Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Czy to normalne ze na wolnych obrotach przy wlaczonej klimie slychac wyraznie halas cos jakby chrobotanie,obcieranie? U was tez tak slychac? Edytowane przez menior
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sorry, że się czepiam, ale nie chałas, tylko HAŁAS :)

Poza tym masz coś zepsute. Kiedy wymieniałeś filtr kabinowy?

Opublikowano
Sorry, że się czepiam, ale nie chałas, tylko HAŁAS :)

Poza tym masz coś zepsute. Kiedy wymieniałeś filtr kabinowy?

Filtr wymienialem calkiem niedawno,a zasad polskiej gramatyki juz troche sie zapomina :wink: juz poprawilem :oops:

Opublikowano
Miałem taki przypadek w przednim samochodzie - astrze III – powodem było rozszczelnienie układu klimatyzacji (na złączce uszczelka poszła) i wyciekło trochę środka smarującego. Dziwne ale klima chłodziła normalnie. Po wymianie ww. uszczelki i napełnieniu klimy odgłosy ucichły. Może masz podobny problem.
Opublikowano

A powodem może być też sprzęgiełko (zabierak) w kole napędowym sprężarki klimy. Czasami się łamie i potem przez jakiś czas hałasuje zanim się całkowicie nie rozprzęgnie.

Posłuchaj może dokładniej przy otwartej masce silnika, czy to czasem nie to.

Pozdrowienia od lenia
Opublikowano
Czy przy tym silniku jest rolka napinająca pasek kompresora klimy? U mnie (ale w 3.0d) jest pasek elastyczny i nie ma napinacza. Może mechanikówi chodzi o metalową rolkę (chyba że sprzęgłem) po której chodzi pasek?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Czy przy tym silniku jest rolka napinająca pasek kompresora klimy? U mnie (ale w 3.0d) jest pasek elastyczny i nie ma napinacza. Może mechanikówi chodzi o metalową rolkę (chyba że sprzęgłem) po której chodzi pasek?

Mozliwe,ja nazwalem to po swojemu

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Niestety wymiana paska z napinaczem nic nie dala :? problemem okazalo sie niemal napewno Kolo pasowe(tlumik drgan) czyli problem powszechnie znany w E9x z poczatku produkcji.W zwiazku z tym mam pare pytan do znawcow i majacych doswiadczenia z tym problemem:1.Jak sprawdza sie zamiennik sporo tanszy firmy CORTECO?2. Czy mozna tak jezdzic z tym badz co badz niewielkim halasem? (mechanik twierdzi ze tak),3.Czy na zimnym silniku te kolo pasowe moze wywolywac tez drgania? bo ten problem tez mam od dawna :?: Z gory dziekuje za odpowiedzi i porady

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.