Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich,

 

nie znalazłem działu powitania więc tutaj mówię dzień dobry.

 

prosiłbym bym o pomoc (przeszukałem działy techniczne/specyfikacje) i znalazłem taką informację na temat pojemności bagażnika (rocznik 2003 do chyba 2007):

- wersja e60 520 litrów

- wersja e61 500 litrów

czy to prawda? bądź jak są liczone te pojemności?

 

w tej chwili zastanawiam się nad zakupem e60/61 rocznik 2004-2006 . zawsze użytkowałem MB (kilka sztuk już miałem, dwa jeszcze stoją w moim garażu) niemniej w tej chwili zastanawiam się nad benzyną z napędem na cztery koła. przez ostatni rok jeździłem e211 320 4matic i ciekaw jestem jak to będzie w BMW.

 

z góry dziękuję za podpowiedź.

 

pozdr

Artur Błasik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

prosiłbym bym o pomoc (przeszukałem działy techniczne/specyfikacje) i znalazłem taką informację na temat pojemności bagażnika (rocznik 2003 do chyba 2007):

- wersja e60 520 litrów

- wersja e61 500 litrów

czy to prawda? bądź jak są liczone te pojemności?

 

W E61 bagażnik liczą do poziomu rolety, jeśli zapakujesz po sam dach to wejdzie więcej :)

Opublikowano (edytowane)

To zależy jak mocno będzie padał deszcz ;)

A na poważnie zwróc uwagę przy kupnie E61 na odpływy z dachu (jeśli będzie panoramiczny) - nagminna przypadłość - leje się do bagażnika i sprawdza pojemność ;)

 

Pronto... dane w linku

http://www.motoryzacyjnie24.pl/wymiary_bmw_seria_5_e61_touring.html

Edytowane przez Prezioso
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

ok. dzięki.

a bez złożonych siedzeń? mam dwie córki i zastanawiam się czy nie kombi to rozwiązanie dla nas. mam bagażnik dachowy tula, niemniej jednak samochód powinien pomieścić sprzęt nurkowy mój i mojej żony. i tu mamy dylemat...

Opublikowano

To ja mam inną propozycję.

Kup sobie R-klasę :) z 6 fotelami. Będziecie jechać w plener wymontujesz dwa fotele i pewnie jeszcze rower zmieścisz :)

 

R 320 CDI lub R350 oczywiście w wariancie nadwozia "L" naturalnie 4matic

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Obawiam się kolego że 65 klocków nie styknie na E61 xi/xd (nie wiem czy chcesz diesla czy benzyne) - jeśli to ma być samochód a nie złom.

Jak mnie pamięc nie myli to "X" w piątce był dopiero od 2005 roku (końcówka).

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
za x-sa trzeba trochę więcej zapłacić, rozsądny pułap cenowy tego auta zaczyna się w okolicach 80tyś. I to często nie za sam napęd, ale zwyczajnie x-sy są zwykle lepiej wyposażone we wszystkie frykasy.
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano

8 dych to nie chcę wydać. muszę pogrzebać na necie co można znaleźć. może trzeba będzie w takim razie zmienić plany.

znalazłem takie coś:

http://www.netcar.at/?l=deu&ds=8128&inc=fahrzeugdetail&id=155664#bilder

i takie coś

http://www.netcar.at/?l=deu&ds=8342&inc=fahrzeugdetail&id=159941#bilder

 

to są pieniądze które mogę zainwestować. niestety dopiero wchodzę w temat bmw - symbole, wyposażenie, standardy itd. więc ciężko mi ocenić te samochody.

Opublikowano

Strasznie sfatygowane te e60. W pierwszym przypadku obszycia skórą niefabryczne. W drugim materiały więc kiepska sprawa. Przebiegi patrząc na zmęczenie materiału raczej mało wiarygodne. Pęknięta szyba, rozwalony zderzak... Kiepsko to wygląda. Sam zderzak z robocizną w ASO czyli lakierowanie to 7k (wiem bo ostatnio obtarł mi go gościu, jeszcze lżej niż z na Twoich zdjeciach i tyle ASO ściągnęło z jego polisy). Radziłbym na spokojnie podejść do tematu bo możesz wpaść na minę, którą będziesz przeklinał do końca życia. Za 60-65k znajdziesz 530d z 2004r, ale i tak bądź czujny bo oszustów nie brakuje, zarówno w kraju jak i zagranicą.

 

Jeśli miałbym coś doradzić, to ja akurat sam nie wziąłbym używanego kombi e61. Ze względu na wadliwy system załadunku, problemy z przecierającymi się przewodami na klapie no i ten panoramiczny dach. Oczywiście to Ty decydujesz...

Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano

Te austriackie auta - firma sprzedaje poflotowe auta - sam od nich miałem kupić jakiś czas temu i byłem w AT oglądać. Netcar generalnie to same szroty :) albo nawalone kilometrów albo już było coś majstrowane.Omijałbym z daleka. Prosty przykład obszywane fotele.

 

To co podajesz linki to kwoty bez dodatkowych kosztów. Dolicz akcyzę na poziomie 18,6% + opłaty celno-skarbowe + przeglądy + inne badania i tłumaczenia i szybko przekonasz się że xi lub xd spokojnie przekroczy 65kPLN zresztą 530i które podałeś wyliczenie wygląda: (58.000 +18,6% (czyli 10788PLN) = niemal 69.000 PLN + inne opłaty i spokojnie przedział 70 klocków przekraczasz) a to rok 2004 :) Dodatkowo przy pojazdach z Niemiec możesz się "naciąć" - podana data jest data pierwszej rejestracji a auta z EZ z poczatku roku sa bardzo często wyprodukowane rok wcześniej np 12/2003. Dla mnie i może dla ciebie to nie problem ale odsprzedając w PL - będziesz miał rok starsze :)

 

Co do E60 poczytaj forum. Auto ma trochę niedomagań jako "ten model tak ma" (parujące reflektory, cieknące dachy, łamiace się kable w klapie i takie tam)- ale na szczęście silniki benzynowe nie mają zbyt wielu niesprawności więc mogę spokojnie polecić :) na podstawie wiedzy o swoim aucie

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Za 65k coś znajdziesz, ale raczej nie napalaj się na to że będzie rok czy dwa młodsze. To może Cię zgubić, patrz na stan tech. bo na tym można się najbardziej przejechać. Bo tak jak wspomniałem wszystko kosztuje krocie. A jak weźmiesz zajeżdżonego trupa to będziesz przeklinał. W tej kwocie znajdziesz benzyne, ale uważaj na auta z USA (których trochę jest) wszystkie są po przejściach, jeszcze nie widziałem w Polsce BMW z USA, które nie byłoby bo dzwonie, pożarze, czy powodzi. A jak wiadomo tam bardziej popularne są właśnie benzyniaki. Zajrzyj do oferty delearów BMW w naszym kraju, mają auta używane, pozostawione w rozliczeniu przez swoich klientów to może być dobry trop. X'a raczej za tyle nie kupisz, tylko czy tak bardzo go potrzebujesz ? Jeśli potrzebujesz czegoś dowiedzieć się na temat tego modelu, to zajrzyj do tego wątku viewtopic.php?f=73&t=153312 jest tam wiele cennych rad. A jeśli nie znajdziesz tego czego szukałeś, zawsze możesz zadać tam pytanie, na pewno odpowiemy ;)
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano

Witam.

 

Skoro kolega potrzebuje rodzinne to e61 bedzie okej.

 

Tylko czemu kolega sie uparl na xi/xd? Normalne bmw bardzo dobrze prauja na tylnim napedzie.

 

Ja mysle ze naped na 4 kulka w e60/61 kupuje tylko osoba co nie umie jezdzic i mysli ze naped na 4 mu 4litery uratuje podczas poslizgu itd.

 

BMW slynie z napedu na tyl.

 

Tak jak sie mówi ze jak Pan Bug wolal by przedni naped to chodzilibys my na rekach, jak by wolak na 4, to bysmy chodzili na czworaka, a tak naped na tyl i chodzimy na NOGACH. :cool2:

 

Pozdrawiam.

 

Ps. xi/xd nie kupisz za taka kase, tak jak ci koledz wspominali.

http://img854.imageshack.us/img854/24/img20110806wa0001.jpg



3 ulbione zwierzęta kobiety:


1. Jaguar w garażu

2. Norki w szafie

3. Osioł co nato zarobi.

Opublikowano
Jako użytkownik beznynowego e61 musze powiedzieć ze naprawde cieżko znalezeźć taki dobrze wyposarzony i zadbany egzemplarz. Benzyny to głownie e60 z usa, praktycznie wszystkie powypadkowe. Więc proponuje obniżyc poprzeczkę i nie koniecznie szukać X, który tak naprawde w samochodzie rodzinnym jest niepotrzebny, a ciągle się za niego płaci, przy zakupie, na stacji(bo pali więcej), częsci droższe i do tego osłabia osiągi. I to wszystko żeby czasem na sniegu lub błocie łątwiej ruszyć, bo to i tak nie jest stały napęd 4x4 do jazdy w poślizgach się średnio nadaje, bardzo szybko zużywają sie hamulce. Znawcy mówią że jest także troche niewprzewidywalny i czasem nagle komputer interweniuje w nieoczekiwanych momentach. Podsumowując jest to bajer, ale czy warty swoich wad?
Opublikowano

Panowie bardzo dziękuję za cenne uwagi!

nie uparłem się na 4 koła, jeździłem 4matikiem i samochód kapitalnie zachowywał sie na zakrętach ( nie mam lekkiej nogi). dlatego pomyślałem o 4 kołach.

będę szukał, może znajdę jakąś benzynę w przyzwoitym stanie.

Opublikowano

 

Ten samochód po wszystkich opłatach będzie baaardzo drogi, moim zdaniem nieopłacalny zakup

Opublikowano
Kolego to jest E39 a nie E60 więc jak CDXA napisał będzie to nieco nietrafiony zakup. To już lepiej poszukać tutaj w PL coś z napędem na jedną ośkę, młodszego modelowo - myślę że coś powinieneś wyniuchać - tylko pamiętaj z dnia na dzień to ty auta nie znajdziesz - ja swojego szukałem chyba z 8 miesięcy.
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Zacznijmy od jednej rzeczy:

Auto z USA = najpierw sprawdzenie Carfax po numerze VIN a dopiero później oglądanie samochodu. Czasami szkoda nawet jechać. Często auta są BEZWYPADKOWE ale za to po "wodowaniu".

jedynie co to kierownica - mam taką samą i przebieg 120kkm (dwa lata starsze auto) :) i wygląda jak nowa. żeby się nie okazało że to E60 ma przejechane 186.000 mil zamiast km ;) . Niemniej jednak zacznij od sprawdzenia samochodu w carfax. gdyby ci się jeszcze udało to niech właściciel poda ci nazwę dealera w USA gdzie auto było serwisowane - napiszesz i potwierdzisz sobie - albo sprawdzisz w bazie danych BMW za drobną opłata w ASO :)

USA - sprawdź sobie jeszcze czy jest to rok produkcji 2006 czy model 2006 a produkcja 2005 w autach z Ameryki tak często bywa.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.