Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
o gustach się nie dyskutuje,to fakt, jedni lubią jak im cyganie grają,a inni jak im buty śmierdzą. Całkiem możliwe,że Tobie się podoba ten zderzak bo nie mieszkasz w PL, tutaj pełno stjuningowanych golfów 3, calibr i innych tego typu śmieci z podobnymi zderzakami robionymi w garażu. Ten zderzak do M3 może kosztować nawet 1 mln $,mi i tak będzie kojarzył się z tymi marnymi golfami. Zrobisz jak uważasz :)

 

Tutaj także pełno stuningowanych aut, ale częściej są to Hondy Civic, niż Golfy. Choć i Golfy się trafiają. Ale nie każdy tuning jest "wiejskim tuningiem". Skoro jednak i tak na razie mnie nie stać na zderzak w włókna węglowego za 2500 dolarów, to cała ta dyskusja i tak niczego nie zmienia. :lol:

 

Na razie będą tylko zmiany mechaniczne, a extra pieniądze będą na paliwo, opłaty wstępu na tory i takie zakupy, jak np. GTechPro Fanatic, Performance Meter, czyli mini-komputerek mierzący czasy, moc, przyspieszenia itp. Właśnie go otrzymałem pocztą i jestem po pierwszych testach, bardzo fajny gadżet. :)

www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam
  • Odpowiedzi 203
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Pokaż zdjęcia tego 'mini-komputerka' i napisz coś więcej o nim.

 

Podam link do ich strony: http://www.gtechprosupport.com/support/index.htm Kompletna instrukcja obsługi: http://www.gtechprosupport.com/support/manuals/G-TECH_Pro_SS_and_RR_Fanatic_Manual-preliminary.pdf

 

To jest urządzenie korzystające z GPS-u plus jakiś żyrokompas, czy inne badziewie mierzące przeciążenia. Chyba, że i to odczytuje przez GPS, choć nie wydaje się to możliwe. Nie doczytałem, przyznaję.

 

Ma dwa główne ustawienia, jedno (RR) na tor, gdzie ryzuje go na swym ekraniku, mierzy czasy - całościowo każdego okrążenia i poszczególnych, ustawionych przeze mnie fragmentów, a na drugie (SS), gdzie mierzy przyspieszenia i moc auta. By to zrobić, wystarczy nacisnąć jeden przycisk i ruszyć. Gdy urządzenie wyczuje, że auto zwolniło, podaje odczyty: 0-100 km/h i 0-400m, gdy ustawimy na jednostki metryczne, albo 0-60 mph i 0-1/4 mili, gdy mamy jednostki amerykańskie. Pokazuje też czas hamowania, gdy ktoś chce i to zmierzyć.

 

By zmierzyć moc, trzeba ten sam przycisk nacisnąć dwukrotnie, a następnie jechać np. na dwójce, 2000 rpm i wcisnąć pedał gazu do dechy. Trzymać go do końca, nie zmieniając biegu, a gdy dojdziemy do końca, po prostu odpuścić. Monitor pokazuje nam wykres mocy i moment obrotowy. Oczywiście to nie jest moc podawana przez producenta, on mierzy moc na kołach, skalkulowaną z podanej przeze mnie masy auta, powierzchni czołowej i współczynnika aerodynamicznego. Ale np. po zamontowaniu kompresora będę miał precyzyjny, procentowy odczyt wzrostu mocy auta, porównując moc przed i po przeróbce.

www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam
  • Zarejestrowani
Opublikowano

chyba kolega Dziqsek dawał film z jazdy testowej M3 z sinikiem z M5 (czyli tylko ~507KM) kierowanego przez byłego niemieckiego kierowcę wyścigowego a obecnie celebrytę Tima Schricka - auto "żyło" swoim życiem (gość NIE ogarniał pojazdu)...

 

To jest tak zwany proper footage :

tamto wcześniejsze to było behind the scene i było więcej nieudanych akcji niż w "oficjalnym" filmie choći tutaj iwdaćże chłopak się gubi ( okolice 3:50min )

 

A co do zderzaka to mój klient ma podobny, mi się nawet podoba z odpowiednimi felgami :

 

http://img339.imageshack.us/img339/6475/img1871r.jpg

 

http://img641.imageshack.us/img641/2070/img1902e.jpg

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

A co do zderzaka to mój klient ma podobny...

 

To jest tylko "lip", nakładka na oryginalny zderzak. W takiej przeróbce zostaje niezmienione to, co ja akurat chciałbym najbardziej zmienić - czyli przednie-boczne wloty powietrza. Takie "trapezowe", troszkę może przypominające te z samochodów Lamborghini akurat mnie się podobają. Oczywiście potrzebne jest też odpowiednie pomalowanie, jak np na tej fotce w czerwonym aucie. W białym widać, że to otwarcie jest takie, jak w oryginalnym samochodzie, a zmiany są tylko kosmetyczne, Źródło: http://media.photobucket.com/image/recent/hubbalubba88/M-19.jpg

 

http://i651.photobucket.com/albums/uu232/hubbalubba88/M-19.jpg

 

E90: Pyspeed x Arkym M3

www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Agresywnie.. mi się podoba :cool2: Choć wiem że granica mięzy kiczem a dobrym smakiem jest cienka to gdybym miał M3 myślę że podobnego agresora bym budował, zwłaszcza przy takich zmianach pod maską jak u Ciebie, ewentualnie jeszcze weź pod uwagę montaż aftermarket LSD np od Quaife , z tego co wiem to lepiej sobie radzi z przeniesieniem mocy na koła niż seryjna niby szpera w m3.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Spokojnie... to auto głównie będzie służyło do normalnej, codziennej jazdy. Poza tym nie będzie innych inwestycji, niż konieczne naprawy "w razie, gdyby się urwało" przynajmniej przez parę następnych lat. Ja to auto ciągle spłacam, więc trzeba troszkę się liczyć z kasą i z żoną. :lol:

 

W moim starym Mustangu zmieniłem dyfer, na wolniejszy i mocniejszy i z lepiej działającą blokadą. Ten oryginalny działał perfekt gdy jechałem na wprost i w lewo, ale przy skręcie w prawo się wyłączał. Miałem to w obydwu Mustangach, z 85 i 86 roku, więc to chyba wada fabryczna, nie awaria. Po wymianie dyfra problem znikł. Jednak w M3 wszystko działa bez zarzutu, problemem są raczej opony, niż dyfer. Ale przy takich mocach zawsze uliczne opony będą miały problem z przeniesieniem mocy, jeżeli też chciałoby się, by przejechały więcej, niż tysiąc mil do wymiany.

 

Tylko do Mustanga takie części kosztowały setki, do BMW kosztują tysiące dolarów. :mad2:

www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam
Opublikowano
zawsze mozna wpakowac cic, nie kosztuje za duzo, a róznica mega.

 

Co to jest "cic"?

 

Znikly filmiki z wypadku, mozna prosic o upload? Z checia zobacze co sie tam stalo...

 

Wywaliłem filmy, ze względu, rzecz jasna, na głupie komentarze, ale skleiłem z nich nowy film, krótszy i z moim komentarzem... :lol: Możesz go zobaczyć tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=_zmq-BqikOM

www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam
  • Zarejestrowani
Opublikowano
CIC to navi poliftowa z ekranem HD i prawdziwa 3d mapa z lepszymi mapami i widocznym ukształtowaniem terenu, ale w US to nie jest taka tania zabawa jak w PL z tego co pamiętam

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Dzięki. Pewnie i tak na razie nic nie będę zmieniał, ale gdybym kiedyś zabrał samochód do Polski, to i tak wtedy trzeba by mu zmienić mapy, więc można by zmienić wszystko. Tym bardziej, że w Polsce to ja się będę co chwilę bez nawigacji gubił. :lol:
www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
Dokladnie, w pl tez mozna sobie niezle radzic ;) Wystaczy myslec. Hiob jak tam postepy z kompresorem;)? Powiem szczerze ze nie moge sie doczekac efektu...;) Edytowane przez wujekwaldus
Opublikowano
Dokladnie, w pl tez mozna sobie niezle radzic ;) Wystaczy myslec. Hiob jak tam postepy z kompresorem;)? Powiem szczerze ze nie moge sie doczekac efektu...;)

 

Części już są, auto idzie do warsztatu we wtorek, powinno być za tydzień gotowe. Kompresor nawet wylądował na ich facebooku: http://www.facebook.com/GMPperformance

 

Oni wszystko dokumentują zdjęciami, więc na pewno te fotki dostanę i będę je mógł tu zamieścić.

www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam
Opublikowano

Cały postęp prac w warsztacie jest dokumentowany, robią dziesiątki zdjęć i zamieszczają co wieczór na swej stronie. Każdego wieczoru otrzymuję także maila z informacją o postępie prac. A ja zrobiłem filmik pokazujący jak ten warsztat wygląda.

 

Dokumentacja z postępu pracy nad moim autem jest tutaj: https://gmpperformance.com/index.cfm?pg=carGallery&mode=displayVehicle&VID=3608#!prettyPhoto

 

Film z warsztatu:

www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam
Opublikowano

Warsztat robi wrażenie, autka też niczego sobie :) chyba Twoje BMW trafiło w dobre ręce. Jestem ciekawy efektu końcowego.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
Ja też bym spał, ale musiałem iść do roboty. :cry2: Najgorsze jest to, że auto chyba będzie gotowe dziś, tzn w piątek, a ja jestem w Orlando. Wrócę do Charlotte w piątek w nocy i nie wiem, czy mi się uda ich namówić, by mi wydali samochód w sobotę, bo normalnie w soboty są zamknięci. Możliwe, że będę musiał czekać do wtorku, bo z kolei ja w poniedziałek od rana pracuje i nie wiem o której uda mi się skończyć. :mad2:
www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam
Opublikowano
hehea no niestety, pracę trzeba szanować ;) Pomyśl że już bliżej niż dalej, tylko ostrożnie... ~600KM to już liga super aut.... teraz Twoje BMW z taką mocą będzie mogło ciągnąć przyczepy;p
Opublikowano
Teraz to już tylko bokiem będziesz jeździł bo na wprost nie da rady :mrgreen: :norty:

 

Ja już to przerabiałem. :lol: Gdy miałem Mustanga z kompresorem, 25 lat temu, szybko zdarłem oryginalne opony i kupiłem inne, najtańsze, jakie znalazłem, bo z kasą było krucho. Tym autem nie dało się ruszać na wprost, zwłaszcza, gdy pokropił deszczyk. Zero elektroniki, poza ABS-em i potężny moment obrotowy, a opony nadające się do Taurusa. Kupiłem w końcu opasane opony firmy Mickey Thompson do dragsterów. Były tanie i dawały doskonałą przyczepność, ale tylko do jazdy na wprost. Ja wtedy jednak każdy weekend spędzałem na amatorskich wyścigach dragsterów i to, jak auto zachowywało się na zakrętach było sprawą drugorzędną. :mrgreen:

 

W M3 elektronika robi z każdego idioty dobrego kierowcę, chyba, że idiota jest aż tak głupi, że ją wyłączy i skutki tego widać na jednym z moich filmów. :cry2: Oczywiście, gdy wspomniany kierowca robi to w takiej kolejności: Najpierw niania out, potem zdobywanie umiejętności.

 

W listopadzie GMP mają swój "track day", więc jak nie wybiorę się na jakiś tor wcześniej, postaram się jechać z nimi. nie wyłączać niani, dopóki nie dotrę do toru z bardzo szerokimi poboczami. :D

www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.