Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam z tego co wiem x5, x6 z silnikiem V8 ma kwadratowe końcówki wydechu a mniejsze silniki benz. i wszystkie diesle mają okrągłe końcówki wyjątek to x6m i x5m bo maja podwójne okrągłe końcówki

 

jakie są różnice w wyglądzie między 3.0 benz. a 3.0 diesel ?

 

pytanie do posiadaczy x5 35d albo 35i kupno e70 z 2007r albo młodszy rocznik to dobry wybór ? chodzi mi o usterki, słabe punkty jakie części padają najczęściej ? macie problemy z elektroniką ?

Opublikowano
Z tego co się orientuję najmocniejsze benzyny i diesle mają jeszcze szare wloty powietrza (nerki) - a pozostałe mają czarne

 

Kolor nerek zależ od wersji lub indywidualnego wyboru klienta.

Ja w M-Pakiecie miałem nerki "szare".

Co do wydechów to w M-Pakiecie jest wybór końcówek wydechu. Można wybrać okrągłą lub owalna podobną do benzynowej.

Poniżej fotka wydechu owalnego z M-pakietem oraz wydech z wersji benzynowej V8, a także inne końcóki możliwe do wyboru.

 

http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2010/02/BMW-X5-Facelift-M-Sport-Package-5.jpg

http://blog.thebmwstore.ca/wp-content/uploads/2010/05/BMW-X5-E70-Facelift-LCI-28-655x435.jpg

http://img513.imageshack.us/img513/3371/x5exhaustfk1.jpg

http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
Opublikowano

mógłby ktoś napisać w kilku zdaniach jak sprawują się e70 jak często i jakie usterki nękają auto i czy są problemy z elektroniką

 

nie chodzi mi o skrajne przypadki fabrycznych bubli bo to może dotyczyć wszystkich samochodów

Opublikowano

Ja mam E70 2009 3,0d. Wybrałem taki ze względu na niższy poziom hałasu w kabinie podczas jazdy. Testowałem 3,0 i 3,5 (wtedy były tylko takie) i wybrałem słabszy ale cichszy. Preferuję komfort nad sportem. Przejechałem 57 K, większość po dobrych drogach EU. Co robiłem?

1. Wymiana opon letnich (realnie przejechałem na nich 30 K) Continental RFT

2. Naprawa zawieszenia przedniego (gwarancja): wymiana łącznika/przekładni w układzie kierowniczym, drążki kierownicze, wsporniki drążków i oba wahacze. Samochód był w serwisie trzy razy z tego powodu w ciągu trzech miesięcy.

3. Geometria po zmianie opon.

I to wszystko. Żadnych problemów z elektroniką ani innymi elementami.

No i wczoraj na myjni szczotka urwała mi tylną wycieraczkę. Ale to inna bajka... podobno częsta w X5

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam E70 2009 3,0d. Wybrałem taki ze względu na niższy poziom hałasu w kabinie podczas jazdy. Testowałem 3,0 i 3,5 (wtedy były tylko takie) i wybrałem słabszy ale cichszy. Preferuję komfort nad sportem. Przejechałem 57 K, większość po dobrych drogach EU. Co robiłem?

(...)

 

niby druga turbina robi tyle halasu, ze bi-turbo jest zauwazalnie glosniejsze od zwyklego turbo? zastanawiam sie po co ludzie pisza takie rzeczy?

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
ile km zrobiłeś ?

13 tys. tylko.

No i jeszcze peklo mi mocowanie (to chyba za duze slowo) tylnej wycieraczki, musze wymienic...a ze tu deszcze nie pada to mi sie nie spieszy :)

Opublikowano
po co ludzie pisza takie rzeczy?

 

Bo myślą że 35D to silnik o 500cm3 większy od 3.0D, pewnie tez myślą że nowy 40D jest o litr większy (ten dopiero to musi byc głosny :twisted: .

Opublikowano
po co ludzie pisza takie rzeczy?

 

Bo myślą że 35D to silnik o 500cm3 większy od 3.0D, pewnie tez myślą że nowy 40D jest o litr większy (ten dopiero to musi byc głosny :twisted: .

 

Oj strasznie głośno jest w kabinie, szum, pomruk silnika...nie idzie wytrzymać... :8)

http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
Opublikowano

czyli ogólnie dobre auto bez większych problemów pytałem bo po wizycie na stronach typu http://www.autocentrum.pl/oceny/bmw/x5/e70/ stwierdziłem ze sporo jest problemów z tym autem jak na ta klasę

 

teraz odnoszę wrażenie że część opinii pisana jest albo przez konkurencje albo takich co w ogóle tym autem nie jeździli

Opublikowano

to poczytaj sobie i porownaj do X5 opinie i oceny Q7 ML-a GL-a czy innych tej klasy, np LandRoverów :D X5 w opiniach rządzi ;D w praktyce tez! poza tym zadowoleni malo kiedy pisza opinie, raczej ci ktorych zabolalo cos w aucie daja upust swojego bolu ;) majac nadzieje ze zadadza cios koncernowi z ktorym prowadza wojny zwiazane z awariami,,, zdarza sie po prostu ze jeden na iles modeli jest awaryjny z czyms tam i nie ma na to rady.

 

do kierowca_bombowca, twoja analiza miedzy 3.0 a 3.5 to najwiekszy banal jaki tu czytalem buhahahahahahhahahahahaahah 3.0 duzo ciszchy i bardziej komfortowy od 3.5,,, buahahahahahahaha :D no to poleciales :D ,,, raczej 3.5 szybszy i dynamiczniejszy i dzieki temu bardziej komfortowy, ale drozszy i wieksze ryzyko awarii turbiny chyba ;)

 

a roznice w wygladzie to chyba tylko wydech (dokladniej koncowki w benzynce ladniejsze owalne) jak kolega pisla wyzej. Innych nie zanotowalem. No oprocz tego o czym tez pisano ze mocniejsze wersje maja szare szprychy na grillu,,,, tak jak moja :D niesamowicie glosna niszczaca komfort biturbo hahahahha ;)

 

aaaa i mam pytanko bo niektore x5 maja aluminiowe relingi a niektore czarne, i obwodki na oknach czarne lub chromowane,,, to wiekiem nie idzie na bank, to jakis pakeit chrom czy cos? ja mam czarne.

Opublikowano

 

aaaa i mam pytanko bo niektore x5 maja aluminiowe relingi a niektore czarne, i obwodki na oknach czarne lub chromowane,,, to wiekiem nie idzie na bank, to jakis pakeit chrom czy cos? ja mam czarne.

 

Tak tak to jest do wyboru, rzecz pakietu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.