Skocz do zawartości

E46 2004 320Cd Coupe 150KM brak mocy ELEKTRO WLACZNIK TURBO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam panowie,kupilem sobie moja wymazona beemeczke no i niestety,po przejechaniu paru kilometrow mam mega spadek mocy,zero turbo!!Auto wogle nieidzie,ale tez niedaje objawuw ze turbo sie konczy.Na poczatku normalnie ma buta i wogule.nie kopci,silnik ruwno pracuje,spalanie normalne turbine tez slychac,niewiem co sie dzieje.Jeden mechanik powiedzial mi ze to moze byc : ELECTRONIC ACTUATOR w tlumaczeniu ELEKTRONICZNY WLACZNIK TURBINY, albo turbina, ale samego wlacznika w angli niedostane.CZY KTOS MA POMYSL CO MAM ZROBIC??Jak to sprawdzic co to moze byc i czy wogle ,mozna kupic oddzielnie ten elektroniczny wlacznik.Dodam,ze to bmw 320CD SE Coupe diesel 150KM w Euro4.PLEASE O POMOC!!
Opublikowano

chyba najszybciej będzie kupić na allegro zarżnięte turbo, może być w kompletnej rozsypce ale ze sprawnym elektronicznym sterownikiem. powinno kosztować niedużo.

 

ALBO

 

z tego co pamiętam jeden z forumowiczów (TC, gdzie jesteś?) ma taki na zbyciu...

Opublikowano
jceel --> a co z diagnoza komputerowa?? nie uwazasz ze to powinno byc na pierwszym miejscu??

 

no skoro kolega był już u mechanika to znaczy że chyba diagnoza komputerowa zrobiona? :roll:

Opublikowano
no wlanie wszystko wyskoczylo z 11 bleduw,wtym wszystkie 4 wtryski na 4 cylindrach,spaliny,agr,turbina,te lopatki,czy jakos tam co otwieraja sie,czyjnik tez i pare jeszcze inych,czy to wszystko jest zwiazane z turbo??Powiedzcie mi czy jezeli wymieni sie turbo i ten el.wlacznik,to moze wszystko zniknac,czy te wtryski sa tez wakniete....zaczyna mi to sen z powiek spedzac.... ;-(((
Opublikowano
wtryskiwacze mogly wyskoczyc poniewaz korekcje biegu jalowego przekroczyly dawki ze wzgledu na silnie wymuszone wyrownowazanie obrotow walu korbowego. Jesli turbo nie poda odpowiedniej dawki powietrza to czujnik cisnienia jej nie zmierzy i nie poda informacji do przeplywki o zapotrzebowaniu na nowa porcje powietrza. W zwiazku z tym ECU nie pusci info do przestawiacza VTG turbiny o prawidlowym kacie dla odpowiedniej dawki powietrza... jest to reakcja lancuchowa... sypie sie jedno, a konsekwencja tego jest nieprawidlowe dzialanie 10 innych elementow. Rozumiem ze zostaly tylko zczytane bledy?? bez logow dynamicznych??
Opublikowano

nie no ze slownictwa to kminieze ty spec jestes niezly,dlaczego niemam cie pod reka z england....??????

Sluchaj oni podlaczyli tylko kompa na sucho,bez odpalania tylko na zaplonie i te bledy powyskakiwaly.I jakims zegarem cos w turbo patrzyli i mywili ze padniete i sam niewiem,jutro postaram sie dokladnie te bledy napisac i moze dobra duszyczka pomoze mi w klopotach,bo az sie wystraszylem....

miiillliions......

ale skoro wszystko tak im powyskakiwalo,to mnie tylko zastanawia,dlaczego fura ani niekopci,wsumie jakos jedzie na poczatku,potem wogle niejedzie,prawie ze zwalnia,jakoby zero koni pod macho,ale jak nawet w czasie jazdy ja wylacze na sekunde i odpale kluczykiem,to dziaj luzna godzinke jazdy za do nastepnego odpaleni i postoju jezdzila jak trzeba i niby wszystko dzialalo,sam juz niewiem co mam robic.Moze jest jakas zlota raczka jak ty w Anglii??nieopodal Bradford??Jutro na bank napisze co i jak z tymi bledami

A o co chodzi z ta diagnostyka statyczna, itp...??

Opublikowano
do mnie do Leicester masz kawałek ale jak chcesz możesz się wybrać coś poradzimy ... trzeba zrobić diagnostykę live data zobaczyć co się dzieje a nie błędy wykasować ... numer Ci podałem , więc możemy się umówić ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
dzieki TC za nadzieje pchniecia zycia w moja dziecinke,wiec dozobaczenia niedlugo.Juz szukam tego Pressure Conventer.POZDRO ;-))
Opublikowano

po zrobieniu logów dynamicznych stwierdzam że auto ma wielkie przeładowania , nawet do 3 bar :shock: tylko są błędy egr i w takim przypadku dopóki nie wstawimy nowego zaworu nie możemy go wykluczyć jako winowajcy ponieważ jest to reakcja łańcuchowa , jeśli egr nie działa to sterownik turbo też nie działa i na odwrót ....

poza tym ktoś wymieniał kiedyś kolektor na bezklapkowy i niestety nie potrafił podłączyć na nowo podciśnień , i tu najciekawsze bo nigdy takiego czegoś nie widziałem ponieważ jeden wężyk od zaworka egr dochodził do egr a drugi do żaluzji chłodnicy :lol: natomiast od rozgałęziacza podciśnień przewód który powinien iść do zaworka egr wisiał sobie swobodnie i syczał ...

co do samego elektronicznego sterowania turbiną jest trochę więcej kłopotów ponieważ każdy błąd z nim powiązany powoduje anomalie ... np. przepływomierz , czujnik ciśnienia , egr i parę innych rzeczy ...

jak już to wszystko wyeliminujemy to zawsze jest taki sterownik na stanie albo zawsze można zmienić na sterowanie podciśnieniowe ...

ogólnie autko bardzo ładne w coupe , wtryski na korekcjach prawie wzorowe , pewnie goście chcieli kolegę nastraszyć aby sprzedał , najlepiej im , za grosze ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
po zrobieniu logów dynamicznych stwierdzam że auto ma wielkie przeładowania , nawet do 3 bar :shock: tylko są błędy egr i w takim przypadku dopóki nie wstawimy nowego zaworu nie możemy go wykluczyć jako winowajcy ponieważ jest to reakcja łańcuchowa , jeśli egr nie działa to sterownik turbo też nie działa i na odwrót ....

poza tym ktoś wymieniał kiedyś kolektor na bezklapkowy i niestety nie potrafił podłączyć na nowo podciśnień , i tu najciekawsze bo nigdy takiego czegoś nie widziałem ponieważ jeden wężyk od zaworka egr dochodził do egr a drugi do żaluzji chłodnicy :lol: natomiast od rozgałęziacza podciśnień przewód który powinien iść do zaworka egr wisiał sobie swobodnie i syczał ...

co do samego elektronicznego sterowania turbiną jest trochę więcej kłopotów ponieważ każdy błąd z nim powiązany powoduje anomalie ... np. przepływomierz , czujnik ciśnienia , egr i parę innych rzeczy ...

jak już to wszystko wyeliminujemy to zawsze jest taki sterownik na stanie albo zawsze można zmienić na sterowanie podciśnieniowe ...

ogólnie autko bardzo ładne w coupe , wtryski na korekcjach prawie wzorowe , pewnie goście chcieli kolegę nastraszyć aby sprzedał , najlepiej im , za grosze ...

Widzę Tomku że już zawitałeś w UK i pomagasz forumowiczom z UK, dobrze że przynajmniej na forum możesz służyć radą i pomocą, życzę ci wszystkiego najlepszego i aby spełniły się twoje plany o których rozmawialiśmy w Kołobrzegu, może kiedyś się spotkamy ale już przy jakimś browarku :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.