Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak wtrącając się do tematu to co jest złego np. w tym, że kupię auto walnięte w przód i wszystkie uszkodzone części wymienię na nowe? To znaczy, że moje auto jest już nic nie warte? Ludzie... stuknijcie się w te głowy i zacznijcie myśleć! Nie widzę nic złego w aucie po stłuczce czy tam troszke mocniejszym dzwonie jeśli jest zrobione 100% profesjonalnie. Nie mówie tu o przypadkach ekstremalnych typu sklejanie z 3 aut jednego. Druga sprawa to te Wasze umiłowane przebiegi. Osobiścię wolę kupić auto z przebiegiem bliskim 200tys. km z Niemiec niż po 100tys. km z Polski. Nie dość, że Niemieckie będzie miało zawieszenie w lepszym stanie to i te nastukane km są robione na autobahnach gdzie lecisz sobie ze stałą prędkością 140km/h i więcej. Według mnie to jest mniej szkodliwe niż te Polskie drogi, jazda gdzie stale się hamuje, przyspiesza, omija dziury itd. Podsumowując auto z dwukrotnie mniejszym przebiegiem, ale z Polski będzie w większości w gorszym stanie niż te z Niemiec. Samo zużycie gałki od biegów biorąc pod uwagę to, że w Niemczech nie musisz tak machać biegami jak w Polsce. To tyle pozdrawiam.
Opublikowano

Tak kolego jeszcze może powiec, że tam nie trzeba hamulca używać i kierownicy no nie ? bo w sumie jeździ się po prostej drodze, a hamowac mozna tempomatem.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

można kupić i po dzwonie - tylko jego naprawa zgodnie z technologią producenta powoduje że w końcowej cenie można mieć auto... dużo lepsze i bezwypadkowe :mrgreen:

 

kolega dał link do poważnego rozbitka za 10000 euro. Biorac pod uwagę koszty sprowadzenia i naprawę nie przez Henia w stodole, to końcowo wyjdzie to auto ponad 65.000 tysięcy - a za takie pieniądze to można mieć E9x z ,przebadanego i przemacanego na wszelkie sposoby źródła z 2007-08 roku :mrgreen: :P

Opublikowano

Kolego dla mnie czy dla kogoś innego z forum to żaden problem, tylko ty masz problem, bo raz, że nie przejdziesz przeglądu ( legalnie ), a dwa kontrola policji jak kumaty piesek to ci zabierze dowód. A jeśli ktos nie zrobi sprysku to pewnie i poziomowania też nie zrobi, a to już wiekszy problem bo xenon strasznie oślepia, nawet podczas przyspieszania auto się podnosi ( jak jest poziomowanie to automatycznie światła się obniżają ).

 

No ale jak kogoś stać na beemke za 60 tys.zł a nie stać go na dołożenie sprysków i poziomowania za 1000zł to sorry

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Ja jeżdże od ładnych kilku lat po auta do Belgii i kupuje sobie lekko,ale podkreslam lekko uszkodzone.Miałem 320d,sprzedałem ją jak miała 174.000km,zrobiłem nią 80.000km bez żadnych problemów,a była lekko strzelona w przód.Maska podwinięta,przód ogólnie do zrobienia,ale poduchy całe i bez cienia wątpliwości ją wziąłem.Zrobiłem sobie przy okazji ksenony bo seryjnie nie miała,z poziomowaniem,ale bez sprysków,chociaż wszystko było gotowe,tylko podłączyć,ale jakoś nigdy "nie było mi po drodze" i powiem wam,że miałem później 330d z seryjnymi ksenonami i te z 320d dużo lepiej świeciły i wcale nie oślepiały,jeździłem na wczasy ze znajomymi nocami i specjalnie na to zwracaliśmy uwagę.Jedynke kupiłem lekko pukniętą w przód z boku,również byłem w Belgii.Nie żałuje,bo jak zwykle dobrze mnie to wyszło,a naprawa nie była kosztowna i czasochłonna.Auto było przed 1 przeglądem,teraz ma 70000km i jeździ nią moja luba cały czas i autko chodzi jak nówka.Jedynie swoje teraźniejsze autko STI kupiłem w pl z pewnego źródła,ale to akurat specyficzne auto,ale również była robione-drzwi od strony pasażera...Dlatego stwierdzam,że auto lekko bite to nic złego,wręcz przeciwnie można dobrze przykombinować i cieszyć się jazdą,tylko trzeba wszystko robić osobiście,bo pośredników przekrętów jest cała masa.Co innego samochód,który jest po dużym dzwonie,wtedy można się zdziwić.
Kubica GO!
  • Zarejestrowani
Opublikowano

Pokaż mi gdzie za 1000zł założe spryski i poziomowanie z wymianą modułów kodowaniem i robocizną to zrobię to od razu.

 

Przeglądy ?? Śmiechu warte nigdy nikt się nie doczepił mimo iż kilka razy zaobserwowali brak sprysków, dla nich się liczy że lampa idzie w dół i w górę przy odpalaniu, podobnie zresztą jak policja, Przyłożą czapeczkę zpbaczą że snop się reguluje i tyle, mimo miliarda kontroli w dzień i w nocy w różnych częsciach kraju nigdy nie miałem problemu, zwłaszcza że na lampie pisze BMW XENON .

 

A światła dobrze ustawione nie oślepia cie bardziej niż takie z poziomowaniem, a jak słysze inne brednie to aż mnie skręca ze śmiechu. Podjedź no do mnie kiedyś a ja Ci udowodnie że nie oślepie nawet o 10% bardziej niż ty, a jeżeli zwrócę Ci koszty dojazdu, a jeżeli nie oślepi dostaniesz bitch slapa za pierdzielenie głupot na temat na który widocznie znasz tylko z teorii

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Co innego jak ktoś auto naprawia dla siebie a co innego jak do sprzedaży

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Kolego dla mnie czy dla kogoś innego z forum to żaden problem, tylko ty masz problem, bo raz, że nie przejdziesz przeglądu ( legalnie ), a dwa kontrola policji jak kumaty piesek to ci zabierze dowód. A jeśli ktos nie zrobi sprysku to pewnie i poziomowania też nie zrobi, a to już wiekszy problem bo xenon strasznie oślepia, nawet podczas przyspieszania auto się podnosi ( jak jest poziomowanie to automatycznie światła się obniżają ).

 

No ale jak kogoś stać na beemke za 60 tys.zł a nie stać go na dołożenie sprysków i poziomowania za 1000zł to sorry

 

"Kolego" mój samochód, został kupiony w salonie BMW z xenonami i nie ma spryskiwaczy na lampy, ba nawet poziomowanie jest. :lol:

Opublikowano
Bo masz wersje zapewne na rynek "USA", a tam nie są potrzebne spryskiwacze :wink:

Zastanawiam sie tylko dlaczego w Europie spryskiwacze są wymagane? Co one naprawdę dają? Rozumie spryskiwacze z wycieraczka, ale same spryskiwacze tylko pryskają płyn.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
W teorii chodzi o to , że w USA z reguły jest ładna pogoda nie ma opadów śniegu ( nie liczymy tutaj KANADY) więc lampy sie nie brudzą ( jak wiadomo xenon brudny PONOĆ oślepia) , poza tym mają światła symetryczne więc tam ryzyko "oślepiania" nie wystepuje, a w praktyce w USA wiedzą z to g*wno daje tak naprawde wiec nie montują no chyba że bardzo chcesz i dopłacisz;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
a w praktyce w USA wiedzą z to g*wno daje tak naprawde wiec nie montują no chyba że bardzo chcesz i dopłacisz;)

 

Tak też własnie myślałem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.