Skocz do zawartości

[320d] zbyt duża szczelina między reflektorem a zderzakiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jako, że chciałbym doprowadzić swoje auto do jak najlepszego wizualnie i technicznie stanu a mam z przodu po prawej stronie rażącą różnicę w spasowaniu elementów w stosunku do lewej proszę o dobrą radę ;)

 

Owa szczelina wygląda bardzo podobnie jaku w tym ogłoszeniu zdjęcie nr 2 http://otomoto.pl/bmw-320-prawdziwy-m-pakiet-1-wlas-serw-C19066457.html z tym, że ja mam zwykły zderzak [swoją drogą to bardzo często w ogłoszeniach widuję podobne spasowanie :( ].

 

Czy według Was nierówne szczeliny wynikają np ze złego/ niechlujnego zamontowania zderzaka bądź też wyrobionego jego ślizgu czy raczej coś jest pod nim pokrzywione ?

Zdaję sobie sprawę, że to raczej temat do blacharza ale czytając forum jestem pod wrażeniem wiedzy niektórych dla mnie wręcz eksperckiej :) a być może Któryś z maniaków Bawarek już zmagał się z podobnym problemem...

 

Pozdrowienia

Opublikowano
więc, jest tam uszczelka w kształcie profilu zamkniętego która uniemożliwia całkowite zetknięcie płaszczyzn, przerwa jest całkiem normalna, można ją delikatnie wyregulowac podkładkami na amortyzatorach i regulacją bocznych ślizgów, wygląda odrobinę lepiej a zderzak zakłada się bardzo trudno
Opublikowano
Nikt nie ma żadnych sugestii ?

Na wzmocnieniu zderzaka masz poliamidowe wkładki, za pomoca klucza imbusowego możesz skorygować wielkość tej szczeliny.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
i tak a'propos oferty z linku; lmfao :) 'prawdziwy m- pakiet' w tym wypadku ogranicza się do przedniego zderzaka, krzywo dołożonego po dzwonie :D reszta standardowy shit
Opublikowano
Nikt nie ma żadnych sugestii ?

Na wzmocnieniu zderzaka masz poliamidowe wkładki, za pomoca klucza imbusowego możesz skorygować wielkość tej szczeliny.

Czerwony a możesz podpowiedzieć, w którym dokładnie miejscu są te wkładki no i jak się do nich dostać ? [są od wewnętrznej strony zderzaka gdzieś w pobliżu błotnika ?] czy trzeba będzie coś zdemontować by się do nich jej dostać ? gdybyś mógł pokazać to na zdjęciu lub schemacie to w ogóle byłoby super ;)

 

dzięki za pomoc może samodzielnie dam rade to poprawić a o to właśnie mi chodzi :)

Opublikowano
Nikt nie ma żadnych sugestii ?

Na wzmocnieniu zderzaka masz poliamidowe wkładki, za pomoca klucza imbusowego możesz skorygować wielkość tej szczeliny.

Czerwony a możesz podpowiedzieć, w którym dokładnie miejscu są te wkładki no i jak się do nich dostać ? [są od wewnętrznej strony zderzaka gdzieś w pobliżu błotnika ?] czy trzeba będzie coś zdemontować by się do nich jej dostać ? gdybyś mógł pokazać to na zdjęciu lub schemacie to w ogóle byłoby super ;)

 

dzięki za pomoc może samodzielnie dam rade to poprawić a o to właśnie mi chodzi :)

Kolego te poliamidowe nakładki znajdują sie na amortyzatorze zderzaka dokładnie w miejscu gdzie przechodzą sruby torx do mocowania zderzaka do amortyzatora zderzaka, żeby nimi regulować musisz zdemontować zderzak i wtedy jak go zdejmiesz to od razu załapiesz o co mi chodziło, także napewno sobie poradzisz.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=EX91&mospid=47672&btnr=51_3229&hg=51&fg=15 Dokładnie masz to na zdjęciu nr 2

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Dzięki wielkie :cool2:

tak jeszcze pomyślałem, że może da radę to wyregulować ściągając tylko nadkole jak myślisz uda się ?

Jeśli jednak trzeba będzie demontować zderzak mam lekturę pt: "sam naprawiam BMW serii 3" myślę, że będzie pomocna ;)

Opublikowano
ja jeszcze polecam wymienić boczne ślizgi zderzaka, wymiana pomaga na odstające brzegi zderzaka pod kierunkowskazami.
Opublikowano
Dzięki wielkie :cool2:

tak jeszcze pomyślałem, że może da radę to wyregulować ściągając tylko nadkole jak myślisz uda się ?

Jeśli jednak trzeba będzie demontować zderzak mam lekturę pt: "sam naprawiam BMW serii 3" myślę, że będzie pomocna ;)

Kolego niestey musisz zdemontować zderzak ponieważ te polimidowe nakładki znajdują w środku amortyzatora zderzeń przez który przechodzi śruba na przelot jak zdejmiesz zderzak to zrozumiesz co mam na myśli, naprawdę demontaż zderzaka to pestka, wystarczy zdemontować osłonę pod silnikiem, krótkie nadkola i odkręcić dwie śruby na nasadkę torx jak dobrze pamiętam 14 i zdejmujesz zderzak dobrze jak ktoś ci pomoże bo we dwójkę jest łatwiej go zdemontować ale samemu też dasz radę.

ja jeszcze polecam wymienić boczne ślizgi zderzaka, wymiana pomaga na odstające brzegi zderzaka pod kierunkowskazami.

Kolega ma rację koszt niewielki tych ślizgów bo prawdopodobnie w ASO kosztują 20 zeta sztuka a jak tak dbasz o detale to wymianka nie zaszkodzi.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.