Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hehe to tak polowe ceny Ferrari FF :mrgreen: ...

 

Swoja droga cos czuje, ze PL Ferrari FF bedzie szlo calkiem dobrze...Ferrari w Wawie przez poltora roku sprzedalo 23 auta...calkiem sporo jak na PL.

  • Odpowiedzi 105
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

no;p pozatym ferrari ff mnie tak nie kręci... GTB fiorano czy 458 italia... albo stare 308, 328, 355... to co innego :)

 

No ale zapewne Tommy80 teraz zamiast 335i będzie polował na GTR bądź Ferrari dzięki naszym oftopowym wypowiedziom :)

Opublikowano

Widzialem raz 458 Italie w KR. To jest niesamowity pocisk. Wedlug danych fabrycznych od 0 do 200 w 10,4 s. Ale praktycznie w kazdych testach wychodzi 9,4-9,6 s. 0 do 100 w 3,17s.

 

Ale chodzilo mi o to, ze FF jest wygodne dosyc, 4x4, sporo miejsca w srodku...i 660 km...Dla mnie to teraz jest najlepsze auto na swiecie. Mimo, ze na poczatku wydawalo mi sie brzydkie jak kupa. A teraz sie przyzwyczailem.

 

Radze poczytac najnowszy numer V12 - jest tam Aventador, Ferrari FF i Panamera Turbo S.

Opublikowano

jeśli masz możliwość zakupu pewnego zadbanego egzemplarza lub nowego nie zastanawiaj się nad innymi opcjami.

jest to świetny silnik,jeździłem 335i cabrio, 135i coupe, Z4 35is (340PS) a dziś w nocy 1 M Coupe.

I mimo że jestem zwolennikiem diesla, uważam że ten silnik jest idealny. Lepszy od silnika zwykłej 911.

Elastyczność dostępna jest już w niskim zakresie obrotów (nawet z nowym rozwiązaniem na jednej turbinie) przez co w mieście możemy jeździć bardzo spokojnie i oszczędnie. (nie tak jak w przypadku 330i) a jeśli chcemy depnąć...

M3 na pewno daje więcej radości ale na codzień do miasta wybrałbym 335i. Ale tylko zadbaną pewną sztukę bo jak się zacznie psuć to M3 może okazać się tańsze w utrzymaniu ;)

Opublikowano

chyba już nie chcę 330/330d :twisted:

zakładał ktoś szperę do 335i? jakie koszty?

Opublikowano
chyba już nie chcę 330/330d :twisted:

zakładał ktoś szperę do 335i? jakie koszty?

 

ja tak samo zareagowałem jak zobaczylem jak 335i lata:) ~18 sekund do 200 robi swoje :)

Szpery nie montowałem więc kosztu Ci nie podam.

Ale polecam zobaczyc na YT filmik jak 335i po chipie lata. ~15.4 do 200... ~4.6 do setki....

wpiszcie na you tube "335i km/h" i wyleci, ja w pracy mam YT zablokowane wiec linka nie umieszcze:)

Opublikowano
a nie denerwują cię te "strzały" z DTC?
Opublikowano
a nie denerwują cię te "strzały" z DTC?

 

nie, specialnie... przy normalnym przyspieszaniu DTC w ogole nie przeszkadza i bardzo latwo osiagnac czasy 5.4-5.7 do setki

natomiast na zakrętach jak chce się "ostrzej" to lepiej DTC włączyć w tryb "DTC" albo go wyłączyć w ogóle bo hamuje strasznie.

Opublikowano
jest jeszcze jeden fajny filmik na YT 335i 335d side be side czy jakos tak dwa liczniczki obok siebie ktore pokazuja roznice miedzy 335i a 335d w SERII. Mozna tez to tu umiescic, beda ludzie mieli porownanie co i o ile szybciej idzie.
Opublikowano

Powiem tak.

 

Jestem zaskoczony tym jak idzie 325i. "Zaledwie" 218 km i calkiem zacnie chodzi.

 

 

 

Wujek - moze zmien na 318i, wystarczyloby :D :norty: ?

 

 

 

 

Po obejrzeniu jak ida te dwie maszyny chyba wyleczylem sie z lekkiego narzekania na 6,5s do 100 :mrgreen: .

Opublikowano

Ja sie zastanawiam czy nie kupic sobie jakiegos 320i do porozbijania na zime bo 335i bedzie mi troszke szkoda sie poruszac w zime.... :(

 

ale na stałe to 335i nigdy nie zamienie na nic wolniejszego;p a jeslli juz to bardzo ciezko bedzie mi sie przyzwyczaic...

Fajnie ze poumieszczales te filmiki.

Mozna bylo by zamiescic taki zablokowany temat z osiagami kazdej z serii e9x + filmik z przyspieszania dalo by to ludziom niezle rozeznanie co jak idzie....

Opublikowano

Powiem tak. O ile 2,0 150 km jeszcze jestem w stanie zrozumiec...to o zgrozo 316i to tak ślamazarnie przyspiesza, ze jakas totalna masakra :mad2: .

 

 

 

Tak wizualnie to nie ma duzej roznicy miedzy 335i a M3 ?

Opublikowano
Powiem tak. O ile 2,0 150 km jeszcze jestem w stanie zrozumiec...to o zgrozo 316i to tak ślamazarnie przyspiesza, ze jakas totalna masakra :mad2: .

 

dla mnie to jedno i drugie to przyspieszenie na miare poloneza, ale przeciez nie kazdemu tez o przyspieszenie chodzi:) dla jednych liczy sie niski koszt eksploatacji i niski koszt zakupu i tez jest okej :)

Opublikowano

Prawda jest taka, ze jak ktos oczekuje sportowych osiagow, a nie chce dawac +160tys zl za M3 to pozostaje rozgladnac sie za 335i.

 

325i, 328i i 330i maja dobre osiagi, ale nie ma ani tego tzw kopa ani wybitnej elastycznosci. Zatem nietrudno byc zawiedzionym, ze 3,0 R6 ponad 200 km i to nie chodzi tak jak sie myslalo.

Opublikowano

Przy filmiku 335d vs 335i side by side,proszę zwróćcie uwagę na 9-10 sekundę (kiedy dochodzi do 120km/h) co się dzieje z licznikiem w 335d, tak jakby celowy 'lag' przez który na chwile cofa się licznik, kiedy 335i idzie cały czas równo,przez to na pewno jest jakaś przewaga. Nie ma co dyskutować,ale silnik diesla jest piekielnie mocny,konkurencji raczej wśród 3 litrowych diesli nie ma.

 

@wujekwadus jak chcesz auto do rozbijania i na zime to nie lepiej 320d? będzie mniej paliło a nie wiem czy nie będzie szło lepiej od 320i. Swoją drogą za nowe bumy ładnie w ubezpieczalni płacą :D

Opublikowano
to wina jakości wideo, u mnie lagu zadnego nie ma ani licznik sie nie cofa ;p

 

u mnie na 3 kompach tak samo, u kolegi patrzyliśmy i też tak było. Coś spieprzone z filmikiem,przyjrzyj się uważnie

 

co nie zmienia faktu ze 335d jest wolniejsze od 335i o jakies 3-4 sekundy do 200;p (a roznica do 240 to juz jakies 10s) a to kolosalna roznica;p

dopiero w F10 z silnikami 35i oraz 35d jest roznica na korzysc diesla (poprawiono nm i hp..., 35i nie ruszone, natomiast juz w F01 jest silnik 40i ktory jest udoskonalona wersja 35i, osiagi w F01 40i i F10 35i sa podobne (a nawet f01 jest szybsze;p) wiec gdyby ten silniczek wsadzic do F10 to byla by bajka:))

 

a co do diesla, mialem juz e90 320d a bede robil krotkie dystanse po miescie i latal bokami po lodzie:) wiec wole jakas tania gola moze byc lekko puknieta benzynka....:)

 

a jesli chodzi o lag z filmiku to dlatego bo koles to porownania wykorzystal filmik w ktorym w oryginalne jest 0-100 i 100-260 chyba nakrecane osobno stąd takie przeskoczenie:)

Opublikowano

no to prawda,że 335d jest wolniejsze,o to kłócić się nie będę,bo to oczywiste, jednak lag jest,przez co diesel trochę traci te (0,5s-1s)

 

też jakbym miał szukać takiego auta jak Ty chcesz,to jasne że lepiej kupić pukniętą lekko, nawet tego nie robić,bo może akurat w zimie coś nie wyjdzie i gdzieś przydzwonisz,to szkoda nie będzie. Po zimie ją zrobisz sprzedasz jako bezwypadkowa, nie palone w środku,jeżdżone przez dziadka:p

 

 

jeśli masz możliwość zakupu pewnego zadbanego egzemplarza lub nowego nie zastanawiaj się nad innymi opcjami.

jest to świetny silnik,jeździłem 335i cabrio, 135i coupe, Z4 35is (340PS) a dziś w nocy 1 M Coupe.

 

 

pytanie retoryczne - jak wrażenia z 1M ?

Opublikowano

23 letni dziadek :) heheh

nie no, nie mam natury robienia ludzi w balona wiec gdybym kupil i gdybym sprzedal to uczuciwie:)

 

jaki przyspieszenie bez lagów można 335d dać ten filmik: 0-240: ~37s

 

i ten na 335i: 0-240: ~27s

 

czyli powyżej 200 robi się kolosalna różnica

natomiast do 200 jest powiedzmy mniej odczuwalna:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.