Skocz do zawartości

F11 535xd M-Sport


Dawid S

Rekomendowane odpowiedzi

Yyyy, a ja bym tak nie demonizował, bo Alpinki A4 sa bardzo dobre. Na służbowym E211 mamy i mieliśmy w zeszłym sezonie założone A4 w rozmiarze 225/55/16 i moim zdaniem są bardzo dobre w błocie pośniegowym i na dużych minusowych temperaturach. Przelatałem na nich jakieś 1000-2000km. Na moje A4 sprawdzą się w F10, tym bardziej że rozmiar jest bardzo podobny. No i pewnie będą "świeżynki" z tego roku.
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 351
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dziś stworzyłem sobie okazję i przetestowałem system "ostrzeżenie przed kolizją"

Działanie było zamierzone, a i tak wywołało u mnie duży niepokój.

W pierwszej fazie system, wyświetla na dashboardzie i na wyświetlaczy Head Up komunikat obrazkowy (czerwone auto od tyłu)

W drugiej fazie podaje syganł przerywany.

W ostatniej fazie (wtedy byłem najbardziej zaniepokojony gdzy zbliżałem się do auta poprzedzającego) sygnał przerywany, potem głośny ciągły i OSTRE hamowanie !

Kosztowało mnie to trochę nerwów i nie polecam tego sprawdzać na własnej skórze :naughty:

System zadziałał bez zarzutu, wyhamował i zapobiegł kolizji. Wielki + dla tego systemu :modlitwa:

Edytowane przez Dawid S
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, Stary, masz mocne nerwy ..... :shock:

 

Zapomniałem dodać, że auto które było przede mną było kierowane przez kierowcę/kolegę starą fiestą, aby potencjalne ryzyko poniesione przez niego było minimalne. Moja "głupota" takich działań? Może, ale nie narażałem osoby trzeciej, czyt. innego uczestnika ruchu, a znajomy zdawał sobie sprawę z tego co robimy. To tak w woli wyjaśnienia.

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważ że ten "redaktorek" tak na prawdę nie zachwalił niczego w nowej 7-ce, wręcz przeciwnie, wszystko negował. Fakt że system "ostrzeżenia" nie zadziałał :shock: , ale ten test jest co najmniej tendencyjny.

 

U mnie to zadziałało w 100%, ale jak napisałem wcześniej " Nie róbcie tego w domu"(swoim aucie) :mrgreen:

Edytowane przez Dawid S
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, Stary, masz mocne nerwy ..... :shock:

 

Zapomniałem dodać, że auto które było przede mną było kierowane przez kierowcę/kolegę starą fiestą, aby potencjalne ryzyko poniesione przez niego było minimalne. Moja "głupota" takich działań? Może, ale nie narażałem osoby trzeciej, czyt. innego uczestnika ruchu, a znajomy zdawał sobie sprawę z tego co robimy. To tak w woli wyjaśnienia.

 

Przepraszam, jeśli tak to zabrzmiało, ale broń Boże nie myślałem o tym.

Chodziło mi o auto - w końcu warte jest co nieco. Z drugiej jednak strony, można sprawdzić ile warte są takie systemy dla własnego spokoju...

Tak czy siak, gratulacje! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To działa tak jak city safty w Volvo? W ogóle ile to kosztuje, bo chyba jestem ślepy i nie mogę tego znaleźć :mad2:

 

to je to, nie? http://www.youtube.com/watch?v=n5M6szLeRjg

 

 

Tak, to jest ten system.

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę, by jeden z bardziej znanych dziennikarzy motoryzacyjnych oszukał z hamowaniem przed saabem.

Zapewne zostało to poprawione, ale te wszystkie wpadki (przecież volvo, które przejeżdża manekiny to widział każdy, bo było na premierze dla prasy) powinny każdemu, kto takie systemy posiada uświadomić, że zawsze może zdarzyć się coś nieprzewidzianego. A to jakiś motocykl leżący w poprzek, a to urwane koło na środku autostrady, a to krowa wchodząca na nią :mrgreen: To ostatnie brzmi jak żart, ale ostatnio na A2 Tuszyn-Piotrków widziałem jak sobie jadła trawę krowa 10 metrów od jezdni, co prawda na łańcuchu, ale różnie to bywa. Tam nie ma siatki.

Nigdy takie systemy nie mogą kierowcy pozbawić czujności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy takie systemy nie mogą kierowcy pozbawić czujności.

 

To nie podlega wątpliwości. Jesteśmy ludźmi i mamy mózgi po to by ich używać ,a nie ślepo wierzyć w technologię.

Mój test przeprowadziłem dla mojej osoby, a tutaj zamieszczam tylko info.

Edytowane przez Dawid S
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to nie pamiętam, ale możesz zadzwonić do ASO i zapytać o tą funkcję, tyle chyba powinni wiedzieć.

hehe, to nie jest takie oczywiste (paru oczywistych rzeczy nie wiedzieli) ;) Jasne, że się spytam jak będę ustalać szczegóły zamówienia, ale tylko tak chciałem wiedzieć ;)

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę, by jeden z bardziej znanych dziennikarzy motoryzacyjnych oszukał z hamowaniem przed saabem.

 

Sorry, ale gość, który mówi na poprzednią siódemkę po liftingu "e66", a wg niego piątka to "e90" nie powinien być żadną wyrocznią ani autorytetem w kwestii motoryzacji. Oczywiście nie twierdzę, że ten system mógł nie zadziałać, ale biorąc pod uwagę kompetencje kolesia to równie dobrze można podejrzewać, że po prostu nie wcisnął należytego przycisku.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie nie znam na tych starszych modelach, ale on nie tylko je nazwał, ale i je miał! ;)

 

f10trek » na 90% to jest ta opcja, ktoś wcześniej opisywał działanie. W standarcie jest zwykły tempomat, ktory trzyma predkość czyli jazda pod górke to przyspiesza a przy zjeździe powinien zwolnić. W opcjonalnym tempomacie stop and go są dodatkowe opcje wczesniej opisane. Przeglądałem wszystkie opcje ze 100 razy ;) np x-drive pozbawiony jest asystenta parkowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też raz aktywny tempomat raz uratował tyłek, zatrzymał całkowicie auto. Pisałem o tym wcześniej w którymś wątku. Działa na pewno. Do ciągłego piszczenia doprowadzam często jak np siedzę komuś na zderzaku, ale takim twardzielem jak Dawid S nie jestem :)

 

Balkan to idiota. Podczas nocnej jazdy (pod koniec) ma wyłączony tempomat i ostrzeżenia. Widać to na head up, ma włączonego tylko lane asist (żółte przerywane kreski, nie ma pomarańczowych ciągłych i poprzecznych na środku), pomylił pewnie guziki. Natomiast karton pewnie nie imituje dobrze samochodu, może dlatego, że jest kartonem a nie metalem, żaden radar nie wykrywa kartonowych samolotów, statków a co dopiero autobusów. Nie bez powodu nazwali to aktywnym tempomatem z radarem a nie np dalmierzem (radar działa szybciej niż dalmierz, np taki jak jest pdc, tu jest ważne by wykrywać także drewniane doniczki).

Powtórzę, Balkan ma mizerną wiedzę o motoryzacji. Myli często oznaczenia, pojemności, a raz słyszałem, że m pakiet poszerza bmw za pomocą dystansów pod felgami :) sam je nawet widział :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

Zgadzam się w pełni. Samochody są coraz bardziej wyrafinowane technicznie, a część dziennikarzyn została na poziomie przełomu lat 80-tych i 90-tych. Przykładów na to jest pełno, zwłaszcza w przypadku BMW, które trzeba UMIEĆ obsługiwać. Ktoś kiedyś w teście narzekał na komforty, "bo nie mają takiego zakresu regulacji, jak gdzieś-tam". Potem okazało się, że miły pan nie wiedział, że w aż tylu kierunkach można je przestawiać - nie przyszło mu do głowy ponaciskać wszystkiego po kolei pod różnymi kątami. Inny się przyczepił, że z przodu komfortów (wysuwane podudzie) "zbiera się brud". Jakby nie zauważył, brud się zbiera wszędzie, jeśli się nie sprząta... Kolejny kwiatek: "niewygodne składanie foteli - w sedanie można to zrobić tylko z bagażnika". Żenada. Nie wpadli na to, że taki system chroni niepowołane dostanie się do bagażnika i umieszczonych tam rzeczy, np. poprzez rozwałkę szyby. No i słynne już porównanie serii 5, E-klasy i pewnego szczytowego osiągnięcia techniki czeskiej... Gdyby chcieć rzeczywiście zastosować w praktyce zawartą tam durnowatą retorykę, to równie dobrze do testu dołączyć by mogła Nysa albo Matiz. Nysa - "najbardziej przestronna z całej czwórki". Matiz - "mniejszy tylko 2 razy od Merca, ale kosztuje kilkanaście razy mniej - więc go polecamy".

 

Banda idiotów, szkoda gadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.