Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Najprawdopodobniej wtryski. Zrob test przelewowy i zobacz ile naleje w menzurki i na ktorym wtrysku. Ta z najwiekszym poziomem paliwa bedzie oznaczac ze wtrysk do wymiany/regeneracji.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Postawiłbym też na czujnik wałka rozrządu

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
... jezdzilem na kompa i nic nie pokazuje. :mad2:

a ja mam podobnie, tyle że auto przed FL. I nikt nie potrafi mi pomóc. W poniedziałek jadę do serwisu Bosha do Świebodzina, może coś znajdą.

Podejrzewam pompę VP44 :/ , bo problemy zaczęły się na urlopowym wyjeździe - podczas jazdy spadł mi wężyk na powrocie paliwa z wtrysków, który dopiero co wymieniłem.

Chciałem polepszyć, a jest zupełnie odwrotnie :mad2:

Opublikowano
Kolego moze dales za luzne wezyki nadmiarowe i powietrze dostaje sie do wnetrza VP44. Zawsze pierwszym ogniwem jest zapowietrzanie sie, nastepnie zacieranie tloka przestawiacz kata wtrysku, nastepnie w zwiazku z tym upalanie sie tranzystora. Ale powietrze to pierwszy "podejrzany" w calym tym balaganie. Kolego zamontuj GUMOWE wezyki nadmiarowe 3,2 mm. NIE ZAKLADAJ SYLIKONOW na nadmiary bo Ci sie beda slizgac i puszczac powietrze. Kolejna sprawa to montaz zaworow dlawiacych na wezu zasilania i powrocie - dzieki temu mamy "zamknieta" pompe w paliwie. Przyczyna moga byc takze niedokrecone przewody wysokiego cisnienia na wtryskiwaczach i pompie VP44.
Opublikowano
jeszcze jedno pytanie.. moze jest mozliwos pdkrecenia dawki paliwa na cieplym moze jest za mala???wiecie cos otym??

da się ale tylko przez modyfikacje programu sterownika ( remap = chiptuning) ... na pewno nie DISem...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
literatura fachowa jasno mowi o korekcji dawki rozruchowej w wysokopreznych jednostkach zasilanych VP44 w BMW wlasnie za pomoca DIS. Ja tylko wspomnialem to co napisali ludzie madrzejsi kilkaset razy od nas :wink:
Opublikowano
Kolego moze dales za luzne wezyki nadmiarowe i powietrze dostaje sie do wnetrza VP44...

Takie miałem podejrzenia, wymieniłem wężyki jeszcze raz. Sprawdziłem pompkę w baku i nic nie zauważyłem.

Poza tym jakby to był problem z zapowietrzaniem to po dłuższym postoju nie było by lepiej, tylko gorzej.

Opublikowano

Co do zlego odpalania przy cieplym silniku.. obstawiam wtryski.

Miełem takie przypadkiw 2 autach. Na zimnym ok, a na ciepłym .. jak humorek dopisał, w jednym był jeden wtrysk, w drugi, 2 wtryski , po regeneracji auta jak nowe. Problem w tym, że trzeba jechać do kogoś kto się zna na dieslach.

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
literatura fachowa jasno mowi o korekcji dawki rozruchowej w wysokopreznych jednostkach zasilanych VP44 w BMW wlasnie za pomoca DIS. Ja tylko wspomnialem to co napisali ludzie madrzejsi kilkaset razy od nas :wink:

to kiedyś zrób test zmień wartość paliwa dla dawki startowej przez DISa i sprawdź czy w mapie wykonawczej coś się zmieniło :wink: to samo jest z EGRem ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.