Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy ma ktoś może doświadczenie w powyższym temacie? chciałbym uzyskać informację czy wgniecenie jak na poniższym zdjęciu można usunąć bez ponownego lakierowania, samochód mam w 100 % nielakierowany dlatego nie chciałbym ingerować w powłokę. Jest to najprawdopodobniej efekt kopnięcia w samochód, przedni prawy błotnik,lakier nie popękany. Dzięki za pomoc

 

http://img30.imageshack.us/img30/3734/20110822094607.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No faktycznie z naprawą bez lakierowania całego elementu może być problem, tego się już nie wyciągnie.

Może jak radzi bakukamil wymienić na taki sam w kolorze albo na razie to zostawić .

 

Albo w ostateczności zrób zdjęcia i do sprzedaży pokażesz co było robione, ja tak zawsze robie.

 

A u siebie mam drzwi do lakierowania :mad2: :mad2: :mad2: bo jakiś zazdrosny kut..s kluczem przerysował mi drzwi :duh: :duh:

 

A autko funkiel nówka 35000km :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2:

------- /// M ---------
Opublikowano
w autoreducie w smarcie chcieli malować tylko wycinek błotnika to już coś :D

 

lepiej sie na pewno nie da :cool2:

------- /// M ---------
Opublikowano
Mi się wydaje że można to naprawić bez lakierowania. Jest taka metoda, ale robią to tylko wysokiej klasy fachowcy. Natknąłem się w internecie na warsztat Car Dent Poland w Przybysławicach, który ponoć zajmuje się tym od lat, zresztą obejrzyj ten film:
Opublikowano

Metoda, metodą, ale to jest na rancie :( Wróżbitą nie jestem zadzwoń do tego człowieka - 501371298 - pracuje w Wawie, ( honda na parowcowej ) podjedziesz, zobaczy i oceni. pozdr.

 

P.S. mi już 2 razy ogarniał wgniotki ale na prostych elementach...

Opublikowano
Mi się wydaje że można to naprawić bez lakierowania. Jest taka metoda, ale robią to tylko wysokiej klasy fachowcy. Natknąłem się w internecie na warsztat Car Dent Poland w Przybysławicach, który ponoć zajmuje się tym od lat, zresztą obejrzyj ten film:

 

 

na prostym elemencie bez problemu , ale autor ma wgniotkę na przetłoczeniu i najtańsza naprawa to wymiana na element pod kolor , kolejna ciut droższa to używka do malowania , zamiennik do malowania (lub bez jak kto woli :mrgreen: ) , oryginał do malowania ... no i jeszcze jedna metoda , ale na przednim błotniku bym się w to raczej nie bawił ...

Kamil
Opublikowano

Spróbuję przedzwonić pod podany numer i się umówić, dzięki. Miałem jeszcze podjechać do Firmy gdzie po obejrzeniu zdjęć stwierdzili że może się uda : www.puller.com.pl.

 

Podjechać warto i popytać bo może będę miał oryginalny element :D

pozdrawiam

Opublikowano
To jest na rancie i na 100% tego nie wyciągną, chyba że chcesz mieć ślad po "łyżkowaniu", czyli wtedy do lakierowania. Jeśli nie zależy ci na kosztach, to w smart-plus wyciągną ile się da, a potem pomalują miejscowo. Jednak koszt będzie prawdopodobnie wyższy niż tradycyjne lakierowanie i stracisz przez polerownie w tym miejscu charakterystyczną fabryczną "łuskę" powłoki lakierniczej. Trzy lata temu tez miałem fioła na punkcie oryginalnej powłoki lakierniczej, ale po czasie wolę mieć o 120 mikronów więcej, ale dobrze polakierowane tradycyjną metodą, niż punktowe sprayowe dzierganie smart plus za chorą kasę.
Opublikowano
Oczywiście, że są mierniki do aluminum, sam mierzyłem swoją takim. Z jednej strony końcówki masz do stali z drugiej do aluminum. Nie da się oszukać :D
Opublikowano

Usuwanie wgnieceń bez lakierowania to świetna sprawa (też korzystałem z firmy Puller w Warszawie po wgniotce), efekt doskonały, a wartość auta nie spada, no i sporo taniej, w moim przypadku 300zł.

 

Warunkiem jest brak pęknieć w lakierze bo wtedy lipa :)

Opublikowano
Metoda, metodą, ale to jest na rancie :( Wróżbitą nie jestem zadzwoń do tego człowieka - 501371298 - pracuje w Wawie, ( honda na parowcowej ) podjedziesz, zobaczy i oceni. pozdr.

 

P.S. mi już 2 razy ogarniał wgniotki ale na prostych elementach...

 

 

znalazłem jego adres strony http://www.bezlakieru.pl/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jasne że są - mam taki i Audi A8 alu - sprawdziłem bez żadnego problemu

 

http://www.metrison.pl/ab400.php

 

polecam

ten wyglada na bardzo profesjonalny sprzęt

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
wiadomo że fabryka to nigdy nie będzie, ale biorąc pod uwagę że to rant i nikt inny nie chciał się za to brać bo ryzyko pęknięcia lakieru jest duże, a ja chciałem pominąć lakierowanie bezwypadkowej fury, to jestem bardzo zadowolony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.