Skocz do zawartości

Standardowy zestaw audio - jak gra?


f10trek

Rekomendowane odpowiedzi

Otwieranie bagażnika sterowane motion gestures ma być a nie jestem pewien czy już nie ma w konfiguratorze BMW (nie pamiętam tylko czy tylko F11 czy F10 też).

Ja z opcji zastanawiam się czy poczułbym się lepiej mając regulację zawieszenia = teraz na standard (bez mechaniki) i 19'' w Warszawie jest masakra. Ale ten wygląd :-)

 

Co do audio, to wersja Prof oprócz większej ilości głośników i mocy (600 zamiast 200) ma też takie cudo: DIRAC http://www.dirac.se/en/reference-products/bmw-products.aspx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pociągnąłbym temat regulowanego zawieszenia - oczywiście można tylko wyrażać same ochy i achy na ten temat, i to wszystko będzie prawdą. Z tego co zauważyłem, to rzeczywiście diametralnie zmienia to charakterystykę auta, nie tylko zawiasu, ale reakcje silnika, skrzyni itd. Do tego tryb komfort, który zmienia 5tkę w poduszkowiec. Wszystko super.

Ale osobiście skłaniałbym się ku wersji ze standardowym zawiasem. Pomijając kwestie ekonomiczne - można zaoszczędzić kilkanaście patyków, to wchodzi w grę kwestia wytrzymałości tego rozwiązania i kosztów ewentualnej naprawy. Poza tym uważam, że nie będę miał specjalnie weny do zabawy tym w czasie jazdy. No może na początku, jak każdą nową zabawką, ale ostatecznie ustawię to na normal i raz na pół roku będę używał. W końcu przy automatycznej, sportowej skrzyni, jest przełącznik ustawień od normal do sport+, ale jego działanie nie obejmuje utwardzania zawieszenia.

To moje takie osobiste, ale nie do końca ostateczne zdanie. Chętnie posłucham Waszych ZA i PRZECIW. Aha, koła planuję 18".

 

Co do automatu do zamykania drzwi - zawsze uważałem to za zbędny gadget. Ale w niektórych autach salonowych, trzeba tak mocno trzaskać drzwiami, że poważnie zaczynam się zastanawiać nad tą opcją. W końcu nie jest horrendalnie droga...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulacja zawieszenia mnie nie szczególnie "pociąga" - mogę bez tego żyć. Poza tym do szaleństw są inne samochody, a 5 ma być taką limuzyną na co dzień.

 

Jeżeli chodzi o dociąganie drzwi to jest to przydatne, ponieważ (przynajmniej w tym aucie co teraz mam) drzwi są wzmocnione, przez co dość ciężkie i czasem trzeba poprawić. Pewnie, że jest to gadget, ale właśnie tego typu rzeczy lubię ;)

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na głupiej trasie 15km z domu do pracy w centrum Warszawy zmieniam ze 3 czy 4 razy. Na kawałku krętej, równej drogi daję Sport albo Sport+, na prostej dwupasmówce i w mieście na dziurawych bocznych uliczkach na Comfort. Jak chcę pocisnąć na prostej to zawieszenie na Comfort a skrzynia na "S". Bawię się tym dużo częściej niż np zmieniam biegi manetkami. Praktycznie manetek używam tylko czasami do redukcji przed wyprzedzaniem. Sądziłem, że będzie odwrotnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też uwielbiam regulowane zawieszenie, bawię się nim cały czas. Jeżdżę na 20", na komforcie jest bardzo komfortowo, na sporcie prawie jak w e92.

Super sprawa, kochałem e92 za prowadzenie ale czasem mnie denerwowało na polskich drogach, tu mam dwa samochody w jednym.

Drugi przydatny gadżet to ostrzeżenie przed dzwonem, "tylko raz" mi się przydało gdy się zagapiłem na navi, ale raz wystarczyło by się w pełni zwróciło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pociągnąłbym temat regulowanego zawieszenia - oczywiście można tylko wyrażać same ochy i achy na ten temat, i to wszystko będzie prawdą. [ciach]

Ale osobiście skłaniałbym się ku wersji ze standardowym zawiasem. Pomijając kwestie ekonomiczne - można zaoszczędzić kilkanaście patyków, to wchodzi w grę kwestia wytrzymałości tego rozwiązania i kosztów ewentualnej naprawy. [ciach]

To moje takie osobiste, ale nie do końca ostateczne zdanie. Chętnie posłucham Waszych ZA i PRZECIW. Aha, koła planuję 18".[ciach]

Miałem podobne podejście - do czasu. Do czasu jazdy próbnej BMW...

Jak masz miejsce w garażu i budżet na kilka aut - to będzie lepsza opcja. Ale jak szukasz uniwersalnego pojazdu, i na pośpieszną krętą trasę, i na spokojne wakacje z dziećmi - regulacja zawieszenia jest must have.

Koszt eksploatacji? To jest raczej problem dla nastepnego właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.