Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam dzisiaj odpialem przeplywke bo cos mi auto przymulalo i od razu bylo widac roznice wiec zamowilem juz nowa Boscha o nr 0928400527 i teraz pytanie czy musze ja adoptowac i jaki to koszt bo mechanik mowi ze nie,powiedzcie jak to jest z ta adaptacja.......
Marcin
Opublikowano

znajdz kogos z kablem i inpa, odczytaj jaki masz numerek i sprawdz w tablicach TIS i wszystko jasne, jesli w kolumnie ze starymi to bedziesz miec podane na jaki zmienic i wtedy DIS i jakies 20 minut zabawy :)

w czestochowie krzyczeli za to 150zl wiec kupilem za to kabel i jeszcze na piwo zostało :)

szukam
Opublikowano
No tak koles z czescidobmw.pl powiedzial ze nic nie musze robic ale wolalem sie upewnic.Auto mam kilka miesiecy i tak jak ktos powiedzial w pierwszym roku wszystko zacznie wychodzic,4 miesiace byl spokoj wymienilem wszystkie mozliwe filtry,olej ,odme amortyzatory przod, opony wszystkie,przednie klosze,poduszki silnika skrzyni no i teraz niedawno ECU padlo, dzis przeplywka wiec na poczatek spokojnie moge powiedziec ze to auto daje po kieszeni(5 tys koszty) a tu jeszcze trzeba miec na uwadze dwumas turbo i kolo pasowe ale co tam!
Marcin
Opublikowano
na poczatek spokojnie moge powiedziec ze to auto daje po kieszeni(5 tys koszty) a tu jeszcze trzeba miec na uwadze dwumas turbo i kolo pasowe ale co tam!

witamy w swiecie jednostek wysokopreznych :twisted:

Opublikowano
Dokladnie stary nikt nie mowil ze bedzie lekko chociaz naprawde jestem troche zdegustowany ze taki silnik tak awaryjny mogl sie przydazyc BMW,mam tylko nadzieje ze jak juz ogarne wszystko a jestem z tych co zaleczaja nie czekaja to przy obecnym przebiegu 238km zrobie na luzie jeszcze ze 150km i ani mi sie sni oddac komus tak doinwestowane auto.
Marcin
Opublikowano
Kolego M47N [150KM] tak naprawde ma male bolaczki, jednak ogolnie 2,0d w BMW jest nieudana partia...zupelnie co innego mozna powiedziec o 3,0d ale to juz wyzsza polka cenowa... dobrze ze nie trafiles na M47 [136KM] bo dopiero bys nerwy tracil...
Opublikowano
Moim marzeniem skromnym jest 330d w automacie po lifcie ale tak jak mowisz to inna polka wedlug mnie to najlepszy silnik diesla chyba jaki wymyslili kiedys mial nawet tytul engine of the year z tego co pamietam tylko nie wiem w ktorym roku,dorownuje mu jakis silnik teraz......
Marcin
Opublikowano
tzn powiem Ci tak...jak kocham benzynowe R6 od BMW za dzwiek i kulture pracy [mowie o jednostakch 2,5;2,8 i 3,0]... natomiast 3,0d rozwala momentem obrotowym...takze to juz jest kwestia gustu,a z gustem jak z tylkiem... kazdy ma inny :lol:
Opublikowano
tzn powiem Ci tak...jak kocham benzynowe R6 od BMW za dzwiek i kulture pracy [mowie o jednostakch 2,5;2,8 i 3,0]... natomiast 3,0d rozwala momentem obrotowym...takze to juz jest kwestia gustu,a z gustem jak z tylkiem... kazdy ma inny :lol:

Mogę jedynie potwierdzić to co pisze kolega yoshimura ja po modach mam teraz piekielnie mocny wóz i zrobiłem 10000 tysięcy kilometrów po tych modach a silniczek pracuje nadal bez zarzutu a moment obrotowy naprawdę rozwala. :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.