Ale Corsa, według wielu opinii przeczytanych na forach, brzmi w M3 nawet piękniej.

 

Kilka fotek:

 

http://www3.picturepush.com/photo/a/9091071/220/Cars/IMG-3197.jpg http://www5.picturepush.com/photo/a/9091068/220/Cars/P1140874.jpg http://www4.picturepush.com/photo/a/9091067/220/Cars/P1140878.jpg http://www2.picturepush.com/photo/a/9091065/220/Cars/P1140879.jpg http://www5.picturepush.com/photo/a/9091063/220/Cars/P1140886.jpg http://www4.picturepush.com/photo/a/9091062/220/Cars/P1140887.jpg http://www3.picturepush.com/photo/a/9091061/220/Cars/P1140889.jpg http://www2.picturepush.com/photo/a/9091060/220/Cars/P1140908.jpg http://www1.picturepush.com/photo/a/9091059/220/Cars/P1140909.jpg http://www5.picturepush.com/photo/a/9091058/220/Cars/P1140914.jpg http://www2.picturepush.com/photo/a/9091055/220/Cars/P1140916.jpg http://www1.picturepush.com/photo/a/9091054/220/Cars/P1140918.jpg http://www5.picturepush.com/photo/a/9091053/220/Cars/P1140925.jpg http://www3.picturepush.com/photo/a/9091051/220/Cars/P1140931.jpg http://www2.picturepush.com/photo/a/9091050/220/Cars/P1140956.jpg http://www5.picturepush.com/photo/a/9091048/220/Cars/P1140972.jpg http://www4.picturepush.com/photo/a/9091047/220/Cars/P1140974.jpg http://www1.picturepush.com/photo/a/9091044/220/Cars/P1140981.jpg http://www1.picturepush.com/photo/a/9091124/220/Cars/P1140982.jpg http://www5.picturepush.com/photo/a/9091123/220/Cars/P1140984.jpg http://www4.picturepush.com/photo/a/9091122/220/Cars/P1140985.jpg http://www3.picturepush.com/photo/a/9091121/220/Cars/P1140990.jpg http://www2.picturepush.com/photo/a/9091120/220/Cars/P1140991.jpg http://www5.picturepush.com/photo/a/9091118/220/Cars/P1140992.jpg http://www1.picturepush.com/photo/a/9091114/220/Cars/P1140993.jpg http://www4.picturepush.com/photo/a/9091112/220/Cars/P1150002.jpg http://www3.picturepush.com/photo/a/9091111/220/Cars/P1150005.jpg http://www1.picturepush.com/photo/a/9091109/220/Cars/P1150008.jpg http://www4.picturepush.com/photo/a/9091107/220/Cars/P1150022.jpg http://www2.picturepush.com/photo/a/9091105/220/Cars/P1150023.jpg http://www4.picturepush.com/photo/a/9091102/220/Cars/P1150027.jpg http://www2.picturepush.com/photo/a/9091100/220/Cars/P1150031.jpg http://www1.picturepush.com/photo/a/9091099/220/Cars/P1150043.jpg http://www5.picturepush.com/photo/a/9091098/220/Cars/P1150051.jpg http://www4.picturepush.com/photo/a/9091097/220/Cars/P1150056.jpg http://www2.picturepush.com/photo/a/9091070/220/Cars/IMG-4467.jpg http://www1.picturepush.com/photo/a/9091069/220/Cars/IMG-4471.jpg http://www3.picturepush.com/photo/a/9091096/220/Cars/P1150064.jpg http://www2.picturepush.com/photo/a/9091095/220/Cars/P1150071.jpg http://www5.picturepush.com/photo/a/9091093/220/Cars/P1150072.jpg

www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam
Opublikowano

robi duże wrażenie :cool2: , ciekawe czy się w dużym stopniu nie odbije na wytrzymałości tej jednostki. Czekam na filmik z toru :!:

To też jest moim marzeniem, ale jeszcze dalekim :(

Opublikowano
ciekawe czy się w dużym stopniu nie odbije na wytrzymałości tej jednostki.

 

Tylko czas pokaże. Mam nadzieję, że będzie mi służył lata, a jeśli jakieś elementy nie będą wytrzymywały, to się je będzie po kolei wymieniać na mocniejsze. :mrgreen:

www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam
Opublikowano

Kurcze, tylko ten filtr powietrza. Idealne miejsce na suche warunki, ale w zeszłym tygodniu zauważyłem, że w jednym halogenie stoi mi woda mimo, że mam na nim tylko malutkie pęknięcie. Dobrze, że nie masz tam gwałtownych zim bo wtedy na pewno zamarzałby na nim lód. Na pewno dostałeś do zestawu instrukcję, nie ma tam jakichś wykluczeń co do uważania samochodu podczas kiepskich warunków atmosferycznych? To nie jest jakiś druciarski zestaw, inżynierowie którzy to konstruowali musieli przemyśleć takie ewentualności.

 

Gratuluję samochodu, a przede wszystkim możliwości spełnienia marzeń. Wiem coś o tym, bo swoje aktualne BMW kupiłem jak nie miałem jeszcze ćwiartki wieku na karku, wyłącznie dzięki własnej ciężkiej pracy dniami i nocami bez najmniejszego sponsoringu ze strony rodziców. Jednak apetyt rośnie po obejrzeniu Twoich materiałów i dalej ciężko pracuję aby móc sobie kiedyś pozwolić na takie M3 :)

 

Pozdrawiam

Opublikowano

miazga .:) widac ze hiob jest mlody duchem takie zabawy autem i przerobki w ///M3:> gratuluje :>gratuluje i jeszce raz gratuluje zony oraz auta

 

szacunek pełen

Opublikowano
Kurcze, tylko ten filtr powietrza. Idealne miejsce na suche warunki, ale[...] Dobrze, że nie masz tam gwałtownych zim bo wtedy na pewno zamarzałby na nim lód. Na pewno dostałeś do zestawu instrukcję, nie ma tam jakichś wykluczeń co do uważania samochodu podczas kiepskich warunków atmosferycznych? To nie jest jakiś druciarski zestaw, inżynierowie którzy to konstruowali musieli przemyśleć takie ewentualności.

 

To jest system opracowany i testowany przez Norwegów, więc chyba przewidzieli, że istnieją także zimy. :lol: A filtr ma także drugą stronę, więc gdy się oblodzi z przodu, będzie pobierał powietrze z drugiej strony.

 

Umocowanie tego filtra to nie był pomysł moich mechaników, to jest w instrukcji systemu. Setki M Trójek na całym świecie ma takie zestawy i nigdzie na forach, a czytam ich kilkanaście, nie spotkałem się ze śladem krytyki takiego usytuowania filtra. Myślę więc, że nie mam się co przejmować.

 

ja czekam na filmik 0-200 0-300 :twisted:

 

Za dwa tygodnie wybiorę się na dragstrip 1/4 mili w Rockingham. Nie wiem oczywiście jakie czasy będę w stanie wykręcić. Trochę się boję startować "na wariata", z wysokich obrotów i z gwałtownym puszczanie sprzęgła, bo nie chodzi o to, by załatwić od razu auto, ale przynajmniej jakąś ideę będę miał, jeśli chodzi o czas 0-200.

 

Jeżeli auto ma rzeczywiście 600 KM, to na 1/4 mili powinno osiągnąć wyniki rzędu 11-12 sekund i 190-200 km/h. Nawet, gdy będę miał problemy z trakcją na początku, na pewno uda się zmierzyć przyspieszenia od stu do dwustu km/h. Zobaczymy, jak mi to pójdzie.

 

!5 września mają tam "Open Test - N - Tune Day": http://www.rockinghamdragway.com/schedule/ Każdy może przyjechać czym chce, od prawdziwych dragsterów po motorower i po prostu się sprawdzić. Ja nie byłem na torze 25 lat, więc pewnie mi zejdzie trochę, zanim się sam "wytestuję i stuninguję". ale przynajmniej będę miał sporo zabawy. :mrgreen:

 

0-300 musi zaczekać na dłuższy tor, albo na wyjazd do Niemiec. Muszę zacząć się rozglądać za jakimiś okazjami typu: "Niedrogo wakacje w Europie z własnym samochodem...". Googiel pomoże.

www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam
Opublikowano

Co do samego filtra i jego umiejscowienia to nie myslałeś o zamontowaniu przed nim chociaż jakiejś siatki lub kratki ochronnej bo byle kamień czy cos sypiace z pod kół aut go uszkodzi czy coś z nim moze zrobić.

 

A poza tym to auto super i modyfikacja też na najwyższym poziomie :cool2:

Opublikowano

Pozazdrościć auta i modyfikacji :cool2: :cool2: :cool2:

 

Wszystko z głową i z najwyzszej półki :cool2:

 

Pozdr. dla truckera :cool2:

Opublikowano

Jak dla mnie seryjne M3 E92 to tak mocne , elastyczne i szybkie auto, ze nie potrzebuje żadnych modyfikacji....nawet ciężko mi sobie wyobrazic jak to musi chodzic..(daawno nie jezdzilem autem o 400 koniach).

 

Natomiast Ty Hiob zrobiłeś już prawdziwe monstrum ze swojego auta, w sensie poziomu osiągów :).

 

580 km to juz kolosalna moc. Dobrze, że nie zrobileś z tego jakiegoś "dragstera" z mocą 700 km ++.

 

Podejrzewam , że 0 do 200 będziesz miał jakieś 12s. Jezeli zejdziesz ponizej tego to będzie to naprawde duzy wyczyn.

Opublikowano

 

Podejrzewam , że 0 do 200 będziesz miał jakieś 12s. Jezeli zejdziesz ponizej tego to będzie to naprawde duzy wyczyn.

 

Zobaczymy. Nie jestem pewien jak będzie z trakcją. Z wyłączoną nianią on nawet przy zmianie 1-2 traci sporo energii na poślizg kół. Nie wiem, czy lepszy wynik uda mi się osiągnąć wyłączając elektronikę, czy zostawiając włączoną "na pół gwizdka". Faktem jest, że nie byłem na torze 25 lat, ale będę miał kilka godzin czasu, więc i prób powinno być sporo.

 

Nie mam pojęcia jak popularne są takie imprezy, czy to jest głównie czekanie na swoją kolej, czy też co parę minut można podjąć kolejną próbę pobicia rekordu życiowego. :D

 

Ja jednak, gdybym nie zszedł poniżej 12 sekund, byłbym baaaardzo rozczarowany. Redaktorzy magazynów motoryzacyjnych, testując seryjne M3, osiągnęli 12,5 - 12,6 na ćwierć mili i prędkość 113-115 mph. Oczywiście moje umiejętności nie są im równe, więc mogę stracić parę dziesiątych sekundy, ale jeżeli wzrost mocy rzeczywiście jest taki, jakiego się spodziewam, to auto powinno o sekundę szybciej osiągnąć 402 metry. Nawet więc, gdy ja "zmarnuję" dwie-trzy dziesiąte, powinienem mieć czas poniżej 12 sekund. I dobrze by było uzyskać prędkość 124 mph, bo to akurat niemal dokładnie 200 km/h. :mrgreen:

www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam
Opublikowano

Seryjne E92 M3 ma zmierzone w oficjalnych testach około 15,5-16s od 0 do 200 z DKG.

 

Mysle, że jak urwiesz od tego 3-3,5 s to będzie bardzo dobrze biorąc pod uwage manualną skrzynie.

Opublikowano

Hmmm myślę co by tu oryginalnego napisać...Wg mnie auto robi MEGA ROBOTE!!!! Noi wiadomo...pozazdrościć.....Aczkolwiek 2 rzeczy bym zmienił;] Felgi - poprostu nie podobaja mi się i kolor:P ale to drugie to szczegół;] zawsze można zrobić taki myk jak Klagosz:)

 

Pozdrawiam

Szerokości:D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jakie są oficjalne wyniki :?:

 

Miałem poważne problemy z trakcją. Nie byłem w stanie ruszyć z pełną mocą, bo koła ślizgały się jak szalone. Nie udało się więc zejść poniżej 12 sekund, najlepszy czas, jaki uzyskałem na 1/4 mili, to 12,3 i prędkość 115 mph (185 km/h). Do setki rozpędził się w 4,3 s. Gdyby tor był bardziej szorstki, albo gdybym miał specjalistyczne opony do wyścigów dragsterów, z pewnością urwałbym z tych czasów jakieś ułamki sekund.

 

 

Hmmm myślę co by tu oryginalnego napisać...Wg mnie auto robi MEGA ROBOTE!!!! Noi wiadomo...pozazdrościć.....Aczkolwiek 2 rzeczy bym zmienił;] Felgi - poprostu nie podobaja mi się i kolor:P ale to drugie to szczegół;] zawsze można zrobić taki myk jak Klagosz:)

 

Pozdrawiam

Szerokości:D

 

Felgi też mi się nie podobają i być może kiedyś je zmienię, Kolor, uważam, jest przepiękny, choć trochę "babski".

 

Przy okazji wyniki z hamowni. Błędnie poinformowałem tam ich, że w moim aucie czwórka to bezpośredni bieg, więc zrobiliśmy test na czwórce. Powinniśmy zrobić na piątym, pewnie kilka KM by się zyskało, ale i tak 511 KM na kołach mnie satysfakcjonuje. 511 na kołach to 511/0,85=601 KM w silniku.

 

http://www2.picturepush.com/photo/a/11181700/640/Cars/IMG.jpg

www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam
Opublikowano

szacun za profi modyfikację :cool2:

 

wyszło jak mogło wyjść, czyli super power ale wg mnie "zepsułeś" zgraną całość jaką tworzy seryjne M3...chyba, że planowałeś mieć najszybsze auto w okolicy w zakresie 200-300km/h

 

na youtoobe są filmki z Moskwy, gdzie miejscowi bogacze modyfikują nowe, super auta na ~1500KM, robią rolki na publicznych drogach z wynikami ~7s od 200 do 300km/h, obecnie możesz się dołączyć do nich na rozgrzewkę...

 

 

poczytaj o gumach w obecnym m5/m6, podobno w nich leży tajemnica sukcesu osiągów tych aut, jak są takie super to może warto zakupić je do Twojego obecnego auta

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

1200 ++ konne auta to raczej są dragstery a nie superauta :) .

 

W sumie to tez oglądałem te filmiki i przykra sprawa jak z tych wspaniałych aut robione są jakieś monsterki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.