Skocz do zawartości

BMW 320d automat! Bardzo kopci na czarno!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Mam problem ze swoją BMW. Od niedawna zaczeła dosyć mocno kopcić na czarno przy przyśpieszaniu. Postanowiłem pojechać do mechanika żeby sprawdzić auto na komputerze i przed samym warsztatem samochód mi zgasł... (a jest to autoamat) ;/ Mechanik podłączył auto pod komputer i wykazało błąd że trzeba wyregulować wtrysk sterujący ale gdy wyjezdzalem to jakies 50 metrow dalej auto zaczelo przerywac, gasnąć, nagle wyłączyło się wspomaganie, zaczeło się szybko grzać. Otworzyłem maskę i zobaczyłem że koło pasowe poprostu się urwało;/ Moje pytanie brzmi: Czy to kopcenie to mogło być winą tego koła pasowego?? Ile bedzie mniej wiecej kosztować naprawa?? Dodam jeszcze że dzieć wcześniej przjechałem tym autem ponad 200 km i nic się nie działo, dopiero na drugi dzien zaczeła kopcic aż zgasła ;//Proszę o pomoc!
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

za malo powietrza wzgledem paliwa! do sprawdzenia szczelnosc dolotu, wydajnosc turbiny, regulacja AGR, droznosc katow. Kolo pasowe nie ma nic do kopcenia na czarno, ale do grzania i wspomagani jak najbardziej bo napedza pompe wody i pompe wspomagania. Kolo pasowe CORTECO.

 

PS. co to znaczy "wyregulowac" wtryskiwacz sterujacy???? :shock:

Opublikowano
nie ma czegos takiego jak regulacja wtryskiwacza sterujacego... moze mu chodzilo o wymiane podkladek regulacyjnych cisnienie otwarcia rozpylacza [????] Tak czy siak bez fachowej diagnostyki sie nie obedzie! Fachowej oznacza logowanie auta statycznie i dynamicznie nawet przy wymuszonym obciazeniu np lekkie wzniesienie, wjazd na wiadukt itp i do tego odczyt bledow ze wszystkich sterownikow auta + prawidlowa ich interpretacja. Zeby Cie "mechanik" nie skasowal na 100zl za odczyt bledow nawet BEZ uruchamiania silnika!!! :nienie:
Opublikowano
pytałem mechanika i powiedzial mi ze to prawdopodmnie ustawienie początku wtrysku jest przyczyną... miał ktoś może taki przypadek??
Opublikowano
Dziwne, że koło pasowe nie "waliło" zanim się urwało. Jestem świeżo po wymianie. Prawie dwa miesiące coraz to mocniej było je słychać. Koło pasowe (cena hurtowa) - 250 zł, wymiana - 150 zł.
Opublikowano
najpierw zrob ten naped pasowy, a pozniej trzeba zrobic pomiary statyczne i dynamiczne. Regulacja kata poczatku wtrysku ujawnilaby sie w rejestrze bledow, albo w pomiarze poczatku wtrysku.
Opublikowano
Dzisiaj zacholowalem auto do innego mechanika ktory zajmuje sie wtryskami. Powiedzial mi ze jutro zobaczy co jest grane ale prawdopodobnie wtryski do regeneracji. 400 zł od sztuki ;//
Opublikowano
ze CO??!! :shock: za 400zl to mialem dwa zrobione [wymiana rozpylaczy]... to co on chce Ci tam z nimi zrobic?? na CR chce to przerobic czy jak??
Opublikowano
Nie wiem. Jutro bede wszystko wiedział na 100%. Moze sie cos stac powaznego jak bede jezdzil przez jakis czas bez regeneracji tych wtrysków?
Opublikowano
Nie wiem. Jutro bede wszystko wiedział na 100%. Moze sie cos stac powaznego jak bede jezdzil przez jakis czas bez regeneracji tych wtrysków?

 

tak. lepiej zrob to od razu. ale nie musisz od razu auta holowac...

Opublikowano
aha powiedzial mi jeszcze ze w tych autach nie reguluje sie początku wtrysku... czy to prawda??

... no wiesz?? to zapytaj go czego dotyczy info na tabliczce znamionowej na VP44 :cool2:

Opublikowano
trochę dziwne, w M47 raczej może paść pompa VP44 ale końcówki wtrysków chyba nie są takie awaryjne...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.